Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
28-02-2018 09:12
Daar ben ik het helaas niet mee eens.
Op de negeer en klaar toch?

Iedere scheet van haar werd hier nog even dunnetjes overgedaan. "Goh wat heeft ze het weer goed voor elkaar', "is niet echt hoor", "klopt niks van", etc etc etc etc.
Op een gegeven moment weet je het wel toch? Ik snap niet dat dat hier 100 keer gemeld moet worden. En dan is het in het betreffende topic ook al tig keer gezegd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
28-02-2018 08:41
Gelukkig! Zijn we hier van dat gezeik over haar af.
:rofl: ( Nét als je denkt dat ze aan je kant staat...)
Wat Nouschi zegt.

Ben benieuwd wie nu weer vaak onderwerp van NP wordt.
MarindaH schreef:
28-02-2018 08:30
Hee onze n00r op anoniem.
.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 28-02-2018 11:23
37.65% gewijzigd
Nouschi schreef:
28-02-2018 08:47
Maar serieus, ook als ze iets doodnormaals postte kwam de bende al langs om te zeggen " ja maar jij hebt het zooo goed voor elkaar" ! En ook altijd hetzelfde commentaar, zowel in het topic als hier. Echt 100 keer vervelender dan die hele Noor zelf.
ze heeft het ook goed voor elkaar, de andere natuurlijk niet. :proud:
Volgens mij is mijn apotheek een onderdeel van Sanoma. Ze hebben het gefaxte recept nooit ontvangen en zijn dagen bezig om het te herstellen.
Moiren’ schreef:
28-02-2018 12:35
Volgens mij is mijn apotheek een onderdeel van Sanoma. Ze hebben het gefaxte recept nooit ontvangen en zijn dagen bezig om het te herstellen.
Oooh je had geen medicijnen gisteren... :proud:
Bruise schreef:
28-02-2018 10:38
Wat Nouschi zegt.

Ben benieuwd wie nu weer vaak onderwerp van NP wordt.

De TD.

Afbeelding
Ana_Isabel2 schreef:
28-02-2018 12:36
Oooh je had geen medicijnen gisteren... :proud:
Jawel hoor.
Star² schreef:
28-02-2018 12:41
De TD.

Afbeelding
De nieuwe CM natuurlijk!
Moiren’ schreef:
Ik ben nog niet overtuigd.
Als de rechterhelft van je bijsluiter straks vol staat met sensatiekopjes voor flutverhaaltjes, je pillendoos een technisch trucje heeft waardoor je het niet direct kunt openen en volgeplakt zit met pop-up reclame (gat in de markt!!!! Popuppillendoosreclame!) denk ik dat je gelijk hebt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
8102 schreef:
28-02-2018 11:13
ze heeft het ook goed voor elkaar, de andere natuurlijk niet. :proud:
Zo goed, dat ze het niet nodig vond, hier op NP commentaar op forummers te geven.
8-)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
feow schreef:
28-02-2018 12:48
Ik ben nog niet overtuigd.
Als de rechterhelft van je bijsluiter straks vol staat met sensatiekopjes voor flutverhaaltjes, je pillendoos een technisch trucje heeft waardoor je het niet direct kunt openen en volgeplakt zit met pop-up reclame (gat in de markt!!!! Popuppillendoosreclame!) denk ik dat je gelijk hebt.
In de bijsluiter staat alleen maar meer info: www.forum.viva.nl.
Best gek.
Nouschi schreef:
28-02-2018 08:47
Maar serieus, ook als ze iets doodnormaals postte kwam de bende al langs om te zeggen " ja maar jij hebt het zooo goed voor elkaar" ! En ook altijd hetzelfde commentaar, zowel in het topic als hier. Echt 100 keer vervelender dan die hele Noor zelf.

Mwah. Jij geeft ook altijd weer commentaar over iedere keer hetzelfde commentaar over het telkens terugkerende commentaar.
shifty schreef:
28-02-2018 17:15
Mwah. Jij geeft ook altijd weer commentaar over iedere keer hetzelfde commentaar over het telkens terugkerende commentaar.
:proud:
Elfje112 schreef:
28-02-2018 17:29
:proud:
oh boy. Mensen die huisdieren nemen. En zooo dol op ze zijn maar geen DA rekening op willen pikken. :@@: Tja, ik zal wel een kattenvrouwtje zijn zoals daar beschreven wordt: geen relatie en uitzichtloos als er geen katten zijn. Weet ik dat ook weer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
shifty schreef:
28-02-2018 17:15
Nou, touché.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Moiren’ schreef:
:HA:
Ik verdenk Sanoma ervan overal infiltranten te hebben. Vooral bij de overheid... :frusty:
Moiren’ schreef:
En kijk, daar gaat mijn koffie
Zit hier Mies te kijken met 1 vd 8 maar tjonge snap echt niet dat wij hier vroeger naar zaten te kijken :facepalm:
Wát een onnozelheid met die clowns.
Geen Mr Brightside. WTF just happend?
Moiren’ schreef:
28-02-2018 23:01
Geen Mr Brightside. WTF just happend?
Het leven is hard. Keihard. Was het wel leuk?
Life is short. Eat dessert first.
Voor jou

https://www.youtube.com/watch?v=gGdGFtwCNBE
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
28-02-2018 23:18
Het leven is hard. Keihard. Was het wel leuk?
Wat er was was gaaf. Heel bizar bleef bijna iedereen zitten. Echt nog nooit meegemaakt.
Volgens mij waren ze daar pissed over. Te laat op en te vroeg af.

Was wel gaaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven