Uitgerekend December/Januari!

23-04-2018 20:40 1294 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij een topic voor iedereen die in december 2018/januari 2019 is uitgerekend.
Voel je vrij om mee te schrijven. Je kunt de tabel zelf bijwerken (zie gegevens hieronder)
of zet je gegevens dikgedrukt in het topic en vraag of iemand anders het voor je in de tabel verwerkt.
Veel schrijfplezier!

Inlognaam: Suzanne91_
wachtwoord: Suzanne91_
Nickname leeftijd Hoeveelste kindje uitgerekende datum geslacht Bevallen
Suusj91 27 eerste kindje 29 december 2018 jongen :flirting: 15 december
Bruschetta_ 29 eerste kindje 31december verrassing :flirting: 18 december
Bevallen van een zoon!
felyar90 27 Eerste kindje 21 December 2018 meisje :flirting: 25 november
ClaireSophie 29 eerste kindje 31 december 2018 meisje :flirting: 6 januari
Bakerloo 34 eerste kindje 27 december 2018 ?
Yellow002 31 eerste kindje 20 december 2018 verrassing :flirting: 28 december bevallen van een dochter!
DANIYL 27 eerste kindje 19 december 2018 onbekend
Sammie2636 26 eerste kindje 21 december 2018 jongen :flirting: 17 december
Jo_tasy 29 tweede kindje 7 januari 2019 meisje :flirting: 7 januari
Mama_30 30 derde kindje 24 december 2018 onbekend
MarisKF 25 eerste kindje 3 januari 2019 meisje :flirting: 28 december
Svea84 33 tweede kindje 6 januari 2019 jongen :flirting: 27 december
rose1 28 eerste kindje 5 januari 2019 verrassing
kersopdetaart 33 derde en vierde kindje 6 januari 2019 ?
Dreamboat 26 eerste kindje 12 Januari 2019 jongen
Sophie990 27 eerste twee kindjes 5 januari onbekend
Nausicaa 37 eerste kindje 11 december meisje :flirting: 2 december
Ingeb84 33/36 eerste kindje 27 februari onbekend
Renata83 36 tweede kindje 27 januari jongen
:rose: Ingeb84 :rose: ideetje88 :rose: Muisjemeisje :rose: Madderijn

Hoiii123, Bloem2222, Avocadopi87, zoonzoonbaby, localhero, bon28, MQ11: ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. inactiviteit. Mocht je weer mee willen kletsen, dan kun je je gegevens weer toevoegen.
anoniem_368334 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 09:55
94.50% gewijzigd
@Jo_tasy wat suuuuper fijn en goed nieuws!! Ieder stapje is er weer eentje denk ik maar... en beter dan dit kan het op dit moment niet :-D ik hoop overmorgen net zo'n berichtje te kunnen sturen.. *duimen*
Wat fijn!! Gefeliciteerd :D hoe komt het dat je al zo n vroege echo had?

Ik hoop ook dat ik na vrijdag zoiets kan posten, ben er best zenuwachtig voor!
Thnx :) Ik hoop voor jullie ook op zulk goed nieuws!

Schijnt standaard te zijn als je direct zwanger wordt na een miskraam, ook omdat ik daardoor niet wist hoe lang ik zwanger ben.
Fijn Jo Tasy! :yes:
Helemaal een opluchting na een miskraam lijkt me! Ben je nu ook verder gekomen dan bij je miskraam?
O wat fijn Jo_tasy, hoera!

Hier wisselend misselijk. Lange dag gewerkt en nu extra moe.
Nee nog niet, met 7 weken was dat. Dus dat is de volgende stap voor mij, maar met een kloppend hartje en goed op termijn liggen heb ik er veel meer vertrouwen in :)

Wat anders... ik ben erg misselijk dus drink sinds 2 dagen helemaal geen koffie meer, ik heb me toch een hoofdpijn van de cafeïne ontwenning! Best shocking dat ik dus zo verslaafd was o_o
Jo_Tasty wat super leuk, lijkt me echt een heel mooi moment!
My bags under my eyes are couture
Ik krijg morgen, n.a.v. mijn mailtje een "klopt het hartje nog check" verder gaan ze niks meten en/of bespreken want dat komt bij de echte intake een week later.

Ik schaam me ergens voor mn gepaniek (is dat een werkwoord ;-) )maar de verloskundige stelde het zelf voor en maakte er helemaal geen probleem van...
Fijn yellow.
Paniek is niet goed. Ik snap wel dat je onzeker bent.
Ik hoop dat je heel zwanger bent en vanzelf minder misselijk, omdat het verloop van jouw zwangerschap zo is.
Hoop dat je je iets kunt ontspannen. Dat is het beste voor moeder en kind nu.
Thnx Madderijn.

Het hele vorige jaar was (vond ik) heftig. Behalve de miskramen ook een curretage gehad die als gevolg heeft gehad dat ik (zo bleek achteraf) een half jaar helemaal geen kans op zwangerschap had. Menstruatie bleef nihil en uiteindelijk bleek dat mijn baarmoederslijmvlies veel te dun bleef zodat een vruchtje nooit zou kunnen innestelen. Alleen voor we daar achter waren heb ik nogal op mn strepen moeten staan voor ze gingen onderzoeken.
Daarna hysteroscopie gehad waarmee de oorzaak "waarschijnlijk" verholpen was.
Menstruatie verbeterde van 1/2 dag naar 2 volle dagen. Nog steeds niet wat het ooit was maar veel beter. Uiteindelijk zelf nog een controle echo laten doen (zelf betaald) en toen bleek mn baarmoederslijmvlies weer een goede dikte te hebben. Wat een opluchting! Vervolgens duurde het alsnog vrij lang om weer zwanger te worden.

Alles bij elkaar maakt dat ik niet zomaar kan geloven dat we einde van dit jaar een kindje in onze armen gaan houden. Dat vertrouwen moet groeien.
Totaal niet relaxt natuurlijk. En kijkend naar de feiten ook niet reëel. Deze keer gewoon weer heel veel kans dat het goed gaat. Maar gevoelsmatig blijft het steeds 50/50.

Maar dit alles is totaal niet meer belangrijk als die kleine er straks wel is ♡
Hallo meiden,

Ik zou het ook fijn vinden om hier mee te mogen schrijven. Ik heb getracht mijn naam in de tabel te zetten, maar iets ging er niet goed. Wie kan mij helpen? Ik heb gisteren positief getest. Nog erg vroeg getest op cd 29, maar een duidelijk streepje. Volgens eigen berekening nu 4 weken en 1 dag zwanger. Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor wat uitslagen en mocht gelijk een afspraak maken voor een echo. Ze wilden al, door mijn twee miskramen vorig jaar, over 2 weken mij zien. Ben benieuwd. Ik merk aan mezelf dat ik nog erg in de 'ontkenning' zit.
@yellow met zo'n geschiedenis kan ik me voorstellen dat je nu erg onzeker bent. Fijn dat je wel bij je verloskundige terecht kan voor extra controles. Hopelijk is alles goed!

@bibi, welkom, ik zie wel dat er net een nieuwe groep januari 2019 opgestart is omdat deze vrij vol is, daar zou je ook kunnen aansluiten
Ik hoop dat het allemaal goed is morgen yellow!
O jo tasty dan ga ik daar even kijken. Dankjewel voor de tip
@Jo-tasty! Wat een fijn nieuws!

@Yellow, heb vertrouwen! :heart:
Yellow succes vandaag! Hoelaat mag je terecht?
Ahh superlief iedereen.
13:00 uur

Maar sinds gisteravond heb ik al mn kwaaltjes weer in volle hevigheid terug.
Dus twijfel of ik zou bellen om het weer af te zeggen? De aanleiding dat ik de Echo krijg is er eigenlijk niet meer?
Als je je geen zorgen meer maakt zou ik m afzeggen en wachten op de volgende denk ik dan. Wat fijn dat je weer gerustgesteld bent!
Ik wacht wel even tot een iets normaler tijdstip met bellen. Over een uurtje ofzo :-)

[Edit] ik heb de echo afgezegd. Ik kan nog wel 1 week wachten tot de reguliere echo.
Bijna fijn dat je er zo misselijk bent Yellow.
Feit dat het kan wisselen en weet goed komt lijkt me ook fijn, minder spanning als je weer een goede dag hebt!
Bij mij was de misselijkheid vrij kort, ik heb nu alleen last van licht gevoel van misselijk als ik wakker wordt, omdat mijn lijf dan gelijk al begint te zeuren om eten, waar ik voor de zwangerschap nog geen last van had.

Dus meestal begin ik de ochtend met zo snel mogelijk lekker relaxed ontbijten en als we af en toe momenten hebben dat we iets langer willen blijven liggen, voor dat geval heb ik altijd iets van licht verteerbare koekjes bij de hand.

Als ik echt bloedverlies zou hebben dan zou ik me pas meer zorgen gaan maken momenteel 😉
Ha dames, hier gaat t gelukkig ietsje beter na een pittige gekke Rollercoaster week... gister bij gyneacoloog geweest, omdat er nog steeds geen signaal was dat de miskraam op gang kwam (zou nu 9,5wk zwanger zijn, geen bloedverlies gehad, geen krampen en nog steeds dezelfde zwangerschapssymptomen, verwarrend dus, lichaam voelt zich nog zwanger, hoofd duidelijk niet meer...), dus morgen curretage onder lokale verdoving, kon gelukkig nog voor t pinksterweekend. (Ik wil niet aan die opwek pillen, alleen maar slechte verhalen over gehoord) Heb er veel over gepraat om me heen, wat mij/ons al veel heeft geholpen. Vandaag zelfs gewoon hele dag gewerkt voor t eerst.. gister wel weer met onze neus op de feiten gedrukt, 1 op 3 vrouwen krijgt te maken met een miskraam:-(.. echt veel, en merk om me heen dat t ook echt wel klopt, nu ik open ben, hoor ik echt velen om ons heen die het kennen. Dus des te bijzonderder als je na 9mnd een mooi mensje in je armen kan houden:-)
Ik hoop van harte dat ideetje en ik in deze groep de enige pechvogels zijn!
Succes en Genietse van zowel de mooie als minder fijne momenten van je zwangerschap!
Svea, geen leuke reactie als je net vertelt dat je zwanger bent en dan snap ik dat je het nu eerder wilt vertellen. Maar hoe het precies zit met de kans op een miskraam weet ik eigenlijk niet.

Jo-taste, gefeliciteerd! Wat fijn dat alles er goed uit ziet. Natuurlijk een hele opluchting! Wel erg balen van de hoofdpijn.. dat wil je er nu ook absoluut niet bij hebben.

Inge, een heftige periode heb jij inderdaad. Heel veel succes en sterkte morgen (en daarna).

Vandaag ineens ook misselijk. Wat een ontzettend rot gevoel.. hopelijk blijft het bij vandaag. Anders is het voor het goede doel.
@ingeb84 heel veel sterkte! 😢

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven