Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann
dinsdag 6 maart 2018 om 17:36
Hallo,
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.

Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
vrijdag 16 maart 2018 om 18:13
Dank u!
En gezondheid is ook rijkdom.

Ik ben voor hem gegaan, daar lees je even overheen. Alleen bewust gekozen voor geen kinderen, hij heeft zich ook laten steriliseren, want hij dacht er hetzelfde over. Dus? Ik vind het een simpel antwoord van je, jammer. Ik dacht dat je wel dieper kon gaan.Richardo_112 schreef: ↑16-03-2018 18:10Dit is een perfect voorbeeld van hoe de natuur ook werkt.
Vrouwtjes gaan voor het sterkere zaad en zekerheid.
Tja, we kunnen natuurlijk niet allemaal het alphamannetje hebben, dus dan maar genoegen nemen met de 2e keus.

Of we zouden naar een systeem moeten gaan zoals bijvoorbeeld bij de leeuwen: 1 man met een harem aan vrouwen. De andere mannetjes, helaas, die krijgen niks.

Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

vrijdag 16 maart 2018 om 18:14
Daar heb je zeker een punt, vandaar ook dat het maar deels overeenkomt met de theorie (met het deel dat je een partner zoekt om voort te planten).Sereia schreef: ↑16-03-2018 17:55Ja, ik noem dat logica. Ik wil namelijk geen ongelukkige mensen op de wereld zetten.
Maar ik ben wel verliefd op hem geworden en ik hield wel van hem. Ook vond ik hem aantrekkelijk.
Als het die natuurwet zou zijn zou ik dus niet eens op hem gevallen zijn, want hij kan niet zorgen voor gezond nageslacht.
Jij laat zien dat er meer in overweging kan worden genomen dan de drie dingen die hier steeds worden herhaald
vrijdag 16 maart 2018 om 18:15
Daar heb jij uberhaupt geen invloed op.Sereia schreef: ↑16-03-2018 17:55Ja, ik noem dat logica. Ik wil namelijk geen ongelukkige mensen op de wereld zetten.
Maar ik ben wel verliefd op hem geworden en ik hield wel van hem. Ook vond ik hem aantrekkelijk.
Als het die natuurwet zou zijn zou ik dus niet eens op hem gevallen zijn, want hij kan niet zorgen voor gezond nageslacht.

vrijdag 16 maart 2018 om 18:16
Klopt, maar met een bloedlijn vol persoonlijkheidsstoornissen en zelfmoord, durfde ik het niet goed aan. Hij ook niet. Dus ik was niet bereid het risico te lopen, wat hier dus wat hoger lag.

vrijdag 16 maart 2018 om 18:18
Nee maar as je het risico te groot vind kan je kiezen om geen kinderen op de wereld te zetten.
vrijdag 16 maart 2018 om 18:19
Je moet het ook niet simpel opvatten.
En dat jullie van elkaar houden dat zal heus wel, lijkt mij.
Dit is gewoon hoe de natuur werkt.
Jij weet dat je je niet voort moet planten met hem.
Puur dna technisch gezien.
Liefde gaat wel veel verder dan wat ik nu verkondig natuurlijk.
vrijdag 16 maart 2018 om 18:21
Veel van dat soort vrouwtjes dromen wel van een sterkere man.tonkje schreef: ↑16-03-2018 18:13Tja, we kunnen natuurlijk niet allemaal het alphamannetje hebben, dus dan maar genoegen nemen met de 2e keus.![]()
Of we zouden naar een systeem moeten gaan zoals bijvoorbeeld bij de leeuwen: 1 man met een harem aan vrouwen. De andere mannetjes, helaas, die krijgen niks.![]()
Als ze de kans krijgen om over te stappen, zullen ze dat zeker doen.

vrijdag 16 maart 2018 om 18:25
Wel een keuze wat je ermee doet, maar niet een keuze om dat te voelen.

vrijdag 16 maart 2018 om 18:25
Dat weet ik, en het had geen afbreuk op zijn aantrekkelijkheid ook niet want ik wist er al van voor we samen een relatie kregen. Geen kinderen was een rationele beslissing. Maar qua liefde heeft het geen verschil gemaakt. Die natuurregel die jij bedoeld, dat is vaak iets onbewust. Daar heb ik zeker ook wel onder te 'lijden' hoor. Zoals: ik val op lange mannen. Ik vind korte mannen niet aantrekkelijk, ik ben er in ieder geval nog nooit verliefd op gewonden. Is dat de natuur? Dat geloof ik wel. Maar ik geloof ook dat wanneer ik een kleinere man ontmoet die erg leuk is, ik alsnog verliefd zou kunnen worden. Het is allemaal niet zo zwart wit.Richardo_112 schreef: ↑16-03-2018 18:19Je moet het ook niet simpel opvatten.
En dat jullie van elkaar houden dat zal heus wel, lijkt mij.
Dit is gewoon hoe de natuur werkt.
Jij weet dat je je niet voort moet planten met hem.
Puur dna technisch gezien.
Liefde gaat wel veel verder dan wat ik nu verkondig natuurlijk.
vrijdag 16 maart 2018 om 18:26
Je bent hartstikke fout. :p
Ik heb ooit weleens een theorie gelezen waarom homo’s en lesbiennes evolutionair nut zouden hebben, en daarom niet uitsterven, maar ik weet het niet meer. Het was nogal een vaag verhaal.

vrijdag 16 maart 2018 om 18:32
Misschien om overbevolking tegen te gaan? Misschien moet een bepaald percentage van de mensen zich niet voortplanten omdat er anders teveel mensen zouden zijn?

vrijdag 16 maart 2018 om 18:35
Zeker prima!
Maar ik vind mensen die er wel iets mee doen ook prima!
Ik ga voor een ander niet mijn eigen levensstijl opdringen.
vrijdag 16 maart 2018 om 18:35
vrijdag 16 maart 2018 om 18:36
Gewoon dit.Sereia schreef: ↑16-03-2018 18:25Dat weet ik, en het had geen afbreuk op zijn aantrekkelijkheid ook niet want ik wist er al van voor we samen een relatie kregen. Geen kinderen was een rationele beslissing. Maar qua liefde heeft het geen verschil gemaakt. Die natuurregel die jij bedoeld, dat is vaak iets onbewust. Daar heb ik zeker ook wel onder te 'lijden' hoor. Zoals: ik val op lange mannen. Ik vind korte mannen niet aantrekkelijk, ik ben er in ieder geval nog nooit verliefd op gewonden. Is dat de natuur? Dat geloof ik wel. Maar ik geloof ook dat wanneer ik een kleinere man ontmoet die erg leuk is, ik alsnog verliefd zou kunnen worden. Het is allemaal niet zo zwart wit.

vrijdag 16 maart 2018 om 18:39
Nee, maar zijdelings wel een beetje, omdat het deels gaat over hoe de biologie werkt.
Volgens de biologie vallen vrouwen op mannen waarvan ze denken het beste nageslacht te kunnen krijgen.
Interessant is dan, vind ik, hoe dat zit met vrouwen die op vrouwen vallen, of mannen op mannen.
En hoe dat zit met mensen die niet 'het beste' kunnen krijgen, en zich dan settelen naar hun 'eigen league'.
Vallen ze dan echt op die persoon of nemen ze gewoon genoegen met 'minder' omdat ze niet beter kunnen krijgen?
Puur biologisch gezien dan he.
vrijdag 16 maart 2018 om 18:41
Voor heel veel zijn verklaringen.Dina80 schreef: ↑16-03-2018 18:39Nee, maar zijdelings wel een beetje, omdat het deels gaat over hoe de biologie werkt.
Volgens de biologie vallen vrouwen op mannen waarvan ze denken het beste nageslacht te kunnen krijgen.
Interessant is dan, vind ik, hoe dat zit met vrouwen die op vrouwen vallen, of mannen op mannen.
En hoe dat zit met mensen die niet 'het beste' kunnen krijgen, en zich dan settelen naar hun 'eigen league'.
Vallen ze dan echt op die persoon of nemen ze gewoon genoegen met 'minder' omdat ze niet beter kunnen krijgen?
Puur biologisch gezien dan he.
Maar voor heel veel hebben wij geen verklaring.
Wat Sereia net zei: het is allemaal niet zo zwart wit.
vrijdag 16 maart 2018 om 23:09
.
Zorgen voor nageslacht van broers/zussen misschien. Er zijn pinquins die dit tever doorvoeren en nageslacht 'jatten' van heteropinquins. Er zijn ook voorbeelden van olifanttantes, die voor de jongen zorgen.
Later is nu
zaterdag 17 maart 2018 om 08:49
Beschouw mij maar als olifanttante dan.

Ik heb geen kinderen (vreselijk onnatuurlijk) en nooit een relatie gehad ook niet (ook al zoiets vreemds), maar heb wel jarenlang toen mijn nichtjes nog klein waren 1 dag per week voor ze gezorgd. Scheelde mijn zus en zwager behoorlijk in kosten + de meiden waren lekker thuis en er konden toen ze basisschoolleeftijd kregen altijd vriendinnen komen spelen + ik kookte ook altijd.