Relatie uit

18-03-2018 07:51 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Nu bijna drie weken geleden heb ik zelf een punt achter mijn relatie gezet. Na een week bewust geen contact met elkaar gehad te hebben heb ik hem gezegd dat ik hem enorm miste en hem terug wilde. Hij had er ook over nagedacht en wilde de relatie niet terug. Ik verloor mezelf en bleef hem appen waarvan hij zelf zei ‘daar ben ik niet van gediend, dat overhalen’ hier heb ik niet meer op gereageerd omdat ik het wilde laten rusten. Heeft iemand hier ervaring mee? Zelf uitgemaakt en achteraf spijt? Ik hoop heel erg dat er van zijn contact ooit nog eens een berichtje komt en het hopelijk goed komt. Ik ben er nog steeds helemaal kapot van. Loop continu alles van hem te checken, maak mezelf helemaal gek! Of komt het moment nog dat ik er rationeel naar kan gaan kijken?
Houd voor ogen waarom je het hebt uitgemaakt.
Je wilde toch op zoek naar jezelf...ga dit ook doen.
Je hebt in een vorig stadium bedacht dat je toenmalige vriend er niet bij hoorde...
ikBedoelHetGoed schreef:
18-03-2018 07:55
Houd voor ogen waarom je het hebt uitgemaakt.
Dat is inderdaad een hele goede, maar nog wel lastig.. Bedankt voor je reactie!
yourlocalhero schreef:
18-03-2018 07:58
Je wilde toch op zoek naar jezelf...ga dit ook doen.
Je hebt in een vorig stadium bedacht dat je toenmalige vriend er niet bij hoorde...
Hmm, niet perse. Dat is waar, dat maar voor ogen houden.. Dankjewel!
Je had hier al een topic over gemaakt? Waarom ga je daar niet in verder?

Maar nogmaals dus: als bij jou het licht uitgaat (en het dus uitmaakt) en een week later is het licht weer aan.....welk vertrouwen mag hij er dan in hebben dat je niet in no-time weer hetzelfde doet?
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Hightower schreef:
18-03-2018 08:12
Je had hier al een topic over gemaakt? Waarom ga je daar niet in verder
Antwoorden bevielen duidelijk niet
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Is het spijt hebben van of is het voor jou ook moeten wennen aan de nieuwe situatie? Weet niet hoe lang jullie een relatie hebben gehad, maar als je jaren een relatie hebt gehad, ben je hem natuurlijk ook niet na drie weken vergeten. Stop met alles van hem te checken, daarmee ga je in elk geval niet van hem loskomen en hij heeft recht op zijn leven zonder dat jij hem controleert/lastig valt o.d.
JollyRider schreef:
18-03-2018 08:14
Antwoorden bevielen duidelijk niet
Ik snap echt niet waarom er zulke reacties geplaatst moeten worden. We zoeken hier toch allemaal steun? Reageer anders gewoon niet.
Tijdschriftenverslindster schreef:
18-03-2018 08:15
Is het spijt hebben van of is het voor jou ook moeten wennen aan de nieuwe situatie? Weet niet hoe lang jullie een relatie hebben gehad, maar als je jaren een relatie hebt gehad, ben je hem natuurlijk ook niet na drie weken vergeten. Stop met alles van hem te checken, daarmee ga je in elk geval niet van hem loskomen en hij heeft recht op zijn leven zonder dat jij hem controleert/lastig valt o.d.
Daar ben ik dus helaas nog niet achter. Op dit moment mis ik hem en alles eromheen enorm. Maar ik weet niet of dat een realistisch beeld is of gewoon al het verdriet.. Ja ik heb zijn nummer verwijderd, dus dat is stap 1. Dankjewel!
Groningen12 schreef:
18-03-2018 08:17
Ik snap echt niet waarom er zulke reacties geplaatst moeten worden. We zoeken hier toch allemaal steun? Reageer anders gewoon niet.
Omdat je evident een identiek topic heropent maar nu zonder de informatie waardoor de antwoorden kwamen die je niet bevielen.
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
18-03-2018 08:21
Omdat je evident een identiek topic heropent maar nu zonder de informatie waardoor de antwoorden kwamen die je niet bevielen.
Wat vervelend dat jij het daar lastig mee hebt zeg.
Groningen12 schreef:
18-03-2018 08:24
Wat vervelend dat jij het daar lastig mee hebt zeg.
Dank voor het medeleven :rofl:
(Dead Kennedys)
Dag Groningen, ik heb beide topics gelezen en weet natuurlijk onvoldoende om te zeggen of je zaken handig hebt aangepakt of niet.
Ik kan alleen wat eigen ervaring delen.
Zelf heb ik ooit een relatie na 4,5 jaar verbroken. Ik wist dat het niet meer werkte en dat het een goede beslissing was.
Toch heb ik er veel verdriet van gehad en ook wel eens getwijfeld omdat ik hem ineens miste.

Dit hoort bij het liefdesverdriet, ook als je het zelf uitmaakt en heeft gewoon tijd nodig.

Bedenk voor jezelf nog eens goed waarom de twijfel er al langere tijd was en waarom je het uiteindelijk uit hebt gemaakt. En wees lief voor jezelf, gun jezelf de tijd en blijf aan jezelf werken.

Nu heb je daar nog niks aan, maar uiteindelijk kom je weer goed in je vel en zul je vast iemand tegen komen die goed bij je past.
JollyRider schreef:
18-03-2018 08:25
Dank voor het medeleven :rofl:
Jij hebt toch een gezin? Moet je daar nooit eens tijd mee doorbrengen? Zelfs niet op zondag?
MissMaran schreef:
18-03-2018 08:46
Jij hebt toch een gezin? Moet je daar nooit eens tijd mee doorbrengen? Zelfs niet op zondag?
:bigkiss:
(Dead Kennedys)
To ik weet niet hoe oud jullie zijn maar het klinkt alsof het 1 van je eerste lange relaties is, het loslaten doet pijn maar is uiteindelijk echt wel het beste. Je komt over een tijdje iemand anders tegen die veel beter bij je past.
Vertrouw daar op.
Yoginica schreef:
18-03-2018 08:35
Dag Groningen, ik heb beide topics gelezen en weet natuurlijk onvoldoende om te zeggen of je zaken handig hebt aangepakt of niet.
Ik kan alleen wat eigen ervaring delen.
Zelf heb ik ooit een relatie na 4,5 jaar verbroken. Ik wist dat het niet meer werkte en dat het een goede beslissing was.
Toch heb ik er veel verdriet van gehad en ook wel eens getwijfeld omdat ik hem ineens miste.

Dit hoort bij het liefdesverdriet, ook als je het zelf uitmaakt en heeft gewoon tijd nodig.

Bedenk voor jezelf nog eens goed waarom de twijfel er al langere tijd was en waarom je het uiteindelijk uit hebt gemaakt. En wees lief voor jezelf, gun jezelf de tijd en blijf aan jezelf werken.

Nu heb je daar nog niks aan, maar uiteindelijk kom je weer goed in je vel en zul je vast iemand tegen komen die goed bij je past.
Bedankt voor je reactie en jouw persoonlijke verhaal. Altijd ‘fijn’ om te horen dat je niet de enige bent. Het is nog heel lastig om alle negatieve dingen van onze relatie te zien ipv alleen maar aan de leuke dingen te denken. Ik hoop dat ik snel weer een beetje rationeel kan denken. Dankjewel!
JollyRider schreef:
18-03-2018 08:47
:bigkiss:
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-03-2018 14:38
Reden: op de man & offtopic
37.10% gewijzigd
MissMaran schreef:
18-03-2018 08:50
De enige manier waarop je vrouw in contact kan komen met jou is waarschijnlijk een topic openen.. sneuuu
Ze heeft een rotleven :there:
(Dead Kennedys)
Groningen12 schreef:
18-03-2018 08:19
Daar ben ik dus helaas nog niet achter. Op dit moment mis ik hem en alles eromheen enorm. Maar ik weet niet of dat een realistisch beeld is of gewoon al het verdriet.. Ja ik heb zijn nummer verwijderd, dus dat is stap 1. Dankjewel!
Dat lijkt me verstandig. Geef jezelf even de tijd en probeer je op andere dingen te richten om wat afleiding te hebben.
JollyRider schreef:
18-03-2018 08:51
Ze heeft een rotleven :there:
Misschien ook niet? Zonder jou is het vast leuker, zo'n gezelligerd ben je niet. :hug:
MissMaran schreef:
18-03-2018 08:57
Misschien ook niet? Zonder jou is het vast leuker, zo'n gezelligerd ben je niet. :hug:
Ondanks dat ik geen fan ben van het paardje ...slaat dit natuurlijk nergens op.
Lik je wonden en laat je ex met rust.
Waarom had jij al een tijdje twijfels? En waarom twijfelde hij?

Ik vind hem eerlijk gezegd heel verstandig dat hij je niet terug wil.
Accepteren is het enige wat je kunt doen.
pamelacourson wijzigde dit bericht op 19-03-2018 14:49
62.47% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven