Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 25 april 2018 om 20:29
Aardbeien en meloen heb ik het liefst. Bananen en druiven vind ik maar niets. De rest zit er een beetje tussenin.vrouwjagersma schreef: ↑25-04-2018 20:21Uiteraard. Aardbeien altijd, zelfs die keiharde uit Spanje, hoe onverantwoord ook. Ik word blij van de kleur. Bananen haat ik, maar daar merk je meestal niets van.
Heel nuttige informatie dit.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 25 april 2018 om 20:31
woensdag 25 april 2018 om 20:35
Een nabij familielid van me had eens een internist die commentaar had op de voedingskeuzes van familielid. Teveel fruit! Beter was het een glas water te drinken met een vitaminepil.
woensdag 25 april 2018 om 20:37
Ik zou dan het dubbele aantal fruit eten. Omdat het kan.vrouwjagersma schreef: ↑25-04-2018 20:35Een nabij familielid van me had eens een internist die commentaar had op de voedingskeuzes van familielid. Teveel fruit! Beter was het een glas water te drinken met een vitaminepil.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 25 april 2018 om 20:40
Nooit aan gedacht terwijl ik wel wilde aardbeien op het balkon heb. Zou mooi zijn als ik een echte bosbessenplant vindt! En dan met het recept van mijn grootmoeder bosbessentaart bakken of de plant leegvreten en met een blauwe tong rondlopen. Ik kwam er pas jaren later achter waarom mijn moeder altijd wist dat ik uit de tijt waar ik bosbessen in moest plukken, gesnoept had
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 25 april 2018 om 20:42
Ik heb blauwe bessen op het balkon. Ideaal, je hoeft er niets aan te doen, behalve af en toe water geven. Eerste jaar had ik 3 bessen, vorig jaar een hele struik vol en dit jaar zit er ook weer veel bloesem in. Zo lekker.
Volgens mij moet je alleen even opletten in wat voor aarde je de kluit zet. Dat kan niet zomaar met elke potgrond.
Volgens mij moet je alleen even opletten in wat voor aarde je de kluit zet. Dat kan niet zomaar met elke potgrond.
woensdag 25 april 2018 om 20:46
woensdag 25 april 2018 om 20:54
Ik denk dat ik maar eens moet gaan 'jagen'. Terug naar mijn thuishaven en het bos waar we vroeger plukten en daar een paar plantjes uitgraven
woensdag 25 april 2018 om 20:58
Te veel suiker.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 25 april 2018 om 21:28
vrouwjagersma schreef: ↑25-04-2018 20:21Uiteraard. Aardbeien altijd, zelfs die keiharde uit Spanje, hoe onverantwoord ook. Ik word blij van de kleur. Bananen haat ik, maar daar merk je meestal niets van.
doornroosje9 schreef: ↑25-04-2018 20:29Aardbeien en meloen heb ik het liefst. Bananen en druiven vind ik maar niets. De rest zit er een beetje tussenin.
Heel nuttige informatie dit.
Jeeej, nog meer bananenhaters
Snap nooit waarom er nou echt altijd bananen in smoothies en zo moeten. Zo jammer...
Bananenschuimpjes zijn dan wel weer heel lekker...
woensdag 25 april 2018 om 21:33
woensdag 25 april 2018 om 21:34
Wisten jullie trouwens dat een fokker een single over ons heeft gemaakt? -___- https://www.youtube.com/watch?v=1AFDtkeOOFQ
woensdag 25 april 2018 om 21:38
Wat voor referentiekader heb jij als het om piemels gaatvrouwjagersma schreef: ↑25-04-2018 21:36Bananen zijn naar. Ze worden pap in je mond, ze zijn weeïg zoet en ik vind ze ook gewoon lelijk om te zien, onesthetische vaalgele piemels met draadjes eraan.
Banaan is heerlijk! In een milkshake.
woensdag 25 april 2018 om 21:43
Bah.Ana_Isabel2 schreef: ↑25-04-2018 21:38Wat voor referentiekader heb jij als het om piemels gaat![]()
Banaan is heerlijk! In een milkshake.
Over piemels beginnen was wellicht niet zo slim, maar het komt door die stomme rechterbalk. Sorry.
woensdag 25 april 2018 om 21:47
vrouwjagersma schreef: ↑25-04-2018 21:36Bananen zijn naar. Ze worden pap in je mond, ze zijn weeïg zoet en ik vind ze ook gewoon lelijk om te zien, onesthetische vaalgele piemels met draadjes eraan.
woensdag 25 april 2018 om 21:47
woensdag 25 april 2018 om 21:53
Die vond ik ook zo goor ja. Met klamme handen je tepels bepotelen, gatverdamme.vrouwjagersma schreef: ↑25-04-2018 21:47Ik vind "klamme handen" ook helemaal niet erotisch. Doet me eerder denken aan een nerveuze sollicitant die je zo'n vies, nattig pootje geeft en dat je dan je hand niet aan je broek mag afwrijven.
(ik doe het altijd wel stiekem onder de tafel. hopelijk ziet niemand het)
woensdag 25 april 2018 om 21:58
Zo mee eens dit.vrouwjagersma schreef: ↑25-04-2018 21:47Ik vind "klamme handen" ook helemaal niet erotisch. Doet me eerder denken aan een nerveuze sollicitant die je zo'n vies, nattig pootje geeft en dat je dan je hand niet aan je broek mag afwrijven.
(ik doe het altijd wel stiekem onder de tafel. hopelijk ziet niemand het)
En ik zie het constant staan, gatver