Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 4 april 2018 om 20:02
Meer, Meer, Meer!
woensdag 4 april 2018 om 20:32
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 4 april 2018 om 20:35
Kan wel een lading korenwolven sturen als je wil. Toch iets wolverigs maar dan niet eng.Lady*Voldemort schreef: ↑04-04-2018 16:58Nou ben ik alweer jaloers. Wij moeten het doen met spitsmuizen, kippen en konijnen.
Dus of je dat even aan die wolven wil gaan vertellen ja, dan komen ze misschien hierheen. Een endje verderop langs de dijk hebben we ook schapen in de aanbieding.
woensdag 4 april 2018 om 20:39
Zo te lezen lukt dat!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 4 april 2018 om 20:47
Ja verbaast mij ook altijd zo. Net als het feit dat Gutmensch een scheldwoord is blijkbaar. Vreselijk, goeie en fatsoenlijke mensen, dat moeten we niet hebben natuurlijk.Star² schreef: ↑04-04-2018 19:03Kan iemand mij dit eens uitleggen? Waarom ben je een moraalridder als je je gewoon volgens normale fatsoensnormen gedraagt?
viewtopic.php?f=2&t=407509&start=220#p28344113
woensdag 4 april 2018 om 20:57
Aardig zijn is helemaal uit. Tegenwoordig (zie actueelpijler) moet je als rechts type juist zeggen dat andere culturen helemaal goed zijn en prachtig en prima en dat er geen reden is om meisjes niet terug te sturen naar Afghanistan want de mensen die daar wonen vinden het toch helemaal okido en als jij dan zegt dat dat nog wel tegenvalt, qua vrouwen- en homorechten en democratie enzo, dan ben je arrogant en racistisch omdat je andere culturen niet waardeert en alleen de westerse waarden belangrijk vindt.
Het is nogal een kronkel, maar hij werkt wonderwel.
Het is nogal een kronkel, maar hij werkt wonderwel.
woensdag 4 april 2018 om 21:09
Het gekke vind ik altijd dat alle meningen mogen, behalve die ene, want dat is de moraalridder.Star² schreef: ↑04-04-2018 19:03Kan iemand mij dit eens uitleggen? Waarom ben je een moraalridder als je je gewoon volgens normale fatsoensnormen gedraagt?
viewtopic.php?f=2&t=407509&start=220#p28344113
woensdag 4 april 2018 om 23:03
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
donderdag 5 april 2018 om 08:07
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 5 april 2018 om 11:15
Heb ik ook. Heel vervelend. Had er weer een die ik uit mijn lijst wilde halen.doornroosje9 schreef: ↑05-04-2018 11:11Ik kan geen topics meer verwijderen uit mijn 'gereageerd' lijst? Hebben anderen dat ook?
donderdag 5 april 2018 om 12:00
Nee dat kan absoluut niet hoor. We moeten ons allemaal gaan gedragen als Trump, Poetin en Erdogan weg met het fatsoen.Lady*Voldemort schreef: ↑04-04-2018 20:47Ja verbaast mij ook altijd zo. Net als het feit dat Gutmensch een scheldwoord is blijkbaar. Vreselijk, goeie en fatsoenlijke mensen, dat moeten we niet hebben natuurlijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 5 april 2018 om 12:49
Dat werkte bij mij dus ook niet meer.
donderdag 5 april 2018 om 13:54
Misschien notificatie?
Ik kreeg net een aantal foutmeldingen en daarom hier even kijken.
Ik kan de topic Cold feet niet meer zo snel terug vinden. Maar volgend seizoen wordt die wel heropend door @TO hoop ik.
Maar hoort er dus bij en weet genoeg. Veel plezier nog.
Dit is dus on topic napraat over het forum.
EDIT: Ik zie dat hier nog iets anders niet 100% goed gaat. Ik kan meer lezen en sommige dingen niet... Vreemd.
Ik kreeg net een aantal foutmeldingen en daarom hier even kijken.
Ik kan de topic Cold feet niet meer zo snel terug vinden. Maar volgend seizoen wordt die wel heropend door @TO hoop ik.
Maar hoort er dus bij en weet genoeg. Veel plezier nog.
Dit is dus on topic napraat over het forum.
EDIT: Ik zie dat hier nog iets anders niet 100% goed gaat. Ik kan meer lezen en sommige dingen niet... Vreemd.
donderdag 5 april 2018 om 14:22
Gefeliciteerd Kaasje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras