Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nouschi schreef:
28-03-2018 12:22
Ja dat kan. Ik rookte altijd op straat :proud:
Here you go! :devil:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nouschi schreef:
28-03-2018 12:07
Ja precies. Dus dat 'soort mensen' wordt Tokkie genoemd.
Wat volgens Viva Tokkie is, is heel anders dan deze definitie. Ik vind het prima de term "Tokkie" te gebruiken voor echt asociaal gedrag (al is het sneu voor de mensen met die naam), maar Chinees halen, wokken, een frituurpan bezitten, roken, een tattoeage hebben, je kind niet Julian of Emma noemen, bier uit de fles drinken, ja, sorry maar dat is toch allemaal niet asociaal/tokkie? Ik las zelfs dat naar de Action gaan Tokkie was.

Ik vraag me dan oprecht af wat voor soort mensen dat typt.
vrouwjagersma schreef:
28-03-2018 12:37
Wat volgens Viva Tokkie is, is heel anders dan deze definitie. Ik vind het prima de term "Tokkie" te gebruiken voor echt asociaal gedrag (al is het sneu voor de mensen met die naam), maar Chinees halen, wokken, een frituurpan bezitten, roken, een tattoeage hebben, je kind niet Julian of Emma noemen, bier uit de fles drinken, ja, sorry maar dat is toch allemaal niet asociaal/tokkie? Ik las zelfs dat naar de Action gaan Tokkie was.

Heel eerlijk? Ik heb me daar vast wel eens schuldig aan gemaakt, zeker als het over de plaatselijke Action gaat.
Ben er wel meer op gaan letten dankzij jouw opmerkingen afgelopen maanden.
Star² schreef:
28-03-2018 12:52
Heel eerlijk? Ik heb me daar vast wel eens schuldig aan gemaakt, zeker als het over de plaatselijke Action gaat.
Ik ook met de plaatselijke Action.
Ik hartje de Action.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik drink ook bier uit de fles en kom regelmatig bij de Action. Yeah!
Star² schreef:
28-03-2018 12:52
Weet je, ik ben ook wel een beetje een zeikerd.
Ik ben alleen thuis. Maar alsnog eet ik geen chips als lunch. Strijder ben ik.
Solomio schreef:
28-03-2018 12:57
Ik hartje de Action.
Bij ons in het winkelcentrum zit er een. De felle TL lampen zie je al van verre en ik vind het vaak prul wat ze verkopen.
vrouwjagersma schreef:
28-03-2018 13:00
Weet je, ik ben ook wel een beetje een zeikerd.
Ik ben alleen thuis. Maar alsnog eet ik geen chips als lunch. Strijder ben ik.

Hou daar eens mee op (6)

Ik heb droptoffees.
Jonari schreef:
28-03-2018 12:59
Ik drink ook bier uit de fles en kom regelmatig bij de Action. Yeah!
Tokkie.

Ik lees dat topic met een knipoog.
Ik ken het topic niet, maar het klinkt mij niet als 'volgens Viva' als daar al sprake van kan zijn.
coolpack2 schreef:
28-03-2018 13:06
Ik ken het topic niet, maar het klinkt mij niet als 'volgens Viva' als daar al sprake van kan zijn.
Nope, al heel lang niet meer en maar goed ook. Want ook dat 'klinken' heeft ook niet wereld wijsheid in pacht. Het is hier inmiddels een veel bredere afspiegeling van de maatschappij geworden, kan men daadwerkelijk discuzeuren over de verschillen in meningen. :proud:
enn wijzigde dit bericht op 28-03-2018 13:12
36.83% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrouwjagersma schreef:

Mooi. Dan zou ik ook een 'tokkie' zijn want alles wat je noemt is op mij, op mijn omgeving trouwens grotendeels ook, van toepassing en ik voel me daar prima bij.
There is always something happening, and it's usually right now
Elfje112 schreef:
28-03-2018 13:00
Bij ons in het winkelcentrum zit er een. De felle TL lampen zie je al van verre en ik vind het vaak prul wat ze verkopen.
Het is ook prul.
Daarom is het zo leuk.
Het kost geen drol, dus na 2 weken kun je er weer naar toe om nieuwe prul te kopen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
vrouwjagersma schreef:

Who cares? Ik vind naar Preston Palace gaan ook behoorlijk Tokkie, maar dat is toch gewoon een uitdrukking geworden? Waarom zou je je dat zo aantrekken? Jij bent toch niet Tokkie?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
28-03-2018 13:09
Who cares? Ik vind naar Preston Palace gaan ook behoorlijk Tokkie, maar dat is toch gewoon een uitdrukking geworden? Waarom zou je je dat zo aantrekken? Jij bent toch niet Tokkie?

Je zegt net dat het synoniem is voor asociaal gedrag, wat is er asociaal aan naar Preston Place gaan?

Ik deel je mening overigens, maar je eigen stelling gaat nu niet op ;-)
Star² schreef:
28-03-2018 13:01
Hou daar eens mee op (6)

Ik heb droptoffees.
Ik heb een bosche bol van de appie. :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Solomio schreef:
Het is ook prul.
Daarom is het zo leuk.
Het kost geen drol, dus na 2 weken kun je er weer naar toe om nieuwe prul te kopen.
Haha, dat is natuurlijk ook een reden.
.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 29-03-2018 08:19
98.10% gewijzigd
Nouschi schreef:
Mwah. Vergis je niet.
Ik kocht schoenen voor mijn kind van merk X. Ze draagt altijd merk X. De schoenen in maat 34 waren te klein, dus bestelde ik schoenen in maat 35. Die zijn veeeeeeel te groot. Wat is er mis met deze wereld? Nu moet ik vanmiddag naar Duitsland om schoenen te kopen.
8102 schreef:
28-03-2018 13:12
Ik heb een bosche bol van de appie. :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Een Bossche bol koop je in Den Bosch, alle andere zijn neppers :proud: . Maar smakelijk!
vrouwjagersma schreef:
28-03-2018 13:13
Mwah. Vergis je niet.
Ik kocht schoenen voor mijn kind van merk X. Ze draagt altijd merk X. De schoenen in maat 34 waren te klein, dus bestelde ik schoenen in maat 35. Die zijn veeeeeeel te groot. Wat is er mis met deze wereld? Nu moet ik vanmiddag naar Duitsland om schoenen te kopen.
Is het leuk om in Duitsland te shoppen?
Elfje112 schreef:
28-03-2018 13:14
Een Bossche bol koop je in Den Bosch, alle andere zijn neppers :proud: . Maar smakelijk!
Maar dat gaat dan een hele dure Bosche BOl worden als ik naar Den Bosch moet. :proud:
vrouwjagersma schreef:
28-03-2018 13:13
Mwah. Vergis je niet.
Wat is daar Tokkie aan?
Enn schreef:
28-03-2018 13:14
Is het leuk om in Duitsland te shoppen?
Absoluut. Maar ik woon al mijn hele leven aan de grens, dus de magie is een beetje kwijt. Maar margarine, schoenen, bronwater, chocolade, diepvriestaart, waspoeder en benzine koop ik bijna standaard in Duitsland. Als ik alcohol zou drinken, zou ik het ook in Duitsland halen. Daar staat alles gewoon in de supermarkt, superhandig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven