December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
quote:TheNurse schreef op 01 maart 2009 @ 10:35:

Hallo!

Vanmiddag als de meiden slapen wil ik wat babykleertjes uitzoeken en uitwassen.

Ja ja ja het is een meeeeisjee!!!

Yora, heb ik wat gemist???

Wat is een meisje???
He dames niet bijgelezen maar wilde toch even laten weten dat hier alles goed gaat. Mijn laptop is nog steeds niet gemaakt, maar Den is vandaag even weg dus ik heb maar eens zijn laptop nu gepakt.

Wij kregen trouwens van de week een oproep voor de volgende afspraak op het cb. Kreeg ik een smsje van mijn man dat we alle woordjes moesten tellen die ze kon spreken ........... ik had toen echt zoiets van "ja dag weet niet eens waar ik zou moeten beginnen" haha maar gelukkig is het een voorbedrukte lijdt waar op je moet aangeven welke woordjes ze kent. Alleen de woordjes die wij niet gebruiken kent ze niet, de rest kent ze allemaal hihi. Het gaat zo hard met die kleintjes. Verder is ze helemaal fan van Pooh's Lollifanten film, lekker rust momentje voor mij want ze kijkt de hele film uit.

Verder ben ik vrijdag bij de reumatoloog geweest, zeer waarschijnlijk heb ik (beginnende) artrose in mijn handen. Dussss daar ben ik mooi klaar mee. Maar goed het was geen verrassing gezien de pijnklachten en de lichte verdikkingen en scheefstand. De reumatoloog zei in eerste instantie van daar ben je veel te jong voor, maar na het lichamelijk onderzoek was ze van mening veranderd. Maar ze dacht niet dat er een onderliggend bindweefsel probleem was voor de hypermobiliteit dus dat is goed nieuws. Moet 20 april terug komen dan heeft ze wat gegevens opgevraagd en dan zijn de resultaten van het bloedonderzoek er ook. Wat trouwens wel heel grappig was, tijdens het onderzoek naar mijn vingers zei er eentje heel hard krak. Ze sprong zowat de lucht in van schrik hahaha, ze maakte gelijk haar excuses en keek wat beduusd. Dus heb maar even uitgelegd dat dat normaal is voor mij hihihihi. Volgens mij was ze echt even bang dat ze mijn vinger had gebroken of uit de kom had geduwd ofzo.
Nurse, Mette is dit weekend lekker weg met haar familie!

Wij zijn net ook lekker buiten geweest, naar de kinderboerderij (die was wel heel erg vies, op alle paadjes lag heel veel poep).

Tinus, tsja, wat vervelend en wat moet je daar nu mee.. ik zou er nu nog niks van zeggen omdat het zoals Flodder zegt een eenmalig feestje kan zijn. En dat mag toch vind ik (ze hadden trouwens wel van tevoren kunnen zeggen dat er een feestje was). Maar in combinatie met het boren ga jij natuurlijk helemaal denken: wat een aso's.. Het stomme is met dit soort dingen dat jij je helemaal opfokt terwijl zij er heel anders tegenaan kijken en je komt geen stap verder en zit dus vooral jezelf in de weg. Denk er nog maar even over na voor je stappen onderneemt.. maar het is wel rot hoor, daar zit je maar mooi mee

Ha Mainecoon, stond je op de wachtlijst voor de reumatoloog of was je er al eerder geweest? Dus die fibromyalgie is van de baan wat haar betreft?

Yora, mag ik geen tikfouten maken? wat ben je streng

en Nurse zal ook wel wat neutrale kleertjes hebben om uit te wassen voor haar a.s. zoon
Flacon nee de Fibromyalgie blijft gewoon. Ik had zo veel klachten dat ik de HA heb gevraagd of er niet nog eens naar gekeken kon worden (vorig jaar april was ik er al geweest) omdat er voor mijn gevoel meer was dan alleen de hypermobiliteit en fibro die toen was vastgesteld en schijnbaar had ik gelijk (helaas).
Hier trouwens een foto van Davina afgelopen vrijdagmiddag.

Leuk meisje hoor, grappig, zulk haar had ik ook toen ik kleuter was. Retro-kapseltje.

Enne Flacon? tsss, wil je me niet zo uitschelden
Ik vroeg me trouwens af, hoe is het met jou, INDIAN?
Woee spannend, zus neemt de telefoon de hele dag niet op. Zou ze aan het bevallen zijn??? (Kan niet want ze heeft nog geen enveloppen geschreven voor de kaartjes, hihi...)

Hahhaa, Flacon! Die is grappig!

Ik heb het er met JP over gehad en besloten dat de buren dit feestje van ons krijgen maar dat we de volgende keer wel gaan klagen. Ben wel van plan om ze er op aan te spreken als ik ze zie, maar ga er niet voor aan de deur ofzo. Het is wel zo dat het misschien slechts eenmalig was. Toch vind ik het absoluut asociaal als je met dit volume tot half vier 's nachts doorgaat in een nette buurt waar kleine kindjes slapen.

Mainecoon, leuk om weer van je te horen, meid! Jammer dat je gezondheid nog steeds niet je-van-hetje is.
tinus, tja iedereen is anders. met kermis hoor ik ook de hele avond lawaai (1,5 km verderop) of bij het buurtfeest van de straat tegenover (wij wonen aan een speeltuin en aan de andere kant van de speeltuin zie je de achtertuinen van andere huizen en die hebben met hun eigen huizen ook buurtfeest), dat soort dingen duren tot een uur of 2, maar ja, een keer per jaar (ja en ons eigen buurtfeest, maar daar zit je bij). zo'n enkele keer per jaar zou ik geen probleem mee hebben. verder zijn onze huizen super geisoleerd, dus de muziek moet wel heel hard staan om wat te horen.

ik zou het nog even afwachten en anders om een positieve manier de insteek maken. zij kijken er blijkbaar op een andere manier tegenaan en als je ze gelijk tegen de haren instrijkt, dan zal het veel moeilijker worden. en inderdaad je moet nog jaren verder... als zij de indruk krijgen dat jullie alleen maar klagen (even zwart wit) dan zullen ze alleeen denken dat jullie alles toch niet goed vinden en nergens meer naar luisteren..
Dus als je in een buurt woont zoals ik dan mag het wel Tinus? ;)

Misschien houden je buren wel van een nieuwbouwhuis maar toevallig net niet van kinderen... of denken ze er gewoon niet aan omdat ze zelf geen kinderen hebben... Ik zou in ieder geval als buurvrouw die een feestje wil geven nou niet meteen rekening houden met het buurkindje... (het buurkindje houdt nou eenmaal ook geen rekening met mij als ie besluit om 3 uur 's nachts te gaan brullen...)

Toen ik nog bij mijn moeder woonde werd het huis naast ons verkocht... het was een boven en een benedenwoning met aparte voordeur... de nieuwe eigenaar heeft er één huis van gemaakt en hij wilde er een soort studentenhuis van maken... aan de andere kant ging de bovenbuurman dood (nogal ongezonde leefstijl dus tja) en ik vond het heeeeerlijk dat ik gewoon lekker kon leven zonder rekening te houden met de buren... muziek hartstikke hard... want de buurman kon toch niet komen klagen...

Ik zou het dus maar zien als je hoeft ook niet aan de buurman te denken bij alle geluiden die bij jullie vandaan komen... en dat lijkt me erg lekker met een kind in huis.

Maar het is wel heel erg vervelend dat je net even andere buren hebt dan dat je zou willen of had verwacht...

Yora heeft net een smintje gepikt... maar dat was toch nog iets té

De geitenboerderij vandaag was leuk... alleen het was zó achterlijk druk...
quote:Falcon schreef op 01 maart 2009 @ 14:41:

Leuk meisje hoor, grappig, zulk haar had ik ook toen ik kleuter was. Retro-kapseltje.

Enne Flacon? tsss, wil je me niet zo uitschelden Woops reageer ik een keertje hihihihi.
Trouwens... Ainne hoe is het met de oren van Aimee?

Mette hoe is het met je nichtje? en hoe voel je je zelf?

Indian Rose... ik ben ook wel benieuwd naar een foto van Sophie met helmpje...

OEF: hoe is het nu met de kinders en met jou?
hi meiden, was gezellig gister. Leuk dat ik nu een paar van jullie heb gezien.

En even voor allemaal:

hartstikke bedankt voor de leuke cadeautjes!!

Hier gaat het even wat minder. Vannacht naar het ziekenhuis geweest. Na mijn bevalling zijn er vliezen achter gebleven, ik dacht dat ik in de week daarna alles wel kwijt was, maar nu lijkt het erop dat er toch nog iets in mijn baarmoeder zit. Heb een echo gehad en er zijn kweekjes afgenomen. Komende week moet ik naar de gynaecoloog voor nog een echo. Mijn buik doet echt zeer!! Met een paracetamolletje valt het een beetje te onderdrukken, maar ja mag er natuurlijk geen 10 per dag.

Morgen moet R. weer gaan werken en juist nu zie ik daar heel erg tegen op. *zucht*
Jeetje Loewyz wat balen! Hopelijk komt het alsnog snel eruit. Sterkte en een dikke knuffel.
Ben ik weer even

Oooh, Mette is dus lekker een wkndje weg!! Even niet meegekregen....hopelijk hebben ze het fijn gehad!

Mainecoon:

Leuk om weer een keer iets van je te horen! Leuke foto ook van jullie meissie! Wel rot dat je nog steeds tobt met je gezondheid...

He jak, Loewyz:

Maar hoe kan dat dan? De vliezen zitten toch vast aan de placenta? Of is er een stukje van de vliezen ´los´ achter gebleven in je baarmoeder en is het niet ´gereinigd´ door je lijf?

Hoe dan ook; beterschap dr mee meis, kan me voorstellen dat je baalt dat juist nu R. aan het werk moet

Yora:

Jaaa dat geloof ik meteen! T was ook zo´n lekker weer, dan trekt iedereen er natuurlijk op uit zo op de zondag...

Tinus

Woooeeeii! En? al iets gehoord van je zus?!?! spannend hoor!

Arme Marloes dacht meteen een bevalling van iemand gemist te hebben

Enne, gehehe, wie zal dr gelijk hebben; Yora of Flacon

Maarre ook jullie moeten wachten tot april

Over de baby gesproken, niet normaal maar ik voel hem/haar ver in mn zij schoppen.... lijkt wel of dat hij/zij mn heup kan raken zelfs Auw iig.

Morgen weer naar de vk.

Fijne avond iedereen!

xx
Hey lieve meiden,

Ik zag mijn nick toevallig voorbij komen dus ik moet even uitleggen waarom ik er nog niet geweest ben.

Ik heb het een paar maanden geleden volgens mij weleens gehad over een soort corrigerende operatie aan mijn "onderkantje" Die heb ik afgelopen maandag dus gehad en het is me zo verschrikkelijk tegengevallen! Ik heb echt onwijs veel pijn en kan amper zitten... Heb afgelopen week dus ook erg veel op de bank gelegen. Ben vandaag ook naar het ziekenhuis geweest en nu is het dus ook nog eens ontstoken Dus zitten is nog steeds niet te doen! Ik ga nog wel even snel een fotootje van Sophie met helm plaatsen. Met de kids gaat verder alles super en lekker...

Zodra ik weer normaal kan zitten kom ik alles weer bijlezen... ( mag ik volgens mij wel een hele dag voor uittrekken )

Veel liefs

Voor Loewyz en Indian

Jemig Indian, dat is niet fijn!!! Veel sterkte, wat rot dat het is gaan ontsteken.

Trouwerij komt ook al dichtbij he?! Leuke foto's, lieve kinderen!

En Loewyz ook veel sterkte, ik kan me goed voorstellen dat je Ray liever thuis had nu.. Gaat hij wel mee naar de echo? Nog even wachten tot je terecht kan, dus.. jammer, want je wil het snel weten natuurlijk
Indian; jeetje zeg wat vervelend !!! Ik hoop voor je dat het snel beter gaat !! `Lekker' in een sodabadje met die doos :-) Heb ik ook gezeten na Timo. Ook ontstoken hechting. Vuilniszak om de wc bril en daar spulletje met water in en dan er op/in gaan zitten. HAhahaha, dat ik dat hier vertel..............

Aaaaahhhh en dat helmpje. Gelukkig is het winter !! Ze ziet er ook gelukkig uit !! Maar blijft aandoenlijk !!

Loewyz; joh dat dat kan zeg !! En gaat dat ontsteken dan ofzo ??

Nurse; ik blijf bij jongen al breng jij (met Yora) me nu wel aan het twijfelen :-)

Hier een drukke dag gehad maar wel gezellig !! 2 verjaardagen gehad. Net ook de lijst van cb ingevuld (FLoortje moet morgen) en nog een wie ben ik lijst voor school voor Timo.

En nu lekker naar bed :-) Truste !!
o ja, Nurse, ik gok (ook?) nog steeds op een derde meid bij jullie, maar moest Yora natuurlijk wel even temperen, haha, want kleertjes uitzoeken en wassen kan juist ook betekenen: de neutrale kleertjes eruit pikken. We'll see.. (ben erg benieuwd, maar eigenlijk vooral naar hoe ze (of hij) er dit keer uitziet).
Indian wat balen zeg! Ik hoop maar dat je snel weer een beetje kan zitten. Wat een mooi helmpje trouwens, echt een mooie print.

Nurse tsja je zou toch denken dat ik zo langzamer hand wel door heb dat het niet meer weg gaat. Maar het komt toch wel weer hard aan (heb een oom met zwaar artrose en das nogal een schrikbeeld, maar goed zo hoeft het bij mij helemaal niet te verlopen).
Zo Justin zit weer op school en Amber voor Bob de bouwer, dus ik heb hopelik even tijd voor jullie!

Gisteren een hele gezellige verjaardag van Justin gehad! Hij is weer heerlijk verwend! En was helemaal gesloopt gisteravond, vanmorgen hebben we hem wakker moeten maken!

Morgen nog trakteren op school en dan is het feest weer over!

Yora, o ik heb hem, zo bedoel je het is een meisje! Je kon wel eens gelijk hebben!

Tja het was lekker weer, dan trekt iedereen blijkbaar naar de geiten!

hihi zo leren ze het snoepjes pikken wel af!

Amber wou trouwens halverwege de nacht nadat ze van de trap is gevallen ineens haar slaapzak niet meer aan en heeft sinds dien dus zonder geslapen! Gister was ze wel vroeg wakker met hele koude voeten, maar vanmorgen was het normale tijd!

Mainecoon, leuk weer eens wat van je te horen!

Jammer dat het lichamelijk allemaal nog steeds niet mee zit...

maar zo te lezen gaat verder wel lekekr dus!

Leuke foto's!

Tinus, oeee spannend! En had je gelijk!?

Lastig dat je zo'n last hebt van de buren, ik zou er inderdaad niet gelijk voor aan de bel hangen, maar als het een wekelijkse gewoonte wordt zou ik er toch wel eens wat van zeggen. Een keer een feestje moet kunnen, zeker in het weekend.

Loewyz, oei dat klinkt niet lekker, gaan ze een curretage doen nu?

Ik hoop dat het je een beetje gaat lukken vandaag, rustig aan!

Nurse, leuk weer naar de vk!

Indian, au dat klinkt niet lekker, ik hoop dat het snel beter gaat!

leuke foto's van je kids! Staat wel lief dat helmpje!

Ik ga nog even langs HM en dan de was strijken en vouwen!
Merijn is naar de creche. Marietje ligt in bed (moet er wel weer even inkomen dat ik haar ook best even mag laten huilen... en dat doet ze nogal eens in dr slaap)... de wasmachine staat aan en ik ben gedoucht... moet zeggen... vanaf 7 uur heb toch al een beetje mn best gedaan.

Helaas nog wel met pijn in mijn buik. Kan volgende week maandag pas bij de gyn terecht. Dus dat wordt pillen slikken deze week. Mijn vk stond zojuist ook nog op mn voicemail (nieuws gaat snel) en vroeg hoe het ging.

Mijn placenta was wel intact, maar mijn vliezen niet. In de kraamweek ben ik aardig wat resten verloren. (Hoesten helpt haha) maar de buikpijn bleef. In eerste instantie had ik zoiets van ach ja... ben net bevallen beetje napijntjes horen er bij. Maar nu na ruim 2 weken moet het toch wel over zijn. Maar goed het is dus nog niet zeker dat er wat is achtergebleven. De dienstdoende arts van het weekend zag bij de echo wel iets zitten maar kon niet met zekerheid zeggen dat dat nog een restje was. Maar mocht dat zo zijn dan moet ik wel gecurreteerd worden....

Marietje is toch niet stil... ga eens even spieken bij dr.
Waagh, Indian Dat moet wel zeer doen zeg!

Idd, met je kont in de soda/ouderwetse groen badedas oid??

Hoelang zou de genezing gaan duren?

Wel heerlijke foto´s van jullie moppies! Jullie kleine meid heeft jou kleur ogen ist niet? Stijn heeft donkere kijkers (een mooie aparte kleur) als ik t niet verkeerd onthouden heb van de vorige meeting...

Sophie lijkt goed tevreden met dr helmpje, hopelijk is dat ook zo

Nou,meis heel veel beterschap met je ´onderkantje´ En regel idd maar een keer een dag oppas om hier bij te lezen

Falcon:

Ben ook zooow benieuwd naar de baby!! Hoop vooral dat hij/zij weer helemaal gezond is en alles op en aan zit... vind ik eerlijk gezegd wel weer spannend hoor...

Flodder:

Haha! Nou, ik vind t wel een goede tip hoor van die vuilniszak! Zelf verzonnen?

Wat voor lijst van het cb? over dr ontwikkeling??

En een ´Wie ben ik´ lijst?

Mainecoon:

Blegh, ik zou het helemaal beu zijn dat getob met mn lijf/gezondheid... veel sterkte ermee!

Marloes:

T was dus een geslaagd verjaardagfeestje? Fijn!

Wat gaat ie trakteren vandaag op school?

Tinus:

En en en? heb je je zus nog te pakken gekregen?

Zal anders zo es op je hyves spieken Misschien staat dr iets ofdat je tante bent geworden

Loewyz:

Volgende week maandag pas? Is dr geen kans op ontsteken oid en dat dr nu toch wel snel gehandeld moet worden??

Vk bezoek:

Geen bijzonderheden, alles okay. Kindje ligt bijna in mn bekken, voel dat nu ook wel, heb last van mn schaambeen, net alsof iemand me daar een rotschop heeft verkocht (en dat is toch niet zo hoor )

Heb net nog wat gerommeld op de babykamer, als de meiden straks wakker zijn ga ik boven nog wat poetsen enzo.

De dames zijn trouwens allebei de laatse dagen rond 5:00-5:30 wakker en mopperen/ huilen/roepen dan allebei om pap.

Na een fles gegeven te hebben slapen ze alletwee weer verder tot een uur of 8:00-8:30 dat is wel weer lekker maar ik vind het zo achterlijke tijd om een fles/ontbijt te geven.... Wat zouden jullie doen? Het zo laten of ´de strijd aangaan´ en het proberen te rekken?

Groetjes!
Bloody hell wat is hier vele geschreven het weekend!

Heb even heeeel snel alles gescant, dus zal uit mijn hoofd wat korte reacties geven (zit middenin een presentatie voor werk, maar zit nu op een telefoontje te wachten).

Indian en Loewyz, sterkte met jullie onder- cq binnenkantjes! ;o)

Mainecoon, baaaaalen voor je!

Tinus, ik zou niets zeggen, het was op zaterdagavond tenslotte en zo nu en dan een feessie moet kunnen. Het zou anders zijn op een doordeweekse dag of als het elk weekend raak was.

Eeeeeeehhh...

Oh ja, Marloes, aaaah! Wat een schrik!! Alles ok nu?

Nurse, Leah loopt zelf de trap op en af, gewoon zoals het moet, met haar hand aan de leuning. Aimee gaat alleen op, af durven we nog niet.

Ontzettend balen dat vroege wakker worden. Leah komt bij ons in bed als ze dat doet en Aimee, als ze echt niet meer wil settelen, krijgt een fles (die wil nooit bij ons slapen).

Oh ga nu even op HM kijken voor foto's, ben benieuwd!!

Oh het filmpje is niet gelukt het weekend, iedere keer als het Leahs beurt was begon Aimee keihard te krijsen, dus niet echt een gezellig filmpje zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven