Vapers
donderdag 7 september 2017 om 16:07
Hallo,
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
zondag 11 maart 2018 om 11:32
Nu ik de Pico op minder W heb gezet gaat het een stuk beter
Lekkere smaak geeft de Pico, verveelt geen moment en de batterij gaat heerlijk lang mee, ook fijn.
Vandaag een pyjama dag, in huis bezig en tijdens het uitpuffen de Pico erbij pakken. Geen stress omdat sigaretten op zijn etc., zodat ik alsnog in de kleren moet schieten voor een pakje. Wat is dampen toch geweldig
zondag 11 maart 2018 om 12:49
zondag 11 maart 2018 om 14:28
zondag 11 maart 2018 om 14:35
Mag ik even inbreken?
Sinds gisteren ook een vaper om nu eindelijk echt te stoppen met roken. Sinds gisteren, begin avond, niet meer gerookt
Ik heb 6mg nicotine en gewone tabakssmaak.
Hadden jullie last van ontwenningsverschijnselen vanwege het niet meer roken en alleen nog dampen? Voel me met vlagen wat onrustig en, hoe erg is de gewoonte, af en toe wil ik m’n sigaretten pakken om te gaan roken. Tast ik blindelings om te ontdekken dat ze er niet meer liggen.
Valt me op zich, tot nu toe, alles mee moet ik zeggen.
Sinds gisteren ook een vaper om nu eindelijk echt te stoppen met roken. Sinds gisteren, begin avond, niet meer gerookt
Ik heb 6mg nicotine en gewone tabakssmaak.
Hadden jullie last van ontwenningsverschijnselen vanwege het niet meer roken en alleen nog dampen? Voel me met vlagen wat onrustig en, hoe erg is de gewoonte, af en toe wil ik m’n sigaretten pakken om te gaan roken. Tast ik blindelings om te ontdekken dat ze er niet meer liggen.
Valt me op zich, tot nu toe, alles mee moet ik zeggen.
zondag 11 maart 2018 om 14:55
zondag 11 maart 2018 om 14:55
Hoi Aneso
Goed dat je overgestapt bent naar het dampen en gestopt bent met roken.
Zelf was ik al gestopt met roken toen ik begon met dampen al gebruikte ik mijn elektrische sigaret toen meer als ik een moeilijk "stop" momentje had en weer naar een sigaret wilde grijpen. Het heeft mij er prima doorheen geholpen, af en toe was ik nog nieuwsgierig hoe een sigaret smaakte ( als excuus? ) wat natuurlijk kolder is omdat ik járen heb gerookt en echt nog wel wist hoe een sigaret smaakte.
Als je lang genoeg de sigaretten laat staan en ze vervangt door te gaan dampen wordt het verlangen om een echte sigaret te roken vanzelf minder.
Goed dat je overgestapt bent naar het dampen en gestopt bent met roken.
Zelf was ik al gestopt met roken toen ik begon met dampen al gebruikte ik mijn elektrische sigaret toen meer als ik een moeilijk "stop" momentje had en weer naar een sigaret wilde grijpen. Het heeft mij er prima doorheen geholpen, af en toe was ik nog nieuwsgierig hoe een sigaret smaakte ( als excuus? ) wat natuurlijk kolder is omdat ik járen heb gerookt en echt nog wel wist hoe een sigaret smaakte.
Als je lang genoeg de sigaretten laat staan en ze vervangt door te gaan dampen wordt het verlangen om een echte sigaret te roken vanzelf minder.
maandag 12 maart 2018 om 10:58
Aanstekers ook?
Doen wat jou het beste lijkt om te stoppen met roken
Hoe is het vandaag gegaan daarmee?
maandag 12 maart 2018 om 10:59
Mmmpss, ik heb een chocolade liquid om en om met bananenliquid in mijn tankje gedaan maar ik weet niet wat ik van de smaak moet vinden tot nu toe.
Geen aanrader denk ik.
Gelukkig heb ik nu twee tankjes want in één van mijn Nautilustankje zit een coil knoertvast nu en wel in het tankje dus niet aan de schroefringkant. Hopelijk krijg ik 'm nog los want de coil is ook nog aardig vers.
Geen aanrader denk ik.
Gelukkig heb ik nu twee tankjes want in één van mijn Nautilustankje zit een coil knoertvast nu en wel in het tankje dus niet aan de schroefringkant. Hopelijk krijg ik 'm nog los want de coil is ook nog aardig vers.
maandag 12 maart 2018 om 11:25
Omdat Morris ook al is gekomen met een soort van elektrisch apparaatje om een sigaret mee te verwarmen, elektrische sigaretten in opkomst zijn, slowcookers etc., ben ik van mening dat we de aanstekers-industrie moeten beschermen
Hoe steek jij nu de kaarsjes aan?
Naar drop ben ik ook nieuwsgierig, het schijnt wel je coil erg aan te koeken maar wie weet zijn de drop liquids ondertussen vernieuwd. Koffie liquid is lekker
van welk merk heb jij besteld? Ik vind de Millers Lazy latte afternoon super lekker, gaat ook altijd een flesje mee in de bestelling.
Chocolade met banaan is op zich niet heel erg verkeerd maar de laatste puf is wat muffig. Gister heb ik een restje Vanille van Millers gemengd met Chocolade van Liqua en dat was wel erg lekker. Die mix ga ik onthouden.
Maar hoe is het nu met je onrust w.b.t. het gestopt zijn met roken, helpt de damper je er een beetje bij?
Hoe steek jij nu de kaarsjes aan?
Naar drop ben ik ook nieuwsgierig, het schijnt wel je coil erg aan te koeken maar wie weet zijn de drop liquids ondertussen vernieuwd. Koffie liquid is lekker
Chocolade met banaan is op zich niet heel erg verkeerd maar de laatste puf is wat muffig. Gister heb ik een restje Vanille van Millers gemengd met Chocolade van Liqua en dat was wel erg lekker. Die mix ga ik onthouden.
Maar hoe is het nu met je onrust w.b.t. het gestopt zijn met roken, helpt de damper je er een beetje bij?
maandag 12 maart 2018 om 12:59
Ik heb nog steeds al mijn asbakken, maar ze staan niet meer in de huiskamer, tenzij er een roker op bezoek komt. Zelden bezoek en die blower gaat sowieso buiten staan.
De asbakken begonnen echt te meuren dus daarom opgeborgen.
Aanstekers heb ik ook nog genoeg en die gaan ook vaak automatisch mee als ik ergens naartoe ga.
Heb ook nog heel 3 tonnen shag staan en nog steeds een aantal pakjes sigaretten. Ga ik echt niet weggooien.
Drop en chocolade lijken me niet lekker.
De asbakken begonnen echt te meuren dus daarom opgeborgen.
Aanstekers heb ik ook nog genoeg en die gaan ook vaak automatisch mee als ik ergens naartoe ga.
Heb ook nog heel 3 tonnen shag staan en nog steeds een aantal pakjes sigaretten. Ga ik echt niet weggooien.
Drop en chocolade lijken me niet lekker.
maandag 12 maart 2018 om 13:08
Blijkbaar maakt stoppen met roken een rasechte egoïst van mij, nooit stilgestaan bij de aansteker-industrie
Beloof plechtig daar beter aan te zullen denken!
Kaarsjes, hmm...nog niet zo over nagedacht eigenlijk.
Bruise, dat zou ik nooit kunnen. Zou de verleiding volgens mij niet kunnen weerstaan.
Qua onrust gaat het eigenlijk wel goed. Kijk wel steeds op de “quit smoking” app om vol trots te bekijken dat het al x aantal uur geleden is dat ik heb gerookt. Hopelijk wordt dat minder want het neemt nu obsessieve, neurotische trekjes aan hoevaak ik app bekijk.
Ik heb merk Millers, jullie dan? Ik moet nog echt flink wat uitproberen hoor qua smaken.
Bruise, dat zou ik nooit kunnen. Zou de verleiding volgens mij niet kunnen weerstaan.
Qua onrust gaat het eigenlijk wel goed. Kijk wel steeds op de “quit smoking” app om vol trots te bekijken dat het al x aantal uur geleden is dat ik heb gerookt. Hopelijk wordt dat minder want het neemt nu obsessieve, neurotische trekjes aan hoevaak ik app bekijk.
Ik heb merk Millers, jullie dan? Ik moet nog echt flink wat uitproberen hoor qua smaken.
maandag 12 maart 2018 om 14:02
Ik heb 'm een tijdje in de vriezer gelegd ( in de tussentijd braaf de kattenbak verschoond, gestofzuigd, afspraken gemaakt ) daarna verwachtte ik dat ik de coil zo los kon draaien, maar neen. Daarom een tangetje gezocht en zowaar, ik kreeg 'm eruit maar nu heb ik wel een deuk in de schoorsteen van mijn Nautilus, volgens mij niet op een cruciale plek, net onder de "hals". Coil drooggemaakt en er weer ingedraaid maar toen zei de display van de Pico;"low atomizer" . Wat de walhalla is dat nou weer, dus probeerde het ik mijn ongedeukte nautilus mini maar ook daar zei de Pico eveneens; low atomizer. Toen heb ik het glaasje schoongemaakt, gedroogd en opgeborgen met de gedeukte Nautilus mini en de andere zonder deuk en verse coil er weer op gezet. En zo kwam alles weer goed
maandag 12 maart 2018 om 14:08
Millers (vooral Lazy latte afternoon) en Liqua zijn mijn favoriet op dit moment. Vooral chocolade-mint, hmmmm. Banaan valt me wat tegen van Liqua en de NY cheesecake kun je ook maar beter overslaan maar de rest is lekker!Aneso schreef: ↑12-03-2018 13:08Blijkbaar maakt stoppen met roken een rasechte egoïst van mij, nooit stilgestaan bij de aansteker-industrieBeloof plechtig daar beter aan te zullen denken!
Goedzo!![]()
Deed ik ook, was zo trots dat ik gestopt was met roken. Als je langer gestopt bent worden dagen tellen weken tellen, weken tellen maanden tellen enz.