Orgasme uitstellen man

13-05-2018 21:38 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met het uitstellen van het orgasme van de man dmv een gel of een spray? Welke is goed? Trucje van aan de schoonmoeder denken oid helpt niet. Andere tips zijn welkom.
masturbeert hij zelf ook? hij kan het zo ook beter leren handelen lijkt me
YW! Ik las nog even je verhaal terug Elizabeth, je zegt ergens na een paar stoten is het klaar. Een paar lijkt me wel heel erg weinig. Ik vraag me af of er niet wat andere dingen spelen ook. Stress op het werk, een persoonlijk innerlijk conflict, spanning in jullie relatie oid?
Ik weet dat hij ook wel wat stress heeft maar niet van onze relatie. Die is nog vrij pril en dat gaat allemaal heel erg goed. Het is niet in probleem van alleen nu met mij. Hij zegt sinds 6 jaar hier last van te hebben, toen was hij nog met zijn ex. Waar het vandaan komt geen idee maar we komen er samen vast wel uit. Ik ben in ieder geval niet van plan om deze reden weg te gaan bij iemand waar ik zoveel van houd.
Elizabeth80 schreef:
17-05-2018 15:05
Ik weet dat hij ook wel wat stress heeft maar niet van onze relatie. Die is nog vrij pril en dat gaat allemaal heel erg goed. Het is niet in probleem van alleen nu met mij. Hij zegt sinds 6 jaar hier last van te hebben, toen was hij nog met zijn ex. Waar het vandaan komt geen idee maar we komen er samen vast wel uit. Ik ben in ieder geval niet van plan om deze reden weg te gaan bij iemand waar ik zoveel van houd.
Als het al zo lang speelt gaat het een eigen leven leiden, als je begrijpt wat ik bedoel.
Als je nu eens alles wat jullie wat jullie hiervoor aan ervaringen overboord gooit. Bij nul beginnen. Alsof je alletwee voor het eerst seks gaat hebben. Een soort rollenspel. Er geldt maar één regel en dat is dat je pas seks mag hebben als je er alletwee klaar voor bent. Dat duurde bij mij en mijn eerste vriendinnetje echt een hele tijd. Trouwens die eerste keer kwam ik ook binnen een aantal stoten klaar.
Vanaf dat moment ga je opbouwen. Tel het aantal stoten. Gebruik de ademhalingstechniek en probeer iedere volgende keer dat jullie het doen verder te komen. En wees lief voor elkaar als het niet lukt onder het motto twee stappen vooruit, één stap terug. Maak er een spel van en hou het luchtig.

Natuurlijk maak je het niet meteen uit. Jullie lossen dit op en groeien ervan :high5:
Max heeft gelijk, het geheim van de smid is een diepe gecontroleerde ademhaling, langaam in en langzaam uit. Liefst te combineren met dagelijks mediteren. Zo bouwt een man zelfbeheersing op m.b.t. zijn ballen.
De truc zit hem in het 'acclimatiseren'.
Oftewel, wanneer hij eenmaal in je zit, even een tijdje niet bewegen. Voor hem om dan diep en rustig te ademen om zijn gemoed weer onder controle te krijgen en ook bewust te wennen aan het gevoel.
Als hij het idee krijgt dat het teveel van het goede is, haalt hij hem er weer uit en richt zijn aandacht weer op zijn ademhaling totdat hij weer tot rust is gekomen.
Daarna weer inbrengen en de hele exercitie herhalen.

Voor je het weet is hij op het ritme van jullie ademhaling erin en eruit aan het bewegen en kan hij dat net zolang volhouden totdat jouw orgastische stuiptrekkingen hem uit zijn concentratie halen en hij alsnog meteen klaarkomt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Je zegt in je OP dat aan schoonmoeder denken niet helpt. Zou hij soms stiekem een fantasie hebben over jouw moeder dan?
Uitstellen orgasme hier geen probleem, en heb gelukkig alleen al aan haar al genoeg om zo lang opgewonden te blijven zolang zij het fijn blijft vinden.
Hoef gelukkig niet aan libido-verlagende zaken te denken om orgasme niet te laten komen.
Bimzarellio...what else

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven