Een fout van 10 jaar geleden speelt weer op...

14-03-2018 16:08 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels ruim 10 jaar geleden, iets waar ik me nog steeds voor schaam.

Ik was met mijn beste vriendin en haar ouders mee op zomervakantie, tijdens die vakantie heb ik een aantal keer seks met haar vader gehad.
Na die vakantie zijn we alle 2 gaan studeren en op kamers gegaan. We hebben altijd het contact en onze vriendschap behouden.
Maar contact tussen mij en haar ouders was er later (bijna) niet meer omdat we ons eigen plekje hadden.
Zeker haar vader heb ik al jaren niet meer gezien, dit heeft me geholpen de fout een plek te geven en te vergeten.

Maar nu 10 jaar later, gaat ze trouwen en ze heeft mij gevraagd als ceremoniemeester, wat ook betekend dat ik best wel weer intensief contact met haar ouders zal hebben.
Ik zie daar als een berg tegen op en weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan.

Nogmaals een grote fout destijds.
iemand tips hoe ik hier mee om moet gaan?
Ik zou weigeren met een smoes. En zeker niet alsnog vertellen wat er toen is gebeurd.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
lise1985 schreef:
14-03-2018 16:31
Het klinkt niet alsof ze gedwongen werd. Dan is TO net zo goed degene die zich moet schamen. En het feit dat ze het nooit aan haar vriendin verteld heeft. Dit is toch te fout voor woorden.
Nee niet gedwongen maar amper 17 of 18?
Die vent had toch beter moeten weten? Kom zeg.
lise1985 schreef:
Het klinkt niet alsof ze gedwongen werd. Dan is TO net zo goed degene die zich moet schamen. En het feit dat ze het nooit aan haar vriendin verteld heeft. Dit is toch te fout voor woorden.
Want jij zou vertellen aan je vriendin dat je vader neukt met haar beste vriendin?
To waarom blaas je die ceremoniemeester zijn niet af? Ga lekker in die periode op vakantie.
Je vriendin weet van je seks leven?

even geloept, waar ben je bang voor? Dat papa jou zo geil en geweldig vond dat hij je direct weer de bosjes intrekt?

Ik kan me niet voorstellen dat jij niet je grenzen aan kan geven en kan staan voor wat je gedaan hebt,
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ana_Isabel2 schreef:
14-03-2018 16:20
Raar topic.
En alleen maar omdat ik je geloept hebt .
Thanks! Je hebt me behoed voor een "iedereen maakt weleens een fout en hij was een viezen vullak" post!
Gewoon de rol accepteren. Met de ouders heb je weinig tot niets te maken. En wat dan nog? Als dit waar is dan zal die vent zich net zo ongemakkelijk voelen als dat jij doet.
Hoe je er mee om moet gaan ? Als iets dat niet is gebeurd. Dus geen gezellige herinneringen er over op gaan halen, geen steelse lachjes of broeierige blikken uitwisselen met pa, geen een op eentjes op stille plekjes.

Hoogstwaarschijnlijk vind je hem nu gewoon een ouwe lul.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
14-03-2018 16:52
Hoe je er mee om moet gaan ? Als iets dat niet is gebeurd. Dus geen gezellige herinneringen er over op gaan halen, geen steelse lachjes of broeierige blikken uitwisselen met pa, geen een op eentjes op stille plekjes.

Hoogstwaarschijnlijk vind je hem nu gewoon een ouwe lul.
Ja dit. Zo zou ik het ook doen. Vermijd hem maar gewoon zo veel mogelijk.
Head schreef:
14-03-2018 16:22
Nou dit!

Wat gebeurd is is gebeurd, zadel daar je vriendin niet mee op 10 jaar later. En doe gewoon normaal tegen haar ouders.
Huh echt? Vinden jullie dat? Het is toch echt wel een grote fout om met de vader van een vriendinnetje te sexen, terwijl die man gewoon getrouwd is en vrouwlief ook mee op vakantie was? Mennn....TO, jij was toen 18 of zo? En die vader 45? Of hoe moet ik dit voor me zien?
Als ik om wat voor reden dan ook sekste met de getrouwde vader van mijn vriendin, dan zou die vriendschap daarna voor mij onmogelijk zijn. Ik zou me kapotschamen...
Dan weet je in ieder geval iets over haar vader te vertellen op het bruiloftsfeestje.
Je kan er echt een heel bijzondere draai aan geven dan.
Niet geschoten is altijd mis
Digisuus schreef:
14-03-2018 16:58
Huh echt? Vinden jullie dat? Het is toch echt wel een grote fout om met de vader van een vriendinnetje te sexen, terwijl die man gewoon getrouwd is en vrouwlief ook mee op vakantie was? Mennn....TO, jij was toen 18 of zo? En die vader 45? Of hoe moet ik dit voor me zien?
Als ik om wat voor reden dan ook sekste met de getrouwde vader van mijn vriendin, dan zou die vriendschap daarna voor mij onmogelijk zijn. Ik zou me kapotschamen...
Ja maar zij heeft de vriendschap voortgezet en om die nu nadat je bent gevraagd als CM te verbreken is ook een beetje typisch. Dus je gaat je daar gewoon volwassen gedragen en doet alsof je neus bloed. Dat moet vast lukken voor een dagje.

En wat voor contact moet je hebben met die ouders vooraf? Goh willen jullie nog speechen/woordje doen? Nou dat zet ik in de planning. Klaar ben je.
Ik denk dat TO recent een 2e seizoen van een serie op Netflix heeft gezien ;-)
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Wahahahahaha TO. Beter richt jij je even op jezelf en je obsessie met seks.

Ik heb je even geloept. Het enige waar je over praat is seks en je tepelpiercings.
Those who don’t believe in magic will never find it
Ik ga er vanuit dat vader van de bruid vast wel meerdere vrouwen heb gehad na to waarvan zijn echtgenote en bruid niet vanaf weten.
Of echtgenote weet er wel vanaf en vind het prima, kan ook nog.
dropfruitje schreef:
14-03-2018 17:05

Ik heb je even geloept. Het enige waar je over praat is seks en je tepelpiercings.
Misschien heeft ze ook nog een gewoon account lopen, kan ook nog he. :lightbulb:
dropfruitje schreef:

:rofl:
Waarom doe jij hier zo moeilijk over.

Zie het in een ander perspectief.
zo'n 10 jaar geleden, toen je nog een tienermeisje was, heb je lekkere spannende seks gehad met een ervaren oudere man. Dat die man fout bezig was door vreemd te gaan is zijn verantwoording.
Dat het de vader van jouw vriendin is maakt alleen maar dat het van jou uit inderdaad een domme zet was, maar eentje welke je makkelijk achter je zou kunnen laten.

Door er echter een probleem van te maken nu en het uit te spreken verpest jij alleen maar het leven van jouw vriendin. Dat wil je niet.

Mocht je die vader tegenkomen dan zal die man zich heus wel gedragen. Doet hij dat niet, is het aan jou om hem er kort en bondig aan te herinneren dat het verleden het verleden is en blijft en nooit meer herhaalt zal worden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Leuke anekdote om te vertellen tijdens 't eten.

Dat je hoopt dat zij nooit vrienden van kinderen meenemen later.

Neem er wel bij dat je nadien een echtscheiding mag financieren.
Wat spannend voor je. Living on the edge! :cheer2:
Die vader heeft wel een leuke vakantie gehad. Class act :)

Is wel iets wat mensen niet op een bucket list durven te zetten
Bitje93 schreef:
14-03-2018 17:03
Dan weet je in ieder geval iets over haar vader te vertellen op het bruiloftsfeestje.
Je kan er echt een heel bijzondere draai aan geven dan.
Leuk voor een abc-tje :rofl:
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
Ik denk dat TO recent een 2e seizoen van een serie op Netflix heeft gezien ;-)
Help me ff...?
Winter is coming...
lise1985 schreef:
.
TO was vast nog erg jong en naïef. De vader heeft dat excuus niet, hij had verdorie een jong meisje onder zijn hoede. Heel erg fout. Van hem dus.

En “honesty is the best policy” gaat niet op als je daarmee de bruiloft van je beste vriendin verpest. Wat een nare instelling heb jij.
DG2015 schreef:
14-03-2018 17:24
Leuk voor een abc-tje :rofl:
:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven