Het leed dat Tinder (etc.) heet
woensdag 3 januari 2018 om 22:55
Worden jullie ook zo moe van dat online daten? Ik ben nu zo'n 10 maanden single na een hele lange relatie en in het begin vond ik het allemaal reuze spannend en leuk. Maar de laatste tijd lijkt het of ik steeds sneller en vaker teleurgesteld wordt door al die mannen.
In mijn hoofd heb ik het idee dat het toch niet zo moeilijk moet zijn om iemand te vinden die echt goed bij me past en waar ik het mee wil proberen. Maar ik denk dat ik me daarin toch vergis.
Mijn vorige relatie heeft bijna 8 jaar geduurd, en pas nu dat ik merk hoe lastig het is om iemand te vinden die echt bij me past besef ik hoe bijzonder dat is geweest. Dat je 8 jaar lang lief en leed met een en dezelfde persoon kan delen.
Toen ik net single was genoot ik juist van alle mannelijke aandacht die ik kreeg via Tinder, Happn etc. Daar was zeker geen gebrek aan! Maar na een x aantal dates (waarvan het merendeel eindigde tussen de lakens) brokkelt mijn hoop steeds iets meer af. Natuurlijk, ik overdrijf vast want ben nog helemaal niet zo lang single en dingen als 'you can't hurry love'.
Eigenlijk ben ik ook vooral benieuwd naar jullie Tinder/online-date-ervaringen. Met welk doel installeerden jullie die apps? Is eruit gekomen wat je gehoopt had? Of heb je misschien een tijd online gedate en ben je toen gestopt omdat het in real life gewoon beter werkt?
Ben benieuwd naar jullie verhalen!
In mijn hoofd heb ik het idee dat het toch niet zo moeilijk moet zijn om iemand te vinden die echt goed bij me past en waar ik het mee wil proberen. Maar ik denk dat ik me daarin toch vergis.
Mijn vorige relatie heeft bijna 8 jaar geduurd, en pas nu dat ik merk hoe lastig het is om iemand te vinden die echt bij me past besef ik hoe bijzonder dat is geweest. Dat je 8 jaar lang lief en leed met een en dezelfde persoon kan delen.
Toen ik net single was genoot ik juist van alle mannelijke aandacht die ik kreeg via Tinder, Happn etc. Daar was zeker geen gebrek aan! Maar na een x aantal dates (waarvan het merendeel eindigde tussen de lakens) brokkelt mijn hoop steeds iets meer af. Natuurlijk, ik overdrijf vast want ben nog helemaal niet zo lang single en dingen als 'you can't hurry love'.
Eigenlijk ben ik ook vooral benieuwd naar jullie Tinder/online-date-ervaringen. Met welk doel installeerden jullie die apps? Is eruit gekomen wat je gehoopt had? Of heb je misschien een tijd online gedate en ben je toen gestopt omdat het in real life gewoon beter werkt?
Ben benieuwd naar jullie verhalen!
dinsdag 20 februari 2018 om 18:36
Hoe is het met de dates hier?
Ik heb inmiddels mijn apps eraf gehaald. Ik weet nog niet of we echt goed genoeg bij elkaar passen voor iets op de lange termijn, maar het voelt fijn en goed en die datingapps en al die berichten kosten me te veel tijd en energie, terwijl ik nu toch even geen behoefte heb aan dates met een andere man.
Mocht het op niks uitlopen kan ik ze altijd weer installeren. Maar voor nu focus ik me even op hem.
Ik heb inmiddels mijn apps eraf gehaald. Ik weet nog niet of we echt goed genoeg bij elkaar passen voor iets op de lange termijn, maar het voelt fijn en goed en die datingapps en al die berichten kosten me te veel tijd en energie, terwijl ik nu toch even geen behoefte heb aan dates met een andere man.
Mocht het op niks uitlopen kan ik ze altijd weer installeren. Maar voor nu focus ik me even op hem.
winkje87 wijzigde dit bericht op 20-02-2018 18:39
6.18% gewijzigd
dinsdag 20 februari 2018 om 18:43
Huh!? Ineens een relatie gekregen in de laatste week? Tijdje terug had je net een paar dates gehad met een man met een beperking en was je je aan het afvragen of je dat wel door wilde zetten.Kwebbeltje91 schreef: ↑20-02-2018 18:39Ik ben sinds gisteren trouwens weer vrijgezellig.
Ik vind het wel even prima zo, een relatie past gewoon niet in mijn leven op het moment. Zo druk met andere dingen, en ik merkte dat hij meer gevoelens heeft voor mij, dan andersom.
dinsdag 20 februari 2018 om 19:33
Ja, klopt. Ik was te snel met typen, sorry. Maar het is in ieder geval niets geworden met hem.
woensdag 21 februari 2018 om 08:21
Date 4 gehad met de platonische man. Gelijk maar verteld dat ik hem fysiek gezien nog al afstandelijk vond. Uiteindelijk wel gezoend die date, maar het voelde een beetje geforceerd en ik vond er geen bal aan.
Dus dat is weer voorbij. Erg genoeg ben ik best opgelucht. Het blijft lastig om te balanceren tussen iemand een kans geven en tegen beter weten in blijven daten.
Dus dat is weer voorbij. Erg genoeg ben ik best opgelucht. Het blijft lastig om te balanceren tussen iemand een kans geven en tegen beter weten in blijven daten.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
woensdag 21 februari 2018 om 09:39
Kwebbeltje91 schreef: ↑20-02-2018 18:39Ik ben sinds gisteren trouwens weer vrijgezellig.
Ik vind het wel even prima zo, een relatie past gewoon niet in mijn leven op het moment. Zo druk met andere dingen, en ik merkte dat hij meer gevoelens heeft voor mij, dan andersom.
Is dit een typo of een zelfverzonnen ‘grappig’ woord? Oprechte vraag.
Veritas vos liberabit
woensdag 21 februari 2018 om 09:59
Dat laatste.Charlotte717 schreef: ↑21-02-2018 09:39Is dit een typo of een zelfverzonnen ‘grappig’ woord? Oprechte vraag.
zaterdag 3 maart 2018 om 00:16
Serieus: ga een leven leiden en doe niet zo online zielig.De_Cynicus schreef: ↑11-01-2018 17:45Ik ben zo vaak beledigd, volgens de mannenhaters hier dien ik het maar te slikken en owee als ik er een wrok aan overhoudt.
Met vriendelijke groet,
Een niet mannen hatende forummer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 3 maart 2018 om 01:03
Nou, het zijn feiten. Wel mondschuimen als ik beledigende opmerkingen maak, maar als ik dan zeg dat ik negatieve ervaringen heb, moet ik het maar slikken en pikken, en owee als ik er kwaad om wordt. Seksisme heet dat.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
zaterdag 3 maart 2018 om 11:32
Tsja, tegen mij waren ze ook respectloos, maar ik moet dat allemaal maar voor mezelf houden. Voor zichzelf maken de vrouwen hier uiteraard een uitzondering, die mogen dat wel.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
zaterdag 3 maart 2018 om 11:41
Heb je beledigende opmerkingen gehad met daten?De_Cynicus schreef: ↑03-03-2018 01:03Nou, het zijn feiten. Wel mondschuimen als ik beledigende opmerkingen maak, maar als ik dan zeg dat ik negatieve ervaringen heb, moet ik het maar slikken en pikken, en owee als ik er kwaad om wordt. Seksisme heet dat.
Wat dan en waarom beledig jij dan?
Dat schrijf jezelf.
Ik heb niet zover terug gelezen nog.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zaterdag 3 maart 2018 om 11:45
De_Cynicus schreef: ↑03-03-2018 11:32Tsja, tegen mij waren ze ook respectloos, maar ik moet dat allemaal maar voor mezelf houden. Voor zichzelf maken de vrouwen hier uiteraard een uitzondering, die mogen dat wel.
En precies deze houding maakt dat jij niet aan de vrouw komt.
Het cynisme druipt er van af, heel onaantrekkelijk.
zaterdag 3 maart 2018 om 11:45
Wat leuk zeg!
Spannend!
Blijf dicht bij jezelf.
Dan ben je minder nerveus.
Geen rol(?) spelen, zoiets zei Jeroen Pauwe gisteren.
Kan niet op het woord komen.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zaterdag 3 maart 2018 om 12:03
Wil ik een vrouw dan? Ik vind het prima om alleen te zijn, ben meer introvert.Knuffelheks schreef: ↑03-03-2018 11:45En precies deze houding maakt dat jij niet aan de vrouw komt.
Het cynisme druipt er van af, heel onaantrekkelijk.
zaterdag 3 maart 2018 om 12:23
Sponge, heb ik een leuke man gevonden op tinder. Leuk gesprekje en alles en als dat klikt wil ik snel afspreken. Ik hou niet van ellenlang chatten met een vreemde. Dan verlies ik m'n interesse. Dus we hadden het over hoe snel hij zou afspreken. Blijkt dat ie nu en de laatste maanden niet echt tijd heeft, druk met werk. Maar aankomende weken ook nog : $ pff domper. Daar heb je echt helemaal niks aan.
zaterdag 3 maart 2018 om 12:30
De_Cynicus schreef: ↑03-03-2018 12:03Wil ik een vrouw dan? Ik vind het prima om alleen te zijn, ben meer introvert.
Ah, daarom vroeg je natuurlijk steeds tips om snel te scoren.
Heel logisch.
zaterdag 3 maart 2018 om 12:44
Uhu.Knuffelheks schreef: ↑03-03-2018 12:30Ah, daarom vroeg je natuurlijk steeds tips om snel te scoren.
Heel logisch.
zaterdag 3 maart 2018 om 13:28
Cyn; geloof me..je bereikt veel meer als je anderen met respect behandeld. Doen anderen dat niet, zegt dat meer of hen dan over jou. Behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden.
Of je nu wel geen vrouw wilt..
Bedankt voor t succes wensen. Ik sta er zeker wel voor open hoor, maar ik bericht al langer met deze persoon.. dus dan zijn de verwachtingen wat hoger enzo. Die zorgen voor de zenuwen.. Maar ik blijf sowieso mezelf
Of je nu wel geen vrouw wilt..
Bedankt voor t succes wensen. Ik sta er zeker wel voor open hoor, maar ik bericht al langer met deze persoon.. dus dan zijn de verwachtingen wat hoger enzo. Die zorgen voor de zenuwen.. Maar ik blijf sowieso mezelf