Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Moiren’ schreef:
09-05-2018 11:43
Oh, Ik las “zo at ik vandaag mijn druiven zo van het trosje” en het eerste wat ik dacht was “ toch wel afgespoeld?!”
:-$
:proud:
Keepin' it gangsta!
Oudblond schreef:
09-05-2018 11:30
Alles beter dan een 'aarsgewei'.
Net even gevoeld. De "pijn" van het tattoeren op m'n rib vond ik al lastig lang vol te houden, een aarsgewei gaat het wat dat betreft voor mij niet worden.
vrouwjagersma schreef:
09-05-2018 11:36
Ik heb geen tatoeages, geen piercings, geen gaatjes in mijn oren. Alsnog ben ik echt een wildebras. Zo at ik vandaag mijn druiven zo van het trosje. Ik had ze natuurlijk wel even afgespoeld.
Nou nou. Grenzen zoeken is een mooi ding, maar je kunt ook overdrijven he.
vrouwjagersma schreef:
09-05-2018 11:48
:proud:
Ik was opgelucht toen ik verder las. Best beschamend eigenlijk.
Net als dat aarsgewei waarvoor ik me hoor te schamen geloof ik.
Azarole schreef:
09-05-2018 11:53
Net even gevoeld. De "pijn" van het tattoeren op m'n rib vond ik al lastig lang vol te houden, een aarsgewei gaat het wat dat betreft voor mij niet worden.
Je kan je gewei ook gewoon bij je stuitje van start laten gaan in plaats van in je aars.
Azarole schreef:
09-05-2018 11:53
Tattoo op je onderrug voel je echt niets van.
Moiren’ schreef:
09-05-2018 11:55
Ik was opgelucht toen ik verder las. Best beschamend eigenlijk.
Net als dat aarsgewei waarvoor ik me hoor te schamen geloof ik.

Je moet er diamantjes aan laten hangen, ben je weer helemaal hip :proud:
Star² schreef:
09-05-2018 11:57
Je moet er diamantjes aan laten hangen, ben je weer helemaal hip :proud:
Aan mijn aars?
Moiren’ schreef:
09-05-2018 11:58
Aan mijn aars?
Jep.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Moiren’ schreef:
Aan mijn aars?
Waarom niet? Mannen hebben ook kroonjuwelen.
Tis wel weer eens wat anders dan een diamant aan mijn vinger. Ik zal eens gaan hinten.
Moiren’ schreef:
09-05-2018 12:02
Tis wel weer eens wat anders dan een diamant aan mijn vinger. Ik zal eens gaan hinten.
Niet gaan hinten, snappen ze niet. Gewoon gelijk duidelijk zijn.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Iedereen doet maar met z'n lijf wat ie zelf wil. Ik zag gisteren twee vrouwen met een grote tatoeage op hun onderrug. Het was duidelijk dat het canvas een stuk kleiner was toen ze geplaatst werden. Vandaar dat ik me afvroeg of mensen daarover nadenken als ze een tato op die plek willen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrouwjagersma schreef:
09-05-2018 11:36
Ik heb geen tatoeages, geen piercings, geen gaatjes in mijn oren. Alsnog ben ik echt een wildebras. Zo at ik vandaag mijn druiven zo van het trosje. Ik had ze natuurlijk wel even afgespoeld.
Met of zonder pitten? Even voor de beeldvorming.
Moiren’ schreef:
Aan mijn aars?

Ja, met een kettinkje.
Oudblond schreef:
09-05-2018 12:10
Iedereen doet maar met z'n lijf wat ie zelf wil. Ik zag gisteren twee vrouwen met een grote tatoeage op hun onderrug. Het was duidelijk dat het canvas een stuk kleiner was toen ze geplaatst werden. Vandaar dat ik me afvroeg of mensen daarover nadenken als ze een tato op die plek willen.
Ik denk wel dat erover nagedacht wordt maar ergens ook weer gedacht wordt dat ze niet zullen aankomen of afvallen. En qua ouder worden hoort erbij ofzo.
Labalade schreef:
09-05-2018 12:18
Met of zonder pitten? Even voor de beeldvorming.
En de kleur! Ook niet onbelangrijk.
Star² schreef:
Ja, met een kettinkje.
Wel grote schakels nemen dan, anders krijg je de poep er zo lastig uit.
Lady*Voldemort schreef:
09-05-2018 12:21
Wel grote schakels nemen dan, anders krijg je de poep er zo lastig uit.

Gewoon vaker naar de Chinees, dan past het wel door de kleinere schakels.
Moiren’ schreef:
09-05-2018 11:56
Tattoo op je onderrug voel je echt niets van.
Toch maar eens overwegen dan. Oh nee, ik had beloofd aan mezelf voorlopig geen nieuwe meer te laten plaatsen.
Kia•Ora schreef:
09-05-2018 12:20
En de kleur! Ook niet onbelangrijk.
Eens! Rode zijn vaak toch zoeter dan witte. Zeker kleine witte zijn soms best zuur. Qua dapper zijn, schat ik in dat VrouwJagersma witte pitloze druiven van het trosje heeft gegeten. De doerak.
Rode (ik weiger ze blauwe te noemen), want die zijn in de aanbieding bij de gele supermarkt. En altijd pitloos. Jongens, dat hele verantwoord eten is al genoeg struggle, dan ga ik niet ook nog als een malle de hele tijd pitjes uitspugen. Doorslikken mag niet, dan groeit er een druivenstruik in je buik.
Star² schreef:
Ja, met een kettinkje.
Ik laat ze implanteren.
Moiren’ schreef:
09-05-2018 13:38
Ik laat ze implanteren.
Wanneer is de bruiloft?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven