Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 3 april 2018 om 17:59
dinsdag 3 april 2018 om 18:03
Er zit wel een verschil tussen natuurlijk.Star² schreef: ↑03-04-2018 17:59Wat een gezanik over Nederlands/Hollands:
relaties/hebben-jullie-mensen-uit-ander ... ges/407579
dinsdag 3 april 2018 om 18:30
dinsdag 3 april 2018 om 19:24
Helemaal niets, teleurstellend weer.doornroosje9 schreef: ↑03-04-2018 18:30O, hebben jullie code geel?
Edit, onweer dus. Ik hoop dat het meevalt.
dinsdag 3 april 2018 om 19:44
dinsdag 3 april 2018 om 20:13
Er zijn gewoon richtlijnen voorLady*Voldemort schreef: ↑03-04-2018 19:52Ik heb even op de site van KNMI gekeken, maar god god je kunt overal wel code geel voor afgeven zeg.
https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentr ... schuwingen
dinsdag 3 april 2018 om 20:20
Dat komt juist door al die waarschuwingen. Daardoor leren de mensen het af om zelf na te denken en naar de lucht te kijken. En dan komt er inderdaad een keer een onverwacht kanaalratje voorbij en dan zijn de rapen gaar.
dinsdag 3 april 2018 om 20:29
Ik hou er ook wel van. En van een paar hagelstenen is nog nooit iemand doodgegaan. Dat angstgezaai altijd tegenwoordig, bah.schattigmeisje schreef: ↑03-04-2018 20:27Hij nog een dun grijs laagje, en code vogelfluiten. Ik hoop stiekem dat het nog los gaat barsten tegen de tijd dat ik in bed lig, ik vind dat altijd wat gezelligs hebben.