Mode & Beauty alle pijlers

Tattoo zit scheef

09-05-2018 10:42 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb laatst mijn eerste tattoo laten zetten en tijdens het stencil zetten vond ik hem al een beetje off, mijn moeder en vriend vonden hem goed zo dus daar ben ik mee gegaan (stom). Nu hij erop zit vind ik hem toch best scheef en het stoort me wel.
Het is een konijn en hij zit op m’n enkel.
Is hier nog iets aan te doen?
AndreaX schreef:
09-05-2018 11:38
Ja oke maar ik weet dan niet hoe ik m’n mening daar zomaar over kan veranderen. Ik kan er niet veel meer aan doen want hij zit erop zoals ie erop zit maar hoe verander ik m’n negatieve gedachtes erover in positieve?
Door er niet zo'n drama van te maken?
AndreaX schreef:
Ja oke maar ik weet dan niet hoe ik m’n mening daar zomaar over kan veranderen. Ik kan er niet veel meer aan doen want hij zit erop zoals ie erop zit maar hoe verander ik m’n negatieve gedachtes erover in positieve?
je kan ook mij en de anderen geloven, dat hij echt goed zit.
ik ben echt een zeikerd wat dat betreft, dat alles precies recht geplakt moet worden en op welke hoogte etc etc
en dan zou ik dus ook eerlijk zijn als ik vind dat hij niet goed zit.
AndreaX schreef:

Zit je tampon ook scheef? ;-)
Hij zit goehoeeed.
AndreaX schreef:
Ik snap wel wat je bedoelt.
Iedereen kan zeggen dat ie goed zit, maar als jij dat niet vindt, kan iedereen zeggen wat ie wil, maar dan zie je het niet.

Ik zou proberen te accepteren dat je er zo tegen aan kijkt en daarbij bedenken dat het misschien in je hoofd zit dat ie scheef zit.
rozamunda schreef:
09-05-2018 11:40
je kan ook mij en de anderen geloven, dat hij echt goed zit.
ik ben echt een zeikerd wat dat betreft, dat alles precies recht geplakt moet worden en op welke hoogte etc etc
en dan zou ik dus ook eerlijk zijn als ik vind dat hij niet goed zit.

Ik vind dat ie een klein beetje naar rechts helt.
Maar niet noemenswaardig.
Hmm, oke.
Bedankt voor alle hulp en tips
je wilt toch niet dat hij voorover op ze snufferdje kukelt
Hoe had jij hem gewild dan.
Optisch klopt het iig.
rozamunda schreef:
09-05-2018 11:44
Nee daar gaat t dus juis om. Ik vind dat ie met z’n achterpoot net iets meer naar beneden had gemoeten... nu valt ie een neetje naar rechts
rozamunda schreef:
Nee daar gaat t dus juis om. Ik vind dat ie met z’n achterpoot net iets meer naar beneden had gemoeten... nu valt ie een neetje naar rechts
Moiren’ schreef:
Hoe had jij hem gewild dan.
Optisch klopt het iig.
Ja ik weet niet, hij lijkt nu een beetje schuin. Maar oo de tekening zit er ook wat schaduw op de “grond” miss als ik dat erbij laat zetten dat het dan beter is met de diepte enzo
google even op worst tattoo
wedden dat je heel blij bent met je tatoeage ;-)
AndreaX schreef:
09-05-2018 11:49
Ja ik weet niet, hij lijkt nu een beetje schuin. Maar oo de tekening zit er ook wat schaduw op de “grond” miss als ik dat erbij laat zetten dat het dan beter is met de diepte enzo
HOU ER OVER OP!!!!!
AndreaX schreef:
09-05-2018 11:47

Ja, ik zie het ook zoals jij het ziet.

Maar niet de moeite waard.
Het is een leuke tattoo!
Yasna schreef:
09-05-2018 11:53
Ja, ik zie het ook zoals jij het ziet.

Maar niet de moeite waard.
Het is een leuke tattoo!
Dank je... dit helpt meer dan die reacties over dat ie wel goed zit enzo. Ik ga iig met alles aan de slag
AndreaX schreef:
09-05-2018 11:49
Mens, wat maak je het jezelf moeilijk.
De volgende x moet je een slak laten tatoeëren, dan kan je er zout op leggen :biggrin:

Ik vind het een hele schattige tattoo en hij zit goed ! Heb er heeeeel lang naar gekeken en nog steeds geen irritatie gehad dat het :bunny: scheef zou zitten. Een goede tatoeerder heeft daar ook echt wel aandacht voor. Probeer je over je gedachte heen te zetten.
AndreaX schreef:
09-05-2018 11:55
Dank je... dit helpt meer dan die reacties over dat ie wel goed zit enzo. Ik ga iig met alles aan de slag
Ooooo je wilde gewoon je gelijk. Had dat dan even in je OP gezet.
AndreaX schreef:

Hij helt ietsje naar voren inderdaad. Ietsje naar rechts.

Maar het is echt niet de moeite waard. Als je het niet had gezegd had ik het niet gezien.
Ik vind hem erg schattig, en op benen/armen is het toch lastig hoor, want je ziet hem vanaf een totaal andere hoek dan mensen die er naar kijken.

Ik heb een tatoeage op mijn pols en als ik mijn hand beweeg zit die ook scheef, maar je kan je hand(in jouw geval been) toch niet altijd recht houden :p
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
AndreaX schreef:
Dat ene pootje zit iets meer naar onder ja, maar dat is ook niet de basis vind ik. Hij zit gewoon en dat pootje houdt hij iets lager dan zijn lichaam, niet abnormaal. Het zitvlak vind ik net de basis.
AndreaX schreef:
hij zit niet goed. ik zou er een tribal overheen laten zetten
chentolove schreef:
09-05-2018 11:59
Dat ene pootje zit iets meer naar onder ja, maar dat is ook niet de basis vind ik. Hij zit gewoon en dat pootje houdt hij iets lager dan zijn lichaam, niet abnormaal. Het zitvlak vind ik net de basis.
Hmm ja zo kan je er ook naar kijken
Ik hou niet van tattoos maar ik vind deze wel heel leuk! On topic, ik vind hem niet scheef zitten. Wellicht moet je er gewoon aan wennen. Laat het even en bepaal over drie maanden oid hoe je er dan tegenaan kijkt.
Beide achterpootjes staan evenwijdig aan de grond. Het beest zit dus kaarsrecht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven