December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Flodder: Hoe was je boek?

Sannie: Ik heb dus iets gemist met CSI? Ik keek natuuuuuurlijk naar desperate housewives ;)

Mette: Fijn dat je de datum nu weet... en wel gek ook.

Jammer dat het een keizersnee moet worden maar wel veeeel beter dus in dit geval...

Al iets gevonden voor Tijn?

Mijn oma is gisteren 84 geworden... Ik heb eindelijk eens nieuwe schoenen voor mezelf gekocht... wel 2 paar meteen en ben er helemaal blij mee... zwarte laarzen en knalblauwe laarzen nu alleen nog een mogelijk rokje verzinnen voor bij de knalblauwe anders gaan het alleen broeken worden

en nu even lekker smerig verhaaltje:

als je je boterhammetje met pindakaas aan het eten bent... sla maar even over

Loewyz: Bij mij waren die vliezen ook blijven zitten... en ik vond het zelf heeel heel smerig want ik vond het ook behoorlijk vies ruiken... volgens de kraamhulp had ik verder echt geen ontsteking want anders had ze het bij de voordeur al geroken zei ze elke keer maar heb jij daar dan geen last van?

Bij mij zijn ze er vanzelf uitgekomen... zag er uit als een stuk navelstreng... en dát soort dingen vertellen ze nou nooit aan onwetende mensen die dachten nog heeeeel lang geen kinderen te krijgen
Haha, lekker smakelijk Yora

Nursie; lekker nachtje dus! Nova en ik ontbijten zo rond half negen, als ze dorst heeft krijgt ze een slokje water als ze wakker wordt. Ze wordt wel altijd rond 7 wakker, maar we koetelen altijd nog even lekker boven, voordat we naar beneden gaan.

O ja over de trap; Nova gaat al heel lang op haar billen naar beneden, op het brede gedeelte. De trap af lopen doet ze nu sinds een week ofzo, omdat ze nu beter bij de leuning kan. Ik laat haar overigens nooit alleen op de trap hoor.

Marloes, najaa, is me helemaal ontgaan; Nog van harte gefeliciteerd met Justin

En wat zullen jullie geschrokken zijn van de klap Amber. Hoe is het nu met haar?

Flodder; hahaha, dikke drol? Op de foto's vond ik haar helemaal niet dikkig ofzo. Ik moet woensdag naar het CB, ik ben ook heul benieuwd, ik denk dat wij ook een dikke drol hebben

CB: ik heb alleen een kaartje ontvangen met de datum en tijd, en de onderwerpen die je evt. kunt bespreken, deze moet je aankruisen. Niks geen woordjeslijst ofzo.

Ik heb net wat babykleertjes uitgezocht, en het eerste babywasje erin zitten. Wat neutrale spullen, ik stuur zus de stad in met mijn pinpas als we weten wat het is. Heb ik voor haar ook gedaan, gelukkig hebben we dezelfde smaak. Of misschien haal ik de komende tijd wel evengoed 1 jongens en een meidenpakje Heb nu wel een neutraal geboortepakje van Noppies.

Verder even uitzoeken wat ik nog moet kopen.

Gister begonnen met de enveloppen schrijven, heb er nu 50 klaar, dus dat schiet ook al op. Nu nog wat adressen nazoeken, en dan kan ik dat vanavond afmaken.

Nursie; volgens mij zijn de meiden van Ainne helemaal gek van dat programma, en Manu toch ook?

We gaan zo even de eendjes voeren, en bedenken wat we moeten vanavond.

Gister hadden we aardappels, vleesje en wortels. Noof houdt net als ik niet van gekookte wortels, maar wel van rauwe. Dus ze heeft zo 5 wortels weg zitten knagen

O ja die twee uur in het ziekenhuis was meer wachten dan dat ik twee uur op consult zat hoor, alles gaat prima dus ik sta zo weer buiten. Maar dan wordt je eerst gezien door de co, dan door een nieuwe vk, daarna nog langs de gyn voor de dubbele check van de bevindingen van de co en vk, en daarna weer naar de wachtkamer wachten op de papieren voor de ks, daarna wachten bij het lab, eer je daar je plas in kunt leveren ben je ook een half uur verder. Was blij dat Noof bij m'n zus was

Ik ga de jassen pakken, nu is het droog!

x
Ik heb even iets op HM gezet!
heb even gescand op berichtjes...

@Yora... mijn kv zei precies hetzelfde! Je ruikt me geloof ik niet op afstand haha.. of jullie moeten afgelopen zaterdag allemaal wijselijk jullie mond gehouden hebben hahaha!

Hier leken de vliezen die eruit kwamen meer op dikke grote klonten stolsels... Nu verlies ik niks meer... Bij een ontsteking zou ik ook koorts moeten hebben e.d. en dat heb ik dan ook weer niet. Heb gewoon buikpijn en pijn in mijn rug alsof ik onwijs ongesteld ben en dat al eigenlijk gelijk vanaf de bevalling.

@Flodder, als Floortje een dikke drol is wat is Merijn dan wel niet?? die was 2 maanden terug +/- 90 cm en 15.2 kilo ! hahahaha!

Welk boek heb je van Simone? Heb de Reunie gelezen... in ene keer uit. Wat een heerlijk boek

@Mette... 8 april is de dag! Toch heeft dat wel wat dat je echt naar die datum toe kan leven wetende dat dat echt niet langer zal duren dan dat. (Moet de tabel zo nog aanpassen, maar gelijk erin zetten )
Zow de dames weer op bed, geluncht bij schoonpapa en mama

Yora:

Neuhj je hebt niets gemist met CSI hoor. Ben ook ff op HM geweest.

Je bent wel een ster in smakelijke verhalen typen hè? Weet je zeker dat een kinderboek het juiste gerne zou zijn voor je?

Mette:

Hier ook een babywas in de machine!

Wij eten vanavond soep en pizza, lekker makkelijk.. Gisteren hadden we spinaziestamp met spekjes dr door, speklapje dr bij en een hard gekookt ei.. De meiden hebben niet gegeten maar gevreten

En telkens als ik iets lees over jou en je zus klinkt dat zo ´close´ zeg maar...lijkt me heerlijk om dat te hebben..

Loewyz;

Gehehe, nee hoor meis, niets geroken

Hopelijk lost je lijf het zelf op en hoef je geen behandeling te ondergaan.... hoe beviel het alleen thuis zijn met de kids trouwens?

Zo! en nu naar mn wasje, dweilen en dan naar buiten Fien buiten zetten, dr stal fatsoeneren en een balletje gooien met de hond.

Grrrrrrrrrrrrrroetjes!
Vanmiddag om half 3 wordt mijn vader geopereerd aan een liesbreuk. Hij loopt er al een tijdje mee en gaat nu dus onder het mes. Waarschijnlijk is hij vanavond weer thuis, of hij moet een nachtje blijven.

Ik was net bij een vroegere schoolvriendin op visite, zij heeft ook een zoontje van 2 jaar oud. Toen ik haar 10 jaar geleden wel eens sprak, zei ze nooit kinderen te willen. Totdat ik haar ineens op zwangersgym tegenkwam met een dikke buik. Een ongelukje, maar wel gewenst. Toen de kleine eenmaal geboren was, was ze stikgelukkig met haar kindje en wilde zelfs ook al een 2e. Afgelopen december was ze zwanger, maar helaas een miskraam geworden. Vanochtend bij haar op de koffie, komt ze met het verrassende nieuws dat ze al weer 10 weken zwanger is en wel van een 1-eiige tweeling !!!! M'n mond viel open. Zij was al 2 weken van de schrik bekomen, maar vond het nog onwerkelijk.

Ik zei al tegen haar: eerst wilde je geen kinderen en straks heb je er gewoon 3 !!

Haar zoontje is een schatje en ik zal haar de komende tijd af en toe wel ontlasten, dan kan hij lekker bij ons met Boyd spelen. Ze woont 2 straten van mij vandaan, dus lekker makkelijk.

Vanwege de stuitligging wist ik bij Boyd ook wanneer hij gehaald werd. Ik vond het wel lekker om te weten toen, hoor.

Vorige week maandag was er weer nieuwe serie CSI Miami. Toen was Warrick (neger) dood. Vond ik wel een goede aflevering. Aan het eind was de uitvaartdienst en vertelde Grissom iets. Ik had er zomaar tranen van in mijn ogen. Ik keek opzij naar Nils en die zat ook met tranen. Ik moest wel erg lachen om ons en riep dan ook: Jeetje Nils, wat zijn wij een klef en sentimenteel stel geworden !!

Flodder

Even ter vergelijk: Boyd is 88cm en 11 kilo.

Yora

Ik keek ook DH gisteren. Blijft leuk he?

Mette

Ik heb hetzelfde kaartje gekregen van CB. Wat een ellende om je plas in te leveren bij het lab he ? Ik vind het zo'n onzin dat je een nummertje moet trekken en toch gewoon je beurt moet afwachten. Het is inleveren en weer weg.
yora, het was het vervolg opdat horantio was doodgeschoten, en ik vond hem wel grappig (maar ik kijk altijd met de computer op schoot terwijl ik internet, dus volg de helft)

ik moest vandaag aan je denken nurse. een heel artikel over zielige paarden als die alleen in de wei stonden, al werd er maar een geit bijgezet, dan had het paard wat gezelschap

vandaag wel leuk, Renske was voor het eerst aan het wennen op school, dus daarna ben ik de hele ochtend samen met casper geweest. dat was wel weer bijzonder. Om hem zo alleen te zien, samen dingen te doen. Omdat hij nog lang slaapt, zie ik renske wel alleen, maar casper eigenlijk nooit. en nu dus de komende 1,5 jaar wel. Heerlijk. heel bijzonder: samen op de fiets, verhalen vertellen, zoals ik ook met Renske toen deed. maar ook om hem alleen in de rust zien spelen.. Ik ben blij dat ik hem nu alleen thuis heb...
Oh Sannie, niet gelezen/gezien dat artikel? Gelukkig hebben wij hier genoeg ´spul' rond lopen voor Fien en is ze niet alleen.

Ik zou graag een miniezeltje er bij hebben maar dat gaat moeilijk in combinatie met pony´s/paarden; een ezel draagt parasieten met zich mee wat inhoudt dat je je pony/paard elke maand moet ontwormen bijv.

En idd leuk om nu quality time met jullie kleine man te hebben

Joni:

Lief dat je je schoolvriendin gaat ontlasten straks

En idd, heb ook die aflevering van CSI zitten kijken waarin Warrick kwam te overlijden... weet welk stukje je bedoeld maar wat Grissom precies toch ookal weer vertelde *krabt op dr hoofd*

Ga weer verder!

xx
Tinus! Wat fijn dat je hier niet meer zo vaak te vinden bent!

(Betekent vast dat het goed gaat met werk )
Sannie; hoe vond ze het, vertel vertel! Spannend hoor, toch een hele mijlpaal lijkt me, je kleine (grote) meid naar de basisschool.

Klinkt heerlijk zo even 1 op 1 tijd met Casper.

Joni; jeetje, eerst geen kinderen willen en dan 3. Leuk dat ze evengoed zo gelukkig is met haar 'ongeplande' zoon. Konden de jongens leuk met elkaar spelen?

Ik kijk bijna nooit CSI.
Grbml, baal een beetje, dr tetteren ´de hele tijd´ vreemde mannen door mn babyfoon , zitten dus op dezelfde frequentie...

Aangezien we gru-we-lijk hebben lopen klooien om het ding goed afgesteld te krijgen wil ik dr nu eigenlijk vanaf blijven maar het idee dat zij mij ook kunnen horen (toch?) vind ik ook niet echt relaxt (niet dat ik van zulke geheime dingen te vertellen heb hoor , heeft meer met privacy te maken denk ik)
(en voordat jullie denken dat ik niets uitvoer Heb net gedweild en de vloer moet drogen... Móet dus wel even met mn benen omhoog )
quote:Yora schreef op 04 maart 2009 @ 14:26:

Tinus! Wat fijn dat je hier niet meer zo vaak te vinden bent!

(Betekent vast dat het goed gaat met werk )

Oh dacht al, da's ook niet aardig van je! Maar ja, ben best wel weer druk. Even van 'genieten' zolang als het duurt....

Vanavod cursus dus dan ook geen tijd, maar morgen thuis dus dan kom ik jullie weer lastig vallen!
Ik leef nog hoor!!! Ik wilde er even voor gaan zitten maar Kaya wil uit bed. Die heeft me trouwens een partij slechte zin de laatste dagen! Echt álles doen om mij op de kast te krijgen... klein krengetje soms hoor... Maar ik zie ook wel dat ze gewoon last heeft van het "groter worden" dus dan knuffelen we maar wat meer om haar te laten voelen dat ze ook nog echt wel mama's kleine meisje is.

Yahnoa gaat verder goed, ventje krijgt sinds maandag groentenpapjes en hij vindt het heerlijk! Foto's volgen nog...

Oja, Yora... jij had het nog een keer over Yora's dr Martens... welke maat zijn die?

Moet mevroi nu toch echt uit bed gaan vissen... Laters!
maat 23 en zijn blauw dus zouden ook nog voor Yahnoa kunnen :p

Hebben jouw docjes het ook (nou ja die van Kaya dan) dat ze een beetje een opstaande voorkant hebben? Ik kon me dat niet herinneren van mijn eigen dr martens namelijk...
nurse, ik bedoelde het ook positief met fien en de beestenboel...

ja de csi van warrick ook gezien, was ook al zo'n serie van afleveringen. (ik kan dan nog wel eens eentje missen en dan me plots afvragen waar warrick gebleven zou zijn...)

Renske vond het super.. en de afgelopen weken was ze erg onrustig en vandaag is ze zo lief.. ik denk dat er een hoop spanning uit is.. ze heeft een beeld, en het is goed. een leuk klasje, 18 kinderen oid, ze wil graag weer terug, ze vind het leuk. er komen steeds meer verhaaltjes eruit. en de juf vond dat ze het prima had gedaan, alsof ze er al weken zat... vrijdag mag ze weer...

nurse, maar je hebt toch alleen de verzendunit op de kamer van de kinderen, daar zijn toch geen gekke geluiden. wij horen eigenlijk nooit anderen, maar gebruiken hem ook zelden...

lekker joh tinus, druk met werk

lullig, ik hoor nu wat de oorzaak van de vliegtuigramp is..een defecte hoogtemeter, daarom zei de automatische piloot dat de snelheid omlaag moest. toen de piloten erachter kwamen, was er niets meer aan te doen. de piloten hadden bij een defecte hoogtemeter de automatische piloot uit moeten zetten.
Oh naar hoor die oorzaak van het vliegtuig... Ik ben er nu al een paar keer voorbij gekomen en heb dat vliegtuig dus in het echt zien liggen... het blijft heel onwerkelijk en ik snap best dat mensen daar naar willen kijken... (krijgt nu een boete van 240 euro voor onnodig op de vluchtstrook staan en allemaal schermen opgezet)
die kijkers snap ik ook niet, waarom moet je het leed van een ander zien. ik hoorde laatst wel een vaag verhaal dat het belangrijk is voor verwerking, maar je gaat jezelf toch niet in gevaar brengen met een risico voor jezelf??
Gisteren langs de vrachtwagen gereden die de megalange files rond Rotterdam had veroorzaakt (daar stond ik dus ook tussen). Er stonden schermen omheen maar een vrachtwagen steekt daar natuurlijk een stuk bovenuit. Was geen pretje om te zien, dat wrak. Ik hoorde van mijn collega dat de bestuurder het gelukkig had overleefd.

Leuk dat Renske het zo leuk vindt op school, Sannie! Lijkt me erg spannend, ook voor jou.
Nou ik snap dus best dat mensen even uit hun raam kijken naar dat vliegtuig... maar ik denk dat je dan ook alles wel gezien hebt... een half uur op de vluchtstrook lijkt me ook wat overdreven...
En ik vind een vers ongeluk wel weer iets anders dan alleen een vliegtuig in drie stukken zien liggen en verder geen gewonden etc. etc.
Vind ik ook wel, Yora. Ik ben altijd wel bang voor wat je misschien gaat zien als je toch kijkt... Gelukkig nooit echt zoiets gruwelijks meegemaakt (ook niet van een afstand)...
Je moet eens kijken hoeveel mensen het liefst OP een gewonde van een ongeluk willen liggen om te zien hoe erg het allemaal wel niet is. Ik kan me er DOOD aan ergeren (tijdens mijn werk).

Als er iemand dood ligt te gaan (reanimatie op straat of zo, of een steekpartij) lopen ze zowat door de afzetlinten heen om maar niets te hoeven missen... Echt verschrikkelijk zo nu en dan... Ik heb genoeg voorbeelden, en zelfs nog ergere dan dit....hoe triest...

(mijn bijdrage voor vandaag.....heb niet zo'n puf om uitgebreid te reageren vandaag op alles en iedereen...)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Zal nog wel even foto's van kamer Smurfin posten:

Het is nog niet helemaal klaar, er komen nog een grote stoel, ledikant, stickers op de muur, maar ZE KAN KOMEN!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Floddertje, zo stevig is ze toch niet??

Nurse, lekker dat de meiden niet zo heel vroeg meer wakker zijn!

Irritant dat de babyfoon ineens indringers heeft!

Yora, bedankt weer voor je bijdrage :puke:

Mette, Amber is gelukkig weer helemaal de oude!

Wij hadden ook geen woordjeslijst hoor bij het cb.

Handig zo'n zus die kan gaan shoppen!

En, wat heb je uiteindelijk gegeten?

Joni, alles goed gegaan met je vader?

Zo zie je maar weer, het kan toch allemaal anders lopen dan je bedenkt!

Sannie, leuk dat het zo goed ging met wennen!

Inderdaad lullig van dat vliegtuig!

A1mee, fijn dat het allemaal goed gaat, ben benieuwd naar de foto's!

Knorretje, leuk dat smurfin haar kamer (zo goed als) af is!!!

Dat betekent toch ook dat heel de verbouwing zo'n beetje wel af is of niet?

Hier weinig te melden eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven