Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 28 februari 2018 om 09:18
Op de negeer en klaar toch?
Iedere scheet van haar werd hier nog even dunnetjes overgedaan. "Goh wat heeft ze het weer goed voor elkaar', "is niet echt hoor", "klopt niks van", etc etc etc etc.
Op een gegeven moment weet je het wel toch? Ik snap niet dat dat hier 100 keer gemeld moet worden. En dan is het in het betreffende topic ook al tig keer gezegd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 28 februari 2018 om 11:13
ze heeft het ook goed voor elkaar, de andere natuurlijk niet.
woensdag 28 februari 2018 om 12:42
Jawel hoor.
woensdag 28 februari 2018 om 12:48
Ik ben nog niet overtuigd.
Als de rechterhelft van je bijsluiter straks vol staat met sensatiekopjes voor flutverhaaltjes, je pillendoos een technisch trucje heeft waardoor je het niet direct kunt openen en volgeplakt zit met pop-up reclame (gat in de markt!!!! Popuppillendoosreclame!) denk ik dat je gelijk hebt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 28 februari 2018 om 13:47
Zo goed, dat ze het niet nodig vond, hier op NP commentaar op forummers te geven.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 28 februari 2018 om 15:52
In de bijsluiter staat alleen maar meer info: www.forum.viva.nl.feow schreef: ↑28-02-2018 12:48Ik ben nog niet overtuigd.
Als de rechterhelft van je bijsluiter straks vol staat met sensatiekopjes voor flutverhaaltjes, je pillendoos een technisch trucje heeft waardoor je het niet direct kunt openen en volgeplakt zit met pop-up reclame (gat in de markt!!!! Popuppillendoosreclame!) denk ik dat je gelijk hebt.
Best gek.
woensdag 28 februari 2018 om 17:15
Mwah. Jij geeft ook altijd weer commentaar over iedere keer hetzelfde commentaar over het telkens terugkerende commentaar.
woensdag 28 februari 2018 om 19:48
oh boy. Mensen die huisdieren nemen. En zooo dol op ze zijn maar geen DA rekening op willen pikken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 28 februari 2018 om 21:33
woensdag 28 februari 2018 om 21:46
woensdag 28 februari 2018 om 23:19
woensdag 28 februari 2018 om 23:51
Wat er was was gaaf. Heel bizar bleef bijna iedereen zitten. Echt nog nooit meegemaakt.
Volgens mij waren ze daar pissed over. Te laat op en te vroeg af.
Was wel gaaf.