Wij roepen wederom een eind weg!
maandag 5 maart 2018 om 15:22
Heerlijk, die lente! Ik knap er helemaal van op.
Verder heb ik vandaag een administratief regeldagje en de administratie is ongeveer wat ik het stomste vind aan volwassen zijn.
Vooral omdat ik er meestal ook nog eens niks van snap, én ik heb belangst, wat ook niet echt helpt. En aangezien alle post op mans naam komt (sinds we een huis gekocht hebben) moet ik dus eerst alle instanties bellen om dat te fixen voordat ik verder kan met de adminstratie. Zo fijn. 
Maar goed, de zon maakt een hoop goed en mijn hulp is er weer sinds een heleboel weken. Hoera!
Verder heb ik vandaag een administratief regeldagje en de administratie is ongeveer wat ik het stomste vind aan volwassen zijn.

Maar goed, de zon maakt een hoop goed en mijn hulp is er weer sinds een heleboel weken. Hoera!

maandag 5 maart 2018 om 23:00
Gelukkig heb ik jouw probleem niet overgenomen zoals wel 'ns in dit draadje gebeurt Drackie, anders had ik vanavond niet fijn kunnen zingen. Ik was heel moe toen ik van mijn werk kwam en we zijn een lastig stuk aan het oefenen, dus ik zag er een beetje tegenop. Ik zat er zelfs aan te denken om af te zeggen, maar veel andere koorleden waren me voor, dus besloot ik om toch maar te gaan. En dat was een verstandig besluit, want ik heb er heel veel energie van gekregen. Hopelijk niet té veel, want ik moet straks wel gewoon naar bed.
Mijn heup is gelukkig weer de oude. Ik voel nog wel wat, maar dat kan ik geen pijn meer noemen. Ik hoop dat je heup ook goed opknapt Prada, en je longen ook.
Mijn heup is gelukkig weer de oude. Ik voel nog wel wat, maar dat kan ik geen pijn meer noemen. Ik hoop dat je heup ook goed opknapt Prada, en je longen ook.

dinsdag 6 maart 2018 om 13:35
Nou, het is hier net de ziekenboeg. Zondag naar de spoed wegens een longaanval en nu aan de Medrol (Prednison). In de heup zit waarschijnlijk een slijnmbeursontsteking dus die mag ik even niet belasten. Gelukkig heb ik lieve fijne mensen om me heen dus ik stop met klagen want anders kunnen we beter de naam veranderen in "de ziekenboeg" haha

dinsdag 6 maart 2018 om 14:32

dinsdag 6 maart 2018 om 15:40
Herkenbaar. Soms kom je op een leeftijd dat je denkt "hoort dit bij de leeftijd of is dit echt iets waar naar gekeken moet worden?"
En nu duik ik even mijn bed in. Lekker radio luisteren.

dinsdag 6 maart 2018 om 17:39
Als het erger gaat kloppen, klopt het niet en moet je naar de dokter, bij diepe wonden is een infectie natuurlijk altijd mogelijk. Was het een schoon mes?
dinsdag 6 maart 2018 om 19:26
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

dinsdag 6 maart 2018 om 21:07
Het klopt niet, mijn duim dan

De wondranden beginnen zwart te worden en dat trekt zich onderhuids een stukje door. Daarnaast is het weefsel wat opgezwollen waardoor de wondranden beginnen te wijken.
Het mes was in die zin schoon dat de paprika die ik ermee aan het snijden was ook schoon was.
dinsdag 6 maart 2018 om 23:33
He gatsie Lise, hopelijk geneest het snel!
Bestaan er mensen die net zo chaotisch zijn als ik...? Ik ben mijn biebpas kwijt. Al sinds ongeveer tien seconden nadat hij met de post kwam. Nu wilde ik twee reserveringen die ik gedaan heb ophalen, maar dat gaat natuurlijk niet lukken zo (zeker omdat ik de boeken bij het selfservicepunt heb laten afleveren, dat is namelijk letterlijk 100 meter hiervandaan). Ik heb al in alle mogelijke laatjes gezocht. Zo raar.
Bestaan er mensen die net zo chaotisch zijn als ik...? Ik ben mijn biebpas kwijt. Al sinds ongeveer tien seconden nadat hij met de post kwam. Nu wilde ik twee reserveringen die ik gedaan heb ophalen, maar dat gaat natuurlijk niet lukken zo (zeker omdat ik de boeken bij het selfservicepunt heb laten afleveren, dat is namelijk letterlijk 100 meter hiervandaan). Ik heb al in alle mogelijke laatjes gezocht. Zo raar.

dinsdag 6 maart 2018 om 23:36
Waar laat je de post normaliter?Drackie schreef: ↑06-03-2018 23:33He gatsie Lise, hopelijk geneest het snel!

Ik ben niet chaotisch maar soms wel vergeetachtig. Dan kan ik me echt helemaal niets meer herinneren van wat ik tien seconden geleden gedaan heb. Meestal heeft dat er wel mee te maken waar ik dan iets gelaten heb of zo...
Heb maar even een apart topic geopend over mijn duim. Manlief vind dat ik naar de dokter moet maar dat vind ik zelf wat overbodig.

woensdag 7 maart 2018 om 12:57
Lise, dat zijn geen vragen voor een forum. Niemand weet hoe de wond eruit ziet, hoe het voelt en wat er aan gedaan moet worden. Volg je eigen intuitie, als jij en/of je man denken dat het nodig is ga je naar de huisarts. Die beoordeelt dan wel of er iets gedaan moet worden.
Edit, ik zie dat je een afspraak hebt staan, mooi
Edit, ik zie dat je een afspraak hebt staan, mooi

woensdag 7 maart 2018 om 12:58
Heb je wel een punt hoor, maar soms helpt het wel om even te relativeren.prada schreef: ↑07-03-2018 12:57Lise, dat zijn geen vragen voor een forum. Niemand weet hoe de wond eruit ziet, hoe het voelt en wat er aan gedaan moet worden. Volg je eigen intuitie, als jij en/of je man denken dat het nodig is ga je naar de huisarts. Die beoordeelt dan wel of er iets gedaan moet worden.
Edit, ik zie dat je een afspraak hebt staan, mooi![]()

woensdag 7 maart 2018 om 13:04
Gelukkig valt dat bij mij wel mee

woensdag 7 maart 2018 om 13:11
O heb ik ook, en dan vind ik het 10 cm. naast de plaats waar ik gekeken heb. Of ik denk dat het een blauwe map is, en daar zoek ik naar, en dan blijkt de map toch groen te zijn. De envelop met zegeltjes van de super die ik van de buurvrouw kreeg, heb ik na weken teruggevonden onder de bank (zegt wel iets van mijn schoonmaakkwantiteit)Drackie schreef: ↑06-03-2018 23:33He gatsie Lise, hopelijk geneest het snel!
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

woensdag 7 maart 2018 om 13:11
Nu moet ik ook zeggen dat ik in Nederland de opleiding heb gevolgd en we ook echt een training kregen om de mensen buiten de deur te houden. De arts kreeg per patient per kwartaal een vast bedrag, of je nu 1x of 10x kwam. Ik weet niet of dat nog zo is. Er waren nauurlijk wel uitzonderingen waarop een patient direct mocht komen zoals een baby onder drie maanden, een kind wat er erg ziek en lusteloos uitzag en patienten die extreem bezorgd waren of pijn hadden en 2x binnen 24 uur belden.
Hier in Belgie betaal je per consult dus de dokter ziet je liever 3x te veel dan 1x te weinig. Als ik nu nog voor morgen een afspraak wil, pak ik zijn digitale agenda en kan ik zeker weten terecht. Zelfs om 19.00 s'avonds.
Hier in Belgie betaal je per consult dus de dokter ziet je liever 3x te veel dan 1x te weinig. Als ik nu nog voor morgen een afspraak wil, pak ik zijn digitale agenda en kan ik zeker weten terecht. Zelfs om 19.00 s'avonds.