Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik raak onderhand behoorlijk gefrustreerd van die TO die telkens een bepaalde vraag ontwijkt.. :whip:
Wish you were beer
Tribal_Lautje schreef:
10-04-2018 00:27
Ik raak onderhand behoorlijk gefrustreerd van die TO die telkens een bepaalde vraag ontwijkt.. :whip:
Is dit Hints?
Tribal_Lautje schreef:
10-04-2018 00:27
Overduidelijk nep. Ze blijft maar voeden en voeden en voeden. En vaag. :yawnee:
Jonari schreef:
09-04-2018 20:17
Nou echt.
Wat een dieptepunten dit.
Het zou een dieptepunt zijn als TO het ernstig serieus zou nemen, maar dat doet ze niet. Nu is het gewoon een vermakelijk topic in de soort 'hoe hangt jouw wc-papier?'.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Moiren’ schreef:
09-04-2018 23:36
Ik had laatst een mevrouw achter me die heel erg boos werd dat ik dat bordje er niet neer had gezet. Ik was in gedachten en had er dus niet aan gedacht.
Ik hebbdie mevrouw mijn welgemeende excuses aangeboden en gezegd dat ik heel erg blij ben dat zij de ruimte heeft om zich wel druk te maken om dit soort dingen. Met een vriendelijke glimlach.

:proud:

Dat vind ik ook gewoon lekker aan zo'n simpel topic. Dat er mensen reageren die zeggen dat het onfatsoenlijk is dat sommigen geen balkje leggen achter hun boodschappen. En hoe ze dan zelf passief agressief reageren. Ik vind iets van dat soort mensen.

En ik vind het zeker geen dieptepunt. Lees dat veel liever dan welk willekeurig topic op psyche dan ook. Hebben jullie ook het gevoel dat ze elkaar op die pijler van alles aan zitten te praten? Of elders, dat je vooral op je onderbuik moet vertrouwen, als je iets voelt dan is het ook zo O_o
Head schreef:
10-04-2018 06:53
Overduidelijk nep. Ze blijft maar voeden en voeden en voeden. En vaag. :yawnee:

Voeden met rauwe eieren? Snap niet dat mensen dat topic serieus kunnen nemen.
Marana-- schreef:
10-04-2018 08:51
De werkelijkheid is soms gekker dan je je kunt voorstellen.
Als het een troll is is reageren niet handig. Als het de werkelijkheid is (en die kans zit erin), dan staat diegene zo anders in het leven dat we ze hier via een topic toch echt niet zullen bekeren.
Marana-- schreef:
10-04-2018 09:00
Als het een troll is is reageren niet handig. Als het de werkelijkheid is (en die kans zit erin), dan staat diegene zo anders in het leven dat we ze hier via een topic toch echt niet zullen bekeren.
Maar het is leuk.

Ik zit weer eens in een wachtkamer, mijn mobiel zonder ploinkjes, speciaal voor Moi. Saai dus.
Heerlijk dan zo'n topic.

En ik kan natuurlijk hopen dat het evt meelezers weerhoudt van zulke eetgewoontes.
Die vrouw die haar dreumes 28 rauwe eieren per week geeft? Pff dat is weer echt zo iemand die me zowel mateloos fascineert als ergert. Ik geloof wel dat die echt is trouwens.
Marana-- schreef:
Ik hoop met heel mijn hart dat het nep is, maar ben bang van niet
Frankly my dear, I don"t give a damn
Marana-- schreef:
Ik bedoelde die van de rechtbank en liegende kinderen.
Ik zie dat rauwe eieren topic nu pas. Net als je denkt dat het niet gekker kan...
Life is short. Eat dessert first.
QueenArachnia schreef:
10-04-2018 10:25
Die vrouw die haar dreumes 28 rauwe eieren per week geeft? Pff dat is weer echt zo iemand die me zowel mateloos fascineert als ergert. Ik geloof wel dat die echt is trouwens.
Ik twijfel.
Dana schreef:
09-04-2018 10:39
Het kan altijd nóg erger.

Voor de forummer die alle onderwerpen al heeft.
overig/wie-plaatst-het-beurtbalkje/list_messages/407931
hoho
dat is mijn topic en ik gaf in de eerste zin toe, dat het een DUN onderwerp is
en er blijken mensen te zijn, die het verrekte serieus nemen en zich er (net als de mevrouw zondag voor mij) flink over kunnen opwinden.
QueenArachnia schreef:
10-04-2018 10:25
Dat kind moet chronische spuitpoep hebben dan.
Moiren’ schreef:
10-04-2018 17:17
Dat kind moet chronische spuitpoep hebben dan.
Ik heb echt medelijden met dat kind en een moeder die hier om zich heen zit te slaan dat het zo gezond is.
Ik ga er vanuit dat het echt is.
lilalinda schreef:
10-04-2018 15:19
hoho
en er blijken mensen te zijn, die het verrekte serieus nemen en zich er (net als de mevrouw zondag voor mij) flink over kunnen opwinden.

Niks mis met zo'n topic, ik hou der van :cheers:
Ik verbaas me dan toch weer (hoe naïef) als mensen dan idd pasief agressief blijken te reageren. (dingesbalkjegedoe)
No one should brave the underworld alone.
lilalinda schreef:
10-04-2018 15:19
hoho
Gelukkig maar; als dat zaken zijn waarom men zich druk kan maken dan is het voor hen imho een goed leven. ;)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als je hoort dat de buurvrouw haar kinderen een pak slaag verkoopt heb je je daar blijkbaar niet mee te bemoeien: dat is haar zaak O_O Die ksenija wordt steeds straffer in haar uitspraken.
relaties/kan-ik-hier-iets-van-zeggen-en ... ges/404182
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
11-04-2018 18:24
Als je hoort dat de buurvrouw haar kinderen een pak slaag verkoopt heb je je daar blijkbaar niet mee te bemoeien: dat is haar zaak O_O Die ksenija wordt steeds straffer in haar uitspraken.
relaties/kan-ik-hier-iets-van-zeggen-en ... ges/404182

Het mooie is dat onderhand niemand haar meer serieus neemt. Wat een karikatuur.
Echt? Serieus? 56 pagina's 'ask the captain'? Why?? :sick:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
11-04-2018 18:50
Echt? Serieus? 56 pagina's 'ask the captain'? Why?? :sick:
Omdat het kan :-D
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alleen mensen met kinderen hebben recht om te zeggen dat ze moe zijn. Geen kinderen? Onzin, dan kun je ook niet moe zijn.

Werkelijk :roll:

overig/van-welke-uitspraken-krijgen-jul ... start=1280#

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven