Centraal Moderatortopic

29-12-2017 17:48 2932 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mag het associatietopic #32 dicht? viewtopic.php?t=406914

Ik heb #33 geopend

Dank je!
Er is een (bijzonder) topic over seks met Chinese mannen en nu heeft iemand daar een flauw soort parodie topic van aangemaakt om te spotten met het andere topic. Hoe kijken jullie hier tegenaan? #nieuwsgierig

seks/zou-jij-sex-willen-met-een-chinese ... ges/409643
seks/zou-jij-chinese-sex-willen-met-een ... ges/409655
Amant schreef:
04-05-2018 20:36
Mag het associatietopic #32 dicht? viewtopic.php?t=406914

Ik heb #33 geopend

Dank je!
Het topic is gesloten. Bedankt voor het melden.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

chocolol schreef:
04-05-2018 20:49
Er is een (bijzonder) topic over seks met Chinese mannen en nu heeft iemand daar een flauw soort parodie topic van aangemaakt om te spotten met het andere topic. Hoe kijken jullie hier tegenaan? #nieuwsgierig

seks/zou-jij-sex-willen-met-een-chinese ... ges/409643
seks/zou-jij-chinese-sex-willen-met-een ... ges/409655
Beste Chocolol,

We zullen het topic beoordelen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

ModeratorViva schreef:
04-05-2018 17:59
Beste Courage--,

Een ban krijg je als persoon, niet op nick. Dus het is niet toegestaan te forummen tijdens een ban.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Tja, die Chinaman is overduidelijk een al vaak gepermabande persoon... Zijn topics zijn sum kotzen naar vrouwen toe en hij zet hele bevolkingsgroepen met grove taal weg. Enige verder actie behalve een bannetje lijkt me aan de orde. Voelt hij zich misschien een keer wel gezien en dat zou positief op zijn erectieproblemen kunnen werken want die vrouwen hier willen hem niet doen. Tot hij weer opduikt onder een andere nick en staffen wederom geen resultaat heeft want blijkbaar zijn er geen echte volgers onder de mods die hem herkennen en dan wel zo slim zijn om dan maar op de 'neus' van vaste forummers af te gaan en even te gaan lezen om vervolgens de juiste actie te ondernemen.
oudblond wijzigde dit bericht op 04-05-2018 21:59
8.31% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat OB zegt. En dan wel een parodietopic gaan beoordelen natuurlijk, mag ik even een teiltje?
Dag Mods, mag deze account op anoniem? Bedankt alvast!
Ik wil graag op anoniem, bedankt Mods!
Lady*Voldemort schreef:
04-05-2018 21:07
Wat OB zegt. En dan wel een parodietopic gaan beoordelen natuurlijk, mag ik even een teiltje?
ajb Afbeelding
En aanvulling op mijn post. Ik ben natuurlijk superstom als ik denk dat de mods de vaste forummers 'kennen'. Ze kennen alleen de forummers waarover vaak gestaft wordt... En alles wat constant nieuwe nicks aanmaakt is 'vers' en zonder zonde.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Het topic "Dat noem ik eens een rotdag." is verwijderd ivm onrust stoken/ongepast.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Om de eendagsvliegen die zichzelf een lolletje hebben beloofd te weren is het niet een idee om pas een topic te mogen openen na een x aantal weken lid of zoveel x gereageerd in andere topics? Het is weer hartstikke raak met de onzin topics. En niet iedereen weet er wat leuks van te maken helaas.
Het topic "Zou jij Chinese sex willen met een man?" is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

nina1966 schreef:
04-05-2018 22:34
Om de eendagsvliegen die zichzelf een lolletje hebben beloofd te weren is het niet een idee om pas een topic te mogen openen na een x aantal weken lid of zoveel x gereageerd in andere topics? Het is weer hartstikke raak met de onzin topics. En niet iedereen weet er wat leuks van te maken helaas.
En tijdens vakantieperiodes een ‘slot’ erop? Geen nieuwe topics van nieuwe leden tijdens vakantieweken.
ModeratorViva schreef:
04-05-2018 22:36
Het topic "Zou jij Chinese sex willen met een man?" is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Neeeeeee, dat ga je niet menen :rofl: :rofl: :rofl:

Dus het oorspronkelijke topic kan gewoon blijven staan, terwijl er allemaal racistische en seksistische ranzigheden in staan, en een onschuldig parodietopic moet weg???

Jezus wat een armoede.
Voor de zekerheid heb ik het oorspronkelijke topic nog maar een keer gestaft. Met een uitgebreide uitleg erbij waarom ik jullie echt heel erg enorm dom vind.

Gotskolere zeg.
Ah, en de schrijver van het parodietopic heeft een perma dus.

Terwijl die rare trolchinees dus gewoon zijn gang kan gaan, met zijn onzinnigheden. Niet om het één of ander hoor, maar zijn jullie wel goed snik?
Lady*Voldemort schreef:
04-05-2018 23:42
Ah, en de schrijver van het parodietopic heeft een perma dus.

Terwijl die rare trolchinees dus gewoon zijn gang kan gaan, met zijn onzinnigheden. Niet om het één of ander hoor, maar zijn jullie wel goed snik?
Huh? Dat is wel heel raar. Behalve dat het een parodie was stond er geen onvertogen woord in. Dat is idd het tegenovergestelde van dat andere topic. Vrouwenhaat, negerhaat etc etc. Heel vreemd dat dat dan mag blijven. En nog een perma ban ook. Béétje (veel) té
:O Mods, dit is echt een té groot verschil in maatregelen.
Nou ja dat moet toch kunnen, negerhaat? Is echt veel minder erg dan een grapje. Stel je voor zeg, een grapje.
Oh ik zie nu dat jullie in dat topic van die trolchinees hebben zitten roeien. Het wordt echt steeds gekker hier. Iemand kan dus gewoon ongestraft schrijven dat negers lelijk zijn en zo, dan wordt het gewoon gewist en niks aan de hand, en als iemand anders dan een grapje maakt over zo'n raar topic wordt het topic verwijderd en de TO gepermaat. Echt jullie zijn niet goed bij je hoofd. Ik heb er niet eens woorden voor hoe achterlijk ik dit wel niet vind.
Eens met vrouwe Voldemort.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
En nee, ik maak geen grapje over jullie beleid, ik geef mijn mening alleen maar. En dat mag. Als het nou een grapje was had je me kunnen bannen, maar mening geven mag he. Zelfs als het rare meningen zijn over de uiterlijke kenmerken van negers dus een mening over de mentale gesteldheid van de mods moet dan toch ook wel kunnen.
O wow, dit is idd heel vreemd.
Life is short. Eat dessert first.
Het topic "Zou jij sex willen met een Chinese man?" is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

ModeratorViva schreef:
05-05-2018 00:33
Het topic "Zou jij sex willen met een Chinese man?" is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Joh :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven