* Bar Too Much * 216
donderdag 8 maart 2018 om 09:55
donderdag 8 maart 2018 om 09:56
jooppie schreef: ↑08-03-2018 09:55Nog even zeuren hoor....ik kan na mn operatie nog steeds geen normale schoenen aan.
Nou dacht ik als het eens goed weer wordt kan ik eindelijk op mn birckenstockjes spazieren![]()
Mja regen alhier dus eerder kaplaarzen...
Neem gewoon een gevulde koek bij mijn koffie hoor!!
donderdag 8 maart 2018 om 17:16
donderdag 8 maart 2018 om 17:50
Je weet me soms toch echt te verbazen.doornroosje9 schreef: ↑08-03-2018 17:16Dat kan ik dus echt.![]()
En brood en cake enzeau. Deed ik vrij vaak toen ik nog bij mijn ouders woonde. Een dikke snee warm zelfgebakken brood met nutella.![]()
donderdag 8 maart 2018 om 19:34
Lekker Roos!
Ik voel me best sneu. Ondanks een pijnlijke droge hoest, vanmorgen begonnen met wat er hier thuis zoal valt in te halen. Maar vanmiddag alweer in slaap gevallen. En om zeven uur pas wakker en ècht geen puf meer om te koken. Blijk ik weer 39C te hebben
Ik had die kutgriep toch al gehad?!
Ik voel me best sneu. Ondanks een pijnlijke droge hoest, vanmorgen begonnen met wat er hier thuis zoal valt in te halen. Maar vanmiddag alweer in slaap gevallen. En om zeven uur pas wakker en ècht geen puf meer om te koken. Blijk ik weer 39C te hebben
vrijdag 9 maart 2018 om 08:51
Geen grieppik en ook geen griep. Het schijnt nogal hardnekkig te zijn. Maar ja, echte griep is dan ook een dodelijke ziekte.
Eigenlijk ben ik nooit ziek, gelukkig
En nu ff een snel bakkie, heb een waaaaaaaanzinnig drukke dag. Niet heel handig maar kon het niet anders plannen! Gelukkig is het morgen maar een beetje inspannend en kan zondag de hele dag chillennnnnnn op de billennnnn.
Eigenlijk ben ik nooit ziek, gelukkig
En nu ff een snel bakkie, heb een waaaaaaaanzinnig drukke dag. Niet heel handig maar kon het niet anders plannen! Gelukkig is het morgen maar een beetje inspannend en kan zondag de hele dag chillennnnnnn op de billennnnn.
vrijdag 9 maart 2018 om 09:14
Oppassen kan best een keertje overgeslagen worden.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar