Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Alle reacties Link kopieren
Cateutje als een kat op ons ligt noemen wij dat ' bepoesd' zijn. 'Schat kan jij de zonwering naar beneden doen? Ik ben bepoesd'! *pakt stiekem een kat en plakt hem op schoot want geen zin om de was op te hangen en man is thuis*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Cateautje,wat heerlijk om je verhalen over Brigid te lezen! Krijg er zelf weer kittenkriebels van!
lise1985 schreef:
21-05-2018 12:17
Haha cateau, geweldig! Jij hebt je liefde gevonden :flirting:
Zeker weten. :-D
Oudblond schreef:
21-05-2018 14:01
Cateutje als een kat op ons ligt noemen wij dat ' bepoesd' zijn. 'Schat kan jij de zonwering naar beneden doen? Ik ben bepoesd'! *pakt stiekem een kat en plakt hem op schoot want geen zin om de was op te hangen en man is thuis*
Schaam je diep!!! :rofl:

Is wel een goeie, bepoesd, die onthou ik. :)
Oudblond schreef:
21-05-2018 14:01
Die ga ik invoeren! :rofl: Er ligt bij mij bijna altijd wel een poes op schoot. :proud:
Wat een beschaafd meisje is mijn Brigid toch. :) Ze heeft een bak vol brokjes en ze eet in de loop van de dag voldoende om zich voldaan te voelen, maar blijft niet vreten omdat het nu eenmaal kan.
Ze ligt nu lekker languit op de bank, met het smoeltje naar mij gekeerd zodat ze me kan zien als ze haar oogjes open doet.
Ze rent en vliegt tussen het slapen en eten door en als ze rent en vliegt, dan komt ze onderweg ook nog eventjes een paar kopjes geven.
Ik voel me geliefd en dat voelt fijn. :)
Is toch wel handig als je je favoriete speelgoed aan je kont hebt hangen.
Heb ik weer. Eigen schuld natuurlijk, ik ben gewoon veel te goed van vertrouwen. Alles bij elkaar vind ik het niet zoo erg, maar ik had het wel fijn gevonden als ik eerlijk zaken had kunnen doen, dan had ik een keuze gehad.
Nou ja, ik ben ondanks dat overdrachtelijke kleinigheidje best wel gelukkig met het feit dat hij in mijn leven is gekomen, het is een schat en ik zou hem niet meer kunnen missen.
Brigid is dus Bridge, een gozer en dan te bedenken dat ik geen mannen meer in huis wilde en ik geen slaaf wil zijn van mijn zorgdrang. Lachen met mij. :rofl:
Cateautje schreef:
23-05-2018 10:37
Heb ik weer. Eigen schuld natuurlijk, ik ben gewoon veel te goed van vertrouwen. Alles bij elkaar vind ik het niet zoo erg, maar ik had het wel fijn gevonden als ik eerlijk zaken had kunnen doen, dan had ik een keuze gehad.
Nou ja, ik ben ondanks dat overdrachtelijke kleinigheidje best wel gelukkig met het feit dat hij in mijn leven is gekomen, het is een schat en ik zou hem niet meer kunnen missen.
Brigid is dus Bridge, een gozer en dan te bedenken dat ik geen mannen meer in huis wilde en ik geen slaaf wil zijn van mijn zorgdrang. Lachen met mij. :rofl:
:rofl: Haha, je bent en met gestrekt been ingegaan. Arme Bridge, al dagen behandeld als een dame, blijkt het een heer te zijn :hihi:
Iedereen hier nog aanwezig of zijn er hier veel die anoniem zijn gegaan?
Hoe is het met jullie en Cateau, hoe is het met Bridge? Haha achteraf zat ik te denken, een rooie is meestal een kater dus we hadden het kunnen weten.

Vandaag heerlijk op de kleindochter gepast, zalig :love:
Daarna een dutje gedaan en zometeen eten maken. Ik heb krieltjes, wokgroenten en een biefstukje. Wat eten jullie?
Ik ben er ook nog gewoon!
Cateautje: Ik heb altijd katjes gehad maar merk nu dat mijn katertjes veel grotere knuffelkonten zijn. En ik hoor dat in mijn omgeving ook. Dussss.... toch maar die man in huis dan :biggrin:
Ha Blondje, fijn dat jij er ook nog bent.
Hoe gaat het Prada?
Ik ben helemaal gesloopt. Zo'n drukte op het werk. Morgen een dagje vrij maar dan wordt mijn nieuwe keuken geleverd, dus weer vroeg mijn nestje uit jammer genoeg.
Hier gaat alles nog steeds goed. Volgende week weer bloed laten trekken. Ga ervan uit dat het nog steeds goed is.
Fijn dat je morgen een dagje vrij hebt en dat je nieuwe keuken eindelijk komt.
prada schreef:
24-05-2018 18:33
Iedereen hier nog aanwezig of zijn er hier veel die anoniem zijn gegaan?
Hoe is het met jullie en Cateau, hoe is het met Bridge? Haha achteraf zat ik te denken, een rooie is meestal een kater dus we hadden het kunnen weten.

Vandaag heerlijk op de kleindochter gepast, zalig :love:
Daarna een dutje gedaan en zometeen eten maken. Ik heb krieltjes, wokgroenten en een biefstukje. Wat eten jullie?
Ik ben er nog steeds hoor, ben veel te gehecht aan cateautje.

Ik heb Brigid hernoemd, de naam is nu Balin, de machtige krijger.

Leuk hoor, op zo'n kleintje passen, zeker als het aan het einde van de dag weer terug naar de ouders kan. Wel de lusten en niet de lasten, is perfect.

Oudblond, succes morgen met de keuken.
Ik ben er ook nog steeds.
Moe, dat wel.
Balin :heart:
oudblond wijzigde dit bericht op 25-05-2018 18:43
89.96% gewijzigd
Cateau en Lise :cheer2: Wat fijn dat jullie er ook nog zijn. Hoe komt het dat je zo moe bent Lise?
Balin, mooie naam en een mooie betekenis.
Ik ben er ook nog! Hallo! :hello:
Haa Drackie is ook present. :cheer2: Leuk.
prada schreef:
24-05-2018 20:44
Cateau en Lise :cheer2: Wat fijn dat jullie er ook nog zijn. Hoe komt het dat je zo moe bent Lise?
Balin, mooie naam en een mooie betekenis.
Veel te veel gedaan vandaag. Niet een beetje over mijn grenzen gegaan maar behoorlijk.
Oei Lise, dat is minder. Hopelijk heb je straks een goede nachtrust en morgen een wat minder drukke dag.
prada schreef:
24-05-2018 23:21
Oei Lise, dat is minder. Hopelijk heb je straks een goede nachtrust en morgen een wat minder drukke dag.
Ik heb elke dag een rustige dag. Ik doe dit mezelf aan, dat is nog het erge eigenlijk. Iets met eigen grenzen en zo.
Therapeut zei laatst al dat ze de meeste mensen moet aansporen om in beweging te komen, maar dat ze mij juist moet afremmen.
Oh dat is wel herkenbaar. Ik ga ook altijd maar door en door. En dan ben ik soms de andere dag ook echt zo moe.
Tijdig op de rem trappen lieve Lise.

Ik heb daar een geheugensteuntje voor.

Moet ik dit nu doen?
MOET ik dit nu doen?
Moet IK dit nu doen?
Moet ik dit NU doen?

Maar ik kan me er ook maar moeilijk aan houden hoor. Ik kan niet rustig zitten als ik weet dat er nog iets gedaan moet worden.
Ik weet wat bij mij de oorzaak is. Ik weet ook dat ik mezelf af en toe een verzetje moet gunnen want anders word ik heel chagrijnig.
Het is een spagaat dus.
Veel zaken heb ik uitbesteedt, het gaat met name om zaken die ik leuk vind maar om gezondheidsredenen niet verstandig zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven