Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Oudblond schreef:
07-03-2018 11:30
Het lijkt wel nationale 'vervelende werkplek'-dag. Ik heb het ook even helemaal gehad. Wil het liefst een van de bestuurders hier naar de maan katapulteren. Zonder retourticket. Wijsheid komt duidelijk niet met de jaren! Ik ben zo ver in de hoek gedrumd dat ik overweeg om mijn tas te pakken en naar huis te gaan. Maar even lunchen, misschien dat ik daarvan opkikker.
Shit Blondie, dat is zo rot. Dat heb ik dus de afgelopen twee jaar gehad. Hence the bakery.... Hopelijk was het eenmalig.
Alle reacties Link kopieren
Nah, het speelt al een hele tijd. Maar is nu op de spits gedreven. Het ziet er naar uit dat het hij of ik wordt. Ik vind het heel naar want mijn hart ligt bij wat ik doe en zonder zijn geëikel heb ik echt een hele leuke baan en fijne mensen om me heen. Ik vrees dat het tijd wordt om mijn dossiertje uit mij la te trekken: Fraude, wanprestaties, gemiste targets, leugenachtige notulen.... Grondige Blond heeft alles paraat. Maar leuk is anders.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oh Blond wat naar. Sterkte. Maar een op zich leuke baan met leuke mensen is het wel waard om voor te vechten.

Katjies, gaat het al wat beter?
The owls are not what they seem
Leuk klinkt inderdaad anders Blond :|

Anders moeten we maar een echt stamcafé oprichten :yes:

Ik werk al 20 jaar in dit vak en heb het altijd naar mijn zin gehad maar heb nu het gevoel niet meer terug te willen.
De bal ligt op het moment bij de senior manager boven mij.
Ah wat vervelend zulke werkperikelen. Succes en sterkte ermee.

Ik ben al thuis. Net even een tosti gegeten en wandel zo even naar de winkel, paar kleine boodschappen en dan snel weer naar huis mijn joggingpak weer aan.
Bedankt voor de beterschapswensen. Hoewel mijn hoofd nog voller zit en ik nog steeds wat verhoging heb, voel ik me beter dan gisteren. Dat zal ook wel komen omdat ik vannacht geslapen heb. Wel heel de nacht over mijn werk gedroomd. Een teken dat ik nog niet helemaal beter ben denk ik ;-D

Ik ben voor een echt Stamcafé :-D

Ik heb, op 1 na, leuke collega's (nou ja, die ene is echt best aardig, maar voert gewoon geen ene flikker uit) en mijn lg is wel ok. Maar ik ga dit geen jaren doen. Hoop ik. Vooral die gebroken diensten. Heb je niks aan. En zo heb ik nog meer te klagen, maar dat ga ik niet doen. Het is nog goed vol te houden en de kinderen maken heel veel goed, dus eigenlijk is het wel goed zo. Ik weet hoe jullie je voelen, ben daar ook geweest en ik ben echt heel blij dat dit nu niet aan de orde is. Ik hoop dat jullie je ook snel beter voelen in je baan (of nieuwe baan).
De kroeg is open!

Afbeelding
Afbeelding
:steam:

ik kan het niet meer!!
Hunniebunnie schreef:
07-03-2018 15:20

ik kan het niet meer!!
Jij krijgt van mij: :there: .... Ik ben bezig met deze :frusty:
Hunniebunnie schreef:
07-03-2018 15:20

ik kan het niet meer!!
Lukt mij ook niet meer O_O
Dreum zit te snurken op schoot, moet hem zo wakker maken want we gaan vliegtuigen kijken op Schiphol en nemen man mee terug die landt rond 19 uur.
Oh wat leuk Lilly! Ik heb aan één kant een hekel aan Schiphol/kerosine/lawaai, maar stiekem heb ik ook nog altijd die kinderlijke opwinding als ik er kom. En met kinderen vliegtuigjes kijken is gewoon leuk :-]
En fijn manlief weer thuis!
Lillybit schreef:
07-03-2018 15:38
Lukt mij ook niet meer O_O
:O

En wij zijn zoooo niet blonT (sorry Blondie)!
Afbeelding

Gnagnagna
Oooh Blondie kan wel plaatjes plakken!!!
Hunniebunnie schreef:
07-03-2018 16:25
Oooh Blondie kan wel plaatjes plakken!!!
:blond:
Afbeelding
Afbeelding
Ik kan wel plaatjes plakken, maar ik kan geen plaatjes zien!
Moet ik voor naar een andere webbrowser.
Die is leuk poesje! Ik heb mooie foto's gemaakt van de kattenmeneren. Het zijn echt broertjes die pootje in pootje slapen. Te lief dat grijze en witte koppie bij elkaar!
Jij hebt ook super mooie meneren. En wat klinkt dat lief, pootje in pootje :love:
Oudblond schreef:
07-03-2018 16:50
Die is leuk poesje! Ik heb mooie foto's gemaakt van de kattenmeneren. Het zijn echt broertjes die pootje in pootje slapen. Te lief dat grijze en witte koppie bij elkaar!
je snapt toch wel dat wij die foto's dan ook willen zien he :P
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Verdorie vanaf de mac kan ik blijkbaar ook geen beelden plaatsen.
Maar als je op het plaatje klikt kan je de afbeelding wel openen. Beetje raar bij Tinypic... Waarschijnlijk omdat ik toch blond ben.... :proud:
oudblond wijzigde dit bericht op 08-03-2018 08:18
82.39% gewijzigd
Geeft niet Blondie, ik kan via de link wel de foto zien. Wat een prachtige ventjes! :flirting:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven