Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
Wacht eerst de pico af, en denk dan nog maar eens 16 keer na of je de justfogq16 wil.
Of waren er hier andere vapers die hem wel aanprijzen?
Hij is wel sierlijk en vrouwelijk. Dus snap als jouw oog daar op valt hoor :)
Dat zijn wel mooierts die je in het winkelwagentje hebt liggen. Begrijp je helemaal :D

De hollow out, bedoel je daar de sleeve mee?
Ja, die wil ik ook zo graag :'(

Heb nog steeds niet afgerekend. Wat een zware strijd is dit.
Van de andere kant, ik heb me 20 euro bespaard op een rekening welke ik ervoor kan gebruiken........
Maar een sleeve kost volgens mij iets van 9 euro dus hou je geld over en kun je gaan sparen voor een ander e-cig hebbedingetje,
Ik wil die sleeve ook, dat ding heeft een enorme aantrekkingskracht :D
Ja maar dan moet ik ook een nautilus tank hebben.
Mijn winkelwagentje wordt alleen maar voller.
Over een uur ga ik denk afrekenen.
O nee! :O
Wat heb je allemaal nog meer in je winkelmandje gestopt?

Ik moet nog 14 dagen wachten op de bestelling die ik 2 weken geleden deed uit China, de eleaf pico.
Momenteel mag ik niets nieuws meer aanschaffen van mezelf op e-cig gebied want mijn fiets was compleet af dus ik moest een nieuwe ( tweedehands ) fiets kopen en omdat ik alleen maar ga voor een hybride fiets was het al met al best wel prijzig, ook tweedehands.
2 tanks en 15 coils.
Ooooh, dat valt dan nog wel mee?
Qua kosten zal dat overeen komen met een dagje centrum met een tussenstop voor koffie en iets lekkers :winkie:
áls je het uit China laat halen.
Dat valt niet echt mee hoor, die box mods zitten er ook nog in.
Omdat ik het verdien bestel ik alles vanavond.
Slaap er anders eerst een nachtje over.
Dat doe ik al 2 nachtjes. Ik ga dus nu afrekenen Afbeelding
STOP!

Afbeelding
Het is te laat!

Nu ga ik me verheugen op de postbode.
Even bedenken wat ik nog meer 'nodig' heb.
Straks heb je geen eten en drinken meer in de kast maar wel vapers! O_O
Ik kwam op een youtubefilmpje nog een gekke ultra platte e-sigaret tegen:

Lijkt me helemaal niets, voor je het weet vergis je je en zuig je aan je pinpas of je mobieltje

Afbeelding
Zo zag ik deze eerder op de avond. Alsof je een flesje yakult drinkt haha.

Afbeelding
:rofl: indd!
Afbeelding
Deze wordt aangeprezen als dé e-sigaret voor de sophisticated vaping gentleman

Afbeelding

Ik zou zelf geen e-sigaret durven te gebruiken die Apollo heet :O *beetje bijgelovig
Af en toe kom ik iets moois tegen, maar dan heeft het een naam waar ik haat aan heb en dan mot ik het niet.
Of het logo is zo lelijk, die steek ik echt niet in m'n bek.
Op het moment dat de ontploffing zich voordeed, bevond Apollo 13 zich tussen de aarde en de maan. De landing op de maan was nog niet ingezet, en de maanlander was dus nog aangekoppeld.

@(

No way dat ik ooit een e-sig zal aanschaffen die Apollo heet.
Ik ga me toch verdiepen in het wicken en weechen van de clr die in mijn ego zit

Afbeelding

Zag dat het metalen draad wel al helemaal zwart is bij eentje die ik nog had bewaard. Is dat slecht?
Kan ik dat gewoon laten zitten en er dat katoen inpriegelen?
Heb al een filmpje op youtube gekeken en ben van plan nog meer te bekijken hoor.
Die kanthals zelf draaien wil ik ook wel gaan doen, maar beter eerst alleen katoen verwisselen.

Heb net even wat pagina's hier doorgespit en wederom gecopieerd om toch dus zelf aan de slag te gaan.
Bij mijn laatste bestelling krijg ik namelijk een zakje gratis katoen mee.

Zal waarschijnlijk wel terugkomen hier met vragen over het hoe en wat ik precies aan moet schaffen ook al stond dat al eerder benoemd, maar nu ik er op sites naar heb gezocht ga ik weer twijfelen tussen welk draad dan goed is enzo.
Als iemand me kan tippen wat ik op gearbest kan kopen voor die bovenstaande coil dan zou ik daar heel content mee zijn.
Heb daar namelijk nog wat in mijn virtuele portemonee zitten van een refund.
Dus kant en klare heating wires, een paar meter draad en welk katoen en wat eventueel nog meer nodig is. Waar je het draad om moet draaien in hoeveel diameter en wat het verschil is in die draden.
Wat ingewikkeld :lol:

Wat wij nodig hebben is een workshop wicken en mixen :lightbulb:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven