Vriend heeft rust nodig...

14-04-2018 10:46 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_367899 wijzigde dit bericht op 30-04-2018 14:13
99.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou beginnen om zijn wens te respecteren
Hij wil rust en jij maakt drama
Dus trekt hij zich nog verder terug

Je moet je denk ik afvragen of de relatie je het waard is om op te wachten en even een pas op de plaats te maken

Zo niet, dan uitmaken
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
Als iemand na 6 maanden al zulke twijfels heeft, belooft dat niet veel goeds.
Bel hem op en zeg dat je er een punt achter zet. Laat je niet in de luren leggen hoor. Je bent meer waard dan dat :)
Jankerd
Alle reacties Link kopieren
Met mijn opgedane ervaringen adviseer ik je te stoppen. Zelf, niet afhankelijk van wat hij nog beweert te willen.
Meer jongens dan kerktorens en jij raakt nu gefrustreerd door zijn behoefte aan afstand. Je hoeft niet te vechten voor een relatie in het eerste jaar.
Alle reacties Link kopieren
Wegwezen.

Klinkt als mijn ex, die wilde ook altijd rust als het moeilijk of ingewikkeld werd.
Respecteer zijn wens maar respecteer jezelf nog meer.
Kan jij hiermee leven?
Snap jij waarom hij ruimte wil?
uitmaken. wat een rare gast
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft er geen zin meer in, maar durft nog niet de knoop door te hakken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
14-04-2018 10:52

.Meer jongens dan kerktorens en jij raakt nu gefrustreerd door zijn behoefte aan afstand. Je hoeft niet te vechten voor een relatie in het eerste jaar.

:biggrin:
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 14-04-2018 11:08
18.64% gewijzigd
Als hij je na zes maanden niet graag wil zien, is het einde oefening. Het lijkt me logischer dat je elkaar juist heel graag wil zien naarmate je relatie zich ontwikkelt en elkaar beter leert kennen. Hij wil dus niet meer, maar durft idd de knoop nog niet door te hakken. Ga lekker met jezelf op vakantie of met een vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
14-04-2018 10:54
Respecteer zijn wens maar respecteer jezelf nog meer.
Kan jij hiermee leven?
Snap jij waarom hij ruimte wil?
Hij zegt dat ie alleen wil zijn, nergens meer zin in heeft en wil nadenken. Maar tegelijkertijd plant ie heel zijn weekend vol om dingen met vrienden te doen, dus ik vraag mij af waar hij die rust dan vandaan wil halen..
Alle reacties Link kopieren
Chart schreef:
14-04-2018 10:49
Ik zou beginnen om zijn wens te respecteren
Hij wil rust en jij maakt drama
Dus trekt hij zich nog verder terug

Je moet je denk ik afvragen of de relatie je het waard is om op te wachten en even een pas op de plaats te maken

Zo niet, dan uitmaken
Mega rare reactie dit, ik vind niet dat je drama maakt als je hem na 2 weken wil zien en hij jou niet. Ook op basis van mijn eerdere ervaringen kan ik nu al voorspellen dat dit slecht afloopt... Je verdient iemand die net zo voor jou gaat als jij voor hem! Na 6 maanden moet je nog helemaal gek op elkaar zijn, niet dit gedoe al toch?

Succes :redrose:
Hellolove schreef:
14-04-2018 10:58
Hij zegt dat ie alleen wil zijn, nergens meer zin in heeft en wil nadenken. Maar tegelijkertijd plant ie heel zijn weekend vol om dingen met vrienden te doen, dus ik vraag mij af waar hij die rust dan vandaan wil halen..
Hij wil geen rust hij wil afstand, hij staat al met één been uit de relatie
Alle reacties Link kopieren
mocht je besluiten hem die rust te geven en wil je graag verder met hem dan zul je in ieder geval vooral door moeten gaan met je leven. je kunt het zo zien: trekt hij bij dan kun je altijd dan nog kijken wat er over is van jouw gevoelens en of je wel verder wil maar dan heb je in ieder geval niet doelloos afgewacht. Gaat het daarna uit dan heb je in ieder geval je eigen leven gewoon geleefd. Ik heb het zelf ook meegemaakt met mijn vriend maar toen hadden we wel duidelijk een termijn afgesproken en was hij verder gewoon lief voor me. Ook hebben we daarna samen heel duidelijke afspraken gemaakt over wanneer een van ons beiden ruimte wil.Ik vind het bij jou minder rooskleurig klinken maar je zou het kunnen proberen. Zou hem max een maand geven en wat je ook doet niet zelf contact zoeken maar doorleven
Hellolove schreef:
14-04-2018 10:58
Hij zegt dat ie alleen wil zijn, nergens meer zin in heeft en wil nadenken. Maar tegelijkertijd plant ie heel zijn weekend vol om dingen met vrienden te doen, dus ik vraag mij af waar hij die rust dan vandaan wil halen..
Daar heb je je antwoord al. Jij bent geen prioriteit. Hij heeft niet nergens zin in, maar geen zin in jou. Jammer voor je... maar dit gaat 'm niet worden.
Dat is codetaal voor ik moet je niet meer maar ik wil nog wel af en toe neuken dus hou ik een lijntje open.
Hellolove schreef:
14-04-2018 10:58
Hij zegt dat ie alleen wil zijn, nergens meer zin in heeft en wil nadenken. Maar tegelijkertijd plant ie heel zijn weekend vol om dingen met vrienden te doen, dus ik vraag mij af waar hij die rust dan vandaan wil halen..

Dat klinkt niet heel liefdevol naar jou toe.
Alle reacties Link kopieren
nu ik meer reacties van je lees vind ik ook dat je het beter uit kunt maken. Het klinkt als een smoes, niet dat het hem oprecht teveel is. het enige dat ik kan bedenken is dat je hiervoor 24/7 op elkaars lip hebt gezeten en als je bij elkaar was altijd alleen alles samen wilde doen ofzo maar wat ik van je lees kom je niet clingy over, eerder afwachtend. Je mag best wat van een ander vragen hoor in een relatie wat dat betreft. Mijn oma zei dat ook altijd van die mannen en kerken trouwens:)
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_367899 wijzigde dit bericht op 30-04-2018 14:14
99.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je bent geen prioriteit, maar hij durft het nog niet uit te maken. Hou de eer aan jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Hellolove schreef:
14-04-2018 10:58
Hij zegt dat ie alleen wil zijn, nergens meer zin in heeft en wil nadenken. Maar tegelijkertijd plant ie heel zijn weekend vol om dingen met vrienden te doen, dus ik vraag mij af waar hij die rust dan vandaan wil halen..
Hij haalt die rust uit geen relatie hebben, maar nog wel seks kunnen hebben. Je bent voor hem nu hooguit een Friend with Benefits.
Hellolove schreef:
14-04-2018 10:58
Hij zegt dat ie alleen wil zijn, nergens meer zin in heeft en wil nadenken. Maar tegelijkertijd plant ie heel zijn weekend vol om dingen met vrienden te doen, dus ik vraag mij af waar hij die rust dan vandaan wil halen..
Duidelijk toch?
Hij wil dus niet meer met jou zijn. Behalve op de momenten dat het hem goed uit komt (seks wil dus).

Ik zou ermee kappen.
Als een vriend mij na zes maanden een ultimatum gaat stellen, ben ik weg. Ik zou de eer gewoon aan mezelf houden.
Alle reacties Link kopieren
Hellolove schreef:
14-04-2018 11:07
Ik woon door de weeks op kamers dus we zien elkaar alleen in het weekend en dan nog niets eens veel, dus ik vind mezelf verre van clingy. Ik denk ook dat ik hem maar een ultimatum ga stellen, of dit verandert of het is klaar tussen ons
Ik zou dat niet eens doen. Het is graag of niet. Hou lekker de eer aan jezelf, maak het uit. Je komt vanzelf wel een vent tegen die wel graag bij je wilt zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hellolove schreef:
14-04-2018 10:46

Ik heb gezegd dat ik even geen contact met hem wil totdat we hier in het echt over gaan praten. Ik weet echt niet wat ik nog moet doen.. we gaan volgend weekend samen 4 dagen weg.

Doe maar niet. Ga lekker met een vriendin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven