Mode & Beauty alle pijlers

Leggings

16-03-2018 15:29 7 berichten
Hallo allemaal!

Voor het eerst zit ik er aan te denken om leggings aan te schaffen. Nou zat ik te kijken op het net en vond uitprobeersels bij de Action, daar zijn ze maar 3 euro, dus kan ik me er ook geen buil aan vallen. Nou zit ik met een klein wissewasje, ze worden verkocht in de maten L, XL en XXL en de ervaring zegt dat dat van alles kan zijn, dus nu zoek ik mensen die deze katoenen leggings dragen en mijn kunnen vertellen welke maat ik nodig heb, ik heb voor broeken maat 40.

Mijn dank is groot.
Alle reacties Link kopieren
Koop ze alle drie. Eentje zit het lekkerst. De andere twee breng je terug.

Maat is zo persoonlijk. Ik kan wel zeggen dat ik met maat 40 een L goed vind zitten, maar iemand anders vindt die weer te groot of te klein.
Ik heb ze zelf van de primark, daar kun je iig passen. Die zitten goed en gaan lang mee. Zijn 4 euro geloof ik. Ik gebruik ze overigens als pyjamabroek en niet als kledingstuk voor overdag.

Of idd, anders gewoon drie maten kopen en gewoon uitproberen. De rest breng je lekker terug. Al vraag ik me af of je bij de action wel je geld terug krijgt.
Ik heb vrij lange benen, broekmaat 40 (maar liefst wel met een lengtemaat) en ik vind de XL van de Action het fijnst zitten.
Dankje Marana, dat wilde ik weten.
Wat ga je met leggings doen? :)
H&M heeft ook vaak goedkope.
En op de markt zijn ze goedkoop.
Koop ze niet te groot, ze moeten wel aansluiten bij je benen.
Ik houd zelf niet van leggings, maar ik zie weleens vrouwen die ze als panty dragen. Als ze dan rimpelen bij de benen, vind ik dat niet mooi.
Die van de H&M zijn echt mooi en blijven ook mooi. Daar heb ik L van bij maat 40.
Zijn ook niet synthetisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven