Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Wat een topaflevering was het weer!

'Waarom in godsnaam?!' (Juf Ank tegen Maledive die bang is voor clowns. Heerlijk :D )
Ik kijk ook uit naar de bloopers en naar het tweede seizoen. Gezien het succes, vast wel!
Dajka schreef:
11-03-2018 20:24
Mee eens! En de ‘niet naar mn kont kijken’ van juf Ank. Verder vond ik het minder leuk dan de andere afleveringen. Ik ben benieuwd hoe het vanavond is! Helaas de laatste alweer..

Zal dat bij een geschiedenis horen van die twee? *verwacht een sappige flashback daarover in het volgende seizoen :twisted:

Ik begin de serie steeds leuker te vinden.
Pjotr-Jan van der Hoek, directeur van de Koepel heeft nogal een ehm...bijzondere smaak w.b.t. vrouwen.
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 12-03-2018 10:08
0.47% gewijzigd
Ik vond het heel grappig dat Helma Anjes wegkjest op het laatst. :proud:
Die scene dan dat juf Helma staat te roken in het klaslokaal voor het open raam en Anjes verzoekt de deur dicht te doen omdat het nogal tocht :D
Bobby-Pin schreef:
12-03-2018 00:46
Die scene dan dat juf Helma staat te roken in het klaslokaal voor het open raam en Anjes verzoekt de deur dicht te doen omdat het nogal tocht :D
Haha ja, en Anjes die zegt: "Je weet dat dit een basisschool is?" Waarop Helma droog reageert met "Joh" :rofl:
Anjes: Wist je dat roken slecht voor je is?
Helma: johhh, vertel eens?

:rofl:
Kwebbeltje91 schreef:
11-03-2018 21:50
Volgens mij heeft Diederik Ebbinge het op zijn twitter gezet, dat er een 2e seizoen komt. Ik heb het in ieder geval ergens voorbij zien komen.
Ze zijn druk bezig met het schrijven van een nieuw seizoen. Heb ik ook ergens gelezen. Maar ik vind het ook gewoon logisch omdat de serie zo'n groot succes is.

Ik zou het leuk vinden als er dan meer leerkrachten te zien zijn.
watdachtjehiervan schreef:
12-03-2018 08:51
Ze zijn druk bezig met het schrijven van een nieuw seizoen. Heb ik ook ergens gelezen. Maar ik vind het ook gewoon logisch omdat de serie zo'n groot succes is.

Helemaal met je eens.
Kwebbeltje91 schreef:
12-03-2018 08:43
Haha ja, en Anjes die zegt: "Je weet dat dit een basisschool is?" Waarop Helma droog reageert met "Joh" :rofl:
Ik moest zo lachen om dat Anjes zei die rook stinkt en juf Helma: 'Kinderen stinken ook'

hahahaha
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
12-03-2018 09:06
Ik moest zo lachen om dat Anjes zei die rook stinkt en juf Helma: 'Kinderen stinken ook'

hahahaha
:HA:
Die nancy in haar cameltoe pakje :rofl: . Ik blijf dicht bij mezelf
pussywillow schreef:
12-03-2018 10:08
Die nancy in haar cameltoe pakje :rofl: . Ik blijf dicht bij mezelf
ja haha! dat was heel scherp. Leuk dat Nancy deze aflevering wat gevatter was!
Always look on the bright side of life
“Anjes” is toch gewoon een wat bekakte, Frans klinkende uitspraak voor “Agnes” ?

“Helma” vond ik goed gespeeld trouwens, lijkt me een heerlijke rol! Net als die van de zijige directeur.

Bianca Krijgsman was ook goed gecast, met die grote ogen (en het “He An” tegen Anton.)

Maar mijn favoriet is echt de superirrirante betweterige en op regeltjes beluste vader “Neee, we moeten wel een lijn trekken”

Ik vind de lol van de serie vooral zitten in de hele kleine details en dialogen, en wat minder in de uitgespeelde situaties.
laverneb schreef:
12-03-2018 15:15
“Anjes” is toch gewoon een wat bekakte, Frans klinkende uitspraak voor “Agnes” ? Ja, volgens mij wordt de uitspraak 'Anjes' in België vaker gebruikt voor Agnes.

“Helma” vond ik goed gespeeld trouwens, lijkt me een heerlijke rol! Net als die van de zijige directeur. Helma vind ik fantastisch. Heerlijk gevat.

Bianca Krijgsman was ook goed gecast, met die grote ogen (en het “He An” tegen Anton.) Eens.
Helma is echt geweldig, vond haar karakter ook steeds leuker worden.
Heerlijke aflevering weer, had helemaal met die vreselijke Anton te doen toen hij daar stond te zingen! Op de een of andere manier herken ik die saamhorigheid als het er echt op aankomt ook wel van de school van mijn zoon... Voor mij is juf Ank wel de topper van de serie.

Ik ook! Moest zo lachen om die uitspraak van Ank tegen Anjes (over Anton); liever een slappe lul dan een zuurpruim :-D .
Ghost79 schreef:
12-03-2018 21:39
Ik ook! Moest zo lachen om die uitspraak van Ank tegen Anjes (overr Anton); liever een slappe lul dan een zuurpruim :-D .
Ja!
En iets over dat 'ie er een pot neerzette (weet niet meer precies)
:rofl:
Ghost79 schreef:
12-03-2018 21:39
Ik ook! Moest zo lachen om die uitspraak van Ank tegen Anjes (over Anton); liever een slappe lul dan een zuurpruim :-D .
Zure pruim zei ze

Ik snap alleen de relatie tussen Nancy, Pjots-jan en Anton niet
In de 1e afl was ze getrouwd en vreemd gegaan met Anton in het fietsenhok en ineens is daar P-J
Frankly my dear, I don"t give a damn

O ja, bijv. een saaie flapdrol van een muziekleraar met een triangel die 1x in de week de kinderen komt vervelen
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 12-03-2018 22:10
8.73% gewijzigd
calvijn1 schreef:
12-03-2018 21:46
Zure pruim zei ze

In de 1e afl was ze getrouwd en vreemd gegaan met Anton in het fietsenhok en ineens is daar P-J
Eerst getrouwd en vreemdgegaan wat voor anton 1 keer was, vervolgens wil man praten over huwelijksproblemen en een paar maanden later met P/J en in zijn huis. Gewoon uit elkaar gegaan.
calvijn1 schreef:
12-03-2018 21:46
Zure pruim zei ze

Ja daar ging het idd al eerder over.
Volgens sommigen hier is Nancy inmiddels gescheiden, maar dat is nooit te zien geweest op TV. Rare wending ineens.
Lotte35 schreef:
11-03-2018 22:45
Wat een topaflevering was het weer!

'Waarom in godsnaam?!' (Juf Ank tegen Maledive die bang is voor clowns. Heerlijk :D )
Omdat je toch niet alle clowns kunt verbieden t.b.v. één kind en ten koste van alle andere kinderen?

Goh, ze stonden toch achter Anton. zeker omdat ze hem in ieder geval een beetje aan kunnen?

Verwacht ik wel. Juf Ank zal erin blijven maar draait dan (neem ik aan) wederom groep 3, met een nieuwe "vaste kern" ouders. De ouders/kinderen om wie het in seizoen 3 draaide zullen denk ik nog wel een rol krijgen in het nieuwe seizoen maar zitten dan in groep 4, van wie wij de leerkracht nu nog niet kennen. Kunnen ze een heerlijk figuur voor uitkiezen. Zou het wel leuk vinden om kennis te maken met Philippien. Laat die komend seizoen/nieuwe schooljaar maar bij juf Helma komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven