Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 7 april 2018 om 11:27
Volgens mij een oude bekende beterweter.
zaterdag 7 april 2018 om 12:38
Mijn kinderen zijn duidelijk niet voor niks al jong uit huis gegaan.Knuffelheks schreef: ↑07-04-2018 12:03Ja, die arme kinderen van mij. Ik heb ze maar vast opgegeven voor regressietherapie.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 7 april 2018 om 12:44
zaterdag 7 april 2018 om 12:52
En nu maar hopen dat ze daar veel knutselen. Dat ze iets leuks en lekkers mee naar huis kunnen nemen na elke sessie.Knuffelheks schreef: ↑07-04-2018 12:03Ja, die arme kinderen van mij. Ik heb ze maar vast opgegeven voor regressietherapie.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 7 april 2018 om 13:00
zaterdag 7 april 2018 om 15:43
Ho nou, het is al afgezwakt hoor. Ouders die een rol koekjes in de schooltas flikkeren bij wijze van traktatie zullen misschien best hele lieve mensen zijn verder, maar ze zijn gewoon niet zo betrokken bij het verschijnsel verjaarstraktatievrouwjagersma schreef: ↑07-04-2018 13:12Pff. Mijn kinderen willen graag op chips trakteren, of op saaie cakejes of op fruit aan een prikker. Dat zal zijn omdat ze nu al volledig afgestompt zijn en waten dat ze hun niets van hun ouders kunnen verwachten.
zaterdag 7 april 2018 om 15:44
Ik beken.
Als jonge moeder die het financieel niet heel erg breed had heb ik een keer over mijn steen gewreven en heb ik zo'n prachtige lolly-taart gekocht om te laten trakteren.
Mijn goudklopje barstte in snikken uit: "maar mama, wij maken altijd iets móóis!"
Mijn tweede leg trakteert dus vanaf het begin cupcakes. In een dolle bui in een leuk gekleurd papiertje en als ze heeeel lief geweest zijn met een bijkleurende m&m.
Als jonge moeder die het financieel niet heel erg breed had heb ik een keer over mijn steen gewreven en heb ik zo'n prachtige lolly-taart gekocht om te laten trakteren.
Mijn goudklopje barstte in snikken uit: "maar mama, wij maken altijd iets móóis!"
Mijn tweede leg trakteert dus vanaf het begin cupcakes. In een dolle bui in een leuk gekleurd papiertje en als ze heeeel lief geweest zijn met een bijkleurende m&m.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 7 april 2018 om 15:46
feow schreef: ↑07-04-2018 15:44Ik beken.
zaterdag 7 april 2018 om 15:52
Mijn dochter trakteerde altijd op mierzoet ongezond snoep. Eén keer was ik in een creatieve bui en toen had ik er prikkers mee gemaakt, die ik in een halve goudreinet had gestoken zodat de boel bleef staan. Bleken er die ochtend in de klas een paar meiden serieus ruzie te hebben gekregen om die bruin uitgeslagen halve appel met gaatjes
zaterdag 7 april 2018 om 16:29
In het begin was ik enorm enthousiast en bedreven in supermooie, geknutselde megatraktaties. Je weet wel, tot twee uur 's nachts, bloed zweet en tranen. Chocoladevarkentjes met druiven of cakejes met pinguïns van verschillende fruitsoorten ofzo.
Dat werd steeds minder. Nu flikker ik wat zakjes chips in een mand met wat feestfliebertjes er aan. Zijn ze verdorie even blij mee.
Dat werd steeds minder. Nu flikker ik wat zakjes chips in een mand met wat feestfliebertjes er aan. Zijn ze verdorie even blij mee.
zaterdag 7 april 2018 om 20:45
Ik had genoeg zelfkennis om niet eens te proberen om zelf een traktatie in elkaar te knutselen. Eerst trakteerden ze op doosjes rozijntjes, later zakjes chips.
Toegegeven: ik ben niet zo'n betrokken moeder.
Kan iemand hier een linkje plaatsen naar het betreffende topic? Ik zou daar ook graag mijn zinvolle bijdrage delen.
Toegegeven: ik ben niet zo'n betrokken moeder.
Kan iemand hier een linkje plaatsen naar het betreffende topic? Ik zou daar ook graag mijn zinvolle bijdrage delen.
Every day offers a new opportunity to give up.
zondag 8 april 2018 om 08:33