Een wondertje in 2009?
woensdag 5 maart 2008 om 11:19
Hallo iedereen,
Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?
Groetjes Aruba
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!
Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?
Groetjes Aruba
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!
Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
maandag 2 maart 2009 om 20:18
Hoi hoi
Zwanger in beging van de zwangerschap tot 12 weken zou niet goed zijn heb ik al eens gelezen. En goed van je dat je met lekkende tieten hahahha nog op het plankie gaat liggen zweten.
Heel dapper, ik heb er ook totaal geen moeite mee, ik ben eerder ook wel eens op naturistenstranden geweest.
Maar mijn mannetje vind dat niets, ga ook niet zonder hem hele dag er meer heen.
Hier alles ok, morgenvroeg nog een laatste keer bloed prikken het is dan dan 25. En ik denk niet dat het raak is maar wie weet kleine hoop nog. Voel namelijk nog totaal niets gaande.
Zwanger in beging van de zwangerschap tot 12 weken zou niet goed zijn heb ik al eens gelezen. En goed van je dat je met lekkende tieten hahahha nog op het plankie gaat liggen zweten.
Heel dapper, ik heb er ook totaal geen moeite mee, ik ben eerder ook wel eens op naturistenstranden geweest.
Maar mijn mannetje vind dat niets, ga ook niet zonder hem hele dag er meer heen.
Hier alles ok, morgenvroeg nog een laatste keer bloed prikken het is dan dan 25. En ik denk niet dat het raak is maar wie weet kleine hoop nog. Voel namelijk nog totaal niets gaande.
maandag 2 maart 2009 om 20:19
quote:Yamuna schreef op 02 maart 2009 @ 12:01:
[...]
ik heb nan de spruw en de kloven op de linkerbombonella ook een flinke produktie terugloop gehad.
bij mij hielp het heel goed om te gaan clusterkolven op advies van quwertu. ik heb het clusterkolven drie keer in een week gedaan en toen was de produktie weer op peil.
(clusterkolven is tussen twee voedingen in elk half uur aanleggen/ kolven, je bent er een ochtend of een avond zoet mee maar het helpt wel ! clusterkolven in de middag word afgeraden omdat dan je produktie zowiezo lager is.)Dank voor de tip! Ga het proberen!
[...]
ik heb nan de spruw en de kloven op de linkerbombonella ook een flinke produktie terugloop gehad.
bij mij hielp het heel goed om te gaan clusterkolven op advies van quwertu. ik heb het clusterkolven drie keer in een week gedaan en toen was de produktie weer op peil.
(clusterkolven is tussen twee voedingen in elk half uur aanleggen/ kolven, je bent er een ochtend of een avond zoet mee maar het helpt wel ! clusterkolven in de middag word afgeraden omdat dan je produktie zowiezo lager is.)Dank voor de tip! Ga het proberen!
maandag 2 maart 2009 om 21:59
Sauna is heerlijk! Gewoon eens proberen Maxem, je weet niet wat je mist. Desnoods op badpakkendag... Maar eerlijk gezegd lijkt me dat lijkt weer zo vies... Zo'n zweterig en plakkend badpak aan je lijf de hele dag. Jaiks.
En... Denk eraan: geen mens is perfect, en iedereen heeft wel iets unieks. Is best goed voor je eigenwaarde hoor, om een keer te gaan!
En... Denk eraan: geen mens is perfect, en iedereen heeft wel iets unieks. Is best goed voor je eigenwaarde hoor, om een keer te gaan!
dinsdag 3 maart 2009 om 12:27
Testje gewaagt zonder resultaat helaas, ik had geen goed gevoel over. Voelde niets maar ik wou even uit onzekerheid zijn, en clear blau er aan gewaagt.
Helaas morgen naar gyn en maar weer eens horen hoe de bloeduitslagen zijn. Vandaag moest ik laatste keer prikken op progestoron. Hopelijk is dat het probleem en is er makkelijk wat aan te doen.
nu even snel koken.
Zuurkool hmmmm
Helaas morgen naar gyn en maar weer eens horen hoe de bloeduitslagen zijn. Vandaag moest ik laatste keer prikken op progestoron. Hopelijk is dat het probleem en is er makkelijk wat aan te doen.
nu even snel koken.
Zuurkool hmmmm
dinsdag 3 maart 2009 om 15:20
Marloussie hoe is het met jou, heb ik het gemist of heb je inmiddels al echo gehad. Want het duurd zo lang voor jou. Zou wel handig zijn als noorman zo dichtbij kan werken.
Mijn mannetje komt vaak tussen de middag thuis eten, ze fijn zo dichtbij.
Hoe is het inmiddels met je zwager?
Ik bedoel met dag 25 cylcus dagen.
Ik heb normaal cyclus van 24,25 of 26 dagen.
En het is vandaag dag 25 en test negatief.
Ik heb ook geen gevoel dat het raak was, maar moest gewoon bevestiging via digitale scherm krijgen van clear blau.
Mijn mannetje komt vaak tussen de middag thuis eten, ze fijn zo dichtbij.
Hoe is het inmiddels met je zwager?
Ik bedoel met dag 25 cylcus dagen.
Ik heb normaal cyclus van 24,25 of 26 dagen.
En het is vandaag dag 25 en test negatief.
Ik heb ook geen gevoel dat het raak was, maar moest gewoon bevestiging via digitale scherm krijgen van clear blau.
dinsdag 3 maart 2009 om 17:12
Mag ik na lang afwezig zijn even heel erg ego doen?
Vandaag een echo gehad.. Dit is een vervolg op de 20 weken echo die we hebben gehad door een gyneacoloog. Nu was ons kindje erg mooi gegroeid, loopt zelfs een paar weken voor (wel alles binnen de marge).. maar... er zit een afwijking op de navelstreng.. Het is een blaas/uitstulping van enkele centimeters.. Er was geen gyn aanwezig om mee te kijken.. dus morgen hebben we weer een echo maar dan met een gyneacoloog.. In het verslagje wat we hebben meegekregen staat dat er er een afwijking is gevonden en er staat achter navelstrengcystes?? (inclusief de vraagtekens). Ik ben me helemaal rot geschrokken... Ze zouden me niet naar huis hebben laten gaan als het accuut zorgwekkend was.. maar ik moet wel morgen terugkomen.. Wat als het iets heel ergs is? Wat als het knapt? Daar konden ze nu nog geen antwoord op geven.. Ik heb even het gevoel alsof er in mijn leven niets normaal kan lopen.. Ben zo ongerust en verdrietig van.. Bah..
Het kindje was dus wel goed gegroeid dat betekent dat er (nog) geen belemmering is in de navelstreng en dat ons kindje vooralsnog voldoende voedingsstoffen binnen krijgt.. Maar er is iets niet goed en we hebben pas morgen meer duidelijkheid...
sorry voor mijn ego bericht maar ben zo emotioneel...
wil niet googlen op de termen.. wil morgen duidellijkheid...
Vandaag een echo gehad.. Dit is een vervolg op de 20 weken echo die we hebben gehad door een gyneacoloog. Nu was ons kindje erg mooi gegroeid, loopt zelfs een paar weken voor (wel alles binnen de marge).. maar... er zit een afwijking op de navelstreng.. Het is een blaas/uitstulping van enkele centimeters.. Er was geen gyn aanwezig om mee te kijken.. dus morgen hebben we weer een echo maar dan met een gyneacoloog.. In het verslagje wat we hebben meegekregen staat dat er er een afwijking is gevonden en er staat achter navelstrengcystes?? (inclusief de vraagtekens). Ik ben me helemaal rot geschrokken... Ze zouden me niet naar huis hebben laten gaan als het accuut zorgwekkend was.. maar ik moet wel morgen terugkomen.. Wat als het iets heel ergs is? Wat als het knapt? Daar konden ze nu nog geen antwoord op geven.. Ik heb even het gevoel alsof er in mijn leven niets normaal kan lopen.. Ben zo ongerust en verdrietig van.. Bah..
Het kindje was dus wel goed gegroeid dat betekent dat er (nog) geen belemmering is in de navelstreng en dat ons kindje vooralsnog voldoende voedingsstoffen binnen krijgt.. Maar er is iets niet goed en we hebben pas morgen meer duidelijkheid...
sorry voor mijn ego bericht maar ben zo emotioneel...
wil niet googlen op de termen.. wil morgen duidellijkheid...
dinsdag 3 maart 2009 om 18:39
dinsdag 3 maart 2009 om 20:20
he Shyte, wat vervelend! Zo vervelend als je in spanning moet zitten. Gelukkig morgen al een echo, ga heel hard voor je duimen! Maar als het iets heel vreemds was wat ze niet vertrouwden had je niet thuis mogen zijn hoor!
Hoe laat moet je morgen?
Marloussie, spannend voor je mannetje!! zou dat even handig zijn!
Veertje, hoop gewoon dat je te vroeg hebt getest!
Hoe laat moet je morgen?
Marloussie, spannend voor je mannetje!! zou dat even handig zijn!
Veertje, hoop gewoon dat je te vroeg hebt getest!
dinsdag 3 maart 2009 om 21:35
Dank jullie wel.. zo onwerkelijk... er was duidelijk een vreemd aanhangel te zien aan de navelstreng.. een paar centimeter in doorsnee... Morgenmiddag om 15:45 hebben we weer een echo.. ga ervanuit dat we daarna meer duidelijkheid hebben..
Ik vertrouw erop dat ze ons niet zomaar naar huis hebben laten gaan en dat het mee zal vallen, of iig iets is waar ze op tijd bij zijn.. maar eng is het wel!!
leuk dat je kleine meisje kan lachen Syen!!
Ik vertrouw erop dat ze ons niet zomaar naar huis hebben laten gaan en dat het mee zal vallen, of iig iets is waar ze op tijd bij zijn.. maar eng is het wel!!
leuk dat je kleine meisje kan lachen Syen!!
woensdag 4 maart 2009 om 17:05
Hallo, ben ik weer!!! er was niets zorgwekkends aan de hand... er zit een cyste van 3 bij 3 bij 2 centimeter een de navelstreng, vlakbij waar deze uit de placenta komt. Het is een beschadiging (oid) aan de navelstreng waardoor de vloeistof die ervoor zorgt dat de navelstreng niet in de knoop kan of een knik kan gaan vertonen zich is gaan ophopen.Ik kan gewoon bevallen, en als het ding onverhoopt kanpt gedurende de zwangerschap is dat niet erg!!! Wel gaan ze na de bevalling de placenta net zo goed bestuderen als het kindje omdat ze aan de placenta en de cyste kunnen zien of het kindje mogelijk misschien iets te kort is gekomen!!! Ben helemaal opgelucht!! Was wel vreemd binnenkomen... Hij ging eerst uitvoerig de hersenen bekijken en op mijn vraag waarom antwoordde hij dat daar een afwijking was gezien(????) Dat was helemaal niet zo... Slechte overdracht ofzo.. Wel heeft hij het hele kindje nog een keer nagekeken en alles ziet er op het oog helemaal normaal uit!!! We weten nog steeds niet wat het wordt... ik dacht een meisje omdat het zo mooi klein bleef en het koppie ook normaal was (met 21 weken) maar nu het iets voorloopt qua groei neig ik toch naar een jongen.. misschien.. Ik weet het niet... maakt ook helemaal niets uit!!!!!!!! Ben enorm opgelucht..... en ook erg moe.......
woensdag 4 maart 2009 om 19:09
Shyte pffffff jeetje wat een opluchting.
Nou meid nu maar weer genieten en uitademen.
Vandaag met Veertje naar de pipopoly geweest, erg intressant en veel van opgestoken. En weer tips en adviezen over hoe nu verder. Momenteel gaat het poepen weer erg waardeloos, ze heeft afgelopen zaterdag voor het laatst gepoept. En dat moet eerst weer beter worden.
Vanmiddag naar de gyn geweest.
Wat ik al verwachte was dus zo, mijn lichaam maakt niet genoeg progestoron aan.
Ik had voor 2 weken terug eisprong, op vrijdag moest ik bloedprikken toen was het 6,3 progestoron.
Toen op dinsdag erna was het 26,8 wat al 40 moest zijn.
En gisteren laatste keer geprikt was het nog lager 19,8 en dat het ook nog heel hoog tegen de 40 moeten zijn.
Nu moet ik dinsdag terug komen dan gaat hij kijken wanneer ik weer eisprong zou krijgen. Maar ik ben nog niet ongesteld geworden verwachte het vandaag of morgen.
En dan zou ik clomidmedicijnen krijgen, op de dag dat ik eisprong heb, totdat ik of zwanger ben of ongesteld word.
Ben wel blij dat er op deze manier wat aan kan gedaan worden.
Zo ga je wel elke keer stapje verder maar dat is nog te doen, enige nadeel waren bijverschijnselen en lekker humeur. Heb mijn mannetje vast ingelicht, die kon helaas dit keer niet mee. Maar ik hoop dat hij binnenkort mee kan naar echo met mooi resultaat.
Het is hier nog nooit zo rustige geweest als de laatste tijd.
Hoe gaat het met je Marloussie?
En Aruba ook opvallend stil aan het worden, alles OK?
Nou meid nu maar weer genieten en uitademen.
Vandaag met Veertje naar de pipopoly geweest, erg intressant en veel van opgestoken. En weer tips en adviezen over hoe nu verder. Momenteel gaat het poepen weer erg waardeloos, ze heeft afgelopen zaterdag voor het laatst gepoept. En dat moet eerst weer beter worden.
Vanmiddag naar de gyn geweest.
Wat ik al verwachte was dus zo, mijn lichaam maakt niet genoeg progestoron aan.
Ik had voor 2 weken terug eisprong, op vrijdag moest ik bloedprikken toen was het 6,3 progestoron.
Toen op dinsdag erna was het 26,8 wat al 40 moest zijn.
En gisteren laatste keer geprikt was het nog lager 19,8 en dat het ook nog heel hoog tegen de 40 moeten zijn.
Nu moet ik dinsdag terug komen dan gaat hij kijken wanneer ik weer eisprong zou krijgen. Maar ik ben nog niet ongesteld geworden verwachte het vandaag of morgen.
En dan zou ik clomidmedicijnen krijgen, op de dag dat ik eisprong heb, totdat ik of zwanger ben of ongesteld word.
Ben wel blij dat er op deze manier wat aan kan gedaan worden.
Zo ga je wel elke keer stapje verder maar dat is nog te doen, enige nadeel waren bijverschijnselen en lekker humeur. Heb mijn mannetje vast ingelicht, die kon helaas dit keer niet mee. Maar ik hoop dat hij binnenkort mee kan naar echo met mooi resultaat.
Het is hier nog nooit zo rustige geweest als de laatste tijd.
Hoe gaat het met je Marloussie?
En Aruba ook opvallend stil aan het worden, alles OK?
woensdag 4 maart 2009 om 19:16
He Shyte wat fijn wat een opluchting. Nog een paar maanden en je hebt ook een gezond kindje.
Snaai wat leuk dat je kleine lacht!
Ik kan niet wachten tot mijn kleine knul dat gaat doen. Hij heeft wel lachstuipjes, dat ziet er zo schattig uit!
Fijn Veertje dat ze wat voor je kunnen doen. Hopelijk heeft het snel resultaat!
Snaai wat leuk dat je kleine lacht!
Ik kan niet wachten tot mijn kleine knul dat gaat doen. Hij heeft wel lachstuipjes, dat ziet er zo schattig uit!
Fijn Veertje dat ze wat voor je kunnen doen. Hopelijk heeft het snel resultaat!
woensdag 4 maart 2009 om 21:35
Zo veertje, wat een verhaal, maar op zich wel erg fijn dat er iets uitgekomen is waar wat aan gedaan kan worden. Nou, nu maar hopen dat het nu wel heel snel gaat lukken!!
Hee Ritsie! Ja, lief he die lachstuipjes! mijn kleine heeft ze ook heel vaak, schattig!
Aruba is een paar dagen weg veertje, vandaar dat ze er niet is.
Hee Ritsie! Ja, lief he die lachstuipjes! mijn kleine heeft ze ook heel vaak, schattig!
Aruba is een paar dagen weg veertje, vandaar dat ze er niet is.
woensdag 4 maart 2009 om 23:09