Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 19 mei 2018 om 22:27
Ik nam aan dat je mijn post bedoelde aangezien ik er niet vanuit ging dat iemand op facebook over elastiekjes zit te posten. Jij hebt mij niks aangedaan maar zeggen dat je geen mening hebt terwijl je duidelijk een mening hebt over mensen die een mening hebben, daar vind ik dan wel weer wat van.
Dat vind ik van mezelf dan weer een knappe zin

Maar je hebt me niks aangedaan hoor, zo makkelijk is dat nou ook weer niet.
Tjezus, wat vals
zaterdag 19 mei 2018 om 22:29
Jij denkt dat ik overal een mening over heb (of iig over veel) en dat baseer je op dit topic.
Dat vind ik op z'n minst eigenaardig.
Omdat ik a) dit topic niet representatief vind voor bijv het hele forum en b) mezelf goed genoeg ken om te weten dat jouw idee over mij niet klopt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 19 mei 2018 om 22:32
Meidmeid, het is me watSolomio schreef: ↑19-05-2018 22:29Jij denkt dat ik overal een mening over heb (of iig over veel) en dat baseer je op dit topic.
Dat vind ik op z'n minst eigenaardig.
Omdat ik a) dit topic niet representatief vind voor bijv het hele forum en b) mezelf goed genoeg ken om te weten dat jouw idee over mij niet klopt.
Vriendelijk.

zaterdag 19 mei 2018 om 22:32
?
zaterdag 19 mei 2018 om 22:33
Ik schrijf dat ik over veel dingen geen mening heb.MevrouwJack schreef: ↑19-05-2018 22:27Ik nam aan dat je mijn post bedoelde aangezien ik er niet vanuit ging dat iemand op facebook over elastiekjes zit te posten. Jij hebt mij niks aangedaan maar zeggen dat je geen mening hebt terwijl je duidelijk een mening hebt over mensen die een mening hebben, daar vind ik dan wel weer wat van.
Dat vind ik van mezelf dan weer een knappe zin
Maar je hebt me niks aangedaan hoor, zo makkelijk is dat nou ook weer niet.
En dat elastiekje was tot een uur geleden het enige wat ik vandaag van dat huwelijk had meegekregen.
En nu denk jij dat ik hier stoer zit te roepen dat dat huwelijk mij niet interesseert maar dat ik wel stiekem heb zitten meelezen in een topic over dat huwelijk? Omdat dat de enige plek is waar ik iets over dat elastiekje had kunnen lezen?
Soms duurt het echt even voordat ik begrijp wat er gebeurt en hoe iemand iets bedoelt.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 19 mei 2018 om 22:35
Je schreef toch zelf dat je door dit topic de indruk had dat ik overal een mening over heb? Dan maak jij mij belangrijk hoor, dat doe ik niet zelf.patatjedubbelmayo schreef: ↑19-05-2018 22:31Och dear, wat maak jij jezelf belangrijk. Ik zou denken dat ik jou ken nav een paar postings op het fucking Vivaforum en jij denkt dat je MevrJ iets vreselijks hebt aangedaan.![]()
David Dunning
David Dunning

zaterdag 19 mei 2018 om 22:35
Nou, zeker.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 19 mei 2018 om 22:38
Ja klopt. Ik zat zo aan de buis gekluisterd dat ik even niet door had dat elders mensen ook meningen hebben over elastiekjes e.d. en omdat het toevallig mijn post was trok ik die conclusie, my badSolomio schreef: ↑19-05-2018 22:33Ik schrijf dat ik over veel dingen geen mening heb.
En dat elastiekje was tot een uur geleden het enige wat ik vandaag van dat huwelijk had meegekregen.
En nu denk jij dat ik hier stoer zit te roepen dat dat huwelijk mij niet interesseert maar dat ik wel stiekem heb zitten meelezen in een topic over dat huwelijk? Omdat dat de enige plek is waar ik iets over dat elastiekje had kunnen lezen?
Soms duurt het echt even voordat ik begrijp wat er gebeurt en hoe iemand iets bedoelt.

En als het helpt: ik was ook verbaasd hoe ik helemaal inzat vandaag, tranen en al

mevrouwjack wijzigde dit bericht op 19-05-2018 22:40
0.05% gewijzigd
Tjezus, wat vals

zaterdag 19 mei 2018 om 22:40
Geen frikandel.
Nu wel patat, met mayo en ook voor de kroket.
zaterdag 19 mei 2018 om 22:41
Dubbel mayo natuurlijk
Vriendelijk.
zaterdag 19 mei 2018 om 22:41
nacho's
kaassouflé
saucijzenbroodje
kaasbroodje
kaasbroodjes

Tjezus, wat vals
zaterdag 19 mei 2018 om 22:45
Ik ben even in dat topic gaan kijken en daar hebben jullie ook over mij zitten posten.MevrouwJack schreef: ↑19-05-2018 22:38Ja klopt. Ik zat zo aan de buis gekluisterd dat ik even niet door had dat elders mensen ook meningen hebben over elastiekjes e.d. en omdat het toevallig mijn post was trok ik die conclusie, my badBij mij was er op social media namelijk helemaal niemand ook maar enigszins mee bezig.
En als het helpt: ik was ook verbaasd hoe ik helemaal inzat vandaag, tranen en al![]()
Echt, ik ben lichtelijk verbaasd, zeker omdat ik hier alleen even met Moi heb gedeeld dat ik niks met trouwen heb.
Er wordt iets uit z'n verband gerukt.
David Dunning
David Dunning

zondag 20 mei 2018 om 09:22
Mwoah, gezien het onderwerp van dit topic vind ik het niet zo gek dat aangenomen werd dat je aan dat topic refereerde. Ik zou proberen het niet te groot te maken.
Je komt mij overigens wel over als iemand die over van alles een (duidelijke) mening hebt.
Blijft allemaal een beetje tweedimensionaal he, op ern forum. Ik vind dat wel geinig.
Je komt mij overigens wel over als iemand die over van alles een (duidelijke) mening hebt.
Blijft allemaal een beetje tweedimensionaal he, op ern forum. Ik vind dat wel geinig.
zondag 20 mei 2018 om 10:13

David Dunning
David Dunning