* Bar Too Much * 216

28-02-2018 18:29 704 berichten
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad warm.
Ik had een dik vest en een dikke jas aan. Viel bijna flauw toen we in de zon liepen net.
Wat een verschil met van de week.
Moggûh Barrers

Fijne dag!
Morning!!
Hoi!
Het was hier zondag 15 graden warmer dan zaterdag. Als dat vandaag weer zo is, moet ik m'n benen scheren.
En bikini uit het vet Yet!!!
Yep. Die zal wel ergens achter het rommelhok liggen.

Wie weet kom ik m'n schaatsen nog tegen!
Het afgelopen weekend trouwens (tussen het feesten door) elke dag 40+ aanvallen van De Zoon geteld. Overleg met de neuroloog. Zelf platgespoten. Vandaag zit ik op 25.

Schrijf dit maar even omdat het hier wèl een belangrijk onderdeel van ons leven is. Naast uitslapen, jarige Dochter en whatever.

27 inmiddels. Hij is snel.

Kutzooi.
Bah Yet, echt zo naar voor jullie.
Life is short. Eat dessert first.
Sterkte Yet!
Sterkte, Yet! :hug:
Ambulance gebeld. Laatste keer was toch alweer 9 dagen geleden. Nu op de SEH. Bed voor vannacht is gereserveerd. Blègh.

Buren (jeweetwel, ben zelf d'r nick vergeten) hebben tussendoor de jongste van z'n nieuwe school gehaald.

Never a dull moment :sigh:
Sterkte Yet :hug:
Wat een ellende toch.

Je buurvrouw heette hier Fantastico volgens mij. In ieder geval zoiets.
Jaaa, zoiets met Fantastisch of zo was het. En dat is ze ook!!!

Ben tussendoor ff thuis en naar de tandarts. Life goes on zeg maar.

Als ik daarna rond vijfen even snel bij Fantastieweetwelwie aanbel, kan ik daarna vrolijk door naar het bezoekuur :nut:
We nemen er maar een borrel op Yet,
Goedemorgen lieve barmensjes
Goeoeoedemorgen!

Vandaag wordt het vast leuker dan gisteren :D
Moggûh
Goedemorgen.

Het is mooi weer :sun:
Ik ga straks de was maar eens buiten hangen.
yette schreef:
06-03-2018 07:03
Goeoeoedemorgen!

Vandaag wordt het vast leuker dan gisteren :D
Nou zeg dat mag ik wel voor je hopen. :hug:
Jonari schreef:
06-03-2018 08:13
Goedemorgen.

Het is mooi weer :sun:
Ik ga straks de was maar eens buiten hangen.
Jij gekkie heb je de lente in je bol?

Manlief ook trouwens die heeft zijn baard er weer afgeschoren. Kaal bekkie weer.
Goedemorgen! Geen last van opruimlentekriebels gelukkig. :jump:
Life is short. Eat dessert first.
Nah, te vroeg gejuicht. Ze willen De Zoon niet laten gaan :@

En dat terwijl hij vandaag maar twee aanvallen heeft gehad - wat volkomen normaal is. Weinig zelfs! Maar dat zien de allround neurologen toch anders. Ze willen (weer eens!) zijn medicatie opnieuw afstellen, terwijl dat bij dit soort onbehandelbare epilepsie door zijn epilepsie-neuroloog moet worden gedaan. En we zouden daarvoor sowieso morgen naar de epilepsiekliniek!!!

Tweede keer dat we zo'n betweter treffen. Een andere grapjas wilde ooit midden in de nacht de noodprocedure veranderen - naar een procedure waarvan wij wisten dat die jaren ervoor al een tijdje was geprobeerd en niet werkte. Kostte me een hoop stress en gelul om die vent ervan te overtuigen dat hij fout zat. En het voelde heel kut om m'n kind toen achter te laten in handen van iemand die ik niet vertrouw.

Nu snel even omkleden en wat zelfvertrouwen op m'n gezicht smeren. Om 14.00 naar het ziekenhuis en zorgen dat ik ze te spreken krijg.

*Wwwrrraaaghhh, ik lust ze rauw!!!*
Ze kwamen niet opdagen ... schijterds.
En nu?
Hopen dat ze morgen makkelijker doen.

Ik heb later vanmiddag nog een poging gedaan de neuroloog van de kliniek in te schakelen om ze in het ziekenhuis uit te leggen dat het gistermiddag alweer OK was. Maar die was pas bereikbaar nadat de neuroloog van het ziekenhuis niet meer bereikbaar was

Verder heb ik de druk wat opgevoerd. Ik wil hem morgen uiterlijk om 10.30 thuis hebben. Dan ben ik nog op tijd voor de afspraak in de epilepsiekliniek. Als ze hem nog 'te ziek' vinden, doe ik ze wat.

Dacht dat er een beddentekort was?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven