Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
ben ook home aloooone
Er is geen ruk op tv ,

Ik wil kgs afvallen , morgen weer starten met hardlopen en dit naar 4x in de week opvoeren.

Eetpatroon aanpassen misschien ? maar ik zou niet weten waar ?? Ik snoep niet heel af en toe eens een mars of snicker maar die zijn per jaar op 1 hand te tellen.

Smorgens eet ik 2 geroosterde boterhammen , tussen de middag 1 boterham , kop soep en een appel of kiwi

avond: gewoon 2 aardappelen groente en half stuk vlees , of rijst met groente en stukje vlees. Geen vla na , heel soms yoghurt met beetje roosvicee.

verder 3x dd 2 bakken koffie, soms ook nog thee. Eigenlijk zelden een koekje od erbij.

Mijn zusje zei dat ik waarschijnlijk te weinig eet ?
@ Xen: gewoon doen die sauna! 1,5 jaar geleden voor het eerst geweest (in m'n uppie) en het is even 1 minuut dat je je ongemakkelijk voelt en daarna is het gewoon. Ik kom er altijd als herboren uit met een lekker zacht roze velletje! We willen morgen trouwens wel alles horen van je avondje uit!

@ TP: het is juist voor je eigen bestwil dat hij niet reageert, des te eerder is hij uit je systeem. Echt..dan gaat het zoveel sneller over als wanneer je contact blijft houden.

@ Erykah: Veel plezier vanaaf! Details hoor ik graag

@Q: de schoenen al aan?

@ Vleer: Wat gaaf dat die mensen hun kat weer terug hebben! Je rosé al op?

@ Indi: Welke film ben je aan het kijken?

Over dat irl elkaar ontmoeten...ik vond dat ook heel leuk met Erykah. Ze weet alleen nu meer van m'n liefdesleven dan elk ander hahaha. Maar dat maakt me helemaal niet uit. Ik heb ook andere meiden van hier ontmoet en met de meeste klikte het gelijk en die zie ik ook regelmatig.

En nu ga ik weer terug op de bank hangen met een lekkere borrel!
Misschien kan je eens langs een dietiste Vleer?

Mijn moeder is laatst veel afgevallen, maar at ook niet zo heel veel, maar werd wel dikker. Nu kan zij door een ongeval niet sporten en zo dus dat helpt ook niet zo heel veel mee. Maar zij heeft dus koolhydraten geminderd en dat hielp. 16 kilo eraf!
appel! Volgens mij zit iedereen lekker tv te kijken en is Q er stiekem tussenuit geknepen....ik zit nog even naar Slumdog Millionaire te kijken........Mooie film zeg!!!
o maar die is hier nog niet eens uit toch? Ga m ook maar eens downloaden dan.
euh..nee...;-)

Maar hij is echt prachtig! Helemaal mijn film!
oooooooh..iedereen moet deze film zien!

Nu wil ik helemaal een keer naar India..
Naar een dieetiste stappen ?

Ik denk dat ik gewoon meer moet bewegen en nog meer fruit en groente moet gaan eten ..
ik ga naar bed! Trusten allemaal!

Hallo,

Ingel: Ik sta in de vaste nachtploeg: dat is van maandagavond tem vrijdagavond (22.00-6.00) maar sommige vrijdagen ben ik technisch werkloos (=lekker lang weekendje).

Ben ook stikverkouden en gisteravond dan maar lekker vroeg gaan slapen maar vermits ik tot 14.00 in de namiddag slaap was ik vanacht om 2.30 klaarwakker :-s

Oei heb ik weer een belgische uitspraak gepost? Microbe die je ziek maakt ken je?? In die context zeggen wij ik ben door de uitgaansmicrobe gebeten (ik ben dus een beetje aan uitgaan verslaafd, meestal elke zaterdag als ik nie aant snotteren ben)

Of ik ben door de vivamicrobe gebeten: telkens ik men laptop opstart surf ik effe naar dit forum

Wuzzie: kpj is nie echt vrijwilligers werk hoor, of zo zie ik het toch nie. Het is maar ik ben veruit de oudste die mee in de activiteitencommisie zit en veel mensen zeggen daardoor ben jij daar niet wat oud voor: nee want ik werk graag met jeugd en iedereen schat mij ook jonger

MP: vertel eens

Vleer: drink jij veel water? Ben paar jaar geleden 1 maatje afgevallen enkel door de cola aan de kant te laten staan en water te gaan drinken (ok nog 1 blikje per dag maar een mens moet iets hebben he)
quote:Vleermuis28 schreef op 28 februari 2009 @ 23:14:

Naar een dieetiste stappen ?

