Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
26-03-2018 13:32
Hahaha Aza :)

Nou ik zal zo eens op de fiets stappen. Heb vandaag eigenlijk niet zoveel zin. Heb doordat ik gisteren gewerkt heb niet echt het gevoel dat ik weekend heb gehad.
Succes Dolfje! Werk ze!
Zo voor vandaag is het werk alweer gedaan. Ben/ was eigenlijk van plan te gaan sporten maar ik ben zo ontzettend moe. Dus ik ga eerst even lunchen en lezen en dan kijk ik wel of ik straks nog zin heb.
Heb net een paar nieuwe plantjes bij het tuincentrum gehaald. Soort vetplanten voor op de vensterbank en een paar narcisjes voor in een bak buiten op tafel. Heb zelfs een hoop blad buiten opgeveegd en in een zak gedaan. Ons terras is me een doorn in het oog. De houten bakken dieper staan zijn echt versleten en moeten naar de stort maar dat is me een werk. Maar toch wil ik er dit voorjaar/ zomer iets aan gaan doen. Nieuwe bakken en planten overzetten en de rest weg. Maar er ligt ook een rand waar grind in ligt en dat ligt vol troep. Dus grind eruit, goot schoonmaken en nieuw grind erin maar ook dat is geen leuk werk..
Plantjes planten is altijd leuk werk. Grind is een rotwerk inderdaad.
Vind dat ook nooit een leuk klusje.
Gisteren gesport en de tuin gedaan, voelde me geweldig tot ik rond 16 uur finaal afknapte :frusty: weer niet goed aangevoeld wanneer iets teveel is.
Vanaf daar geslapen tot de wekker vanmorgen.

Dreum is vandaag thuis want de gastouder is ziek. Gezellig maar wel druk voor mijn vermoeide hoofd. Vanavond zou een vriendin langskomen maar die heb ik maar afgezegd uit voorzorg. Even een paar rustige dagen inplannen.

Hebben jullie al plannen voor de Paas?
Man wil graag gourmetten dus dat is lekker makkelijk. Tweede paas afgesproken met goede vrienden maar ik weet nog niet of mij dat lukt. Ze hebben 3 hele drukke kinderen die zetten echt de boel op stelten. Gillen, rennen, ruzie maken :| Het is in mijn goede doen al een uitdaging, het zijn dierbare vrienden maar trek die kinderen even niet.
Rustig aan doen de komende dagen Lilly! Beter voor jou.
Dreum :love:
Ik snap dat je daar even geen zin in hebt/ze slecht trekt. Hopelijk gaat het je wel lukken óf zijn de kids even een dagje spontaan rustig :proud:

1e Paasdag brunch en eten bij schoonouders. Eten zal niet heel veel bijzonders zijn, vermoeden we. Brunch op zich wel. 2e Paas is m'n kleine ieniminiebroertje jarig (oh, wacht. Puber), dus dan lekker daar heen.
Kleine broertjes worden zo snel groot!
Klinkt verder ook wel gezellig Aza, hoe gaat het met Je? Alweer wat beter?
:hello:
Ik ben vandaag recalcitrant. Erg recalcitrant. En hongerig. En ben mijn lunch vergeten. En het wordt een lange dag. En en en.... recalcitrant dus. Zei ik dat al?

Rustig aan Lily! Alle redenen om de sociale agenda zo leeg mogelijk te maken. Man werkt het hele weekend en ik ga alleen maar katknuffelen! Maandag wordt ik ontvoerd...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lillybit schreef:
28-03-2018 12:04
Kleine broertjes worden zo snel groot!
Klinkt verder ook wel gezellig Aza, hoe gaat het met Je? Alweer wat beter?
Ja, hij was nog zooooo klein. Nu scheelt het een halve kop ongeveer.
Ik ben m'n halve leven zus, maandag. :proud: Gek gevoel.

Gaat ietsjes beter, maar nog niet heel veel. Blijf in m'n hoofd zitten. Wandelen met collega hielp.
Oudblond schreef:
28-03-2018 12:11
:hello:
Ik ben vandaag recalcitrant. Erg recalcitrant. En hongerig. En ben mijn lunch vergeten. En het wordt een lange dag. En en en.... recalcitrant dus. Zei ik dat al?

Rustig aan Lily! Alle redenen om de sociale agenda zo leeg mogelijk te maken. Man werkt het hele weekend en ik ga alleen maar katknuffelen! Maandag wordt ik ontvoerd...
En waarom is mevrouw Blond zo recalcitrant?
Azarole schreef:
28-03-2018 12:18
Ja, hij was nog zooooo klein. Nu scheelt het een halve kop ongeveer.
Ik ben m'n halve leven zus, maandag. :proud: Gek gevoel.

Gaat ietsjes beter, maar nog niet heel veel. Blijf in m'n hoofd zitten. Wandelen met collega hielp.
Kleine stapjes Aza, ik ben er beter in het iemand anders te adviseren dan het zelf uit te voeren :facepalm:
Lillybit schreef:
28-03-2018 12:39
En waarom is mevrouw Blond zo recalcitrant?
Door domme acties van een meneer die ik nu levend wil villen :twisted: Maar ik tel tot tien, of eh.... eerst schoot ik uit en nu tel ik tot 100...
Oudblond schreef:
28-03-2018 12:43
Door domme acties van een meneer die ik nu levend wil villen :twisted: Maar ik tel tot tien, of eh.... eerst schoot ik uit en nu tel ik tot 100...
Moet ik komen meppen? :hamer:
Lillybit schreef:
28-03-2018 12:54
Moet ik komen meppen? :hamer:
JAAA! Heel vervelend is dat we straks 'glimlachend en wel' samen op een podium staan. Mijn PA werkt vast aan de 'valse opmerkingen tussen de lijnen door' :mrgreen:
Oudblond schreef:
28-03-2018 12:57
JAAA! Heel vervelend is dat we straks 'glimlachend en wel' samen op een podium staan. Mijn PA werkt vast aan de 'valse opmerkingen tussen de lijnen door' :mrgreen:
:rofl: ik zou die speech wel willen horen.
Lillybit schreef:
28-03-2018 13:03
En ik ben blij dat ik mijn hoogste hakken aangetrokken heb.... 't is ook letterlijk een klein mannetje :devil:
Oudblond schreef:
28-03-2018 13:15
En ik ben blij dat ik mijn hoogste hakken aangetrokken heb.... 't is ook letterlijk een klein mannetje :devil:
Goed zo, schouders recht en verder volkomen negeren.
Lillybit schreef:
28-03-2018 12:40
Kleine stapjes Aza, ik ben er beter in het iemand anders te adviseren dan het zelf uit te voeren :facepalm:
Ik ben ook beter in adviseren dan uitvoeren. Maar, ik neem kleine stapjes en heb veel gehad aan OB's advies wat ze me gestuurd heeft (en waar ik nog steeds op moet reageren)
Lillybit schreef:
28-03-2018 13:03
Ik ook :proud: :rofl:
Azarole schreef:
28-03-2018 13:26
Ik ben ook beter in adviseren dan uitvoeren. Maar, ik neem kleine stapjes en heb veel gehad aan OB's advies wat ze me gestuurd heeft (en waar ik nog steeds op moet reageren)
:heart:
Lillybit schreef:
28-03-2018 10:55

Hebben jullie al plannen voor de Paas?
Man wil graag gourmetten dus dat is lekker makkelijk. Tweede paas afgesproken met goede vrienden maar ik weet nog niet of mij dat lukt. Ze hebben 3 hele drukke kinderen die zetten echt de boel op stelten. Gillen, rennen, ruzie maken :| Het is in mijn goede doen al een uitdaging, het zijn dierbare vrienden maar trek die kinderen even niet.
Ik zou het niet doen dan als die kinderen zo druk zijn.

Wij hebben vrijdagavond een feestje en dus zaterdag een lambaldag gepland.
Zondag willen we ergens heen maar weet nog niet wat/ waar.
Maandag gaan we brunchen bij schoonouders.
Azarole schreef:
28-03-2018 13:27
Ik ook :proud: :rofl:
Ik ook wel! Kan iemand het filmen en op YouTube zetten Oudblond :)
Soms vraag ik me af of een collega denkt dat ik gekke Henkie ben ofzo. Verschillende mailtjes stuurt ze waarop ik dan antwoord en iets vraag en dan krijg ik geen reactie meer, en ook op mail van een collega geeft ze geen reactie. Maar mij wel appen of ik deze week tijd heb om een klus te doen wat veel tijd kost en ook nog eens buiten in de regen is op de fiets... en dan ook nog eens dat ik mede dankzij haar ik 3 uur heb moeten inleveren ( nou ja andere werkzaamheden voor gekregen heb). Dus niet hè. Ik heb geappt dat ik geen tijd heb..
dolfje schreef:
28-03-2018 17:17
Soms vraag ik me af of een collega denkt dat ik gekke Henkie ben ofzo. Verschillende mailtjes stuurt ze waarop ik dan antwoord en iets vraag en dan krijg ik geen reactie meer, en ook op mail van een collega geeft ze geen reactie. Maar mij wel appen of ik deze week tijd heb om een klus te doen wat veel tijd kost en ook nog eens buiten in de regen is op de fiets... en dan ook nog eens dat ik mede dankzij haar ik 3 uur heb moeten inleveren ( nou ja andere werkzaamheden voor gekregen heb). Dus niet hè. Ik heb geappt dat ik geen tijd heb..
En dat is voortaan het standaard antwoord? Je bent inderdaad Gekke Dolfje niet.
Precies dat dacht ik ook.
Gelukt! En eindelijk klaar met werken! De lachers waren op mijn hand. Mijn boodschap is overgekomen en YES! ik kan weer verder met een project. Doel bereikt, mannetje checkt denk ik nu of hij nog een man is :lol: En ja het is gefilmd, maar ik hoop niet dat het geyoutubed wordt! Morgen weer een volle werkdag en daarna - ook werkgerelateerd - naar de ArenA voor The Passion. En dan en dan een hele week VRIJ!

Dolfje weerwolfje.... Van mij zou ze ook een neuh zonder verdere uitleg krijgen. Ik begrijp ook nooit dat als je een mail stuurt me 3 vragen er in je een mail terugkrijgt met 1 antwoord. Maar helemaal niet meer reageren is nog erger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven