Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleer, jij zegt het goed: het was fijn een man om me heen te hebben en me er zo goed bij te voelen. Dat was lang geleden! En Inkie, nee, het is niet zo dat het niks is, we gaan zeker weer snel afspreken want het is gewoon heel fijn met zijn 6en maar er komt niets romantisch uit voort, dat zit er gewoon niet in.

Pop: goeie keuze!
ARGH!!!!

Waarom moeten mijn ene buren kloterige muziek aanhebben en de andere buren aan het boren zijn???
Hallo allemaal...

Tante en kids zijn weer weg. Had net zo goed niet kunnen schoonmaken..pffffff

Nou ja..even van mijn avond genieten.

@PV: Leuk bandje! klinkt erg goed!

@Q: Beth hart ken ik ook wel. Erg goed!

@Xen: Wauw! Jij hebt een leuke avond/nacht/middag gehad

@Pop: Mijn buren zijn ook aan het klussen..weet wat je bedoelt! Irritant!

@Reiz: Geen sorry hoor..wilde het alleen even toelichten.

@WM:Ben je al terug????

@Ingel: Voel je je weer een beetje goed eigenlijk??
Zo, huis is weer schoon!

Xen, haha moet wel lachen dat het meteen op dag 1 al raak is bij je! Maar goed te horen dat het zo leuk was!

Pop, denk dat je een goed besluit hebt genomen, vervelend alleen dat je RP2 toch nog wel mist.

Indi, beetje een dipje begrijp ik? Raar gedoe ook zeg met je ex. Was toch fijn geweest als hij je een beetje op de hoogte had gehouden van alle ontwikkelingen. Vind dat je daar best iets van mag zeggen hoor!!

MP, leuk lenteberichtje... ben er echt zooooo enorm aan toe! Ben aan het aftellen...

Vleer, spannend je soll!! Vervelend alle troubles verder in je leventje

Q, haha even genoeg gecleand voor vandaag, dus ben bang dat je het toch zelf moet doen

En hoe is het met de rest?
Hoi LM! Beetje een dipje ja..nou gaat wel weer over denk ik..

Ik ga er niks van zeggen, heb geen zin om nog tijd in hem te investeren..mocht ie nog een keer wat af willen spreken dan vertel ik het hem dan wel.
Ja dat snap ik ook wel weer Indi. Probeer het maar even te laten gaan en je er niet teveel aan te storen.
Je hebt helemaal gelijk! Ik ga het proberen
@LM: Ik heb mijn huis ook alweer schoon. Ik dacht al dat je er geen trek in zou hebben om hier ook nog langs te komen. Ik heb dus zelf de boel maar eventjes schoongemaakt.

Xen slaapt denk ik nog.

@Indi: Let it go...

@MP: Ik ben het helemaal met je eens.

Mja..ik heb eigenlijk geen troubles/beslommeringen of negatieve zooi, net als Erykah geloof ik. Ik voel me best prima, maar ik verlang wel naar de lente. En nog meer naar de zomer uiteraard. Strand!!!!!!
Heb weinig te melden behalve dan dat ik me zwaar kut en leeg voel weer. Gister weg geweest. vannochtend mee gegaan met iemand maar dat is ook gewoon niet mijn ding. ik kan dat gewoon niet! dus naar huis gegaan.Ik voel me er niet goed bij en ik kan me nog niet open stellen voor een ander. En nu totaal weer niet mijn draai kunnen vinden in huis. Ik voel me zo eenzaam en alleen! Ik heb dat nog nooit eerder zo gehad als nu en ik word er helemaal gek van! Vandaag heeft hij alles terug gebracht naar mijn ouders.

Gewoon zwaar ruk dus!!!

( sorry moest even mijn frustratie van me aftypen!!!!!)

to Xenia: Top nacht meis!!

To LM: klote he al die gedachtes?

to tp: hoe gaat ie?

to pop: Ja ik snap wat je bedoelt met het slapen enzo.... het lukt mij dus ook niet.

to Indi: Respect hoe jij met de dingen omgaat! Super van die mail!

to de rest: hoi hoi!!
Ach Scorpia; wat klote dat je je zo alleen voelt! Ik kan me goed voorstellen dat het niet lekker zit; relatie stuk, baan kwijt. Dikke knuffel voor jou !

Maar begrijp ik uit je verhaal dat je met iemand mee naar huis bent gegaan maar niets heb gedaan? Kan me voorstellen dat je je er niet beter door gaat voelen zo.

Gossie....

Pop; buren gestopt met boren?

Wie het ook vroeg; voel me beter dan gister. Vind het altijd zo niet-noemenswaardig ; een verkoudheid... maja als je daarbij de longen uit de lijf hoest kank het toch niet laten er iets van te zeggen.....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
RP is best humoristisch.. kwam in contact met een goeduitziende kerel.. Leuk gezellig mee zitten chatten gisteravond... Hij zocht alleen sex en spanning.. Nou prima dat zoek ik niet dus had voorgesteld om ons contact te stoppen.. Was goed volgens hem , hij vroeg mij of ik zijn msn adres wilde verwijderen.. Prima joh , geen probleem doe ik ..(tja wat moet je anders met zon iemand op je msn ?)

Krijg ik vervolgens de hele dag berichtjes van hem op MSN.. Hem dus gevraagd wat hij nou wil aangezien we van gedachten verschillen. Toen noemde hij mij een zeurkous en zei hij dat hij wel beter kon krijgen dan mij .. Nah waarom stuur je dan steeds berichtjes gaapstok ?
Halloooo!!

So, mijn weekend werken zit er weer op! Morgen lekker vrij, dat is dan weer het enige voordeel van vaak weekenden werken, heb altijd de maandag vrij! En dat vind ik echt zo'n rotdag zo na het weekend, dus ook lekker gevoel om elke maandag vrij te zijn!

Indi, vreemd dat ie dan idd niet even mailtje stuurt, dat ie geld op je rekening hebt gestort, dat moet je dan per toeval zelf zien, toen je aan het telebankieren was, misschien wil hij op deze manier het contact minimaal houden. Maar niet leuk!

Xen, you naughty girl!!;-) Spinnewebben iig weer weg, en dat onrustige gevoel in de kroeg herken ik hoor, heb ik ook weleens als ik op stap ga, je er niet echt thuis voelen, maar ook geen spelbreker willen zijn, en dan toch maar "gezellig" doen, ondanks dat je helemaal niet in je hum bent, ik merk dan ook dat ik me alleen maar aan mensen loop te irriteren!

Mp, ook leuk weekend gehad, met z'n zesjes! Leuk hoor!;-)

Pop, goed van je dat je naar je eigen bed bent gegaan, aks je het liefst naast RP2 zou willen liggen, betekent het dat ie nog niet helemaal uit je hoofd is, en dan zou die andere alleen maar een rebound zijn..

Ing, Q, Scorpia, LM, Vleer en Erykah, met jullie alles oké?

Met mij gaat het best goed, voel me al iets beter, af en toe natuurlijk nog wel malen, maar das normaal denk ik..

Heb iig wel een wijze les geleerd over mannen, als mannen tegen je zeggen, dat ze nog niet toe zijn aan een relatie, of liever vrijgezel zijn, bedoelen ze feitelijk; Ik WIL geen relatie met JOU!! en die ga ik heel goed onthouden, voor de volgende man die op m'n pad komt....
Ben er weer hoor, even paar uurtjes heerlijk geslapen.

Q: so i say..thank you for the music! Ben je nog uit geweest gisteren?

Indi: idd lullig van je ex, goed dat je hem zo koeltjes gemailld hebt! En blij dat je niet zo sipjes was gisteravond!

Pop: nog steeds RP2 niet uit je systeem he, kan ik me heel goed voorstellen hoor!

MP; wat een leuk, romantisch verhaal, maar toch begrijp ik niet waarom het nix kan worden. Alles lijkt te kloppen, toch?

Ingel: lekker een uurtje wandelen, en blij dat je je wat beter voelt. Je had ook leuke avond gehad he?

Vleer: weer zon loser op RP, wat moet je ermee he?

LM; ben je nu helemaal aan de beterende hand?

Scorpia: jammer dat je nog niet gewoon kunt (na) genieten van avondje uit, kost ook tijd natuuurlijk. Hug!

Ik ben er vast een paar vergeten, sorry! nog steeds duffig...

Voel me toch wel verward, omdat ik eigenlijk niet zon heel leuke avond had, word geloof ik een mannenhaatster en dat vind ik helemaal niet leuk van mezelf...

Met R vind ik t prima zo hoor, geen hersenspinsels.
Xen het komt op mij niet over als mannenhaat maar wel alsof je eigenlijk nog niet wil. Je sabbatical laat zijn restjes na, denk ik dan.

De meneer en ik zijn niet romantisch, het is leuk en fijn en vertrouwd en gezellig en hij is to die for lekker maar ik mis de vlinders, de eagerness, de verliefdheid. EN dan is wat hij zegt wel zo slim, vrienden zijn is ook fijn!
quote:Indi schreef op 01 maart 2009 @ 18:46:

Je hebt helemaal gelijk! Ik ga het proberen Goed zo!
Oh LM, je hebt FBM gesproken...sterkte ermee hoor en als je wat kwijt wilt, zijn we hier voor je! Hoop dat je gevoel erbij goed is en hij je niet weer hoop heeft gegeven of iets in die richting

En ik heb ook Mirena spiraal sinds vorig jaar april en totaal geen problemen mee. Amper nog ongesteld, dus heerlijk..
Q, ah dus dat heb je zelf al even geregeld? Mooi! Lekker altijd weer, toch de boel aan kant?

Fijn dat je geen beslommeringen hebt! Lijkt me wel weer eens een lekker gevoel, al weet ik geloof ik bijna niet meer hoe dat voelt.

Scorp, wat balen dat je je zo kl*te voelt, tja dat gevoel van eenzaamheid is niet fijn... maar ja onthoudt dat het alleen maar beter gaat worden vanaf nu hè?! Sterkte!! En kom hier je hart luchten, dat zal vast helpen!

Ja, ik ben na gisteren ook weer aardig aan het malen, en liep redelijk emo mijn huisje schoon te maken, voel me een beetje vreemd, niet lekker in mijn vel door gesprek van gister.

Xen, het gaat de goede kant op met mijn gezondheid, maar ben helaas nog steeds niet de oude. Blijkbaar moet ik elke x kleine stapjes nemen, duurt wel verdomde lang!

Fijn dat je redelijk relaxed bent over R. Zo kom je in elk geval wel over!
Dank je Xen. Geen hoop, maar zijn beiden beetje in de war. Daarom hou ik het nu even bij mezelf. Lief dat ik er hier over kan schrijven als ik het kwijt wil.
Ach Scorpia..wat naar dat je je zo rot voelt! Dikke voor jou!!!

@Xen: Ik sluit me aan bij wat MP zegt..je hebt er volgens mij nog helemaal geen zin in..

@Vleer: Wat een loser zeg

@TP: Knuffel! Goede instelling heb je!

@Q; Waar was je nou ineens gisteren

@Ingel: Hoesten is echt ruk..ik spreek uit ervaring

@MP: Fijn dat jullie er allebei zo over denken..geniet er maar van!

@Pop:Ik heb eigenlijk een beetje over je post heen gelezen..maar ook ik begrijp best dat RP2 nog niet uit je systeem is..:hug:

@Erykah: Hoe is het met jou??

Belastingteruggave valt tegen Ik kan ook een deel van de premie van mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering terug vragen, maar dat betekent dat ik wel belasting moet betalen over mijn uitkering MOCHT ik arbeidsongeschikt raken..en dan krijg je dus een stuk minder...ben erg aan het twijfelen. Het is een hele smak geld omdat ik de premie al betaald heb voor 20 jaar..
En Lm..jou wil ik ook even een dikke knuffel geven!

Ik ben zo over je verhaal heen gewalst...Ik kan me voorstellen dat dat gesprek je van je stuk gebracht heeft. Je wordt dan zo heen en weer geslingerd tussen je verstand en gevoel.. Ik herken het wel..

Oh..en er zit een man uit mijn stad in het programma Doe-het-zelf date! :-)
Tja Indi, lastige overweging dan. Ik zou kiezen voor de smak geld terug nu denk ik, je verdient t om dit jaar even goed te genieten! Maar ok, ik ben niet zon langetermijn denker.

En idd, ik ben er nog niet aan toe....
Scorp : dikke knufff ..

Ik ga wijntje drinken bij de onderbuurman. Gelijk ook ff de voetbal tas met kleding terug brengen naar hem. Heb weer de voetbaltenues schoon voor de boys.. Heb echt bijna een wasdroger bij elkaar gespaard inmiddels door die kleding van de boys te wassen.
Oh geeft helemaal niks hoor, Indi. Maar dank je dat je erop reageert. Ik kan gewoon niet ontkennen dat het me allemaal niks doet als ik hem weer spreek. Het was op zich fijn om hem te spreken, maar dus ook verwarrend.

Balen zeg van je belastingteruggave! Altijd leuk nl extra centjes!
Toch jammer (zacht uitgedrukt) dat FBM je weer zo van je stuk brengt, zo kun je hem nooit uit je systeem zetten he en je was zo op de goede weg..
Indi ik zou kiezen voor t smak met geld.. Het is gewoon drama op t moment qua financien over de hele wereld.

Om maar even over t pensioengeld te praten .. alles wat WIJ nu hebben opgebouwd aan pensioengeld ..Die pot is nog maar voor de helft gevuld !!!

Het is dus maar de vraag tegen de tijd dat wij met pensioengaan er nog uberhaupt geld is !

Mensen die komende jaren met pensioen gaan .. kan maar zo zijn dat ze niet eens geld krijgen ! (vandaar dat ze t willen gaan bevriezen)

Met arbeidsongeschiktheid geld isdat exact het zelfde op het moment volgens mij .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven