Uitgerekend December/Januari!

23-04-2018 20:40 1294 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij een topic voor iedereen die in december 2018/januari 2019 is uitgerekend.
Voel je vrij om mee te schrijven. Je kunt de tabel zelf bijwerken (zie gegevens hieronder)
of zet je gegevens dikgedrukt in het topic en vraag of iemand anders het voor je in de tabel verwerkt.
Veel schrijfplezier!

Inlognaam: Suzanne91_
wachtwoord: Suzanne91_
Nickname leeftijd Hoeveelste kindje uitgerekende datum geslacht Bevallen
Suusj91 27 eerste kindje 29 december 2018 jongen :flirting: 15 december
Bruschetta_ 29 eerste kindje 31december verrassing :flirting: 18 december
Bevallen van een zoon!
felyar90 27 Eerste kindje 21 December 2018 meisje :flirting: 25 november
ClaireSophie 29 eerste kindje 31 december 2018 meisje :flirting: 6 januari
Bakerloo 34 eerste kindje 27 december 2018 ?
Yellow002 31 eerste kindje 20 december 2018 verrassing :flirting: 28 december bevallen van een dochter!
DANIYL 27 eerste kindje 19 december 2018 onbekend
Sammie2636 26 eerste kindje 21 december 2018 jongen :flirting: 17 december
Jo_tasy 29 tweede kindje 7 januari 2019 meisje :flirting: 7 januari
Mama_30 30 derde kindje 24 december 2018 onbekend
MarisKF 25 eerste kindje 3 januari 2019 meisje :flirting: 28 december
Svea84 33 tweede kindje 6 januari 2019 jongen :flirting: 27 december
rose1 28 eerste kindje 5 januari 2019 verrassing
kersopdetaart 33 derde en vierde kindje 6 januari 2019 ?
Dreamboat 26 eerste kindje 12 Januari 2019 jongen
Sophie990 27 eerste twee kindjes 5 januari onbekend
Nausicaa 37 eerste kindje 11 december meisje :flirting: 2 december
Ingeb84 33/36 eerste kindje 27 februari onbekend
Renata83 36 tweede kindje 27 januari jongen
:rose: Ingeb84 :rose: ideetje88 :rose: Muisjemeisje :rose: Madderijn

Hoiii123, Bloem2222, Avocadopi87, zoonzoonbaby, localhero, bon28, MQ11: ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. inactiviteit. Mocht je weer mee willen kletsen, dan kun je je gegevens weer toevoegen.
anoniem_368334 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 09:55
94.50% gewijzigd
Aw Inge wat verdrietig :( Ik ben er even stil van. Heel veel sterkte!
@inge wat een vreselijk nieuws... dat wil écht niemand horen :( wat yellow zegt kan inderdaad altijd nog, maar ik kan me voorstellen dat dat ook weer als valse hoop kan voelen..

Ik had ook een onregelmatige cyclus, eigenlijk NOD op 24 april (1e dag ongesteldheid 27 maart) en dikke strepen vanaf 28 april. Geen idee dus of het nu 5+5 is of misschien 5+3.. maar het kan ook ineens 6+ zijn. Dat maakt het wel extra lastig bij een 1e echo kan ik me voorstellen.

Ik hoop in ieder geval dat jullie alsnog snel heel veel geluk hebben :redrose:
Ownee Inge wat een verdrietig bericht. Heel veel sterkte met de verwerking. Ik snap dat je het aan mensen verteld hebt en goed dat je vrij hebt genomen.
Ha lieve meiden,

Nee, het kan gewoon helaas niet... hebben die week geen sex gehad omdat ik een soort lichte menstruatie had 8dgn lang...(wat ik achteraf zie als innesteling).
Net gesprek gehad met verloskundige, daarmee ook nog zitten rekenen... en de opties besproken, ga het nu nog even een week aankijken, het gebeurd geregeld dat de hersenen nu ze het weten dat het niet leeft, alsnog de miskraam op gang komt... en anders naar de gynaecoloog voor pillen om het op te wekken. (Dan maken ze ook altijd nog een echo volgens mij, voor de zekerheid). Gesprek was fijn, en al iets meer rust. Wil t ook echt zien (naast mn verdriet), dat het blijkbaar geen gezond vruchtje was en de natuur daarom dit doet. En kan iig zwanger worden, wat ook fijn is om te weten.. mn vriend en ik praten goed, dus dit komt ook weer goed! Nu nog erg dubbel..
en nu erg moe, van veel huilen en praten. Wat kan t snel omslaan van euforie naar verdriet:-(
Hopelijk wel snel nu alles eruit, zodat t zwangere gevoel weg gaat, en mn lichaam weer kan herstellen.
Bedankt voor alle lieve berichtjes en meeleven!
ingeb84 schreef:
08-05-2018 15:01
Ha lieve meiden,

Nee, het kan gewoon helaas niet... hebben die week geen sex gehad omdat ik een soort lichte menstruatie had 8dgn lang...(wat ik achteraf zie als innesteling).
Net gesprek gehad met verloskundige, daarmee ook nog zitten rekenen... en de opties besproken, ga het nu nog even een week aankijken, het gebeurd geregeld dat de hersenen nu ze het weten dat het niet leeft, alsnog de miskraam op gang komt... en anders naar de gynaecoloog voor pillen om het op te wekken. (Dan maken ze ook altijd nog een echo volgens mij, voor de zekerheid). Gesprek was fijn, en al iets meer rust. Wil t ook echt zien (naast mn verdriet), dat het blijkbaar geen gezond vruchtje was en de natuur daarom dit doet. En kan iig zwanger worden, wat ook fijn is om te weten.. mn vriend en ik praten goed, dus dit komt ook weer goed! Nu nog erg dubbel..
en nu erg moe, van veel huilen en praten. Wat kan t snel omslaan van euforie naar verdriet:-(
Hopelijk wel snel nu alles eruit, zodat t zwangere gevoel weg gaat, en mn lichaam weer kan herstellen.
Bedankt voor alle lieve berichtjes en meeleven!
:hug: het komt goed met en voor jullie. Geef jullie verdriet de tijd. En het is fijn als je lichaam en zich niet meer zwanger voelt straks. Wil je dat ik je uit de tabel haal?
Ja doe maar...
ingeb84 schreef:
08-05-2018 16:33
Ja doe maar...
Done. Omdat je er wel bij hoort heb ik je onder de tabel geplaatst. Mocht je dat liever niet willen, geef een gil en ik haal het weg. Denk aan je!
Alle toevoeg (forummers, extra tabellen) verzoekjes doe ik later deze week. Ben vandaag non stop aan het overgeven.

Maar wie de uitdaging aan wil: inloggen met de gegevens uit de openingspost. Openingspost aanpassen. Het spreekt echt vanzelf. Je kan een subtabel van iemand kopiëren en plakken en dan vervangen door iemand anders gegevens. :-)
Inge, wat een ontzettend verdrietig nieuws. Heel veel sterkte met alles! :rose:
Inge! :cry: wat een afschuwelijk nieuws!!
Ahhh Inge! Wat een rotnieuws..ik heb erg met jullie te doen. Neem de tijd en denk aan jezelf, want het is toch verdrietig en heeft een plekje nodig. Ik hoop dat jullie door o.a. goede gesprekken, snel weer de draad kunnen oppakken! Liefs en een knuffel :hug:
Inge,wat naar zeg, veel sterkte...
Zoonzoonbaby schreef:
07-05-2018 22:09
Leuk ja! In mijn omgeving erg weinig mensen met 3 kindjes! Hoe oud zijn je andere 2 kinderen? Hier doen we nu maar gelijk de tropenjaren aaneen hihi.
Hier 2jongens van 4 en 2! Ik wilde er zelf het liefst niet teveel tussen, maar duurde toch even voordat ik weer klaar was voor deze zwangerschap.en bij jou de leeftijden? Ik gok ook twee jongens gezien je Nick? Haha
Waar verdrietig Inge, sterkte.
Ergens hoop ik dat jouw lichaam zelf het besluit neemt, dat lijkt me fijner. Bij mij voelde het als zware menstruatie. Het kan pas toen ik thuis was en mee kon ontspannen, al had ik al wel steeds meer menstruatieklachten einde middag.

Hier gaat alles nog goed. Koffie in de ochtend lukt niet, ook tien uur cappuccino gaat prima.
Drank mis ik niet eens.
Dubieuze kaas en worst blief ik niet (kortingscode erop vanwege tht staat mee echt tegen).

Vandaag heerlijk quinoa met komkommer, feta, paprika, peterselie gegeten met stukje vlees.
Soms overdag veel trek, dan weer in de avond geen plek meer voor tweede thee.
Inge, wat een verdrietig nieuws. Hopelijk kunnen jij en je man jullie verdriet delen. Heel veel sterkte komende tijd. Ik hoop voor je dat het snel natuurlijk op gang komt :hug:
Aargghh net een hele reactie getypt en opeens alles weg, poging 2 dus....

@Yellow bedankt voor het meedenken over die HCG, ik wist echt niet dat die waarden zoveel kunnen verschillen O_O Fijn dat ze zo goed naar je luisteren met de echo's en je op die manier gerust kunnen stellen. Echt naar om te lezen dat je je zo slecht voelt. Wel fijn dat die medicatie af en toe een beetje lijkt te helpen en je weer wat meer kan eten. Ik ben nu drie dagen misselijk en ben er al wel weer klaar mee :-( Maar goed ik bereid me er maar op voor dat het nog wel erger zal worden waarschijnlijk... Vind het lastig, want ben ik het verleden ook in therapie geweest voor een overgeefangst. Verder ben ik heel normaal hoor :biggrin:

Voor wat betreft de NIPT, ik heb het hier nog niet met mijn vriend over gehad, maar ik weet eigenlijk wel wat hij gaat willen. We hebben namelijk wel besproken wat we zouden doen als ons kindje een ernstige afwijking zou hebben. We zeiden toen beide dat we de zwangerschap dan waarschijnlijk zouden afbreken. Maar goed als je eenmaal echt voor die keuze staat, dan is het waarschijnlijk een heel ander verhaal.

Qua eten. Ik heb vooral helemaal geen zin meer in eten! Ik heb de hele tijd een brok in mijn keel, een droge mond en ben misselijk. Dan kan ik ook opeens heel hongerig worden en dan een paar minuten later extra misselijk worden als ik niet eet :facepalm: Moet er echt voor gaan zorgen dat ik gewoon altijd eten bij me heb. Op zich denk ik niet dat ik qua eten veel ga missen. Ik drink al geen koffie en alcohol en eet nauwelijks rauw vlees of vis. Alleen een biefstukje op zijn tijd eet ik wel graag, maar goed dat kan ik best wel een paar maandjes missen.
Inge, wat verdrietig!! :cry: ik wens jou en je partner heel veel sterkte hiermee.. en indd, ik “hoop” voor je dat je lichaam het uiteindelijk zelf regelt, desondanks blijft het een zwaar en verdrietig iets..dikke knuffel voor jou!
Sterkte Inge :hug:
Dank jullie!
Na veel praten en nadenken, verloskundige gebeld, dat we toch een afspraak bij een gynaecoloog al hebben staan, wil toch voor curretage gaan als het komende dagen niet vanzelf op gang komt. Dinsdagochtend afspraak, dan eerst alles weer bespreken en hoop dan volg week vrijdag curretage te krijgen als t nog nodig is, dan lang pinksterweekend om te herstellen en weer door te kunnen... het idee dat er nu al 2-3wkn een leeg vruchtzakje in mn lichaam zit, maar mn lijf nogniet doorheeft dat t mis is, voelt ook gek. Dus wil niet te lang gaan zitten wachten, dan maar de afspraak vast hebben staan.
Hebben er al vrede mee, naast dat we verdrietig zijn dat het niet zo mocht zijn.. het was blijkbaar echt geen goed vruchtje. En nog alle vertrouwen dat een volgende keer vast wel goed gaat!
Jullie allemaal genietse van je zwangerschap, jullie kansen voor een gezond kindje zijn door mij alweer gestegen;-)
Hoi hoi! Paar daagjes even niet online geweest en hup weer een paar pagina's tekst erbij haha!

@Yellow de tabel is al bijgewerkt.
@inge wat erg Voor jullie! Hopelijk zit het jullie snel weer n beetje mee!

Verder hier de afgelopen druk druk gehad, lekker genoten van het prachtige weer. Enige klachten die ik momenteel regelmatig heb is winderigheid en diarree gelukkig verder weinig andere symptomen en ik voel me er gelukkig erg goed bij! Heb inmiddels ook al een zwangerbox bij Etos kunnen ophalen, daar hadden we ons voor aangemeld en zo ook de blije doos. Als je echt gaat voor een doos met baby spullen waar je echt wat aan hebt zou ik niet bij Etos de zwangerbox aanvragen zit vrij weinig in. Slechts een jillz, 1 pamper luier, creme tegen striemen, vsm billenzalf en waardebon voor een speentje. Verder 3 tijdschriften en de rest alleen maar informatie boekjes voor de producten die er in zitten.

Verder heb ik trouwens nog wel 1 slimme tip voor de dames als je straks baby spulletjes wil aanschaffen en wilt weten wat je nodig heb gebruik dan dit:

https://www.24baby.nl/zwanger/wat-regel ... tzetlijst/

Ik gebruik deze lijst zelf ook beginnend met de kleine spulletjes
Dat soort dingen als een blije doos enzo wil ik echt pas later gaan bestellen als het allemaal wat zekerder is. Hoe lang ben jij nu zwanger Suusj?

Snap ik Inge, dat je het liefst een curettage wil als het niet vanzelf loskomt de komende dagen. Hopelijk is het niet nodig en komt het vanzelf binnenkort!
Ik vraag me altijd af bij de blije doos (en andere boxen) of je er wel echt of je er iets aan hebt. Er zullen vast wel nuttige dingen inzitten, maar voor mijn gevoel heb je er meer last van. Dat je ineens gebeld wordt voor aanbiedingen, abonnementen en dat soort bedrijven.
Iemand ervaring mee?
Ik vond de blije dozen wel leuk, maakte het echter een je kunt wat producten proberen.
Bellen valt mee, een volgens mij kreeg ik ook zo'n tijdschrift voor niks, en dat was ook best leuk!

Ik ben helemaal blij met mijn echo vandaag: een kindje precies op lengte, met een goed knipperend hartje. Helemaal volgens het boekje.
Man was mee, we hadden allebei de tranen ervan in de ogen.
En gelukkig eentje, dat is genoeg ook.

Nu nog nadenken wanneer we het vertellen. Moederdag is wel een goede.
Ik heb bij de eerste NIPT gedaan, moest het toen nog zelf betalen kostte iets van 500 euro!! Dit keer ga ik het weer doen.

Ik denk dat ik het dan weg zou laten halen maar zekerweten doe je dat nooit. Maar ik weet dan in ieder geval waar ik aan toe ben.
Wat fijn Madderijn!! Gefeliciteerd. Hoe lang ben je nu zwanger?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven