Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 10 april 2018 om 00:33
Is dit Hints?Tribal_Lautje schreef: ↑10-04-2018 00:27Ik raak onderhand behoorlijk gefrustreerd van die TO die telkens een bepaalde vraag ontwijkt..![]()
dinsdag 10 april 2018 om 06:53
Overduidelijk nep. Ze blijft maar voeden en voeden en voeden. En vaag.Tribal_Lautje schreef: ↑10-04-2018 00:27Ik raak onderhand behoorlijk gefrustreerd van die TO die telkens een bepaalde vraag ontwijkt..![]()
dinsdag 10 april 2018 om 08:44
Het zou een dieptepunt zijn als TO het ernstig serieus zou nemen, maar dat doet ze niet. Nu is het gewoon een vermakelijk topic in de soort 'hoe hangt jouw wc-papier?'.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 10 april 2018 om 08:50
Moiren’ schreef: ↑09-04-2018 23:36Ik had laatst een mevrouw achter me die heel erg boos werd dat ik dat bordje er niet neer had gezet. Ik was in gedachten en had er dus niet aan gedacht.
Ik hebbdie mevrouw mijn welgemeende excuses aangeboden en gezegd dat ik heel erg blij ben dat zij de ruimte heeft om zich wel druk te maken om dit soort dingen. Met een vriendelijke glimlach.
Dat vind ik ook gewoon lekker aan zo'n simpel topic. Dat er mensen reageren die zeggen dat het onfatsoenlijk is dat sommigen geen balkje leggen achter hun boodschappen. En hoe ze dan zelf passief agressief reageren. Ik vind iets van dat soort mensen.
En ik vind het zeker geen dieptepunt. Lees dat veel liever dan welk willekeurig topic op psyche dan ook. Hebben jullie ook het gevoel dat ze elkaar op die pijler van alles aan zitten te praten? Of elders, dat je vooral op je onderbuik moet vertrouwen, als je iets voelt dan is het ook zo
dinsdag 10 april 2018 om 08:53
dinsdag 10 april 2018 om 10:13
Maar het is leuk.
Ik zit weer eens in een wachtkamer, mijn mobiel zonder ploinkjes, speciaal voor Moi. Saai dus.
Heerlijk dan zo'n topic.
En ik kan natuurlijk hopen dat het evt meelezers weerhoudt van zulke eetgewoontes.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
dinsdag 10 april 2018 om 13:46
Ik twijfel.QueenArachnia schreef: ↑10-04-2018 10:25Die vrouw die haar dreumes 28 rauwe eieren per week geeft? Pff dat is weer echt zo iemand die me zowel mateloos fascineert als ergert. Ik geloof wel dat die echt is trouwens.
dinsdag 10 april 2018 om 15:19
hohoDana schreef: ↑09-04-2018 10:39Het kan altijd nóg erger.
Voor de forummer die alle onderwerpen al heeft.
overig/wie-plaatst-het-beurtbalkje/list_messages/407931
dat is mijn topic en ik gaf in de eerste zin toe, dat het een DUN onderwerp is
en er blijken mensen te zijn, die het verrekte serieus nemen en zich er (net als de mevrouw zondag voor mij) flink over kunnen opwinden.
dinsdag 10 april 2018 om 17:17
Dat kind moet chronische spuitpoep hebben dan.QueenArachnia schreef: ↑10-04-2018 10:25Die vrouw die haar dreumes 28 rauwe eieren per week geeft? Pff dat is weer echt zo iemand die me zowel mateloos fascineert als ergert. Ik geloof wel dat die echt is trouwens.
dinsdag 10 april 2018 om 18:06
dinsdag 10 april 2018 om 20:11
Gelukkig maar; als dat zaken zijn waarom men zich druk kan maken dan is het voor hen imho een goed leven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 11 april 2018 om 18:24
Als je hoort dat de buurvrouw haar kinderen een pak slaag verkoopt heb je je daar blijkbaar niet mee te bemoeien: dat is haar zaak
Die ksenija wordt steeds straffer in haar uitspraken.
relaties/kan-ik-hier-iets-van-zeggen-en ... ges/404182
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 11 april 2018 om 18:28
Oudblond schreef: ↑11-04-2018 18:24Als je hoort dat de buurvrouw haar kinderen een pak slaag verkoopt heb je je daar blijkbaar niet mee te bemoeien: dat is haar zaakDie ksenija wordt steeds straffer in haar uitspraken.
Het mooie is dat onderhand niemand haar meer serieus neemt. Wat een karikatuur.
woensdag 11 april 2018 om 20:39
Alleen mensen met kinderen hebben recht om te zeggen dat ze moe zijn. Geen kinderen? Onzin, dan kun je ook niet moe zijn.
Werkelijk
overig/van-welke-uitspraken-krijgen-jul ... start=1280#
Werkelijk
overig/van-welke-uitspraken-krijgen-jul ... start=1280#