Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 23 maart 2018 om 08:11
vrouwjagersma schreef: ↑22-03-2018 20:22Het zal wel afgezaagd zijn, maar ik krijg altijd de neiging om "Mand!" te roepen.
Jammer dat je hem moest uitleggen

Ik krijg die teksten echt niet weg.

vrijdag 23 maart 2018 om 08:25

vrijdag 23 maart 2018 om 09:19
Dit. En dat negeren is ook een goeie, als mensen hele papers quoten, krijg je een scrollvinger.

vrijdag 23 maart 2018 om 16:25
Dat is nou echte liefdeschattigmeisje schreef: ↑23-03-2018 12:50Handig, per se weer in contact willen komen met de junkenmeneer waartegen je aangifte gedaan hebt, en die je heeft geblokkeerd.![]()

vrijdag 23 maart 2018 om 18:35
Nee precies, arme wij

vrijdag 23 maart 2018 om 19:31
Ik begrijp niet wat je bedoelt

vrijdag 23 maart 2018 om 19:34
relaties/geblokkeerd/list_messages/406807
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

vrijdag 23 maart 2018 om 20:12
Ik moet juist altijd de neiging onderdrukken om haar EN te quoten EN te vragen of ze het wat verder kan toelichten.

vrijdag 23 maart 2018 om 21:31
Het is weer eens bijzonder stil op het forum vandaag. Jammer, vroeger kon het nog wel eens erg gezellig zijn op de vrijdag avond.
Voor de liefhebbers hier maar weer eens een muzieklinkje, die forumer die die muzieklinkjes plaatste op vrijdag mis ik toch nog steeds wel.
https://www.youtube.com/watch?v=TvnYmWpD_T8
Voor de liefhebbers hier maar weer eens een muzieklinkje, die forumer die die muzieklinkjes plaatste op vrijdag mis ik toch nog steeds wel.
vrijdag 23 maart 2018 om 21:36
Die mis ik dan weer niet. Ik mis Leo en nog een paar anderen.Bjort schreef: ↑23-03-2018 21:31Het is weer eens bijzonder stil op het forum vandaag. Jammer, vroeger kon het nog wel eens erg gezellig zijn op de vrijdag avond.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras