Bah, vervelende ervaring

01-05-2018 19:31 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Gister had ik een afspraak met een jongen waar ik kort een relatie mee heb gehad.
Twee weken geleden ongeveer heb ik daar een punt achter gezet omdat mijn romantische gevoelens verdwenen zijn.
Hij reageerde daar redelijk goed op, maar was wel erg verdrietig. Zelf stelde ik voor om vrienden te blijven, omdat we mentaal gezien een goede klik hebben. Dit leek hem prima.
Gister dus weer een eerste afspraak gemaakt onder het mom van ‘vrienden’. Duidelijk vantevoren gezegd dat ik het platonisch wilde houden. Bij binnenkomst wilde hij me al zoenen, wat ik afhield, waarop hij bijna moest huilen.
We spraken af een avondje bank te hangen en elkaar daarna een rugmassage te geven (vonden we beiden altijd fijn).
Hij begint mij te masseren, en na afloop begint hij me te betasten bij mijn borsten, waar ik geen zin in had. Ik zei nog: ‘nee, dit gaan we niet doen’. Toen ging hij door en fluisterde iets van ‘maar jij bent toch ook opgewonden?’ Ik zei ‘nee X, dit moeten we niet doen’ En toen bleef hij me daar betasten. Ik wilde toen nogmaals mn grens stellen maar heb dit niet gedaan. Enerzijds omdat ik bang was dat hij misschien agressief zou worden als ik zou weigeren, anderzijds omdat uiteindelijk k ook half wel zin had erin.
We hebben toen seks gehad. Daarna voelde ik me ongemakkelijk en hebben we de avond afgerond.
Hij had het alweer over ‘de volgende keer dat we elkaar zien’ etc.
Meteen die avond heb ik het afgekapt en gezegd dat ik geen behoefte meer heb aan seks met hem en dat ik denk dat hij nog teveel gevoelens heeft om mij als vrienden te kunnen zien.
Maar naarmate de tijd verstrijkt wordt ik eigenlijk best boos: hij had gewoon moeten stoppen bij mijn eerste nee, ipv doordrukken. En dat terwijl duidelijk was dat we gewoon als vrienden af zouden spreken? Wat vinden jullie? Was die massage de kat op het spek binden?(was overigens zijn voorstel).
Ik weet niet echt wat ik met dit topic wil, denk toch even mijn verhaal kwijt en jullie visie lezen. Was ik naïef? Of zit hij fout?
anoniem_367707 wijzigde dit bericht op 01-05-2018 19:34
5.55% gewijzigd
Nou ja, ik vind het wel een beetje de kat op het spek binden ja.
Dat gezegd hebbende vind ik dan ook weer wel dat hij jouw wensen, dus jouw nee had moeten respecteren
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja, ik vind een massage in dit geval wel de kat op het spek binden. Ben je na de seks naar huis gegaan? Hoe oud zijn jullie als ik vragem mag?
Ik denk dat je spijt hebt dat je hebt toe gegeven.

kan iedereen gebeuren, maar ligt wel bij jou zelf.
Of hij fout zat...ik denk dat hij wel jouw wens had moeten respecteren maar jij was er ook niet heel duidelijk in. Als je echt nier had gewild dan had je gewoon op kunnen stappen toch?
Na loepen denk ik dat je maar even niet moet gaan daten.
8102; het is dezelfde persoon als waar dat anders topic over gaat
Hij had jouw nee moeten accepteren maar het was ook wel een beetje naief van je. Als je weet dat hij nog gevoelens voor je heeft en je gaat dan toch accoord met een massage geef je, in mijn ogen, wel gemixde signalen af.
Oh was het dezelfde als uit je vorige topic? Tja, ik zou er gewoon helemaal mee kappen dan. Deze man gaat geen platonische relatie met je willen. Die vindt seks erg belangrijk en lekker. Wat het ook is natuurlijk, maar alleen als beide partijen dat willen.
Chippiegek schreef:
01-05-2018 19:39
Hij had jouw nee moeten accepteren maar het was ook wel een beetje naief van je. Als je weet dat hij nog gevoelens voor je heeft en je gaat dan toch accoord met een massage geef je, in mijn ogen, wel gemixde signalen af.
Dit.

Je zegt ook dat je bang was dat hij agressief zou worden. Waarom denk je dat?
There is always something happening, and it's usually right now
Ik denk dat als je zulke dingen echt niet wil, dat je dan je grens beter moet leren aangeven. Je had er 'half' zin in? Natuurlijk zou hij in een ideale wereld onmiddellijk gestopt zijn als jij zei 'nee, dit gaan we niet doen', maar jammer genoeg werkt het vaak zo niet.

En spreek niet meer met hem af als je geen seks wil.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
01-05-2018 19:42
Ik denk dat als je zulke dingen echt niet wil, dat je dan je grens beter moet leren aangeven. Je had er 'half' zin in? Natuurlijk zou hij in een ideale wereld onmiddellijk gestopt zijn als jij zei 'nee, dit gaan we niet doen', maar jammer genoeg werkt het vaak zo niet.

En spreek niet meer met hem af als je geen seks wil.
Dit ja. Nee is nee maar in dit geval was nee eerder 'misschien'.
Natuurlijk is die massage kat op het spek binden, tjonge jonge zeg! Het is je ex, die nog gevoelens voor je heeft!
En ik snap werkelijk niet dat als hij doorgaat dat je dan niet gewoon opstaat en weggaat. :facepalm:
Tja jij zit zelf fout om deze redenen:
Je wil afspreken met iemand waar je kort geleden nog een relatie mee had en waarvan je weet dat hij meer van jou wil. Waarom in vredesnaam
En dan geeft je ook nog geen grenzen aan omdat je denkt dat hij boos kan worden en omdat je zelf ook wel zin hebt.

Je speelt met de gevoelens van die jongen en nu vraag je hier of hij fout zit?
Het is natuurlijk ook erg raar hoe jij je hebt gedragen. Als je een relatie uitmaakt dan is het klaar. Als je vervolgens afspreekt en elkaar een massage geeft, vind ik dat je zelf ook fout hebt gehandeld. Een beetje uitlokking noem ik dit.
Niet helemaal terecht dat je nu je ex alle schuld geeft.
Ik vind die massage behoorlijk de kat op het spek.
En ja, hij had moeten stoppen na jouw ‘nee’.
Maar, jij had directer moeten zijn en op moeten staan. Je hebt hem nu laten zien dat jouw ‘nee’ betekent dat hij gewoon door kan gaan en zelfs sex krijgt!

Afkappen, jullie zitten mentaal totaal niet op een lijn ook al denk je dat zelf!
Grobbekuiken_ schreef:
01-05-2018 19:42
Dit.

Je zegt ook dat je bang was dat hij agressief zou worden. Waarom denk je dat?
En als to weet hoe die gaat reageren waarom gaat ze dan naar hem toe?
Kat op spek binden.
En TO kan je wat met de antwoorden?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Agressief..hmm, dat is al helemaal een big no no. Waarom ga je naar iemand die agressief kan worden? Klinkt alsof ie aan de drugs zit of een andere verslaving heeft.
Hoe oud zijn jullie?
anoniem_319621 wijzigde dit bericht op 01-05-2018 19:50
4.40% gewijzigd
Ik heb je net geloept, en ik krijg de indruk dat je wel vaker denkt iets leuk of lekker of allebei te vinden, maar bij nader inzien is het dan toch niks.
Kan natuurlijk en moet ook kunnen, maar blijkbaar spring je nog weleens ergens in zonder goed vtv na te denken of de gevolgen te overzien.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 01-05-2018 19:53
4.85% gewijzigd
8102 schreef:
01-05-2018 19:47
En als to weet hoe die gaat reageren waarom gaat ze dan naar hem toe?
Ook dat ja.
Ik twjfel nog hoor, TO.
Dus jij wil omdat je achteraf spijt hebt hem van dingen beschuldigen?
"anderzijds omdat uiteindelijk k ook half wel zin had erin"
Je werd geil en dacht ach waarom niet. Kun je hem de schuld niet van geven hé.
Net als een peuter een open bak snoep op schoot zetten en zeggen dat het niet mag en dan aaaah ééntje dan. En dan vreemd opkijken als de halve bak daarna leeg is. :facepalm:
Ik kan me voorstellen dat dit voor hem een vervelende ervaring is.
Eerst maak je het uit maar om de pijn te verzachten biedt je hem aan toch vrienden te blijven.
Vervolgens ga je lekker samen een avondje bank hangen en vervolgens eens lekker elkaar te masseren.
Vervolgens laat jij je betasten, zegt nee, laat het vervolgens toch toe waardoor hij denkt dat je uiteindelijk toch instemt.

Jouw nee is nee, laat dat duidelijk zijn. Maar afgezien van dat geef je wel heel verkeerde signalen af naar hem. Wees duidelijk en verbreek het contact. Toon een beetje respect voor zijn gevoelens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven