Mode & Beauty alle pijlers

sendra laarsjes

04-04-2018 18:55 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeft iemand ervaring met de lage zwarte sendra laarsjes, of überhaupt sendra laarzen?
valt de maat gewoon normaal of juist groter/kleiner?
ik wil ze namelijk via marktplaats kopen, en heb geen winkel/vrienden in de buurt waar ik ze kan passen,
alvast bedanlkt!
Ik heb meerdere Sandra laarzen. Je moet ze echt passen als je ze niet hebt. De cowboy boots vallen vaak groter en de motor boots soms normaal en soms kleiner.
Ik heb ze altijd gewoon in mijn eigen maat gekocht, verschillende types.
Ik heb bruine Sendra laarzen (cowboy boots) die qua maat perfect vallen maar voor mij net te smal zijn! Dus als je niet al te brede voeten hebt moet het lukken. Die van mij gaan binnenkort marktplaats op dus als je interesse hebt 😉
Oh, ik had daar zo'n fijn paar van. Viel gewoon op maat.
Ik ga ook weer op zoek.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ligt puur aan de breedte van je voet en hoogte van je wreef. Vriendin van me heeft ze moeten kopen in een maat kleiner. Ik draag ze in mijn eigen maat. Heb trouwens wel de hoge cowboylaarzen.
Ik heb bruine bikerboots van dit merk en hoge bruinbeige ruige cowboylaarzen. Ik heb ze allebei een maat kleiner gekocht, en dat terwijl de cowboy best smal is. Ik vind alles van Sendra prachtig!
Bij mij vallen ze prima op maar, maar ik kan de bocht om erin te komen haast niet maken (zit geen rits in). Het is dus ‘s morgens even een drama en dan een hele dag lekker lopen.
CowBOY laarzen voor vrouwen? Allemaal travestieten of eigenlijk net zo belachelijk als mannen in rode pumps?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik heb ook mijn normale maat. Lopen zalig, heb ze ook niet hoeven inlopen, ze liepen gelijk heel lekker!
pejeka schreef:
04-04-2018 19:59
CowBOY laarzen voor vrouwen? Allemaal travestieten of eigenlijk net zo belachelijk als mannen in rode pumps?
Ja duh...westernlaarzen dan...pieperd.
RockOla schreef:
04-04-2018 20:03
Ja duh...westernlaarzen dan...pieperd.
Westernlaarzen voor vrouwen waren rijglaarzen met een halfhoge bokaalhak, geen mannenmodel.
pejeka schreef:
04-04-2018 20:16
Westernlaarzen voor vrouwen waren rijglaarzen met een halfhoge bokaalhak, geen mannenmodel.

Ja en vroegah was alles beter ;-D ouwe zuurdoos.
Wat wel is, is dat de schacht heel smal is. Daarom wordt hij ook gebruikt voor paardrijden. Maar ik heb ook wel stevige kuiten. Bij die vriendin van me blijft er wel wat ruimte over. Maar bij mij sluit hij volledig aan op m’n kuiten.

En het hoort dat je er moeilijk in komt. En savonds krijg je ze met moeite uit. Soms worden ze zelfs geleverd met zakken die je om je voeten moet doen zodat ze makkelijker aan gaan. Vriendin gaat er niet in zonder boterhamzakjes. 😅 Ik kan er wel in zonder.
pejeka schreef:
Ook mooi!
Maar hoge westernlaarzen onder een mooi jurkje zijn sexy hoor...
pejeka schreef:
Uit welk jaar kom je? Nog voor 1950 denk ik?
pejeka schreef:
Je doet het er nu gewoon om hè.
Nope, vroeg me alleen even af waarom vrouwen zo dol zijn op mannenkleding.
Misschien was het een idee geweest om die vraag dan ook als zodanig te stellen.

On topic: mijn ervaring is dat ze niet erg geschikt zijn voor een hoge wreef. Helaas pindakaas.
bedankt voor alle reacties! ik heb nog een vraagje, waar hebben jullie ze gekocht? bij ons zijn, zo ver ik weet, de enige opties albert noten en gaudi
Besteld bij Omoda met een goede korting.
anoniemmm09 schreef:
04-04-2018 22:53
bedankt voor alle reacties! ik heb nog een vraagje, waar hebben jullie ze gekocht? bij ons zijn, zo ver ik weet, de enige opties albert noten en gaudi
https://www.vanarendonk.nl/dames/sendra-damesschoenen/
en ze hebben ook Sendra's met korting jeeeeeeeeeeeeeej! :-) https://www.vanarendonk.nl/outlet/dames/merken/sendra
Love live laugh
DEM89 schreef:
05-04-2018 07:38
Besteld bij Omoda met een goede korting.

Ik ook!
pejeka schreef:
04-04-2018 19:59
:cheer2:
Ik ben een travestiet!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
05-04-2018 19:11
:cheer2:
Ik ben een travestiet!

:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven