Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrouwjagersma schreef:
28-03-2018 13:35
Of Mephisto's, de schoenen voor middelbare aardrijkskundeleraren.

Ook ja inderdaad.
vrouwjagersma schreef:
28-03-2018 13:30
Vechten?

Ik heb me mee laten sleuren in dat topic over een vrouw die graag nog een kind wil. Beetje dom.
Afbeelding

:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Enn schreef:
28-03-2018 13:30
TO heeft gevraagd om verwijdering, ze heeft het kort geopend voor tips om echt verder te komen en schreef dat ze er wat aan heeft gehad. Ze gaf al vrij snel in het begin van het topic aan dat zij een ex heeft die alles googelt en dus ook vlot om verwijdering bij de mods zou gaan vragen.
Heftig..
Zeker Enn. Daarom bleef het topic me bij en zocht ik het.
Mij benieuwen of topic sek met de versnellingspook word weggehaald wegens trollen of als onzin topic.
8102 schreef:
28-03-2018 14:27
Mij benieuwen of topic sek met de versnellingspook word weggehaald wegens trollen of als onzin topic.
:HA: Heb er een apart beeld bij
Versnellingspook-topic is vergrendeld 'alleen moderators kunnen reageren' :blond:

Nu zullen we nooit weten of VrouwJagersma nog antwoord heeft op de vraag of het praktisch is ;-D
nounou
Elfje112 schreef:
28-03-2018 13:02
Tokkie.

Ik lees dat topic met een knipoog.
Dit vooral.
vrouwjagersma schreef:
28-03-2018 13:17
Absoluut. Maar ik woon al mijn hele leven aan de grens, dus de magie is een beetje kwijt. Maar margarine, schoenen, bronwater, chocolade, diepvriestaart, waspoeder en benzine koop ik bijna standaard in Duitsland. Als ik alcohol zou drinken, zou ik het ook in Duitsland halen. Daar staat alles gewoon in de supermarkt, superhandig.
Ik haal heel veel bij de DM.
8102 schreef:
28-03-2018 14:27
Daar is toch ooit al eens een topic over geweest?
Ik moet het even kwijt. Door een foutje van den zwemjuf had mijn kind vandaag geen inhaalles in badje 3. Maar ‘moest’ guppy meedoen met de B-groep. En, kind zwom de sterren van de hemel!! Zelfs zes meter door het gat.. duikend.. kan ‘ie helemaal niet! Dachten we. Echt ik knalde bijna uit elkaar van trots :applause: Jammere is wel dat kind net zei, dat hij badje vier nu wil overslaan. En meteen door naar B. :rofl: En dat mag dan weer niet van juf. Ze heeft wel beloofd dat ‘ie snel mag afzwemmen als kind zn best zo blijft doen. Ben zo trots... :proud:
zazamaenade schreef:
28-03-2018 14:49
Versnellingspook-topic is vergrendeld 'alleen moderators kunnen reageren' :blond:

Nu zullen we nooit weten of VrouwJagersma nog antwoord heeft op de vraag of het praktisch is ;-D
Ik zal het nooit te weten komen :-[
Dit is mijn motto
Heej, ‘den’ sluipt er weer in.
Na eerstejaarsstudenten had nu een heuse professor zijn weg gevonden naar het forum met een enquete!
Wiens begeleider moeten we nu mailen met de vraag of hij/zij de snotneuzen die onder zijn/haar verantwoordelijkheid vallen wil leren om te lezen?

(Als je binnenkort leest dat uit onderzoek is gebleken dat vrouwen van 40+ massaal willen stoppen met roken moet je het niet geloven)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 28-03-2018 16:29
Reden: Te snel op titel afgegaan
98.40% gewijzigd
Labalade schreef:
28-03-2018 15:57
Ik moet het even kwijt. Door een foutje van den zwemjuf had mijn kind vandaag geen inhaalles in badje 3. Maar ‘moest’ guppy meedoen met de B-groep. En, kind zwom de sterren van de hemel!! Zelfs zes meter door het gat.. duikend.. kan ‘ie helemaal niet! Dachten we. Echt ik knalde bijna uit elkaar van trots :applause: Jammere is wel dat kind net zei, dat hij badje vier nu wil overslaan. En meteen door naar B. :rofl: En dat mag dan weer niet van juf. Ze heeft wel beloofd dat ‘ie snel mag afzwemmen als kind zn best zo blijft doen. Ben zo trots... :proud:
Wat leuk!
Life is short. Eat dessert first.
Loepte ik net iemand die op het mod-topic had gevraagd om op anoniem te gaan. Zo leuk dat je nog kunt loepen. Dan wil ik weten wat er gebeurd is.
Maar diegene had al meer dan een jaar niks gepost. :wtf:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Lees ook blijft een groeiende ergernis. Ik lees daar constant wat ik wel of niet zou MOETEN doen
Nu zie ik weer: "waarom je dus nooit samen moet gaan douchen"
Eh... wat?
:swear: (6) :furious: hou nou toch eens op met die leeghoofdige onzin!!!! Ik bepaal zelf wel wat ik doe of niet doe en ik moet helemaal niks!

Sorrie hoor, moest er even uit. En nee, ik klik het niet aan, maar de onderwerpen zie ik ongewild toch.
ñuca schreef:
28-03-2018 17:07
Lees ook blijft een groeiende ergernis. Ik lees daar constant wat ik wel of niet zou MOETEN doen
Nu zie ik weer: "waarom je dus nooit samen moet gaan douchen"
Eh... wat?
:swear: (6) :furious: hou nou toch eens op met die leeghoofdige onzin!!!! Ik bepaal zelf wel wat ik doe of niet doe en ik moet helemaal niks!

Sorrie hoor, moest er even uit. En nee, ik klik het niet aan, maar de onderwerpen zie ik ongewild toch.
Waar zie je dat?
Labalade...wat goed! Een toppertje is je kind. :cheer:
Onder de roze balk met LEES OOK.
ñuca schreef:
28-03-2018 17:10
Onder de roze balk met LEES OOK.
Ooooh :rofl:
Ik heb het op de een of andere manier voor elkaar dat daar echt niets meer in komt, ook geen 'probeert-te-laden-kringeltje'. Yayyyy ik heb het forum gerepareerd (voor mij)! :cheer:
Die kutbalk had ik weggejorist met adblocker, maar sinds ik noodgedwongen mijn lappie heb teruggezet naar fabrieksinstellingen lukt me dat niet meer. Ik kan niet zeggen dat dat het forumgenot erg verhoogt.
Lady*Voldemort schreef:
28-03-2018 17:28
Die kutbalk had ik weggejorist met adblocker, maar sinds ik noodgedwongen mijn lappie heb teruggezet naar fabrieksinstellingen lukt me dat niet meer. Ik kan niet zeggen dat dat het forumgenot erg verhoogt.
Wil je niet weten waarom je je bagage eerst altijd in de badkamer van je hotelkamer moet plaatsen of de gigantische buik van (who the fuck is) Kim Kötter zien?
No one should brave the underworld alone.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven