Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Daar is ze!!!! Nu van dichtbij. :)


Afbeelding
Oudblond schreef:
18-05-2018 16:31
Leuk hoor Cateautje. Ik geniet ook zo intens van mijn haarballetjes! Had je niet lievere beide katjes gekregen? Ik vind de interactie tussen de twee hier heel leuk. Echte broertjes zijn het die heel veel samen spelen, slapen maar ook flink in de aanval kunnen gaan. Mooi om zien.
Ik heb vroeger broers en zussen gehad en ik heb gemerkt dat als ze elkaar hebben, ze minder of haast geen aandacht hebben voor hun mens en ik wil voor deze keer een vriendinnetje voor mezelf, eentje die aan me hangt. :)
Alle reacties Link kopieren
Och wat een schatje!!!!

hee psssst het is weekend! Was ik aan toe, lange drukke hectische week gehad!
Alle reacties Link kopieren
Oh je ziet gewoon dat het een lief nieuwsgierig neusje is :love:
Main Coons staan er om bekend dat het ontzettende knuffelkonten zijn. En ze zijn inderdaad best veel met elkaar bezig, maar zodra het kan plakken ze tegen mijn lijf. Eentje is een schootzitter, de ander wil niet op schoot maar komt tegen me aan duwen en laat zich bij de eerste aai 'omvallen' en dan kan je met hem doen waar je zin in hebt. PrrrrrrrPrrrrrrr
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ja dat plakken is me hier ondertussen ook bekend. Zodra ik op de bank ga zitten komt ze bij me en valt ze in slaap en dan moet ze me aanraken, al is het maar met één pootje. Ze heeft net een half uurtje met haar koppie op m'n been geslapen en toen ze van me af bewoog heb ik het op een lopen gezet. :-D
Nu ligt ze lekker op mijn plekkie te snoezen. :)
Cateautje schreef:
18-05-2018 14:25
Oh ja joh, Praadjes. Tsssskk!!!! :lmao:
:there:
Cateau, wat een heerlijk poesje. Ik kan me voorstellen dat je je suf geniet. En zalig dat ze zo aanhankelijk is. Jullie zullen snel elkaars BFF's zijn. :cat:
Afbeelding
Ze ligt energie op te doen voor vannacht.
Cateautje schreef:
18-05-2018 18:13
Afbeelding
:flirting:
Alle reacties Link kopieren
ze is lief :flirting:
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Cateautje, volgens mij ben je een ervaren kattenbaas maar voor wat het waard is:
Onze katten zijn heel handzaam omdat we van kleins af aan gekamd hebben, hun pootjes en ook kussentjes aanraakten en nageltjes knipten. Ook leren dat handen geen speelgoed zijn is heel handig. Dus als de kat tijdens het strelen naar je handen bijt of krabbelt om te spelen, meteen een speeltje pakken en daarme met haar spelen. Enige dat wij vergeten waren is het bekje. Daar hebben we niet ' aangezeten' en dat kennen ze nu ook niet. Vervelend want ze hebben zwakke tandjes die we moeten poetsen en dat geeft hen stress. Dus ook regelmatig aan de tandjes voelen zodat ze dat gewend is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
18-05-2018 19:33
Cateautje, volgens mij ben je een ervaren kattenbaas maar voor wat het waard is:
Onze katten zijn heel handzaam omdat we van kleins af aan gekamd hebben, hun pootjes en ook kussentjes aanraakten en nageltjes knipten. Ook leren dat handen geen speelgoed zijn is heel handig. Dus als de kat tijdens het strelen naar je handen bijt of krabbelt om te spelen, meteen een speeltje pakken en daarme met haar spelen. Enige dat wij vergeten waren is het bekje. Daar hebben we niet ' aangezeten' en dat kennen ze nu ook niet. Vervelend want ze hebben zwakke tandjes die we moeten poetsen en dat geeft hen stress. Dus ook regelmatig aan de tandjes voelen zodat ze dat gewend is.
Helaas heeft ze al geleerd dat handen wel speelgoed zijn en dat ben ik haar nu aan het afleren. Die jongen speelde met haar op ieder moment dat ze wakker was en waarschijnlijk was hij nogal wild, want ze bijt hard en gebruikt haar nageltjes, maar dat heb ik er zo uit hoor.
Ik zal haar inderdaad eens gaan kammen, misschien komt ze dan ook een beetje tot rust.
Ze is nu zo'n 40 minuten aan het rennen en vliegen en er zijn natuurlijk bepaalde dingen die niet mogen, dus ik heb een paar keer in moeten grijpen. Maar goed, ik begin erover en ze gaat rustig liggen, dus dat halve zachte gedoe is weer eventjes achter de rug.
Ik heb in de afgelopen 24 uur geleerd dat mijn bank niet lust, dus dat is een opsteker, want ze gaat ermee om alsof ze deze hoe dan ook wil slopen, maar met die kleine pootjes krijgt ze dat niet voor elkaar. Ze heeft er van alles op gedaan, maar de bank is nog als nieuw, geen slechte koop dus.
Ik zal alles doen wat je zegt, al is het maar om haar wat rustiger te krijgen.
Bedankt voor de tips. :)
Heeft ze haar nageltjes al aan de bank geschept of heb je ook een superdeluxe krabpaal?
Die foto! - smelt -
Cateautje schreef:
18-05-2018 18:13
Afbeelding
Wat een schatje :love:
Alle reacties Link kopieren
Oooh wat een leukerd Cateau! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
18-05-2018 18:13
Afbeelding
Ooooh wat lief!!!
* krijgt ook kriebels om een kitten aan te schaffen, maar kan daar met 2 heren kat niet aan toe geven*
aviv_13 schreef:
18-05-2018 20:38
Heeft ze haar nageltjes al aan de bank geschept of heb je ook een superdeluxe krabpaal?
Die foto! - smelt -
Ze scherpt niet echt haar nageltjes, maar gebruikt ze wel om tegen de bank ( en mij) op te klimmen.
Ik heb een kleine krabpaal, dus een paaltje, ze kan er dus niet op en in, maar het voldoet waar het voor gemaakt is. Ik heb geen ruimte voor zo'n grote contraptie.
En een doos? Ik weet nog goed dat de katten van MV :rose: daar zoveel plezier mee hadden.
prada schreef:
18-05-2018 23:01
En een doos? Ik weet nog goed dat de katten van MV :rose: daar zoveel plezier mee hadden.
Die staat sinds vanmorgen in de kamer en inderdaad, ze heeft er veel plezier van. :)
Of gewoon een vierkant: https://www.rtlnieuws.nl/editienl/laats ... vierkanten
aviv_13 schreef:
18-05-2018 23:13
Of gewoon een vierkant: https://www.rtlnieuws.nl/editienl/laats ... vierkanten
Oh okay. Ik ken dat van cirkels.
aviv_13 schreef:
18-05-2018 23:13
Of gewoon een vierkant: https://www.rtlnieuws.nl/editienl/laats ... vierkanten
Haha wat bizar maar wat ontzetttend leuk.
Nou Cateau, vooruit dan maar. Ik hoop dat je vannacht heerlijk slaapt met Brigid naast je kussen en dat ze je niet te vroeg wakker maakt. :cat:
Slaap lekker Roepers. Zal er niet veel zijn ivm festival. Maak er een leuk lang weekend van :lips:
Goedemorgen!!!

Ben net wakker. brigid heeft een minuut of tien gespookt en toen besloot ze om toch maar lekker bij me te komen liggen. We zijn net wakker, dus dat was geen slechte slaaprally.
Ze heeft nu gegeten en is aan het spelen met een blaadje van een plant. Tja, als ze maar gelukkig is... :-D

Veel plezier Prada.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven