Centraal Moderatortopic

29-12-2017 17:48 2932 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kan die Famke Louise troll weg? En de rest van die Fokkers vanmiddag?
De topics 'Famke Louise' en 'Harde Muziek' zijn verwijderd i.v.m. trollen.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

-
anoniem_361607 wijzigde dit bericht op 25-04-2018 19:32
0.00% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-04-2018 18:48
Reden: quote verwijderd
97.22% gewijzigd
Het topic "Nog een paar respondenten nodig voor mijn scriptie! #stress" is verwijderd (onderzoekje).

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Het topic "MC [...]" is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Laat maar
flowery wijzigde dit bericht op 25-04-2018 22:22
Reden: Van gedachten veranderd
77.78% gewijzigd
Het topic "mijn verhaal" is verwijderd ivm privacy.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Het topic "Nieuwe vrienden(groep)" is verplaatst naar het Prikbord: Contact.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Goedenavond,
Ik had gemaild maar misschien dat het zo ook kan. Zouden jullie mijn titel aan kunnen passen. Mijn telefoon heeft het met autocorrect gewijzigd.

Het moet zijn Cubitaal tunnel syndroom ipv digitaal haha.

Bedankt !
Mod,

Elke keer wanneer ik vanuit een topic terug naar de hoofdpagina van het forum ga, moet ik opnieuw inloggen. Dat is sinds vandaag. Echt rete-irritant. Kun je iemand waarschuwen om dit te fixen?

Ik gebruik Chrome op IOS11.3

(Dit is geen bugreport; er is gewoon iets stukgegaan)

Met vriendelijke groet,
Amant
Zoë26 schreef:
25-04-2018 22:46
Goedenavond,
Ik had gemaild maar misschien dat het zo ook kan. Zouden jullie mijn titel aan kunnen passen. Mijn telefoon heeft het met autocorrect gewijzigd.

Het moet zijn Cubitaal tunnel syndroom ipv digitaal haha.

Bedankt !
Beste Zoë26,

Bedankt voor je bericht. Het wordt morgen opgepakt!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Amant schreef:
25-04-2018 23:21
Mod,

Elke keer wanneer ik vanuit een topic terug naar de hoofdpagina van het forum ga, moet ik opnieuw inloggen. Dat is sinds vandaag. Echt rete-irritant. Kun je iemand waarschuwen om dit te fixen?

Ik gebruik Chrome op IOS11.3

(Dit is geen bugreport; er is gewoon iets stukgegaan)

Met vriendelijke groet,
Amant
Beste Amant,

Dankjewel voor je bericht, we hebben je melding doorgegeven.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

spammer......!!!
Ik wil graag op anoniem.
Alvast bedankt! :)
Het topic ''Constante aandrang na blaasontsteking'' is verwijderd ivm vragen medisch advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Graag een slotje op Bar Too Much 217. We zijn verhuisd.
Het topic 'Dader Toronto gelinkt aan 'incel'-subcultuur' is verwijderd ivm de verontrustende en provocerende reacties. We hebben hier meerdere berichten van gekregen van andere forummers, wat ons heeft doen besluiten het topic te verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Moderator VIVA forum

ModeratorViva schreef:
26-04-2018 15:51
Het topic 'Dader Toronto gelinkt aan 'incel'-subcultuur' is verwijderd ivm de verontrustende en provocerende reacties. We hebben hier meerdere berichten van gekregen van andere forummers, wat ons heeft doen besluiten het topic te verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Moderator VIVA forum

Had niet gewoon alleen de TO een perma kunnen krijgen? Jammer van de interessante discussie.
ModeratorViva schreef:

Met vriendelijke groet,

Moderator VIVA forum
Is het mogelijk om een topic te posten over incel subcultuur?
Ik vind het, met name op een vrouwenforum, een interessant onderwerp. Aangezien deze sluimerende vrouw-haat trend vrouwen aangaat.
En waar zou ik op moeten letten wat wél of niet kan/mag in een dergelijk topic?
Bros before hoes
ModeratorViva schreef:

Met vriendelijke groet,

Moderator VIVA forum
Hoewel het een verontrustende OP was vind ik dit toch wel erg jammer. Het maakte iets zichtbaar waarvan ik denk dat het goed is om bewust van te zijn en over van gedachten te wisselen. Er zijn erg interessante posts geplaatst, naar mijn idee.
Zouden jullie het niet terug willen plaatsen, eventueel ingrijpen in reacties die over de rand zijn, wat die rand voor jullie dan ook moge zijn ?
nounou
StefBros schreef:
26-04-2018 15:57
Is het mogelijk om een topic te posten over incel subcultuur?
Ik vind het, met name op een vrouwenforum, een interessant onderwerp. Aangezien deze sluimerende vrouw-haat trend vrouwen aangaat.
En waar zou ik op moeten letten wat wél of niet kan/mag in een dergelijk topic?
Beste Star2 en Stefbros,

Het is wel mogelijk om een topic te openen over het incel subcultuur. Zolang er maar geen verontrustende berichten worden geplaatst, wat voor onrust kan zorgen bij andere forummers.

Met vriendelijke groet,

Moderator VIVA forum

zazamaenade schreef:
26-04-2018 16:00
Hoewel het een verontrustende OP was vind ik dit toch wel erg jammer. Het maakte iets zichtbaar waarvan ik denk dat het goed is om bewust van te zijn en over van gedachten te wisselen. Er zijn erg interessante posts geplaatst, naar mijn idee.
Zouden jullie het niet terug willen plaatsen, eventueel ingrijpen in reacties die over de rand zijn, wat die rand voor jullie dan ook moge zijn ?

Dat kan niet meer als ze het eenmaal verwijderd hebben :-(
Star² schreef:
26-04-2018 16:04
Dat kan niet meer als ze het eenmaal verwijderd hebben :-(
Zou het dan niet meer in een prullenbak ( een heel grote :P ) zitten ?
nounou
zazamaenade schreef:
26-04-2018 16:10
Zou het dan niet meer in een prullenbak ( een heel grote :P ) zitten ?

Nee da's de enige optie die wel werkt ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven