Tattoo zit scheef
woensdag 9 mei 2018 om 10:42
Hallo allemaal,
Ik heb laatst mijn eerste tattoo laten zetten en tijdens het stencil zetten vond ik hem al een beetje off, mijn moeder en vriend vonden hem goed zo dus daar ben ik mee gegaan (stom). Nu hij erop zit vind ik hem toch best scheef en het stoort me wel.
Het is een konijn en hij zit op m’n enkel.
Is hier nog iets aan te doen?
Ik heb laatst mijn eerste tattoo laten zetten en tijdens het stencil zetten vond ik hem al een beetje off, mijn moeder en vriend vonden hem goed zo dus daar ben ik mee gegaan (stom). Nu hij erop zit vind ik hem toch best scheef en het stoort me wel.
Het is een konijn en hij zit op m’n enkel.
Is hier nog iets aan te doen?
woensdag 9 mei 2018 om 11:18
woensdag 9 mei 2018 om 11:18
+1 Ik vind hem ook prima. Leuke tattoo.chentolove schreef: ↑09-05-2018 11:15Ik vind 'm prima, lijkt me recht tov je enkelstand (natuurlijk niet tov de grond, maar dat is ook minder logisch)
Misschien moet je er nog aan wennen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 9 mei 2018 om 11:22
Ja dat vond ik dus ook toen ik in de tattoo shop was maar nu dat ik m een tijdje heb zit ie toch iets van een halve centimeter te scheef... tips om daar mee om te gaan?chentolove schreef: ↑09-05-2018 11:15Ik vind 'm prima, lijkt me recht tov je enkelstand (natuurlijk niet tov de grond, maar dat is ook minder logisch)
woensdag 9 mei 2018 om 11:25
Ja als ik m’n been beweeg gaat ie natuurlijk mee naar voor en naar achter maar de lijn van m’n enkel blijft tzelfde. Ik kan niet altijd m’n been schuin gaan houden zodat ie goed zit. Het gaat me om de verhouding tussen de hoek van de tattoo en van mn enkel
woensdag 9 mei 2018 om 11:29
woensdag 9 mei 2018 om 11:32
Naar rechts een beetje. Maar niet de moeite waard. Je ziet het zelf. Als je het niet had gezegd had ik het niet gezien.AndreaX schreef: ↑09-05-2018 11:30http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2ecl ... vK_kBZNfYU
Hij kanteld dus een beetje naar voren toe
woensdag 9 mei 2018 om 11:33
Dit is wel goed bijgewerkt!
Dit is mijn motto
woensdag 9 mei 2018 om 11:35
AndreaX schreef: ↑09-05-2018 11:30http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2ecl ... vK_kBZNfYU
Hij kanteld dus een beetje naar voren toe
Nee hij zit goed hoor, anders lijkt het juist alsof het beest achterover valt.
woensdag 9 mei 2018 om 11:38
Ja oke maar ik weet dan niet hoe ik m’n mening daar zomaar over kan veranderen. Ik kan er niet veel meer aan doen want hij zit erop zoals ie erop zit maar hoe verander ik m’n negatieve gedachtes erover in positieve?