Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 27 februari 2018 om 18:56
Vriend die met deuren slat.
Ik vind het wel schattig
Zo las ik de koptekst ook vond het al raar staan.
dinsdag 27 februari 2018 om 18:59
Ja sorry, net gelezen. Mijn eerste reactie is hetzelfde als de jouwe.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
dinsdag 27 februari 2018 om 19:00
Jij ook één!Yasmeenah82 schreef: ↑27-02-2018 18:59Ja sorry, net gelezen. Mijn eerste reactie is hetzelfde als de jouwe.![]()
dinsdag 27 februari 2018 om 19:00
Die de deur open liet.
Ze zaten echt te nick hinten daar.
dinsdag 27 februari 2018 om 19:02
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
dinsdag 27 februari 2018 om 19:06
dinsdag 27 februari 2018 om 19:10
Wat ik er van moet geloven weet ik niet, maar er werd meteen gehint van ben je er weer? Ja hoor ze is het wel..zo krijgt nooit iemand een kans.Ana_Isabel2 schreef: ↑27-02-2018 19:03Geloofde jij het topic? Ik had het idee dat een puberknul ons in de maling zat te nemen.
dinsdag 27 februari 2018 om 19:14
Ja, dat zorgt er wel voor dat nieuwe regeerders bevooroordeeld erin kunnen stappen. Dat ben ik met je eens.
In dit geval denk ik dat het niet eens een vrouw is. Maar dat kan ik natuurlijk alleen maar denken.
dinsdag 27 februari 2018 om 20:41
Dank je! Ik wist niet dat dat over een rekenmethode ging die te maken heeft met wind.Falathiel schreef: ↑27-02-2018 15:34Ik ging er ook over nadenken en vond dit op google;
De gevoelstemperatuur (wind chill) wordt berekend aan de hand van de gemeten temperatuur en de windsnelheid. Hoe kouder het is en hoe harder het waait, des te kouder voelt het aan. Buienradar gebruikt de JAG/TI methode voor het berekenen van de gevoelstemperatuur.
Bij een gevoelstemperatuur onder -10 graden kunnen na enkele uren verschijnselen van onderkoeling optreden. Bij gevoelstemperaturen onder -15 graden kan al na een uur koudeletsel optreden
woensdag 28 februari 2018 om 08:43
woensdag 28 februari 2018 om 08:44
Ik denk dat haar man vindt dat ze te veel tijd op het forum doorbrengt.schattigmeisje schreef: ↑28-02-2018 08:37Ik kwam ook niet hierheen om dat te melden. Noor geeft het eindelijk op![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 28 februari 2018 om 08:47
Maar serieus, ook als ze iets doodnormaals postte kwam de bende al langs om te zeggen " ja maar jij hebt het zooo goed voor elkaar" ! En ook altijd hetzelfde commentaar, zowel in het topic als hier. Echt 100 keer vervelender dan die hele Noor zelf.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 28 februari 2018 om 09:12
Daar ben ik het helaas niet mee eens.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning