Jaaa....Eind aug/begin sept
zaterdag 3 januari 2009 om 10:43
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden
Elyane 14-08-2009 3
Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1
Mmomo 32 21-08-2009 1
Rebbel 27 28-08-2009 1
Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1
Visotsky 31 30-08-2009
Star 29 31-08-2009 1
Lala1979 29 01-09-2009 1
Gympy77 31 07-09-2009
Pipi28 33 07-09-2009
Nala24 27 09-09-2009 /
Aapje 30 11-09-2009 /
Suze2 20-09-2009 1
Inad 34 21-09-2009 1
Elyane 14-08-2009 3
Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1
Mmomo 32 21-08-2009 1
Rebbel 27 28-08-2009 1
Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1
Visotsky 31 30-08-2009
Star 29 31-08-2009 1
Lala1979 29 01-09-2009 1
Gympy77 31 07-09-2009
Pipi28 33 07-09-2009
Nala24 27 09-09-2009 /
Aapje 30 11-09-2009 /
Suze2 20-09-2009 1
Inad 34 21-09-2009 1
donderdag 26 februari 2009 om 09:34
Wij willen ook verhuisd zijn voor de bevalling. Alles moet dan klaar zijn.
Krijgen 1 mei de sleutel en willen eind juni erin.
Het scheelt dat bijna alles wordt gedaan door vrienden. Ik ben dan al aardig zwanger en een beetje soort van 2 linker klus handen haha.
En mijn man heeft dan de drukste periode van het jaar op zijn werk.
Dus als het goed is komen we in een zo goed als klaar huis.
Ik ga weer eens een sopdoek door het huis halen en vanaaf shoppen met mijn schoonzus. Allemaal nieuwe positiekleding kopen! Vooral shirtjes.
Krijgen 1 mei de sleutel en willen eind juni erin.
Het scheelt dat bijna alles wordt gedaan door vrienden. Ik ben dan al aardig zwanger en een beetje soort van 2 linker klus handen haha.
En mijn man heeft dan de drukste periode van het jaar op zijn werk.
Dus als het goed is komen we in een zo goed als klaar huis.
Ik ga weer eens een sopdoek door het huis halen en vanaaf shoppen met mijn schoonzus. Allemaal nieuwe positiekleding kopen! Vooral shirtjes.
donderdag 26 februari 2009 om 14:06
Hier nog iemand die graag wil verhuizen voor de bevalling. We wonen nu in 3 kamer appartement en het is met zijn 3en eigenlijk al krap. Vrijdag hebben we een bezichtiging. Nog niet echt heel veel haast mee, want desnoods kan het nog wel, zeker eerst (half) jaar. We gaan in elk geval niet heel gehaast iets kopen dat we eigenlijk niet ideaal vinden. Toch voelen we ergens wel wat haast.
Lekker dat je al een nieuwe plek hebt, Nala.
Dier en Star
Bedankt voor het warme welkom allemaal
Ik heb op 12 maart weer een afspraak bij de verloskundige. Zit dan in de 13e week, dus als we dan een hartje horen, kan ik eindelijk echt alle eerste 12 weken stress laten vallen.
Ik loop wel een beetje achter op de rest van jullie dus Behalve op Suze geloof ik
Lekker dat je al een nieuwe plek hebt, Nala.
Dier en Star
Bedankt voor het warme welkom allemaal
Ik heb op 12 maart weer een afspraak bij de verloskundige. Zit dan in de 13e week, dus als we dan een hartje horen, kan ik eindelijk echt alle eerste 12 weken stress laten vallen.
Ik loop wel een beetje achter op de rest van jullie dus Behalve op Suze geloof ik
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 26 februari 2009 om 15:28
Ben even snel aan het bijlezen later meer. Inad leuk dat je je meldt. Ik vind het ook gezellig (sluit mij aan bij Mmomo
).
Nesta zit mee te kijken en roept heel hard bij de avators van Lala "das kikker" en van Nala "isse Nanadoe (beer van Bumba die wat op deze beer lijkt)". Nooit zo gezien, grappig.
Ik reageer later echt mee rop jullie. Zag dat iemand goed aan het balen was van huis. Nog even goed lezen.
Nesta zit mee te kijken en roept heel hard bij de avators van Lala "das kikker" en van Nala "isse Nanadoe (beer van Bumba die wat op deze beer lijkt)". Nooit zo gezien, grappig.
Ik reageer later echt mee rop jullie. Zag dat iemand goed aan het balen was van huis. Nog even goed lezen.
donderdag 26 februari 2009 om 15:32
Pipi jij was het met je huis. Inderdaad erg balen en vooral in combi met hormonen kun je je overal druk om maken. Ik hoop dat je straks alsnog tegen je droomhuis aanloopt!
Nala gefeliciteerd met je 12 weken grens, dat is ook weer een mijlpaal.
Ik probeer niet teveel ellendige verhalen te lezen op het forum, kan er toch moeilijk tegen. Ga er vaak mee aan de haal als ik onder invloed ben van hormonen en/of labiel.
Nu met kleine op de grote fiets! Tot later!
Nala gefeliciteerd met je 12 weken grens, dat is ook weer een mijlpaal.
Ik probeer niet teveel ellendige verhalen te lezen op het forum, kan er toch moeilijk tegen. Ga er vaak mee aan de haal als ik onder invloed ben van hormonen en/of labiel.
Nu met kleine op de grote fiets! Tot later!
donderdag 26 februari 2009 om 15:56
Op de een of andere manier trekken die rampverhalen me aan en 'moet' ik ze lezen. Terwijl ik er helemaal niet tegen kan momenteel.....hormonen...pfff...
Avatar; haha...das idd kikker. Ik zag er toevallig gisteren ofzo een tekenfilmpje van op tv. Wist eerlijk gezegd niet wat het was, maar vond het roosje in zijn pootje zo schattig. Wat dat betreft leer je met kind een heel andere wereld kennen qua boeken/tekenfilms en rages qua speelgoed.
Huizen; helaas ken ik de stress van het maar niet verkopen van je huis. Het is bij ons uiteindelijk na 9 maanden te koop hebben gestaan gelukt, precies op het nippertje dat we de sleutel van het nieuwe huis kregen, maar ik heb er veel van wakker gelegen.
Avatar; haha...das idd kikker. Ik zag er toevallig gisteren ofzo een tekenfilmpje van op tv. Wist eerlijk gezegd niet wat het was, maar vond het roosje in zijn pootje zo schattig. Wat dat betreft leer je met kind een heel andere wereld kennen qua boeken/tekenfilms en rages qua speelgoed.
Huizen; helaas ken ik de stress van het maar niet verkopen van je huis. Het is bij ons uiteindelijk na 9 maanden te koop hebben gestaan gelukt, precies op het nippertje dat we de sleutel van het nieuwe huis kregen, maar ik heb er veel van wakker gelegen.
donderdag 26 februari 2009 om 16:01
Lala, dat is naar zeg. Wij hebben, misschien wel onterecht, het idee dat ons huidige appartement snel zal verkopen, want goedkoop in goede buurt en dichtbij nog betere buurt met duurdere appartementen. Voor dit geld kun je eigenlijk alleen in duidelijk 'slechtere' wijken een flat vinden. Maar met de huidige situatie, het woord dat ik niet meer wil noemen (of dat we niet meer zouden moeten mogen noemen, ala Harry Potter ) is het zo onduidelijk.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 26 februari 2009 om 16:25
hihi cluster reageren! Goed woord! Dat wordt het bij mij ook langzaam.
@ Inad: welkom welkom! Gezellig dat je je hier gemeld hebt!
@ Nala: jeej 12 weken-grens! (of had ik hier al op gereageerd?) Ik ben morgen 12 weken zwanger! Nog 1 nachtje slapen
En wat een hoop verhuisplannen! Het is echt wel heel toevallig, maar volgens mij gaat echt iedereen verhuizen.
Wie blijft er nog de komende tijd in zijn eigen huis wonen?
Zo nu weer ff verder werken, heb het echt super druk, al wil mijn hoofd niet meer helemaal meewerken. Ik moet toch echt nog wat dingen doen... pffff.
@ Inad: welkom welkom! Gezellig dat je je hier gemeld hebt!
@ Nala: jeej 12 weken-grens! (of had ik hier al op gereageerd?) Ik ben morgen 12 weken zwanger! Nog 1 nachtje slapen
En wat een hoop verhuisplannen! Het is echt wel heel toevallig, maar volgens mij gaat echt iedereen verhuizen.
Wie blijft er nog de komende tijd in zijn eigen huis wonen?
Zo nu weer ff verder werken, heb het echt super druk, al wil mijn hoofd niet meer helemaal meewerken. Ik moet toch echt nog wat dingen doen... pffff.
donderdag 26 februari 2009 om 16:58
donderdag 26 februari 2009 om 21:51
Hey Inad, je durft wel dus... alweer terug hier na 1 dag. 't Is hier natuurlijk ook echt gezellig!
Haha, grappig dat Nesta zo reageert op de avators. Dat heeft dochter hier ook, vooral die van is favoriet, maar kikker was hier ook al herkend. Niet van tv overigens, maar gewoon van de mooie prentenboeken.
Nog gefeliciteerd trouwens met de verjaardag van zoon, Dierewier! Hebben jullie een mooi feestje gevierd? Lijkt me wel leuk, zo'n tweede verjaardag, krijgen ze vast meer van mee dan hun 1e verjaardag.
Aapje, ik blijf gewoon zitten waar ik zit, hoor! We zijn nog wel af en toe aan het klussen, maar zijn 1,5 jaar geleden al verhuisd dus, net voordat dochterlief zich aankondigde. Beetje zelfde verhaal als bij Inad, we zaten wel goed in ons ruime 2-kamer appartement, maar vonden net van tevoren dit huis. Vandaag zijn we eindelijk begonnen met het leggen van de plinten , dus beetje van andere orde dan jullie, Nala, als ik het zo hoor. Alles klaar voordat je erin gaat, heerlijk hoor!
Haha, grappig dat Nesta zo reageert op de avators. Dat heeft dochter hier ook, vooral die van is favoriet, maar kikker was hier ook al herkend. Niet van tv overigens, maar gewoon van de mooie prentenboeken.
Nog gefeliciteerd trouwens met de verjaardag van zoon, Dierewier! Hebben jullie een mooi feestje gevierd? Lijkt me wel leuk, zo'n tweede verjaardag, krijgen ze vast meer van mee dan hun 1e verjaardag.
Aapje, ik blijf gewoon zitten waar ik zit, hoor! We zijn nog wel af en toe aan het klussen, maar zijn 1,5 jaar geleden al verhuisd dus, net voordat dochterlief zich aankondigde. Beetje zelfde verhaal als bij Inad, we zaten wel goed in ons ruime 2-kamer appartement, maar vonden net van tevoren dit huis. Vandaag zijn we eindelijk begonnen met het leggen van de plinten , dus beetje van andere orde dan jullie, Nala, als ik het zo hoor. Alles klaar voordat je erin gaat, heerlijk hoor!
donderdag 26 februari 2009 om 21:58
Star en Dierewier, fijn die goede echo's!!
En Inad welkom.
Ik heb wel bijgelezen, maar het is echt te veel om overal op te reageren hoor!! (slap excuus ik weet het)
Zal proberen het wat beter bij te houden!
Hier gaat alles goed en zelfs al wat iniminiebeweging gevoeld!
(ik weet natuurlijk precies wat ik moet voelen)
Rustig aan allemaal he!!
En Inad welkom.
Ik heb wel bijgelezen, maar het is echt te veel om overal op te reageren hoor!! (slap excuus ik weet het)
Zal proberen het wat beter bij te houden!
Hier gaat alles goed en zelfs al wat iniminiebeweging gevoeld!
(ik weet natuurlijk precies wat ik moet voelen)
Rustig aan allemaal he!!
vrijdag 27 februari 2009 om 08:29
Goede morgen dames!
hoe is het op deze regenachtige morgen? Iemand zin in koffie? Thee?
Ik ben morgen jarig en vandaag 12 weken zwanger. Vanavond geef ik een feestje en gaan we het tegen iedereen die het nog niet weet vertellen! Jeej!!
Wel jammer dat er echt niets veranderd na die 12 weken... ik voel met namelijk niet bijzonder opgelucht of anders ofzo. Maar ben wel blij! Dinsdag weer echo! We hopen op een zwaaiende worm!
@ Elyane: wow! Al beweging gevoeld? Dat is wel heel vroef of niet! Wat gaaf!!
@ Rebbel: jullie passen dus ook in de reclame 'omdat je huis nooit af is' (met melodie natuurlijk...) Ik ken het. Wij wonen nu bijna 5 jaar in ons huis en zijn nog steeds aan het klussen. Ben je een beetje opgeschoten met de plinten?
Ik lees trouwens ook niet alle nare verhalen. Krijg er nu toch echt een raar gevoel bij. Alsof je het lot tart ofzo...
Nu ga ik lekker aan het werk. Heb een hele drukke dag voor de boeg en wil eerder naar huis om alles klaar te maken voor het feestje. Spreek jullie later!
hoe is het op deze regenachtige morgen? Iemand zin in koffie? Thee?
Ik ben morgen jarig en vandaag 12 weken zwanger. Vanavond geef ik een feestje en gaan we het tegen iedereen die het nog niet weet vertellen! Jeej!!
Wel jammer dat er echt niets veranderd na die 12 weken... ik voel met namelijk niet bijzonder opgelucht of anders ofzo. Maar ben wel blij! Dinsdag weer echo! We hopen op een zwaaiende worm!
@ Elyane: wow! Al beweging gevoeld? Dat is wel heel vroef of niet! Wat gaaf!!
@ Rebbel: jullie passen dus ook in de reclame 'omdat je huis nooit af is' (met melodie natuurlijk...) Ik ken het. Wij wonen nu bijna 5 jaar in ons huis en zijn nog steeds aan het klussen. Ben je een beetje opgeschoten met de plinten?
Ik lees trouwens ook niet alle nare verhalen. Krijg er nu toch echt een raar gevoel bij. Alsof je het lot tart ofzo...
Nu ga ik lekker aan het werk. Heb een hele drukke dag voor de boeg en wil eerder naar huis om alles klaar te maken voor het feestje. Spreek jullie later!
vrijdag 27 februari 2009 om 10:31
quote:Star schreef op 26 februari 2009 @ 14:59:
Suze is ook goed in olifantendracht
Whaaaa, ha ha ha! Kom ik toch net op tijd weer even binnen vallen hier!
Inad, don't worry. Als het allemaal goed gaat hier komt die van mij pas de tweede week van oktober ofzo (.............) dus ik denk wel dat jij eerder aan de beurt bent
Suze is ook goed in olifantendracht
Whaaaa, ha ha ha! Kom ik toch net op tijd weer even binnen vallen hier!
Inad, don't worry. Als het allemaal goed gaat hier komt die van mij pas de tweede week van oktober ofzo (.............) dus ik denk wel dat jij eerder aan de beurt bent
vrijdag 27 februari 2009 om 10:33
quote:Star schreef op 27 februari 2009 @ 09:08:
Elyane, ik denk ook iets gevoeld te hebben. Het was zo laag en plopperig, kunnen bijna mijn darmen niet geweest zijn
Overigens pas ik ook mijn broeken nog makkelijk. Wel zo prettig want je kan nog lang genoeg in die zwangerschapskleding lopen.Ik had het bij baby twee ook vanaf 12 weken! (achteraf gezien 14, en ik vermoed dat ze zwaar spastisch was was ze stuiterde echt door baarmoeder). Leuk man!!!
Elyane, ik denk ook iets gevoeld te hebben. Het was zo laag en plopperig, kunnen bijna mijn darmen niet geweest zijn
Overigens pas ik ook mijn broeken nog makkelijk. Wel zo prettig want je kan nog lang genoeg in die zwangerschapskleding lopen.Ik had het bij baby twee ook vanaf 12 weken! (achteraf gezien 14, en ik vermoed dat ze zwaar spastisch was was ze stuiterde echt door baarmoeder). Leuk man!!!
vrijdag 27 februari 2009 om 10:35
Afijn, niet bijgelezen en lang stil geweest. Maar dat komt door alle zorgen. Vorige week op echo leek het er toch weer op dat er een groeiachterstand is. Jullie snappen dat ik me echt vreselijke zorgen maak dus vandaar stilte hier (ik wil jullie natuurlijk ook niet te veel van jullie roze wolk afschoppen ). Volgende week terug en dan weten we zeker of er een achterstand is en dan verder onderzoek....
Hopen jullie mee dat alles ok is???
Hopen jullie mee dat alles ok is???
vrijdag 27 februari 2009 om 10:37
Star: volgens mij voel ik wel een joekel van een baarmoeder. Help me eens even, hoe zat het ook alweer? Als ik bij heupbotten begin en dan richting midden boek voel deukt het eerst in en daarna voel ik dan een bolling. Zou het kunnen? Dan groeit dat iig lekker door. Zou me weer een ietsje gerust stellen....
vrijdag 27 februari 2009 om 10:43
Lekker aan het clusteren Suus?
Suus, dat is je baarmoeder lijkt me inderdaad. Ik had het eerste keer bij vk (toen was ik 9 weken) ook, ze voelde al baarmoeder terwijl ik echt dacht dat dat pas met 12 weken boven je schaambeen uit te voelen was. Rare zin, maar geen zin om 'm te veranderen.
En tuurlijk hoop ik mee, komt wel goed met dat kleintje in jouw buik!
Lala, ik ga nog steeds voor Jon. Hij zat notabene in de trein met 'ik zie het niet' erop. En mollen zijn blind. Dus. Lijkt me een pracht van een aanwijzing
Suus, dat is je baarmoeder lijkt me inderdaad. Ik had het eerste keer bij vk (toen was ik 9 weken) ook, ze voelde al baarmoeder terwijl ik echt dacht dat dat pas met 12 weken boven je schaambeen uit te voelen was. Rare zin, maar geen zin om 'm te veranderen.
En tuurlijk hoop ik mee, komt wel goed met dat kleintje in jouw buik!
Lala, ik ga nog steeds voor Jon. Hij zat notabene in de trein met 'ik zie het niet' erop. En mollen zijn blind. Dus. Lijkt me een pracht van een aanwijzing