Uitgerekend December/Januari!
maandag 23 april 2018 om 20:40
Hierbij een topic voor iedereen die in december 2018/januari 2019 is uitgerekend.
Voel je vrij om mee te schrijven. Je kunt de tabel zelf bijwerken (zie gegevens hieronder)
of zet je gegevens dikgedrukt in het topic en vraag of iemand anders het voor je in de tabel verwerkt.
Veel schrijfplezier!
Inlognaam: Suzanne91_
wachtwoord: Suzanne91_
Ingeb84
ideetje88
Muisjemeisje
Madderijn
Hoiii123, Bloem2222, Avocadopi87, zoonzoonbaby, localhero, bon28, MQ11: ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. inactiviteit. Mocht je weer mee willen kletsen, dan kun je je gegevens weer toevoegen.
Voel je vrij om mee te schrijven. Je kunt de tabel zelf bijwerken (zie gegevens hieronder)
of zet je gegevens dikgedrukt in het topic en vraag of iemand anders het voor je in de tabel verwerkt.
Veel schrijfplezier!
Inlognaam: Suzanne91_
wachtwoord: Suzanne91_
Nickname | leeftijd | Hoeveelste kindje | uitgerekende datum | geslacht | Bevallen |
Suusj91 | 27 | eerste kindje | 29 december 2018 | jongen | ![]() |
Bruschetta_ | 29 | eerste kindje | 31december | verrassing | ![]() Bevallen van een zoon! |
felyar90 | 27 | Eerste kindje | 21 December 2018 | meisje | ![]() |
ClaireSophie | 29 | eerste kindje | 31 december 2018 | meisje | ![]() |
Bakerloo | 34 | eerste kindje | 27 december 2018 | ? | |
Yellow002 | 31 | eerste kindje | 20 december 2018 | verrassing | ![]() |
DANIYL | 27 | eerste kindje | 19 december 2018 | onbekend | |
Sammie2636 | 26 | eerste kindje | 21 december 2018 | jongen | ![]() |
Jo_tasy | 29 | tweede kindje | 7 januari 2019 | meisje | ![]() |
Mama_30 | 30 | derde kindje | 24 december 2018 | onbekend | |
MarisKF | 25 | eerste kindje | 3 januari 2019 | meisje | ![]() |
Svea84 | 33 | tweede kindje | 6 januari 2019 | jongen | ![]() |
rose1 | 28 | eerste kindje | 5 januari 2019 | verrassing | |
kersopdetaart | 33 | derde en vierde kindje | 6 januari 2019 | ? | |
Dreamboat | 26 | eerste kindje | 12 Januari 2019 | jongen | |
Sophie990 | 27 | eerste twee kindjes | 5 januari | onbekend | |
Nausicaa | 37 | eerste kindje | 11 december | meisje | ![]() |
Ingeb84 | 33/36 | eerste kindje | 27 februari | onbekend | |
Renata83 | 36 | tweede kindje | 27 januari | jongen |

Hoiii123, Bloem2222, Avocadopi87, zoonzoonbaby, localhero, bon28, MQ11: ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. inactiviteit. Mocht je weer mee willen kletsen, dan kun je je gegevens weer toevoegen.
anoniem_368334 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 09:55
94.50% gewijzigd
dinsdag 8 mei 2018 om 13:46
@inge wat een vreselijk nieuws... dat wil écht niemand horen
wat yellow zegt kan inderdaad altijd nog, maar ik kan me voorstellen dat dat ook weer als valse hoop kan voelen..
Ik had ook een onregelmatige cyclus, eigenlijk NOD op 24 april (1e dag ongesteldheid 27 maart) en dikke strepen vanaf 28 april. Geen idee dus of het nu 5+5 is of misschien 5+3.. maar het kan ook ineens 6+ zijn. Dat maakt het wel extra lastig bij een 1e echo kan ik me voorstellen.
Ik hoop in ieder geval dat jullie alsnog snel heel veel geluk hebben

Ik had ook een onregelmatige cyclus, eigenlijk NOD op 24 april (1e dag ongesteldheid 27 maart) en dikke strepen vanaf 28 april. Geen idee dus of het nu 5+5 is of misschien 5+3.. maar het kan ook ineens 6+ zijn. Dat maakt het wel extra lastig bij een 1e echo kan ik me voorstellen.
Ik hoop in ieder geval dat jullie alsnog snel heel veel geluk hebben

dinsdag 8 mei 2018 om 15:01
Ha lieve meiden,
Nee, het kan gewoon helaas niet... hebben die week geen sex gehad omdat ik een soort lichte menstruatie had 8dgn lang...(wat ik achteraf zie als innesteling).
Net gesprek gehad met verloskundige, daarmee ook nog zitten rekenen... en de opties besproken, ga het nu nog even een week aankijken, het gebeurd geregeld dat de hersenen nu ze het weten dat het niet leeft, alsnog de miskraam op gang komt... en anders naar de gynaecoloog voor pillen om het op te wekken. (Dan maken ze ook altijd nog een echo volgens mij, voor de zekerheid). Gesprek was fijn, en al iets meer rust. Wil t ook echt zien (naast mn verdriet), dat het blijkbaar geen gezond vruchtje was en de natuur daarom dit doet. En kan iig zwanger worden, wat ook fijn is om te weten.. mn vriend en ik praten goed, dus dit komt ook weer goed! Nu nog erg dubbel..
en nu erg moe, van veel huilen en praten. Wat kan t snel omslaan van euforie naar verdriet:-(
Hopelijk wel snel nu alles eruit, zodat t zwangere gevoel weg gaat, en mn lichaam weer kan herstellen.
Bedankt voor alle lieve berichtjes en meeleven!
Nee, het kan gewoon helaas niet... hebben die week geen sex gehad omdat ik een soort lichte menstruatie had 8dgn lang...(wat ik achteraf zie als innesteling).
Net gesprek gehad met verloskundige, daarmee ook nog zitten rekenen... en de opties besproken, ga het nu nog even een week aankijken, het gebeurd geregeld dat de hersenen nu ze het weten dat het niet leeft, alsnog de miskraam op gang komt... en anders naar de gynaecoloog voor pillen om het op te wekken. (Dan maken ze ook altijd nog een echo volgens mij, voor de zekerheid). Gesprek was fijn, en al iets meer rust. Wil t ook echt zien (naast mn verdriet), dat het blijkbaar geen gezond vruchtje was en de natuur daarom dit doet. En kan iig zwanger worden, wat ook fijn is om te weten.. mn vriend en ik praten goed, dus dit komt ook weer goed! Nu nog erg dubbel..
en nu erg moe, van veel huilen en praten. Wat kan t snel omslaan van euforie naar verdriet:-(
Hopelijk wel snel nu alles eruit, zodat t zwangere gevoel weg gaat, en mn lichaam weer kan herstellen.
dinsdag 8 mei 2018 om 16:28
ingeb84 schreef: ↑08-05-2018 15:01Ha lieve meiden,

dinsdag 8 mei 2018 om 16:55
Alle toevoeg (forummers, extra tabellen) verzoekjes doe ik later deze week. Ben vandaag non stop aan het overgeven.
Maar wie de uitdaging aan wil: inloggen met de gegevens uit de openingspost. Openingspost aanpassen. Het spreekt echt vanzelf. Je kan een subtabel van iemand kopiëren en plakken en dan vervangen door iemand anders gegevens.
Maar wie de uitdaging aan wil: inloggen met de gegevens uit de openingspost. Openingspost aanpassen. Het spreekt echt vanzelf. Je kan een subtabel van iemand kopiëren en plakken en dan vervangen door iemand anders gegevens.

dinsdag 8 mei 2018 om 18:35
dinsdag 8 mei 2018 om 19:14
Hier 2jongens van 4 en 2! Ik wilde er zelf het liefst niet teveel tussen, maar duurde toch even voordat ik weer klaar was voor deze zwangerschap.en bij jou de leeftijden? Ik gok ook twee jongens gezien je Nick? HahaZoonzoonbaby schreef: ↑07-05-2018 22:09Leuk ja! In mijn omgeving erg weinig mensen met 3 kindjes! Hoe oud zijn je andere 2 kinderen? Hier doen we nu maar gelijk de tropenjaren aaneen hihi.
dinsdag 8 mei 2018 om 19:17
Waar verdrietig Inge, sterkte.
Ergens hoop ik dat jouw lichaam zelf het besluit neemt, dat lijkt me fijner. Bij mij voelde het als zware menstruatie. Het kan pas toen ik thuis was en mee kon ontspannen, al had ik al wel steeds meer menstruatieklachten einde middag.
Hier gaat alles nog goed. Koffie in de ochtend lukt niet, ook tien uur cappuccino gaat prima.
Drank mis ik niet eens.
Dubieuze kaas en worst blief ik niet (kortingscode erop vanwege tht staat mee echt tegen).
Vandaag heerlijk quinoa met komkommer, feta, paprika, peterselie gegeten met stukje vlees.
Soms overdag veel trek, dan weer in de avond geen plek meer voor tweede thee.
Ergens hoop ik dat jouw lichaam zelf het besluit neemt, dat lijkt me fijner. Bij mij voelde het als zware menstruatie. Het kan pas toen ik thuis was en mee kon ontspannen, al had ik al wel steeds meer menstruatieklachten einde middag.
Hier gaat alles nog goed. Koffie in de ochtend lukt niet, ook tien uur cappuccino gaat prima.
Drank mis ik niet eens.
Dubieuze kaas en worst blief ik niet (kortingscode erop vanwege tht staat mee echt tegen).
Vandaag heerlijk quinoa met komkommer, feta, paprika, peterselie gegeten met stukje vlees.
Soms overdag veel trek, dan weer in de avond geen plek meer voor tweede thee.
dinsdag 8 mei 2018 om 21:23
Aargghh net een hele reactie getypt en opeens alles weg, poging 2 dus....
@Yellow bedankt voor het meedenken over die HCG, ik wist echt niet dat die waarden zoveel kunnen verschillen
Fijn dat ze zo goed naar je luisteren met de echo's en je op die manier gerust kunnen stellen. Echt naar om te lezen dat je je zo slecht voelt. Wel fijn dat die medicatie af en toe een beetje lijkt te helpen en je weer wat meer kan eten. Ik ben nu drie dagen misselijk en ben er al wel weer klaar mee
Maar goed ik bereid me er maar op voor dat het nog wel erger zal worden waarschijnlijk... Vind het lastig, want ben ik het verleden ook in therapie geweest voor een overgeefangst. Verder ben ik heel normaal hoor
Voor wat betreft de NIPT, ik heb het hier nog niet met mijn vriend over gehad, maar ik weet eigenlijk wel wat hij gaat willen. We hebben namelijk wel besproken wat we zouden doen als ons kindje een ernstige afwijking zou hebben. We zeiden toen beide dat we de zwangerschap dan waarschijnlijk zouden afbreken. Maar goed als je eenmaal echt voor die keuze staat, dan is het waarschijnlijk een heel ander verhaal.
Qua eten. Ik heb vooral helemaal geen zin meer in eten! Ik heb de hele tijd een brok in mijn keel, een droge mond en ben misselijk. Dan kan ik ook opeens heel hongerig worden en dan een paar minuten later extra misselijk worden als ik niet eet
Moet er echt voor gaan zorgen dat ik gewoon altijd eten bij me heb. Op zich denk ik niet dat ik qua eten veel ga missen. Ik drink al geen koffie en alcohol en eet nauwelijks rauw vlees of vis. Alleen een biefstukje op zijn tijd eet ik wel graag, maar goed dat kan ik best wel een paar maandjes missen.
@Yellow bedankt voor het meedenken over die HCG, ik wist echt niet dat die waarden zoveel kunnen verschillen

Voor wat betreft de NIPT, ik heb het hier nog niet met mijn vriend over gehad, maar ik weet eigenlijk wel wat hij gaat willen. We hebben namelijk wel besproken wat we zouden doen als ons kindje een ernstige afwijking zou hebben. We zeiden toen beide dat we de zwangerschap dan waarschijnlijk zouden afbreken. Maar goed als je eenmaal echt voor die keuze staat, dan is het waarschijnlijk een heel ander verhaal.
Qua eten. Ik heb vooral helemaal geen zin meer in eten! Ik heb de hele tijd een brok in mijn keel, een droge mond en ben misselijk. Dan kan ik ook opeens heel hongerig worden en dan een paar minuten later extra misselijk worden als ik niet eet

woensdag 9 mei 2018 om 11:29
Dank jullie!
Na veel praten en nadenken, verloskundige gebeld, dat we toch een afspraak bij een gynaecoloog al hebben staan, wil toch voor curretage gaan als het komende dagen niet vanzelf op gang komt. Dinsdagochtend afspraak, dan eerst alles weer bespreken en hoop dan volg week vrijdag curretage te krijgen als t nog nodig is, dan lang pinksterweekend om te herstellen en weer door te kunnen... het idee dat er nu al 2-3wkn een leeg vruchtzakje in mn lichaam zit, maar mn lijf nogniet doorheeft dat t mis is, voelt ook gek. Dus wil niet te lang gaan zitten wachten, dan maar de afspraak vast hebben staan.
Hebben er al vrede mee, naast dat we verdrietig zijn dat het niet zo mocht zijn.. het was blijkbaar echt geen goed vruchtje. En nog alle vertrouwen dat een volgende keer vast wel goed gaat!
Jullie allemaal genietse van je zwangerschap, jullie kansen voor een gezond kindje zijn door mij alweer gestegen;-)
Na veel praten en nadenken, verloskundige gebeld, dat we toch een afspraak bij een gynaecoloog al hebben staan, wil toch voor curretage gaan als het komende dagen niet vanzelf op gang komt. Dinsdagochtend afspraak, dan eerst alles weer bespreken en hoop dan volg week vrijdag curretage te krijgen als t nog nodig is, dan lang pinksterweekend om te herstellen en weer door te kunnen... het idee dat er nu al 2-3wkn een leeg vruchtzakje in mn lichaam zit, maar mn lijf nogniet doorheeft dat t mis is, voelt ook gek. Dus wil niet te lang gaan zitten wachten, dan maar de afspraak vast hebben staan.
Hebben er al vrede mee, naast dat we verdrietig zijn dat het niet zo mocht zijn.. het was blijkbaar echt geen goed vruchtje. En nog alle vertrouwen dat een volgende keer vast wel goed gaat!
Jullie allemaal genietse van je zwangerschap, jullie kansen voor een gezond kindje zijn door mij alweer gestegen;-)
woensdag 9 mei 2018 om 11:33
Hoi hoi! Paar daagjes even niet online geweest en hup weer een paar pagina's tekst erbij haha!
@Yellow de tabel is al bijgewerkt.
@inge wat erg Voor jullie! Hopelijk zit het jullie snel weer n beetje mee!
Verder hier de afgelopen druk druk gehad, lekker genoten van het prachtige weer. Enige klachten die ik momenteel regelmatig heb is winderigheid en diarree gelukkig verder weinig andere symptomen en ik voel me er gelukkig erg goed bij! Heb inmiddels ook al een zwangerbox bij Etos kunnen ophalen, daar hadden we ons voor aangemeld en zo ook de blije doos. Als je echt gaat voor een doos met baby spullen waar je echt wat aan hebt zou ik niet bij Etos de zwangerbox aanvragen zit vrij weinig in. Slechts een jillz, 1 pamper luier, creme tegen striemen, vsm billenzalf en waardebon voor een speentje. Verder 3 tijdschriften en de rest alleen maar informatie boekjes voor de producten die er in zitten.
Verder heb ik trouwens nog wel 1 slimme tip voor de dames als je straks baby spulletjes wil aanschaffen en wilt weten wat je nodig heb gebruik dan dit:
https://www.24baby.nl/zwanger/wat-regel ... tzetlijst/
Ik gebruik deze lijst zelf ook beginnend met de kleine spulletjes
@Yellow de tabel is al bijgewerkt.
@inge wat erg Voor jullie! Hopelijk zit het jullie snel weer n beetje mee!
Verder hier de afgelopen druk druk gehad, lekker genoten van het prachtige weer. Enige klachten die ik momenteel regelmatig heb is winderigheid en diarree gelukkig verder weinig andere symptomen en ik voel me er gelukkig erg goed bij! Heb inmiddels ook al een zwangerbox bij Etos kunnen ophalen, daar hadden we ons voor aangemeld en zo ook de blije doos. Als je echt gaat voor een doos met baby spullen waar je echt wat aan hebt zou ik niet bij Etos de zwangerbox aanvragen zit vrij weinig in. Slechts een jillz, 1 pamper luier, creme tegen striemen, vsm billenzalf en waardebon voor een speentje. Verder 3 tijdschriften en de rest alleen maar informatie boekjes voor de producten die er in zitten.
Verder heb ik trouwens nog wel 1 slimme tip voor de dames als je straks baby spulletjes wil aanschaffen en wilt weten wat je nodig heb gebruik dan dit:
https://www.24baby.nl/zwanger/wat-regel ... tzetlijst/
Ik gebruik deze lijst zelf ook beginnend met de kleine spulletjes
woensdag 9 mei 2018 om 11:51
Dat soort dingen als een blije doos enzo wil ik echt pas later gaan bestellen als het allemaal wat zekerder is. Hoe lang ben jij nu zwanger Suusj?
Snap ik Inge, dat je het liefst een curettage wil als het niet vanzelf loskomt de komende dagen. Hopelijk is het niet nodig en komt het vanzelf binnenkort!
Snap ik Inge, dat je het liefst een curettage wil als het niet vanzelf loskomt de komende dagen. Hopelijk is het niet nodig en komt het vanzelf binnenkort!
woensdag 9 mei 2018 om 12:05
woensdag 9 mei 2018 om 12:09
Ik vond de blije dozen wel leuk, maakte het echter een je kunt wat producten proberen.
Bellen valt mee, een volgens mij kreeg ik ook zo'n tijdschrift voor niks, en dat was ook best leuk!
Ik ben helemaal blij met mijn echo vandaag: een kindje precies op lengte, met een goed knipperend hartje. Helemaal volgens het boekje.
Man was mee, we hadden allebei de tranen ervan in de ogen.
En gelukkig eentje, dat is genoeg ook.
Nu nog nadenken wanneer we het vertellen. Moederdag is wel een goede.
Bellen valt mee, een volgens mij kreeg ik ook zo'n tijdschrift voor niks, en dat was ook best leuk!
Ik ben helemaal blij met mijn echo vandaag: een kindje precies op lengte, met een goed knipperend hartje. Helemaal volgens het boekje.
Man was mee, we hadden allebei de tranen ervan in de ogen.
En gelukkig eentje, dat is genoeg ook.
Nu nog nadenken wanneer we het vertellen. Moederdag is wel een goede.
woensdag 9 mei 2018 om 12:28