Ik mis hem
zaterdag 24 maart 2018 om 22:26
Nee, ik zou dat niet kunnen volhouden om mijn vriend maanden te missen.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑24-03-2018 22:23Nee; ben single.![]()
Maar... een week is toch ook niet zo lang? Er zijn ook genoeg mannen/vrouwen die vanwege hun werk maanden van huis zijn.
zaterdag 24 maart 2018 om 22:38
Pcies.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑24-03-2018 22:29Er zit dan weinig anders op toch? Behalve er geen relatie mee aangaan.
zaterdag 24 maart 2018 om 22:38
Heerlijk juist, paar dagen bed voor mezelf. Vannacht en afgelopen nacht vriend ook weg hier. Afgelopen nacht vond onze zoon dat hij bij mij mocht slapen, want papa was er niet maar vannacht heb ik het bed lekker voor mezelf, heerlijk eens in de zoveel tijd (niet te vaak natuurlijk, maar soms is het wel lekker rustig).
zaterdag 24 maart 2018 om 22:51
zaterdag 24 maart 2018 om 22:51
zaterdag 24 maart 2018 om 23:00
Kan het me wel voorstellen, mijn ex schoonvader heeft iets van 15 jaar voor een bedrijf gewerkt waarvoor hij 9 maanden per jaar in Verweggistan zat.
Skypen e.d. bestond nog niet, bellen mondjesmaat.
Ik snapte er niks van, schoonmoe kreeg 2 kinderen in die tijd, bij de eerste was hij erbij, de tweede zag hij pas toen het kindje al bijna 2 maanden was....
Heb me altijd afgevraagd of hij aan het rekenen is geslagen en dacht: die kan niet van mij zijn hahaha ze leken ook totaal niet op elkaar al zegt dat niets maar komop, 2 maanden!!
Wat moet je je dan eenzaam voelen als moeder. Toch werd er gewoon over gepraat als nr.2 jarig was, niet geheimzinnig.
Lijkt me dat je dan toch op het eerste vliegtuig springt al snap ik ook wel dat een bevalling altijd afwachten is, kan geloof ik varieren tussen de 37 en 42 weken. Toch?
Dus thuis ZIJN is mss lastig maar ik zou toch eerder even op kraamvisite komen als vader
O ja, hij bleef maar 3 dagen en toen weer terug naar Verweggistan. Waar vrijwel elke dag een vliegtuig naar Nederland of Duitsland vloog. Vreemd...
En onmisbaar was hij ook al niet.
Nou Tass dan valt een weekje alleen nog mee
Skypen e.d. bestond nog niet, bellen mondjesmaat.
Ik snapte er niks van, schoonmoe kreeg 2 kinderen in die tijd, bij de eerste was hij erbij, de tweede zag hij pas toen het kindje al bijna 2 maanden was....
Heb me altijd afgevraagd of hij aan het rekenen is geslagen en dacht: die kan niet van mij zijn hahaha ze leken ook totaal niet op elkaar al zegt dat niets maar komop, 2 maanden!!
Wat moet je je dan eenzaam voelen als moeder. Toch werd er gewoon over gepraat als nr.2 jarig was, niet geheimzinnig.
Lijkt me dat je dan toch op het eerste vliegtuig springt al snap ik ook wel dat een bevalling altijd afwachten is, kan geloof ik varieren tussen de 37 en 42 weken. Toch?
Dus thuis ZIJN is mss lastig maar ik zou toch eerder even op kraamvisite komen als vader
O ja, hij bleef maar 3 dagen en toen weer terug naar Verweggistan. Waar vrijwel elke dag een vliegtuig naar Nederland of Duitsland vloog. Vreemd...
En onmisbaar was hij ook al niet.
Nou Tass dan valt een weekje alleen nog mee
zaterdag 24 maart 2018 om 23:05
IK ben eeuwig single. Maar wat verlang ik er naar om zoiets wat jij omschrijft nog eens te ervaren. Ik kan het me eigenlijk al niet echt meer voorstellen.
Ik herinner me nog wel dat ik tijdens mijn laatste relatie van jaren geleden mijn vriend ook wel eens heel erg miste. Als ik dan bijvoorbeeld boodschappen aan het doen was, miste ik hem al.
Oh ik zou zo graag nog eens iemand missen. Nu ben ik snel een man beu en mis ik hem helemaal niet ( en daarom wordt het dan ook niks)
Geniet ervan dus
Ik herinner me nog wel dat ik tijdens mijn laatste relatie van jaren geleden mijn vriend ook wel eens heel erg miste. Als ik dan bijvoorbeeld boodschappen aan het doen was, miste ik hem al.
Oh ik zou zo graag nog eens iemand missen. Nu ben ik snel een man beu en mis ik hem helemaal niet ( en daarom wordt het dan ook niks)
Geniet ervan dus
zaterdag 24 maart 2018 om 23:12
zondag 25 maart 2018 om 00:55
zondag 25 maart 2018 om 01:07
Als mijn vriend er niet is mis ik hem wel, maar ik geniet ook altijd van de tijd die ik heb als "het rijk voor mij alleen is" en het is altijd weer des te leuker om elkaar te zien na een weekje. We appen dan ook altijd minimaal, dan zijn de verhalen weer mooier om te horen. Zin in seks heb ik niet echt "last" (?) van. Ik vind het lastiger als ik niet weet wanneer hij weggaat. Als er duidelijkheid daarover wordt gegeven is er voor mij geen wolkje aan de lucht.
zondag 25 maart 2018 om 03:47
Ik snap je, maar wij wonen niet samen dus zijn weekje weg is makkelijk 2 of 3 weken alleen. En aangezien het regelmatig voorkomt ben ik daar niet blij mee.
Mijn manier van ermee omgaan is hem emotioneel ver weg duwen. Ik stort me op mijn eigen bezigheden, ga veel afspreken met vrienden en vriendinnen en probeer om het zo druk te hebben dat ik geen seconde aan hem denk. Ook niet de beste optie, want hij vindt het dan weer niet leuk dat ik nauwelijks of kort/koel reageer op zijn berichtjes dat hij me zo mist, maar voor mijzelf de beste manier om ermee om te gaan.
Mijn manier van ermee omgaan is hem emotioneel ver weg duwen. Ik stort me op mijn eigen bezigheden, ga veel afspreken met vrienden en vriendinnen en probeer om het zo druk te hebben dat ik geen seconde aan hem denk. Ook niet de beste optie, want hij vindt het dan weer niet leuk dat ik nauwelijks of kort/koel reageer op zijn berichtjes dat hij me zo mist, maar voor mijzelf de beste manier om ermee om te gaan.