Ik denk dat ik gewoon meer moet bewegen en nog meer fruit en groente moet gaan eten ..

Zei ik nu iets heel vies? Nee toch?

Ik weet niet hoeveel je wilt afvallen, maar volgens mij ben je niet echt veel te zwaar?
goedemorgen!

De staat in 013 was zooo leuk. Bandje wat het ver gaat schoppen denk ik :D

Heb een leuke gesigneerde cd mee teruggenomen.

Nog even snel douchen en dan begint de dag Eerst squash, dan huisje kijken bij mijn zusje en vanavond lekker uit eten.

Over mijn date: ik had mij ingeschreven op een site om eens een keer te kijken wat dat nou allemaal inhield. Profiel aangemaakt, foto erop en wat andere profielen bekeken. Al met al leuk, maar niet de moeite waard om ervoor te betalen.

Twee dagen later kreeg ik een leuk berichtje terug van een bekeken profiel en zodoende aan de praat gekomen. Na 2 weken per mail afgesproken en vanavond dus voor de derde keer. Klikt goed, zelfde interesses en beide ook druk met onze normale dingetjes..gewoon erg gezellig

@Vleer, ik hoor het de laatste tijd vaker, mensen die meer eten (maar wel divers) vallen juist af...dat samen met gezonde lichamelijke activiteit natuurlijk. Voor mij werkt gezond eten + sport voorlopig nog goed (even afkloppen).
Hallo iedereen,

Hoe is het hier?
Hoi LM ! Hier is alles ok. Hoe is het met jou? Leuk weekend gehad?

MP: wow ! Hoe was je avond? Welke leuke man was het?

Indi: Heb Slumdog in de bios gezien (ik wel) en hij is inderdaad enorm indrukwekkend!

PV: leuk van je klik op internet!

Hoe is het met de stappers en overige plannen van gisteravond?

Mijn feestavond vant JC was eruug leuk ! Ontzettend swingend bandje met jonge knappe knullen. Veel gedanst en gek gedaan.

Met een vriend van VDL gepraat; hij snapt er niets van hoe dat nou tussen ons zat; was bang dat ik hem pijn zou doen etc. Zei dat VDL makkelijk te beinvloeden was en gewoon mak mijn richting volgde...... Naja, zal hem er maar eens over mailen...
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Goeiemorgen!

Zo..iedereen lekker geslapen??

Ik ben al vanaf 9.30u aan het schoonmaken geweest en nu even tijd voor koffie.

@Ingel: Het is echt een indrukwekkende film..er wordt ook een hele mooie sfeer neergezet! Prachtig! (maar dat had ik al gezegd geloof ik )

@Prik: Heb je een linkje waar we iets kunnen beluisteren van dat bandje?? Veel plezier met je date vanavond! het klinkt erg gezellig!

@Reiz: Voel je je weer wat beter inmiddels?

@Lm: Hallo! Hoe is het met jou??

@Appel: Goedemorgen!! :-)

Ik ben benieuwd hoe Xen en Erykah het gehad hebben gisteren..en waar blijft MP met meer info??

Pop hoe was je verjaardagsfeest? Q, toch nog op stap geweest? Tp hoe was jouw avond? En Vleer is de rose nog opgekomen???
Hey Ingel, heb gister een leuke avond met vriendinnen gehad, dus heerlijk een avondje op stap geweest. Al heb ik het niet al te laat gemaakt, was rond uurtje of half 2 weer thuis.

Jij hebt ook een leuke avond gehad zo te horen?

Maar begrijp je verhaal over VDL niet zo goed? Is het nu helemaal over tussen jullie?

Verder voel ik me een beetje vreemd en in de war, gisteren heeft FBM contact opgenomen en heb hem uitgebreid via de tel. gesproken. Niks nieuws onder de zon. Maar heb ook even niet zo de behoefte het hele verhaal hier te melden, wil het allemaal zelf even laten bezinken. Dus als jullie het niet erg vinden laat ik het hier voor dit moment even bij.

Ik ga even verder met mijn huis schoonmaken, een opgeruimd huis zorgt ook vaak voor een opgeruimd hoofd

Kom hier vandaag af en toe wel even buurten.
LM; oeh; met FBM gesproken. KKan me voorstellen dat het in je in verwarring brengt.... tjee. Als je het erover wilt hebben horen we het wel. Sterkte meis.

VDL; een soort V+, alleen snapt de omgeving dat niet altijd.

Enne over dat ongesteld zijn van gister; heb mineraspiraal wat voor mij betekend dat ik al 1.5 niet meer ongesteld ben geweest!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hi Indi, ook lekker aan de schoonmaak bezig? Ik ben al klaar met de keuken en badkamer, nu de rest nog!

Ah ok, Ingel. Maar waar wil je hem over mailen?

Ja beetje verwarrend is het wel dat ik 'm heb gesproken. Probeer t nu een beetje te plaatsen. Misschien dat ik er later nog wel op terugkom hoor, fijn dat je zegt dat dat kan, maar voor nu probeer ik het zelf evn op een rijtje te zetten.
Grrrrrrrrr.. Mag ik even wat van me afschrijven over mijn ex????

Inmiddels is ons oude huis verkocht. Ik heb dat officieel nog niet gehoord..moest daar via funda achterkomen. Niet netjes om mij niet even te mailen,maar heb me erbij neergelegd..

Vervolgens kom ik erachter dat ie een feestje heeft gegeven in ons oude huis om een periode af te sluiten en om aan iedereen te laten zien hoe goed ze wel niet geklust hebben met zijn tweeen om het huis verkoopbaar te maken.... Mijn beste vrienden zijn niet gegaan omdat ze het respectloos vinden tegenover mij. Heel pijnlijk voor me..maar ik heb me er ook bij neer kunnen leggen. In het oude huis stonden nog wat meubels die van mij zijn, maar die ik niet mee kon nemen wegens ruimtegebrek. Hij zou die spullen voor me verkopen. Dat heeft ie gedaan blijkt nu, want ik was net aan het internetbankieren en er stond ineens geld bijgeschreven wat ik van hem heb gekregen. Hartstikke aardig natuurlijk, maar hoe moeilijk is het nou om even een mail te sturen dat je dat geld hebt overgemaakt? Hij denkt zeker dat ik alles kan ruiken..

Ik ben zo klaar met die vent. Ik moest op mijn handen gaan zitten om hem geen boze mail te sturen. Ik heb het gehouden bij een bedankmail..Grrrrrrrrrrrrr

Bedankt voor het lezen.
De rust is teruggekeerd in huize poeZ. De meneer met zijn kinderen is vertrokken en ik zit nog even te evalueren wat het nou was.

Ik ken de meneer al een jaar of 8,9, van toen we beiden nog getrouwd waren. Onze kinderen hebben de zelfde leeftijden en we spraken wel eens met zijn allen af. SInds die tijd heb ik hem onregelmatig nog gezien, eens samen naar een festival, eens op stap, hij kwam noal eens lang met carnaval, zulke dingen. Maar mijn ex vond hem bedreigend (het is een ernstig lekkere meneer nameijk) en daarom kwam ie de laatste jaren niet meer. Nu was het dus al 4 jaar geleden dat we hadden afgesproken en daarom hadden we bedacht dat het wel weer eens tijd werd. We zouden vrijdag naar de film, met alle kinderen. Dat liep mis, wegens verkeerstoestanden, en dus kwamen ze maar naar ons, kinderen deden een spelletje en wij hebben de hele avond zitten kletsen, helemaal leuk. En ja, toen sliep ie dus ook bij mij...hij kan geweldig lekker zoenen, werd er behoorlijk ... uh ... maar meer dan dat hebben we niet gedaan. Gistermiddag dan naar de film, was leuk, met zo'n berg kinders op stap, hele leuke middag gehad met popcorn en cola en weet ik veel en daarna stelde hij voor maar weer met ons mee naar huis te gaan . Dus met zijn allen gegeten en weer samen geslapen. Meer dan dat zit er nu niet in omdat hij niet wil sexen om het sexen, dat zal geheid heel fijn zijn zegt ie omdat bij beiden de hormonen aardig meespelen maar hij wil dat niet, omdat we dan misschien dingen doen die zorgen dat het prettige, gemakkelijke dat we bij elkaar hebben stuk gaat. Waar, natuurlijk maar pff, mijn lijf wil best wat meer dan alleen hem vasthouden! Ik heb geen vlinders en meer dan een vriend zal ie niet worden (al is ie wel én slim én sterk én mooi én een erg leuke vader), we hebben niet dat 'ik kan niet ophouden met tegen je te praten' dat volgens mij essentieel is. Maar leuk was het wel...

Zo. En nu ga ik even teruglezen hoe het met julli allemaal was, de afgelopen dagen!
Volgens mij heb ik honderd keer'leuk' gezegd in mijn post.

Indi wat een sufferd! Kan het zo zijn dat hij het toch ook moelijk vindt? LM, lekker op stap geweest en poetsen met dit weer is altijd fijn. Gaat je huis zo lekker van ruiken, deur open en lekker soppen! Xen en Erykah al boven water? Inkepink, mirena is een zegen, niet ongesteld worden is echt super fijn! Prik, spannend hoor, je date! Hoe was het? TP: klinkt of je het goed doet allemaal, met je verwerking. Strong woman you!
Hallo,

Ondertussen is de verkoudheid al een beetje minder, zal nog wel paar daagjes duren maar zit al niet meer vast

Oei indi nare ex heb jij, verdiend het eigenlijk nie dat jij een lief bedankje stuurt maar wel het verstandigste denk ik!

MP: mmm moeilijke situatie maar inderdaad hoe ga je je ten opzichte van elkaar gedragen als jullie het niet bij zoenen alleen houden en je toch weet dat het niet meer word?? Je hebt in ieder geval een leuk weekend achter de rug!
Laat ik even voorop stellen dat het echt geen nare ex is en dat ik 'm op deze manier ook absoluut niet ken..

Ik denk dat ie nog steeds bang is om me pijn te doen als ie dit soort dingen aan me gaat vertellen..maar die tijd is geweest en ik hou van eerlijkheid. *Zucht*..ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ik zou er eigenlijk gewoon eens met 'm over willen praten, maar hij heeft gezegd dat hij aan het begin van het voorjaar pas weer eens wat wil afspreken. En ik wil niet de eerste zijn die contact opneemt..laat hem het maar een keer doen..

@MP: Dat klinkt als een heel goed weekend! Leuk dat het zo goed klikt..maar er zit dus niets meer in??

@Reiz: Fijn dat je je weer wat beter voelt.

Mijn tante en kids komen zo op bezoek. We gaan het belastingformulier invullen. Hoop dat het een beetje positief uitvalt (lees heeeeeel veeeeeeel geld terug!)
Indi, wat goed van je dat je een vriendelijke bedankmail hebt gestuurd en je niet gefrustreerd op het toetsenbord hebt lopen rammen naar hem toe, maar dat hier hebt gedaan!

MP, dat klinkt heerlijk! Gek he, dat sommige mannen wel de aantrekkingskracht hebben, maar niet meer zijn dan dat?

Mijn verjaardag was leuk, vooral heeeeel veeeeeel muziek uit de jaren negentig (de foute en bekende hits: No Diggity, I've got 5 on it, Milli Vanilli), lekker gedanst, lekker geschuurt, lekker gekletst, met als eind van het verhaal dat ik weer de uitnodiging kreeg om met WWZE naar huis te gaan, maar dan wilde hij alleen maar lekker tegen me aan liggen. Ik heb toch wel een beetje een zwak voor hem, maar ben braaf naar mn eigen bed gegaan. Ben er toch niet helemaal aan toe. Maar grote kans dat het over een poosje wel gebeurd.

LM, als je lekker even alles op een rijtje wilt zetten, dan hoef je het hier heus niet te vertellen hoor! Als je het wel kwijt wil, dan zijn hier luisterende oren/lezende ogen!!!

Reiz, ik vind je manier van schrijven grappig. Het belgische taaltje is toch net iets anders. Ben je wel lekker uitgerust?

PV, leuk dat het zo gaat met je internetdate! Je klinkt er heel relaxed over, denk dat dat een juiste instelling is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven