Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Labalade schreef:
28-03-2018 23:14
Dat je bij de Mac altijd een bonnetje moet vragen omdat ze dan denken dat je een mystery guest bent. Die haar vier kinderen meeneemt naar haar werk. Ofzo.
(Lees ook)
Oja, die had ik ook gelezen van de week :rofl:

Ik ga even het doucheprobleem lezen.
Als je 98 ben kan ik me wat voorstellen bij dat stukje van de douche.
En iedereen mag zelf beslissen wanneer het leven nog kwaliteit heeft en wanneer niet.
Het doucheprobleem. Zit daar maar een beetje lauw te seksen in die douche, terwijl je er feitelijk ook gewoon alle wereldproblematiek zou kunnen oplossen.
Labalade schreef:
28-03-2018 23:22
Het doucheprobleem. Zit daar maar een beetje lauw te seksen in die douche, terwijl je er feitelijk ook gewoon alle wereldproblematiek zou kunnen oplossen.
Ik vind het gewoon gezellig. Seks onder de douche heb ik altijd maar onhandig gevonden.
Trump doucht vast heeeel kort elke dag.
Moiren’ schreef:
28-03-2018 23:23
Ik vind het gewoon gezellig. Seks onder de douche heb ik altijd maar onhandig gevonden.
Seks onder de douche is een goede reden voor de aanschaf van zo’n veel te dure maar oh zo fijne regendouche :flirting:
Labalade schreef:
28-03-2018 23:25
Seks onder de douche is een goede reden voor de aanschaf van zo’n veel te dure maar oh zo fijne regendouche :flirting:
Want daar kan je aan hangen ofzo?
Het blijft nog steeds even onhandig, al hangen er 10 boven je.
Moiren’ schreef:
28-03-2018 23:18
En iedereen mag zelf beslissen wanneer het leven nog kwaliteit heeft en wanneer niet.
Als je 98 bent dan krijg je een kamer met een bed en een kastje en een doosje voor je gebit. En verder geen gekloot in Huize Avondrood :whip:
Moiren’ schreef:
28-03-2018 23:26
Want daar kan je aan hangen ofzo?
Het blijft nog steeds even onhandig, al hangen er 10 boven je.
Dat zou ik niet doen, eraan hangen. Je blijft wel allebei heerlijk nat en niet eentje staat ernaast te bibberen met kippenvlees (punt 4 geloof ik).
Labalade schreef:
28-03-2018 23:29
Dat zou ik niet doen, eraan hangen. Je blijft wel allebei heerlijk nat en niet eentje staat ernaast te bibberen met kippenvlees (punt 4 geloof ik).
Lekker dicht tegen elkaar aan staan :)
Moiren’ schreef:
28-03-2018 23:29
Lekker dicht tegen elkaar aan staan :)
Dat is ook best handig met seks sowieso wel :lol:
Labalade schreef:
28-03-2018 23:31
Dat is ook best handig met seks sowieso wel :lol:
Maar dat doe ik dus niet onder de douche. Wel lekker dicht tegen elkaar aan staan.
:P
Moiren’ schreef:
28-03-2018 23:35
Maar dat doe ik dus niet onder de douche. Wel lekker dicht tegen elkaar aan staan.
:P
Dat doe ik ook. Liefst zovaak en zo lang als maar kan. Laatst zei de baas van mijn man nog “zeg, wanneer gaat die vrouw van jou eens naar huis?”. Maar ja. We stonden zo fijn :loveys:
Labalade schreef:
28-03-2018 23:39
Dat doe ik ook. Liefst zovaak en zo lang als maar kan. Laatst zei de baas van mijn man nog “zeg, wanneer gaat die vrouw van jou eens naar huis?”. Maar ja. We stonden zo fijn :loveys:
Zijn baas doucht met jullie mee?
Solomio schreef:
28-03-2018 22:41
Eerlijk?
Ik word er boos van.
Wat een betutteling.

Alsof het in het belang van de kinderen is om die scheiding dan maar tegen te houden.
Ik ben het volkomen met je eens.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Labalade schreef:
28-03-2018 16:00
Heej, ‘den’ sluipt er weer in.
Was dat niet expres en grappig bedoeld dan? Zag het in een bericht van jou eerder vandaag ook, maar dacht dat het expres was. Waar komt het vandaan dan?
Tip: luxe bejaardenstoel onder de douche. En (in een volgend leven :'( een partner die van dezelfde watertemperatuur houdt. en niet allergisch is voor huisdieren

TIPentevensdringendverzoek: níet op die leesookmeuk klikken. Hoe infantiel de titel ook is, en hoe mal het plaatje ook is. Dan wordt er geklikt en blijven ze dus staan. Ik hoop nog steeds dat het op waarde geschat gaat worden als meuk en weer van de helft van mijn forum verdwijnt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik wil je niet uit de droom trappen, maar die berichtjes blijven echt staan.
Ik vind het alleen heel erg jammer dat je er geen comment meer onder kan schrijven, zoals vroegah.

En ik heb een krukje in de douche. Heerlijk in mijn eentje, hete water in mijn nek en gewoon alleen maar levenloos zitten zijn.
Ik heb ook een verzoek. Of de Lees ook niet meer benapraat kan worden. Heb het niet voor niets geblokkeerd. (6) :proud:
Courage-- schreef:
29-03-2018 00:16
Ik heb ook een verzoek. Of de Lees ook niet meer benapraat kan worden. Heb het niet voor niets geblokkeerd. (6) :proud:
Je mist wat hoor. Er was een banaan.
Life is short. Eat dessert first.
Moiren’ schreef:
28-03-2018 23:18
Vind ik ook.
Courage-- schreef:
29-03-2018 00:16
Je haalt me de woorden uit de mond.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heh, blijkbaar heb ik de banaan met discodip gemist :proud:
En heel erg misschien, maar ik vind de napraat over de leesmee dan wel weer leuk. In tegenstelling tot de leesmee zelf :P
Het spamprobleem is opgelost :cheer2:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven