Wat moet ik met mijn woede?!

01-03-2009 22:19 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lieve forumers

Ik ben zo gekwetst en boos, kleine 3 maand geleden is mijn relatie uitgegaan (relatie heeft 3,5 jaar geduurd). Ik voel me zo vernederd door mijn ex-vriend om heel erg veel verschillende redenen . Ik zou een hele waslijst kunnen opschrijven. Ik kan met mijn boosheid echt nergens heen weet niet waar ik het kwijt moet. Het liefst sms/bel ik hem wat ik er van vindt of stuur hem een brief, want dan ben ik het kwijt en weet hij wat ik er van vindt. Maar geen idee of dat wel slim is (denk het eigenlijk niet). Heeft iemand andere tips om toch die boosheid eruit te krijgen?!
Weet je zeker dat je boos op hem bent? Je lijkt je zo'n zorgen te maken over wat hij van een eventuele brief zal vinden....
Hey Bronny ik ben zeker boos! heb weinig goede woorden over hem te melden. Misschien kom ik in mijn laatste posts wat luchtiger over. Heb er goed overnagedacht en denk gewoon dat ik er verstandiger aan doe geen brief te posten, wat hij er dan ook maar van mag vinden (het zou me eerlijk gezegd een zorg zijn). Het is mij meer waard om de eer aan mezelf te houden en sterk over te komen door geen contact. Stel dat hij iets vernederends terug stuurd heb ik mezelf er weer mee. Snap je?!
quote:arrasje schreef op 02 maart 2009 @ 20:17:

Bibi ben je boos op hem omdat hij je niet goed behandeld heeft of ben je diep down boos op jezelf dat je het hebt laten gebeuren?

Als het laatste het gval is dan ben je meer boos op jezelf dan op hem en dan vraagt dat een "andere" aanpak

Ben meer boos op hem dan op mezelf. Tuurlijk ben ik ook

een beetje teleurgesteld in mijzelf dat ik het niet eerder heb kunnen zien en eruit heb kunnen stappen. Maar kan moeilijk begrijpen dat hij op een respectloze manier met mij om heeft kunnen gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven