Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann

06-03-2018 17:36 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?

Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen. :facepalm:
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
De_Cynicus schreef:
16-03-2018 11:45
Ja, klopt. Want ik ben niet in staat om een normaal gesprek te voeren natuurlijk. En ik hou sowieso niet echt van daten. Want je hebt ook vrouwen die daten omdat ze dan lekker gratis uit eten kunnen. Zou me meer op mijn gemak voelen als een date bij haar of bij mij thuis plaatsvond. Maar dat zal niet gebeuren.

Of misschien enkel een drankje doen, praatje maken en dan een oordeel maken. Kan ook.
.
Waarom moet jij per se betalen als je gaat daten dan? Voel je je meer gewaardeerd als je beide de helft betaalt? Weet je zeker dat het niet om het gratis eten draait, tenslotte.
Later is nu
Dreamer schreef:
16-03-2018 11:47
.
Waarom moet jij per se betalen als je gaat daten dan? Voel je je meer gewaardeerd als je beide de helft betaalt? Weet je zeker dat het niet om het gratis eten draait, tenslotte.
Sommige zijn er die dat wel doen. Als je vaak date, dan wordt je eigenlijk gewoon gesponsord door de mannen voor het eten.

Maar goed, een seksloze relatie betekent niet dat zij niet mag neuken he. Een open relatie bestaat ook nog.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Ik vind je helemaal geen type voor een open relatie :lol: Wat een bochten kan een mens zich in wringen om maar niet kwetsbaar te hoeven zijn, poeh.
De_Cynicus schreef:
16-03-2018 12:02
Sommige zijn er die dat wel doen. Als je vaak date, dan wordt je eigenlijk gewoon gesponsord door de mannen voor het eten.

Maar goed, een seksloze relatie betekent niet dat zij niet mag neuken he. Een open relatie bestaat ook nog.
SOMMIGEN!!

Maar jij gaat er op voorhand van uit, dat iedere vrouw zo is. Zo lees ik je tenminste keer op keer. Stel voor de delen, schift je die vrouwen er gelijk uit (hoe leuk die natuurlijk ook kunnen zijn, misschien loop je dan toch weer een heel leuk iemand mis)
Later is nu
Dreamer schreef:
16-03-2018 12:17
SOMMIGEN!!

Maar jij gaat er op voorhand van uit, dat iedere vrouw zo is. Zo lees ik je tenminste keer op keer. Stel voor de delen, schift je die vrouwen er gelijk uit (hoe leuk die natuurlijk ook kunnen zijn, misschien loop je dan toch weer een heel leuk iemand mis)
Een date bij iemand thuis, of enkel een drankje doen is ook prima. Het doel is elkaar leren kennen, dan hoef je niet perse honderden euro's uit te geven aan een etentje. Kan je het beter gewoon luchtig houden.
ja, maar begrijp je ook dat vrouwen niet graag een vreemde thuis uitnodigen of bij een vreemde naar binnen gaan?

En jij bent natuurlijk heel erg betrouwbaar, maar ook gevaarlijke mannen kunnen er heel betrouwbaar uitzien.
Later is nu
De_Cynicus schreef:
16-03-2018 12:25
Een date bij iemand thuis, of enkel een drankje doen is ook prima. Het doel is elkaar leren kennen, dan hoef je niet perse honderden euro's uit te geven aan een etentje. Kan je het beter gewoon luchtig houden.

Vrouwen willen liever publiekelijk daten, zo voorkomen ze vervelende seksuele avances waar ze geen zin in hebben. Bij iemand thuis betekend meteen er boven op en daar heeft niet iedere vrouw meteen behoefte aan.
anoniem_364541 wijzigde dit bericht op 16-03-2018 12:28
0.10% gewijzigd
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
De_Cynicus schreef:
precies, rekening delen of gewoon kopje koffie drinken kan prima. Bij iemand thuis zo ik niet zo snel doen, je weet niet wat voor een engerd je treft, dan is een openbare gelegenheid veiliger
De_Cynicus schreef:
Honderden euro's, wat voor etentjes heb jij het over?

Doe gewoon een drankje, en deel de rekening. Of een strandwandeling en neem een thermoskan koffie mee en een zak broodjes.
Het hoeft allemaal zo duur niet hoor.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
De_Cynicus schreef:
16-03-2018 12:02

Want je date zo vaak, dat je deze conclusie kunt trekken?
Over mannen met veel geld, goede baan, sterk uiterlijk.

Voortplanting.

Vrouwtjes zoeken het "sterkste" zaad.

Wat betreft de foute mannen.

Door zich vaak rot te voelen door zo'n man, voelen ze zich compleet.

Oplossing: zoek hulp!
Richardo_112 schreef:
16-03-2018 13:09

Voortplanting.

Hoe verklaar je dan dat niet iedere vrouw haar pijlen op dezelfde man richt?
Richardo_112 schreef:
16-03-2018 13:09

Voortplanting.

.
Nee, ik ga deze discussie niet nog eens aan. :yawnee: :byee:
Later is nu
Dreamer schreef:
16-03-2018 13:19
.
Zou wel ontopic zijn ;-)
Sterk zaad komt niet van een rapper boef of mental Theo. Wat een zwakzinnige kinderen krijg je dan. 'Sterk' zaad komt van een slimme, lieve en knappe man. En slim en knap wil nog weleens hand in hand gaan met succes. Ik zou inderdaad niet voor 'zwak' zaad gaan.
Framberry schreef:
16-03-2018 13:16
Hoe verklaar je dan dat niet iedere vrouw haar pijlen op dezelfde man richt?
Smaken verschillen he? De een gaat voor een rapper, de ander kijkt met lonkende bambi-ogen naar de rijke voetballer en sommigen voelen meer voor de popartiest.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Sereia schreef:
16-03-2018 13:24
Sterk zaad komt niet van een rapper boef of mental Theo. Wat een zwakzinnige kinderen krijg je dan. 'Sterk' zaad komt van een slimme, lieve en knappe man. En slim en knap wil nog weleens hand in hand gaan met succes. Ik zou inderdaad niet voor 'zwak' zaad gaan.
Ik zeg ook niet voor niets sterk met aanhalingstekens.
Wat voor jou als zwak bestempeld wordt, kan voor een ander sterk zijn.

Ik bedoel gewoon dat er een groot deel bestaat, dat valt op het mannetje die bovenuit steekt.
Puur om een soort veiligheid te creeren voor haar toekomstige kind.
Of dat nou een voetballer is of een rapper, of een hele lange gespierde man, dat is voor iedereen weer anders.
Dreamer schreef:
16-03-2018 13:19
.
Dat hoeft ook niet, met de natuur valt niet te discussieren.
Richardo_112 schreef:
16-03-2018 13:40
Dat hoeft ook niet, met de natuur valt niet te discussieren.
Oh dat is wel erg jammer hoor
Framberry schreef:
16-03-2018 13:46
Oh dat is wel erg jammer hoor
Zie je het al voor je.

Tegen een vrouwtjes aap vertellen dat ze verkeerd bezig is door met de leider te neuken.
Richardo_112 schreef:
16-03-2018 13:50
Zie je het al voor je.

Tegen een vrouwtjes aap vertellen dat ze verkeerd bezig is door met de leider te neuken.
Ik snap het principe dat je benoemt als het aankomt op apen. De discussie zou echter wel kunnen gaan over waarom het bij apen een feit is en bij mensen niet
Vrouwen kicken doorgaans op dominante (zelfbewuste) mannen. Mannen die macht hebben of uitstralen en dat kan ook geld zijn.
Tja, of dat 'fout' is.. Vrouwen vinden in ieder geval van niet!
Framberry schreef:
16-03-2018 13:53
Ik snap het principe dat je benoemt als het aankomt op apen. De discussie zou echter wel kunnen gaan over waarom het bij apen een feit is en bij mensen niet
Bij mensen werkt het ook zo.
Dit voorbeeld had ik ook met holbewoners kunnen beschrijven.
Blankepit schreef:
16-03-2018 13:54
Vrouwen kicken doorgaans op dominante (zelfbewuste) mannen. Mannen die macht hebben of uitstralen en dat kan ook geld zijn.
Tja, of dat 'fout' is.. Vrouwen vinden in ieder geval van niet!
Totdat ze erachter komen dat geld niet alles is, en dat ze toch wel liever een knuffel willen dan een nieuwe Gucci tas.
Richardo_112 schreef:
16-03-2018 14:00
Totdat ze erachter komen dat geld niet alles is, en dat ze toch wel liever een knuffel willen dan een nieuwe Gucci tas.

Rijken mannen knuffelen ook hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven