Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Herkenbaar wel hoor Xen, dat gevoel. ALs een man leuk is en 'te dichtbij'komt hem niet meer aan willen kijken enzo, je stom voordoen in de hoop dat ie weggaat en 'vergeten' dat je met iemand aan het kletsen was voor je naar de wc ging... ik doe het ook, maar goed, als je je ervan bewust bent is het niet heel erg denk ik.
Ik neig daar ook wel een beetje naar, Xen..

Mijn tante werkt voor een hypotheekadviseur en ze gaat morgen even aan hem vragen of het mogelijk is om nu nog een andere verzekering af te sluiten die de eventuele uitkering dan een beetje kan aanvullen..De verzekering is namelijk maar voor 20 jaar en dan ben ik, als het goed is, nog volop aan het werk..Mocht er na die 20 jaar iets gebeuren dan heb alsnog een probleem..

Kijken jullie naar Doe het zelf date? Ik vind Bas erg leuk!
@Indi: Ik was uhm...weg
quote:Xenia66 schreef op 01 maart 2009 @ 19:54:

Toch jammer (zacht uitgedrukt) dat FBM je weer zo van je stuk brengt, zo kun je hem nooit uit je systeem zetten he en je was zo op de goede weg..Xen, klopt ja. Probleem is denk ik dat we allebei elkaar niet uit ons systeem kunnen krijgen.
Q! Wát heb je gedaan??

Je bent me geen verklaring schuldig hoor, Q

Ik bleef alleen maar zitten met die fles rode wijn

De man uit mijn stad is nu aan de beurt...
Ik ga even bankhangen, misschien tot later!
Gods... ik word helemaal tureluurs van al die woon-inspiratie-sites. Heb nu wel een idee, maar ben zo bang dat ik in de winkel de verkeerde kleur koop en dat ik dan de plank helemaal missla....

Mijn voorlopige idee is; de kleinste wand in de huiskamer groen zoals de achtergrond van deze site. De rest van de wanden gebroken wit oid.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik kijk ook Indi, heb Bas nog niet gezien, Cliff vind ik niks, hou niet zo van die opgepompte types, zijn mij iets te ijdel!...
@LM: Kut voor je dat FMB (jaja..ik leer het al) nog steeds niet helemaal uit je systeem is. Ik hoop dat het stipje in je binnenspiegel binnenkort niet meer zichtbaar is en dat je de zon tegemoet rijdt. Het is hier inderdaad enorm schoon. Ik lag net in mijn bad te bubbelen en rook in plaats van eucalyptusolie de allesreiniger. Dat was nou ook weer niet de bedoeling. Anyway..schoon is het dan wel weer.

@Vleer: Kut dat je zo krap zit met je geld. Die hele crisis raakt mij gelukkig niet en op mijn werk al helemaal niet. Ik krijg het er alleen maar drukker door. Vreemd verhaal van die RP-gast. Skippen die handel.

@TP en MP: Afstand nemen!

@Scorpia: Kan me voorstellen dat je je kut voelt, maar wees er maar blij om. En dat "eenzaam en alleen" gevoel slijt ook wel weer. Leuk is het niet, dat kan ik me voorstellen. Hang in there.

@Indi: Beth Hart is heel erg goed. Damien Rice vind ik trouwens ook geweldig. En heb je die clip van Keane gezien? Kippenvel!

@Xen: Goeiemorgen! Net wakker zeker? Ik heb trouwens niet een Mirena. Die paste bij mij om onduidelijke redenen niet. Geen last van ongesteldheid overigens, dus dat scheelt dan weer.

Ben wat goeie muziek aan het luisteren (en kijken) op youtube. Luther Vandross, India Arie en Tracy Chapman. Massive Attack, Al Greene, James Brown en Sly Stone heb ik net al gehad. Ouwe(re) muziek is altijd goed.
Mooi kleurtje groen, Ingel..En wit kan daar goed bij! Ik heb hier thuis alles wit met rode en oranje accenten. Mijn bank en eetkamerstoelen zijn ook rood..

Je moet gewoon doen wat je zelf mooi vindt!
@Q..welke clip van Keane bedoel je? Ik vind hun muziek erg goed! Ik heb 1 van hun nummers als ringtone! Je hebt een goede muzieksmaak..

@TP: Ik vind die Cliff ook niets..Bas is het leukst! Vond Matthijs uit mijn stad ook niet zo..
Afstand nemen?? *snapt niet*

Inkie, laat je niet teveel beïnvloeden door die trendy toestanden allemaal. Kies wat jij mooi vindt!
Q zo krap zit ik nou ook weer niet heur .. Kom de maand wel door zo is het niet .. Kan ook rustig boodschappen halen.. Maar vaak shop ik te veel qua eten en kan ik t later weggooien of koop weer tevee lschoenen en kleding..Of strooi ff flink met geld in de kroeg.. Ik wil op vakantie naar Cuba of Brazillie eind dit jaar , wil een wasdroger , wil een nieuwe auto.. En tja als je dat wil dan moet je ook dingen er voor laten staan.. Dus doe ik t ff rustiger aan met mijn financien zodat ik de luxe ook kan doen. Dat was mijn reden om t rustiger aan te doen , niet dat ik de maand niet doorkom.. Das nl geen enkel probleem..
Q..ken je dit ook:

http://www.youtube.com/watch?v=xv9QiVR3Yig

Ik vind het een prachtig nummer!
Ik geloof ook niet dat de kredietcrisis de gezondheidszorg erg zal raken.. (tis daar nl al jaaaaaaaaaaaaaren drama) Waar ik wel bang voor ben is dat mensen die zodadelijk ontslagen gaan worden , in de zorg gaan werken. Dus staat er in ene een manager uit een of ander bedrijf in eens in de zorg koffie rond te delen (das nog t minst erge) maar straks moet ik ze inwerken om ook aan het bed te gaan staan..

Eerst willen ze daar niet werken maar ja als ze moeten om toch brood op de plank te krijgen willen ze in ene wel ..
...
anoniem_5896 wijzigde dit bericht op 01-03-2009 20:32
Reden: shit..hoe moet ik een plaatje plakken...
% gewijzigd
Buurman is ook een leukerd.. nodigd hij mij uit voor een wijntje is ie niet eens thuis
Hoe leg ik dat nu zo snel uit???
Fijne buurman Vleer!

Wil je dan een wijntje van mij??
@Indi: Mooi nummer!
Ik vond Bas ook het leukste Indi!..

Q, afstand nemen gaat goed hoor, heb ook helemaal niet meer de behoefte om 'm nu nog te mailen, smsen, bellen, of om een postduif met een boodschap te sturen, nadat hij totaal geen reactie op mijn sms heeft gegeven, loser dat ie is!
Indi Lekkerrrrrrrrrrrrrrr

Lekker
Q; mooi he? Hij was pas voor een optreden in NL. Aparte verschijning die man. Een beetje in het verleden blijven hangen..

Welk nummer van Keane bedoel je?

@Vleer: Alsjeblieft!

Ik zit gewoon aan de sushi..had het nog staan en heb vanavond niet zoveel gegeten..lekker hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven