Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 6)

28-01-2018 23:12 3003 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Diamond30, Gingerspice, Zizo, Puk32
Prikken & slikken MevrouwStippel
Wachten op cryo-tp blauwerok, Doces
In de wachtweken

.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(m/v)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(37/40)
man hersteloperatie gehad, icsi1: geen cryo's, icsi2: geen bevruchtingen ICSI3+
MESA/TESE
AMC
-Sense-
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2 mislukt, geen cryo's ICSI2 wacht op intake UZ Gent (oktober) OLVG/UMC
Zizo
(35/39)
2014 2016 matige zaadkwaliteit, 6x IUI, icsi1 mislukt,geen cryo's; icsi2.3 MA (10/9wk) ICSI3 herstellen curettage, oriënteren op ander zkh voor 3e poging
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt, icsi2 5 cryo's ICSI 2 wachten op cryo-tp, 6e TP, van ICSI2 -
Diamond30
(32/38)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 2x IVF
IVF3 Pauze, vakantie en daarna overstappen naar een ander zkh
Labgeek1990
(26/31)
2016 2017 zeer slecht zaad, icsi1: 3x mk ICSI1 icsi1: nog 3 cryo's over (van 10)pauze Amphia/Erasmus
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, ICSI1: 3xTP, ICSI2: 1xTP zelf proberen met stimulatie
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar ICSI1mislukt (3xTP) ICSI2 mislukt. Even pauze nu, opties bekijken EMC
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 mislukt (5x TP) Wachten op start ICSI2 OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI, IVF1 en IVF2 mislukt, geen cryo's; spontaan zwanger mk (6wk) IVF3 pauze
G-power1989
(29 / 30)
jan 2016 juli 2017 2e kindje weinig zaadcellen, icsi1 (6x natuurlijke cyclus) mislukt ICSI2 icsi 2 WZA/UMCG
Yaradreamz
(36/ 45)
? ? hersteloperatie man, icsi1.3 mk, nog 2 cryo's ICSI+MESA/TESE herstellen van mk EMC
Puk32
(34/38)
2015 feb 2017 Slechte zaadkwaliteit - 7x IUI - 3x mk IVF/ICSI 1 onderzoeken mk's, wachten op start MMC / Tilburg
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders ICSI 1 Bezig met ICSI 1, eerste TP net gehad Belgie
Alaynee
(28/?)
Azoöspermie ICSI 1+TESE Bezig met ICSI 1, eerste TP gehad DD
mamamaria81
(37/40)
Dichte eileider, pcos, hypo schildklier. Zoontje (Juni '14). 10x IUI: 1 mk bij 9 wk, IVF 1.1: mk bij 7 wk, IVF 1.2 mislukt, IVF2 geen bevruchtingen wachten op start IVF3 ism UMCU
Zot-83
(35/39)
vervroegde overgang, zoon (mei '16) na 2x icsi & 1x icsi + ECD (2015); dochter geboren & overleden (jan '18) na icsi + ECD (2017) ICSI+ECD wachten op nieuwe poging Alicante
innerpeace
(37)
alleenstaande, 9x iui gehad, 5x mk ICSI1 wachten op aanvullend onderzoek mk, intake in Gent (okt) Voorburg
blauwerok
(37/38)
2017 2017 ICSI met PGD wegens erfelijke ziekte, dochter (3) via normale weg ICSI1+PGD
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...

:heart: Hartje gezien!
*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:duckie: Bevallen
Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:39
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
99.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zizo, wat fijn! Broeden nu dus.

Miekje, wat een tegenvaller weer. Zo gaat het wel hard inderdaad. Ik hoop heel erg met je mee dat je nu een gouden embryo aan boord hebt.

Windmolen gewoon inbrengen voor de terugplaatsing hoor. Die mensen zijn wel wat gewend qua prut ;-)
Ik noemde die krengen altijd kutpillen, dus ik zat redelijk op 1 lijn met Animal...
Had er overigens nooit veel bijwerkingen van, vond het vooral smerig.
Super zizo! Kom er gezellig bij!

Windmolen helaas kun je niet weten of symptomen van utro (goed idee die wedstrijd!) Komen of prille zwangerschap. Kans dat het utro is, is groter vrees ik. Veel sterkere hormonen denk ik. Mijn symptomen beperken zich momenteel vooral tot pijnlijke borsten.
Zal komende dagen wel weer erger worden omdat je dan alles probeer op te merken in afwachting van nod
@windmolen, ik ben behoorlijk duizelig en misselijk van de utro. Al van het begin af aan. Het is echt rotspul hoor.

@zizo yeeaahh welkom op de wachtbank.

En welkom nieuwe schrijvers! Ik hoop dat jullie hier net zoveel aan hebben zoals ik dat heb.

Wat mij betreft. Vandaag de laatste dag van die vieze witte kutballen haha.
En dan de twijfel, wacht ik tot 6 maart zoals op het papier staat of ben ik eigenwijs en test ik gewoon van het weekend al! Om half 6 sochtends dan wel te verstaan want ik moet om 7 uur werken.
Even een update. Ik heb namelijk even twee dagen in mijn eigen cocon geleefd van verdriet en het forum niet bij gelezen. Deze ronde kwam de klap ineens hard binnen (echt vanalles ging ineens in twee dagen fout).

Deze TP was het dus helaas weer niet voor ons. Ik heb net contact gehad met mijn arts en besloten om de volgende ronde iets anders te proberen als die vieze witte K-ballen. Volgens mij Crinone als ik het goed heb. Wel hogere eigen bijdrage maar ik hoop dat het iets helpt (hoef je ook maar 1 keer per dag te gebruiken en is een gel).

We hebben een ontzettende lieve arts die tegen me zei: Meid, ga niet bij de pakken neerzitten nu, ik ben er van overtuigd dat het ooit gaat lukken (heftige uitspraak maar ik heb door haar vertrouwen).

Iemand hier ervaring met Crinone?
Labgeek1990 schreef:
28-02-2018 14:20
Even een update. Ik heb namelijk even twee dagen in mijn eigen cocon geleefd van verdriet en het forum niet bij gelezen. Deze ronde kwam de klap ineens hard binnen (echt vanalles ging ineens in twee dagen fout).

Deze TP was het dus helaas weer niet voor ons. Ik heb net contact gehad met mijn arts en besloten om de volgende ronde iets anders te proberen als die vieze witte K-ballen. Volgens mij Crinone als ik het goed heb. Wel hogere eigen bijdrage maar ik hoop dat het iets helpt (hoef je ook maar 1 keer per dag te gebruiken en is een gel).

We hebben een ontzettende lieve arts die tegen me zei: Meid, ga niet bij de pakken neerzitten nu, ik ben er van overtuigd dat het ooit gaat lukken (heftige uitspraak maar ik heb door haar vertrouwen).

Iemand hier ervaring met Crinone?
hee labgeek ik heb crinone gebruikt. vond het net zo vervelend als de bollen maar is maar 1x per dag en deed voor slapen gaan :)
Windmolen, in Spanje kreeg ik instructie; na 10 of 11 uur transfer is om 7.00 nog utro, ervoor was utro na de transfer.

Wat een gemixte berichten hier. Een deel heel mooi nieuws, een deel heel vervelend nieuws...

Hier vandaag menstruatie begonnen. Helaas met Spanje nog niet helemaal rond qua protocol, vooral door overleg en beelden rondom genetische tests. Ze wilden eigenlijk de genetische testen op f afwachten maar dat zien we door de duur (een jaar) niet zitten. Ze stelden nog PGS voor op de cryo’s, maar ontdooien en invriezen lijkt me niet bevorderlijk voor de kwaliteit en bij PGS zouden ze alleen chromosoom-onderzoek doen, en dat was bij F normaal. Ik zit dus een beetje in dubio of ik start met de pil vanavond. Jullie ideeen? Weleens een of twee dagen later gestart met de pil?
De andere keren was het protocol een cyclus pil, halverwege een eenmalig hoge dosering decapeptyl en dan bij start menstruatie Progynova (en Clexane). Betreft dus een cryo transfer in een kunstmatige cyclus.
Labgeek ik heb je een pb gestuurd! De eerste paar dagen vond ik de crinone meevallen, daarna wordt ook dat een vieze bende maar ik vond het meevallen.

Zizo wat een goed nieuws! Heel fijn. Wanneer krijg je te horen of de andere twee het tot cryo hebben geschopt?

Zojo ik heb hier geen ervaring mee dus ik kan je helaas niet helpen. Wat balen dat het nog niet helemaal rond is met Spanje. Kan je eventueel ook langer de pil slikken? Zodat je direct door kan als het rond is?
Labgeek, hier eerste 2 rondes crinone gebruikt. Is hetzelfde als utrogestan. Alleen 1 keer per dag inbrengen.
Persoonlijk vond ik utrogestan prettiger en daar ben ik toen ook zwanger mee geworden. Maar dat zal niet zoveel uitmaken denk ik
Toppers dat jullie zijn! Bedankt voor de berichtjes.

Het is meer het idee om over te stappen om te kijken of de Crinone minder bijwerkingen geeft. Blijkbaar omdat het dagelijkse 1 dosis is kan je er minder last van hebben. Het is en blijft Progesteron alleen zijn de hulpstoffen anders. Bij de laatste keer Utro ben ik echt zo misselijk geweest dat ik het wel een kans wil geven.

Maar eerst afwachten wanneer de menstruatie eens komt....

Zojo Enorm lastige keuze word je opgelegd zeg. Het zal toch niet heel veel uitmaken als je een dag later begint met de pil?? of een dag langer slikken kan misschien ook.
@ Rucio: Gefeliciteerd!!

@ Leonie: Succes met het wachten!

@ Labgeek: Goed dat je even de tijd voor jezelf hebt genomen. Ik heb er geen ervaring mee, maar als dit beter voor jou voelt, moet je dat zeker doen.
Ik heb het denk ik gemist, maar wat voor bijwerkingen kreeg je vooral?

@Utro/kutbollen haha, ik ben nu door dit topic zo benieuwd! Lijkt me echt hels om het in te moeten nemen zeker zovaak en vanwege de troep.

Ik zelf: Momenteel wacht ik nog steeds op mijn menstruatie. Ik heb een wisselende menstruatie van 23-25 dagen en vandaag zit ik op dag 25 en het begint te komen, maar nog niet helemaal... Hoop en verwacht dat het morgen wel helemaal begint, dus dan kan ik 3 dagen later eindelijk beginnen met de pil!
Pfffff.
Bllleeeeeegghhh.......

Stom rot traject.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Gisteren de eerste 10 pagina’s gelezen, wil toch wel graag meer weten. Wat hebben de meesten al veel meegemaakt! Petje af voor jullie doorzettingsvermogen.

Hopelijk lukt het de komende dagen de andere pagina’s en laatste berichten terug te lezen. Maar het gaat hard, dus ben bang dat ik niet alles helemaal bij kan houden.

Iig duim ik mee voor de dames in spanning en :hug: voor meiden die weer tegenslag hebben. En volgens mij mag ik Rucio en Brendatjuh (voorzichtig) feliciteren?!

Hier bezig met de toestemming regelen voor België. Vandaag eindelijk brief binnen, dus hopelijk over 2-3 weken uitsluitsel van de verzekeraar. Ondanks dat we een deel zelf moeten betalen, denken we dat onze slagingskans in België hoger is. En dat is uiteindelijk het belangrijkste.
Gelukkig hebben we best wat kunnen sparen de afgelopen tijd, dus dat is geen obstakel.

Hoe gaan jullie om met vermoeidheid? Ik merk dat die twee jaar van OI/IUI en teleurstelling op teleurstelling nu toch wel een aardige nasleep hebben. Kom maar niet op mijn oude energieniveau terug. Vind dat wel een lastige; we willen zo graag weer verder, maar eigenlijk niet verstandig als ik steeds zo moe ben...
Zojo, ik ken het niet eerst de pil en dan progynova. Maar misschien willen ze een juiste timing voor de tp kunnen sturen? Dat als ze te druk zijn, je een week de pil laten slikken oid? Ik denk dat ze een eisprong echt voor willen zijn. Je kan met progynova alsnog een eisprong krijgen en dan moet je dus wel meteen naar Spanje. Dan wordt het een stuk ingewikkelder van. Ik las dat Windmolen ook een flinke follikel had en las het op andere fora ook. Ik had een follikel van 10mm , dus dat was eigenlijk niets en zo kon ik wel de tp uitstellen.

Labgeek, ik zou geen beter resultaat verwachten met de crinone en zou ook niet verwachten dat de bijwerkingen minder zouden zijn. Heb je een allergische reactie (het schijnt dat je dan enorme jeuk krijgt, ahum...) dan is dat wat anders. Maar ik kan me voorstellen dat je het wel wilt proberen om te kijken of het wat doet voor de misselijkheid. Ik dacht dat de eigen bijdrage 5 euro per dag was.
Ik vind die uitspraak van de arts erg gevaarlijk... Bij ons zeiden ze ook met mijn AMH dat we makkelijk 2 kinderen zouden moeten kunnen krijgen... Hier onder onze update...

Windmolen, hier ook gewoon utro inbrengen tenzij binnen 2 uur de tp. En ander gooi je er toch na de tp een paar in? Een paar meer zou niet slecht moeten zijn, een dosering overslaan lijkt me een ander verhaal. Ze gaan toch poetsen en ja, dat is echt een rot gevoel...

Leonie, moet je niet de utro gebruiken tot je mag testen? DD adviseert zelfs om als het tot een zwangerschap komt, om de utro tot ruim 12 weken te gebruiken. Heb je een tp in kunstmatige cyclus, dan moet dat in DD ook.

Ik heb altijd pijnlijke borsten van de utro, maar ik heb ook al eens een verhaal gelezen van iemand die alle soorten bijwerkingen wel, maar ook niet gehad heeft. Elke keer was het weer anders. Wel/geen pijnlijke borsten, wel/geen bloedverlies tijdens utro gebruik, wel/geen krampen, En toch elke keer niet zwanger. Ik zou dus niet afgaan op de klachten, want je kan er dus echt valse hoop van krijgen. Ik heb daar zelf een hekel aan, maar misschien dat iemand er wel anders over denkt hoor.

Hier een erg slechte uitslag gehad. Ivm privacy wil ik er niet te veel over kwijt (heb je vragen, mag het altijd via PB) , maar we hebben maar 1 kans, als dat al doorgaat... Hierna houdt het voor ons op... Zo verdrietig, zo onzeker...
Ik ben het dus met Flip eens.... Maar ben wel blij dat de techniek al zo ver is, dat ik nu het gevoel heb, er ook echt alles aan gedaan heb...
Animal: ook hier een dikke knuffel. Vind het zo erg voor jullie, die keiharde teleurstelling nadat alles er zo goed uitzag :hug:. Je hebt ook een PB.

Vienna, ik kan je niet helpen ivm de vermoeidheid. Ik heb er zelf niet zo'n last van. Wel dat ik tijdenlang down ben geweest ivm de teleurstellingen. Ikzelf had vaak veel baat van pauzes. Bijv. heb ik nu tussen de punctie van ICSI2 en de terugplaatsing ruim drie maanden pauze gehad. Soms ook lastig, omdat je dan echt stilstaat, maar meestal alleen maar heel fijn om even echt weg uit het traject te zijn. Misschien kun je de tijd dat het kost om het rond te krijgen in België ook als pauze zien?

Flipje: :hug: . Het is ook een stom rottraject, kan er ook niets anders van maken...

Utro, hmm, als ik het zo lees hier, mag ik van geluk spreken dat ik er relatief weinig last van heb. Alleen een klein beetje zere borsten. Labgeek, ik hoop dat crinone beter is voor je!

Zojo, oh wat lastig... Ik heb geen ervaring, maar het lijkt mij het veiligste om wel de pil te slikken, en eventueel langer door te slikken. Dan voorkom je volgens mij idd dat er alsnog een follikel groeit. Kan je ze niet vandaag even bellen om te overleggen? Oh, lees net dat je eigenlijk gisteren dan al had moeten beginnen. Dan komt m'n advies te laat. In dat geval hoop ik dat je eruit bent gekomen!

Hier ontzettend opgelucht, de terugplaatsing is goed gegaan. Ik heb een mooie B-kwaliteit blasto aan boord (hij was B/C bij het invriezen, dus toch alweer een beetje beter). De embryologe was ook tevreden. 12 maart heb ik een bloedtest.
Jeetje Animal. Ik ben er stil van. Wat een ontzettend rotnieuws. Ik blijf duimen voor die ene dat het een doorzetter mag blijken en positief resultaat mag brengen. Een hele dikke knuffel lieve Animal.

Windmolen en Zizo. Wat fijn PUPO. Ik duim voor jullie.

Brenda en Rucio gefeliciteerd meiden. We blijven hopen op positief nieuws.
Jeetje Animal, nee toch?!!! Ik schrik echt van je bericht, zeker na de mooie opbrengst van deze week. Dan zijn de woorden van Flipje echt zo waar, ik vind het zo erg dat het voor sommigen zo’n strijd is en soms zelfs stopt. Intens verdrietig nieuws weer, maar ik hoop zo dat jullie laatste kans jullie vader en moeder maakt :redrose:
Animal, wat vreselijk... Begrijp dat het gelinkt is aan lage AMH. Dat is hier ook het issue en na 2 icsi’s zijn hebben we de keuze gemaakt met eiceldonatie verder te gaan. Mocht je ooit de behoefte hebben daar iets over te weten, mag je altijd pb-en. Voor nu een hele dikke knuffel en ik hoop dat de ene poging het voor je gaaf zijn.

Menstruatie is een beetje vreemd. Vermoed dat een dagje wel te doen is, dus heb gisteren besloten het vandaag nog te geven en vanavond te starten met de pil. Pil is volgens mij altijd om ‘schoon’ en planbaar met de progynova te beginnen. Mijn cyclus is niet regelmatig door de overgang en kan zomaar 60+ dagen zijn. Bij alle pogingen tot nu toe eerst strip pil gehad.
Lieve Animal, ik vind het zo rot voor jullie. Zo rot dat het hierna waarschijnlijk stopt terwijl het er zo goed uit zag. Ik hoop dat je die ene kans gaat krijgen (ik ga je zo even Pb-en) en dat je zo'n verhaal wordt waarbij het op het allerlaatste moment toch raak was. Maar ik snap dat je er een hard hoofd in hebt.
Jullie hebben er in ieder geval ALLES aan gedaan om een kindje te mogen krijgen. En het is zo rot dat ze ondanks alle technieken toch niet iedereen kunnen helpen :hug:
Wat verdrietig Animal... ik stuur je vanavond een PB. Verdomme... wat ontzettend zuur dit. En dat na 10 eicellen. Ik had goede hoop toen ik dat las en maak nu op dat je maar een kans hebt onder de welbekende streep. :|
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Jullie zijn schatten! (K).
Mijn AMH is prima, dus daaraan is het niet gelinkt. De gemiddelde vrouw van mijn leeftijd heeft een lager AMH.
Zojo, lief van je, maar eiceldonatie willen wij beiden niet, dus hierna houdt het echt op.
MssF, ik ben het met je eens dat we er alles aan gedaan hebben. Zonder deze stappen, behandelingen en onderzoeken zou ik het ook niet naast me hebben kunnen leggen. Nu zal dat in ieder geval beter gaan.
@animal hele dikke knuffel voor jou! Wat een klote nieuws zeg. Ik ga hard voor jullie duimen!

Wat de utro betreft, ik moest het maar 12 dagen gebruiken. Datums staan ook op het papier wat ik mee gekregen heb. Dus dat klopt wel met de hoeveelheid bollen die ik meegekregen heb.

Ik ben afgelopen week zo moe. Geen idee of het door de drukte op het werk komt of dat het door de utro komt. Slecht slapen snachts doe ik al sinds de hormoon injecties enal haha.
Animal wat een vreselijk bericht. Ik heb je een pb gestuurd. Sterkte! :redrose:

Flipje het traject is zwaar klote meid! Vooral voor jou na alles... :hug:

Zojo ik heb geen ervaring met terugplaatsingen. Sorry ik kan je niet helpen. Kun je niet de kliniek bellen?

MwStippel hoe gaat het nu met jou? Ben je helemaal hersteld van de griep?

Windmolen wat fijn dat je een mooie embryo teruggeplaatst hebt gekregen. Ik ga voor je duimen!

Vienna welkom! Heb ik het goed gelezen dat je de eerste poging in België doet? Gent? Of Brussel? Ik had ook last van vermoeidheid. Ik heb me op ijzer, etc laten prikken, maar ook op vitamine b12, d3 en b6. Die hangen samen met vruchtbaarheid. Mijn b12 en d3 waren veel te laag. Dat bijgesteld met pillen. En nu ben ik ook minder moe. Kortom: ga langs de huisarts om een medische oorzaak uit te sluiten.

Labgeek wat vervelend die bijwerkingen van de utro. Ik heb zelf alleen hele pijnlijke harde borsten en ben licht misselijk, verder niks. Hopelijk helpt de crinone!

Leonie wat spannend! Ik neem me elke keer voor om op de officiële datum te testen, maar meestal word ik ervoor al ongesteld. Ik duim voor je!
Animal: ik heb ook altijd gezegd dat wanneer je er alles aan gedaan hebt, je jezelf niets hoeft te verwijten. En dat geldt ook voor jou en ergens geeft dat rust, hoewel het niet minder verdrietig en pijnlijk is. Een verlangen naar een kind is gewoon zo sterk... en Ik had heel graag gezien dat jou verlangen bevredigd zou worden.

Miekje: Ik dacht dat je 35 was, maar dan is jouw partner jonger.

Windmolen: pupo! SA was ook een Btje trouwens! Heb nog nooit een A gehad. Succes op de wachtbank.

Zizo: jij ook succes!

Flip: knuffel: het is gewoon een ku* traject. Ik denk aan je meis!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Animal ik heb je net n berichtje gestuurd. Nogmaals sterkte!

En in de categorie egopost (man is idd wat jonger dan ik, baggal)
Zit hier niet zo lekker op wachtbank heb weinig vertrouwen in kwaliteit teruggeplaatst embryo aangezien de rest het ook niet heeft gered. Probeer daar niet te lang over te denken maar zit me niet lekker. Denk steeds aan wat we hierna het beste kunnen gaan doen. Gisteren klein beetje kramp en terugkijkend heb ik dat vaak 4-6 dagen voor ms....
Maar goed ik probeer positief te blijven maar valt niet mee.
Lieve meiden, wat een verdriet weer hier, ik leef zo met jullie allemaal mee.

Animal wat een verdrietig berichtje. Begrijpelijk dat je niet alles openbaar wil delen. Ik hoop zo dat het goed gaat komen, veel sterkte en succes.

Miekje hopelijk geen voorbode van je menstruatie. Hopelijk betekenen de krampjes een innesteling.

Windmolen super fijn dat je zo’n mooi embryo hebt gekregen!

flipje dikke knuffel voor jou!

Bedankt voor de felicitaties :redrose: tot nu toe gelukkig nog geen bloed gezien dus dat ziet er al beter uit dan de vorige keer.

Veel succes op het wachtbankje en ook voor de dames die moeten wachten totdat ze weer verder kunnen/willen gaan. Ik duim voor jullie allemaal en ik brand een kaarsje voor jullie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven