Schoonzus is duivel
vrijdag 18 mei 2018 om 23:01
Hallo iedereen
Mijn vriend zijn zus is echt een hel...
Ze heeft heel snel aandacht te kort ze is 16
Ze wilt alles wat ik heb.
Als haar relatie slecht is moet ze stoken tussen die van mij en mijn vriend.
Zij is dus samen met een jongen genaamd E. Ze heeft mij onlangs bekend dat ze niet zeker weet of ze gevoelens heft voor hem omdat ze veel ruzie hebben etc.
Maar dus Ik praat wel met haar ondanks ze zo erg kan zijn. Om mee te zijn met mijn verhaal gaan we even terug de tijd in zo een 2 maand terug heeft mijn vriend met zijn neef van 15 wiet gedaan ben ik helemaal niet blij mee dus ik heb dat dan aan die zus gezegt om te vragen wat ik moest doen... zij heeft dat dan tegen haar tante gezegt waardoor ik in de ogen van mijn vriend de slechte ben omdat ik dit tegen zn zus had gezegt
maar nu mogen mijn vriend en zijn neef elkaar niet zien en daar is hij heel boos en verdrietig om want zij hadden een goede band.
Dus ben ik met z’n zus gaan praten waarom ze dat tegen die tante had gezegt en of ze wel wist wat ze gedaan had. Zij antwoorde daarop ik mag mijn neef niet en iets in de aard van dat was mn bedoeling dat ze elkaar niet zagen ofz. Dus ik heb dat dan tegen mijn vriend gezegt van jou zus wou dat wist jij dat. Nu heeft zij tegen mijn vriend gezegt dat ik lieg dat zij dat niet heeft gezegt maar dat ik heb gezegt dat dat mijn bedoeling was en nu wilt hij mij dumpen omdat hij haar gelooft en mij niet.
Zij heeft deze soort dingen al eerder gedaan ze zorgt vaker voor ruzie. Het is echt niet meer leuk om naar hem thuis te gaan want zij is daar en ik weet echt niet wat ik moet doen...
Mijn vriend zijn zus is echt een hel...
Ze heeft heel snel aandacht te kort ze is 16
Ze wilt alles wat ik heb.
Als haar relatie slecht is moet ze stoken tussen die van mij en mijn vriend.
Zij is dus samen met een jongen genaamd E. Ze heeft mij onlangs bekend dat ze niet zeker weet of ze gevoelens heft voor hem omdat ze veel ruzie hebben etc.
Maar dus Ik praat wel met haar ondanks ze zo erg kan zijn. Om mee te zijn met mijn verhaal gaan we even terug de tijd in zo een 2 maand terug heeft mijn vriend met zijn neef van 15 wiet gedaan ben ik helemaal niet blij mee dus ik heb dat dan aan die zus gezegt om te vragen wat ik moest doen... zij heeft dat dan tegen haar tante gezegt waardoor ik in de ogen van mijn vriend de slechte ben omdat ik dit tegen zn zus had gezegt
Dus ben ik met z’n zus gaan praten waarom ze dat tegen die tante had gezegt en of ze wel wist wat ze gedaan had. Zij antwoorde daarop ik mag mijn neef niet en iets in de aard van dat was mn bedoeling dat ze elkaar niet zagen ofz. Dus ik heb dat dan tegen mijn vriend gezegt van jou zus wou dat wist jij dat. Nu heeft zij tegen mijn vriend gezegt dat ik lieg dat zij dat niet heeft gezegt maar dat ik heb gezegt dat dat mijn bedoeling was en nu wilt hij mij dumpen omdat hij haar gelooft en mij niet.
Zij heeft deze soort dingen al eerder gedaan ze zorgt vaker voor ruzie. Het is echt niet meer leuk om naar hem thuis te gaan want zij is daar en ik weet echt niet wat ik moet doen...
zaterdag 19 mei 2018 om 02:26
zaterdag 19 mei 2018 om 03:11
Hey, daar zijn de punten die je in je vorige post kwijt was!
zaterdag 19 mei 2018 om 06:54
In Spanje doen ze niet aan leestekens?Helpme0411 schreef: ↑18-05-2018 23:51Oke dus alle mensen met hun commentaar dat ik een puber ben of zwanger etc je bent niet verplicht te reageren.... btw ben bijna 20 en heb een spiraaltje dus not preggo
En mss noem ik haar mijn schoonzus omdat ik verloofd ben recent dus ik gebruik nog vriend(je)
En ik ben spaans van afkomst dus mijn nederlandsis niet perfect ik wist niet dat jullie hier allemaal schreven met het Vandeale woordenboek op jullie schoot ik vraag advies geen commentaar
En we wonen nog thuis omdat we aan het sparen zijn voor een huis want geld groeit niet op mn rug
En we zijn al samen vanaf ik 15 ben en zn zus begint nu pas heel lastig te doen
Bedankt voor de mensen die echt helpen
Jullie gedragen je allemaal als een stel pubers.
zaterdag 19 mei 2018 om 09:28
Huh je bent verloofd maar hij zou je om zo’n akkefietje willen dumpen?
Ik voorzie een stabiel huwelijk.
Verder zou ik me niet zo met dat zusje inlaten. Hou het gewoon lichtig met haar en loop niet zo te roddelen over je vriend. En te stoken tussen hem en zusje! Dat is echt zo’n rottige eigenschap.
Ik voorzie een stabiel huwelijk.
Verder zou ik me niet zo met dat zusje inlaten. Hou het gewoon lichtig met haar en loop niet zo te roddelen over je vriend. En te stoken tussen hem en zusje! Dat is echt zo’n rottige eigenschap.
trien30 wijzigde dit bericht op 19-05-2018 09:42
3.53% gewijzigd
zaterdag 19 mei 2018 om 09:38
(ik had de rest nog niet gelezen dus even aanpassingen)
Onthoud dit als mantra: een relatie hoort een prettige aanvulling op mijn leven te zijn.
Ik heb ook geloofd in een relatie waar er veel drama omheen zat (ook schoonfamilie), en de eindstand is dat ik nu alleenstaand moeder ben.
No puedes cambiar una persona, mensen blijven wie ze zijn. Ik zou er een punt achter zetten, uit ervaring weet ik dat gedoe met schoonfamilie nooit goed komt (en ik heb het twee jaar geprobeerd...).
Veel sterkte, una abrazo
Onthoud dit als mantra: een relatie hoort een prettige aanvulling op mijn leven te zijn.
Ik heb ook geloofd in een relatie waar er veel drama omheen zat (ook schoonfamilie), en de eindstand is dat ik nu alleenstaand moeder ben.
No puedes cambiar una persona, mensen blijven wie ze zijn. Ik zou er een punt achter zetten, uit ervaring weet ik dat gedoe met schoonfamilie nooit goed komt (en ik heb het twee jaar geprobeerd...).
Veel sterkte, una abrazo
anoniem_369711 wijzigde dit bericht op 19-05-2018 09:43
Reden: ik had niet alles gelezen (maar van je fouten kan je leren)
Reden: ik had niet alles gelezen (maar van je fouten kan je leren)
74.97% gewijzigd
zaterdag 19 mei 2018 om 09:41
Ik geloof heel veel maar niet dat de vriend van to 18 + is, deze pubers moeten eens minder gaan kletsen over elkaar en hun huiswerk gaan maken ipv hier op het viev forum rond te gaan hangen.. to kan bijv. eens gaan opzoeken wat de definitie is van 'schoonzus' om te beginnen.
zaterdag 19 mei 2018 om 10:21
Ik dacht dat deze forum vrij is voor iedereen niet dan? Jij bent niet verplicht te reageren... dus mss moet jij huiswerk gaan maken of opzoeken of dat wij in een vrij land wonen met vrije uiting van onze gevoelen...lizenlotte schreef: ↑19-05-2018 09:41Ik geloof heel veel maar niet dat de vriend van to 18 + is, deze pubers moeten eens minder gaan kletsen over elkaar en hun huiswerk gaan maken ipv hier op het viev forum rond te gaan hangen.. to kan bijv. eens gaan opzoeken wat de definitie is van 'schoonzus' om te beginnen.
zaterdag 19 mei 2018 om 10:40
En vervolgens start je dan maar een topic dat "schoonzus"een helse puber is.Helpme0411 schreef: ↑19-05-2018 10:21Ik dacht dat deze forum vrij is voor iedereen niet dan? Jij bent niet verplicht te reageren... dus mss moet jij huiswerk gaan maken of opzoeken of dat wij in een vrij land wonen met vrije uiting van onze gevoelen...
Maar die leeft blijkbaar in een ander land.
zaterdag 19 mei 2018 om 10:43
zaterdag 19 mei 2018 om 10:51
ms is heel wat anders hoorlizenlotte schreef: ↑19-05-2018 10:43Het is 'Dit forum', niet 'deze forum'. en 'Gevoelens' niet 'gevoelen'. En de afkorting van misschien is ms, niet mss..
Huiswerk is dus zeker niet onnodig bij jou. En ik hoef idd niet te reageren, maar doe het toch, net als jij hier toch jouw gevoelens op het forum zet.
zaterdag 19 mei 2018 om 10:53
Wat heeft die E. met dit hele verhaal te maken?
En wat wil dat zusje allemaal hebben wat jij ook hebt?
Waarom vind je het nodig iets wat zusje helemaal niet aangaat toch met haar te bespreken terwijl je haar zo'n akeligheid vindt?
Klinkt lekker volwassen allemaal. Stookt de één niet, doet de ander het wel. Gezellig.
En wat wil dat zusje allemaal hebben wat jij ook hebt?
Waarom vind je het nodig iets wat zusje helemaal niet aangaat toch met haar te bespreken terwijl je haar zo'n akeligheid vindt?
Klinkt lekker volwassen allemaal. Stookt de één niet, doet de ander het wel. Gezellig.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 19 mei 2018 om 10:54
vivalizenlotte schreef: ↑19-05-2018 09:41Ik geloof heel veel maar niet dat de vriend van to 18 + is, deze pubers moeten eens minder gaan kletsen over elkaar en hun huiswerk gaan maken ipv hier op het viev forum rond te gaan hangen.. to kan bijv. eens gaan opzoeken wat de definitie is van 'schoonzus' om te beginnen.
zaterdag 19 mei 2018 om 10:55