Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 9 mei 2018 om 11:54
Nou nou. Grenzen zoeken is een mooi ding, maar je kunt ook overdrijven he.vrouwjagersma schreef: ↑09-05-2018 11:36Ik heb geen tatoeages, geen piercings, geen gaatjes in mijn oren. Alsnog ben ik echt een wildebras. Zo at ik vandaag mijn druiven zo van het trosje. Ik had ze natuurlijk wel even afgespoeld.

woensdag 9 mei 2018 om 11:55
Ik was opgelucht toen ik verder las. Best beschamend eigenlijk.
Net als dat aarsgewei waarvoor ik me hoor te schamen geloof ik.

woensdag 9 mei 2018 om 11:56

woensdag 9 mei 2018 om 12:03
woensdag 9 mei 2018 om 12:10
Iedereen doet maar met z'n lijf wat ie zelf wil. Ik zag gisteren twee vrouwen met een grote tatoeage op hun onderrug. Het was duidelijk dat het canvas een stuk kleiner was toen ze geplaatst werden. Vandaar dat ik me afvroeg of mensen daarover nadenken als ze een tato op die plek willen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

woensdag 9 mei 2018 om 12:18
Met of zonder pitten? Even voor de beeldvorming.vrouwjagersma schreef: ↑09-05-2018 11:36Ik heb geen tatoeages, geen piercings, geen gaatjes in mijn oren. Alsnog ben ik echt een wildebras. Zo at ik vandaag mijn druiven zo van het trosje. Ik had ze natuurlijk wel even afgespoeld.

woensdag 9 mei 2018 om 12:20
Ik denk wel dat erover nagedacht wordt maar ergens ook weer gedacht wordt dat ze niet zullen aankomen of afvallen. En qua ouder worden hoort erbij ofzo.Oudblond schreef: ↑09-05-2018 12:10Iedereen doet maar met z'n lijf wat ie zelf wil. Ik zag gisteren twee vrouwen met een grote tatoeage op hun onderrug. Het was duidelijk dat het canvas een stuk kleiner was toen ze geplaatst werden. Vandaar dat ik me afvroeg of mensen daarover nadenken als ze een tato op die plek willen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

woensdag 9 mei 2018 om 12:24
Lady*Voldemort schreef: ↑09-05-2018 12:21Wel grote schakels nemen dan, anders krijg je de poep er zo lastig uit.
Gewoon vaker naar de Chinees, dan past het wel door de kleinere schakels.

woensdag 9 mei 2018 om 13:30
Rode (ik weiger ze blauwe te noemen), want die zijn in de aanbieding bij de gele supermarkt. En altijd pitloos. Jongens, dat hele verantwoord eten is al genoeg struggle, dan ga ik niet ook nog als een malle de hele tijd pitjes uitspugen. Doorslikken mag niet, dan groeit er een druivenstruik in je buik.